Med MTB srenjo je precej debate okoli tega in ve?ji del jih trdi, da se da s flat pedali in ustrezno kvalitetnimi ?evlji kontrolirat kolo enako kot s SPD. Jaz sem zrasel gor z bicikli, kjer sploh noge nisi mogel ven dobit iz ko?aric, MTB sem potem za?el s SPD-ji, zdaj vozim flat. O kontroli ne bom, si pa upam trdit, da ko si ?e enkrat na poti da poljubi? mater Zemljo, ima ta izkaz ljubezni manj?e posledice ?e si na flatih kot na SPD.
Ja , ampak mo?nost da pride? na dobro pot da se zvrnes je manj?a z spdji. Konec koncev pa, ?e zmeraj se lahko vozi? z odpetimi pedali ?e te je na kak?nem odseku strah... Jaz vidim same prednosti pri pedalih na vpetje...
Zadn ?as da se elektrificira?.
Js isto. Na zacetku me je blo full strah sploh uporabit spdje, zdej pa brez njih sploh nemorem vec
Sej pa si jih na startu mal bolj narahlo nastavis, da se navadis
Danes prvo letosnjo cestno voznjo urezal, potem pa se v gozd zavil, kjer je bilo se konkretno zmrznjeno po tleh. Vse skupaj kot ogrevanje za fikmezz
1 vprasanje za strokovnjake na dveh koleasih in lasten pogon; ali bi bilo smiselno za downhill fajn znizati sedez, glede na najvusjo pozicijo v fazi kolesarskega vzpona? (Danes dobro da nisem zverinsko telebnu, ker mi je bil sedez previsok in hittost za ta teren previsoka. Padec le rahel zdrs v koncni fazi, hehe)
Jp, js ga dam tudi vedno cist dol, pa obvezno tezisce nazaj drzat. Sam ti ne priporocam tega izvajat s tvojim kolesom, ker ni namenjen za to
Saj to je Kul ne imeti ?tevca... Ve? k se Ma teh gadgetov gor, ve? se s tem ukvarja in manj z u?itkom pri sportu...
kaj pa vem, se ne ukvarjam glih z njim med vo?njo, nej pa? ?teje svoje razen, ?e sm na kaki neznani poti takrat je res bolj simpl na ?tevcu navigacijo pogledat kot pa da karto z nahrbtnika ven jemljem
Deeyan,zakon furce dela?. Si kej naracunal koliko km ali pa visincev si jih naklepal lani?
huh, nevem to?no, nisem sploh mel ?tevca od samega za?etka sezone. Mislim pa da, ?e je blo okrog 1000km vsega skupi z MTB in specialko vred je velik, ker sm bil ?asovno omejen zarad slu?be in de?urstva, pa si kam dlje nism upu it. Letos bo mal bolj?e, zdej delim ta te?urstva na en teden
Nejc, enkrat, ko se bo? vsega naveli?al pa je tole za sprobat
MegaAvalanche
baje je bil leto?nji nadpovpre?no dober...
Druga? pa malo bolj za obi?ajne ljudi in malo manj za profije in polprofije tipa Nejc, sem v?eraj kon?no uspel narest turo Mojstrana - Trbi? in nazaj. Malo manj kot 70km ampak zame in za treking bajk za 380? je tole kr dose?ek. Sem pa nazaj grede skoraj odrevenel - burja pa cca 10?C. Fuck, ?e dolg se nisem tresel kot ?iba na vodi ampak vseeno zadovoljen.
Ja,verjamem.skoda k nisem nek pohodnik,oziroma zgolj prilo?nostno. Se bom pa definitivno ?e vrnil gor,tokrat sem malo hitel,ker sta se ravno dol odpravljala 2gospoda ki sta delala slovensko turnokolesarsko pot in sta bila tako prijazna, da sta mi pokazala pot do Slemena.
Kak?na je pa kaj povezava med Golte-mi in Smrekovcem . Pozna? to kaj?
Bojda si hitro tam, moram testirat v bliznji prihodnosti pa javim
Startal v ?rni,vzpon ursljo goro iz smeri ?erjava. Od rampe naprej je res zajeb.no.
Razgled pa vreden vsake sekunde "matranja".
Spust do Slemena,vzpon po gozdu do ko?e na Smrekovcu (s5 res fenomenalen razgled),spust po makadamski cesti do ?rne in naprej do Me?ice na pico in nazaj do ?rne. Vmes sem se ustavil (po nasvetu doma?ina) pri najevski lipi.
Skupaj 87km, 6h vo?nje. Za golte iz Smrekovca na ?alost zmanjkalo ?asa.
Ena lep?ih tras tudi zaradi zelo prijaznih in gostoljubnih ljudi.
Pozimi se pa splaca pripesacit na Ursko, res prava zimska idila
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Js isto. Na zacetku me je blo full strah sploh uporabit spdje, zdej pa brez njih sploh nemorem vec
Sej pa si jih na startu mal bolj narahlo nastavis, da se navadis
Skupina MAZDA DRIVERS na facebook-u (👈 klikni 🙂) Oddaj oglas v skupini na Facebook-u, Mazda parts for sale(👈 klikni 🙂)
Od sedaj naprej tudi na Instagramu (👈klikni 🙂)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani