Danes sem pa vidu vse. Model, s Poljsko registracijo, se ustavi na uvozu na avtocesto, pocaka da je vozni pas mal fraj, pa zapelje gor direkt. Pa ni se ustavu na koncu pospesevalnega, ampak na zacetku
V tem primeru bi vsak mogu rect NE, imas prepoved od zdravnika in konec debate. Ce ne reces NE, si pa sam kriv, ker konc koncev je bila tvoja odlocitev zadnja. Glede hitrosti pa, model je pripeljov na pocivalisce z 90kmh, to je ze kar solidna avtocestna hitrost za tak kamion, pol pa samo pomisls da ce bi model karkol probov narest da zmanjsa hitrost, pa tudi ce bi na izhodu samo gas spustil, bi mu do pocivalisca hitrost znatno padla. Tukaj smo lahko se toliko na strani soferjov, ampak njemu pa ni pomoci.
Sicer te strani ne poznam, vem pa, da obstajajo tak?ne tuje strani, kjer lahko ceneje nabavi? originalne licence.
Vendar bodi pozoren, tu se prodajajo retail licence, kar pomeni, da je ?tevilo aktivacij omejeno na 5. Kolikor sem sli?al, bi naj na teh straneh ponujali ?e uporabljene licence.
Verjetno enkratna aktivacija deluje ok, vpra?anje pa je kako je s tem po kak?nem formatu ki?te ali pa po zamenjavi diska recimo...
Sem jim kar direkt na chat pisov, prodajajo "rabljene" licence, tako da no-go, plus to, da niti v slovenscini ne odgovorijo. Se ne mislim zajebavat z neko ponucano licenco, ki jo kdo ve kolikokrat prodajo, si bom rajs tastare licence pobrav iz tastarga racunalnika, pa bo, manj zezanja ce kaj ne stima.
Na?a firma (ne na? oddelek) je ?e kar nekaj 112 centrov z direktnim nadzorom prometa vpeljala. Med drugim so re?evalna vozila potem tudi opremljena z obve??evalnim sistemom, ki jim ka?e idealno in varno pot - ker tam kjer je guzva ne pomaga niti urejanje semaforjev.
Sej, ko ima idealno in varno pot, potem tudi ve cez katere semaforje gre in kako, in lahko sistem zapre semaforje.
Delas na Atos? Imam kolega/bivsega sodelavca ki je sedaj na Atos v Grciji.
Google bo s tem popusil bolj kot Huawei pomoje ... ... in ce temu "zetorju" uspe... bodo sankcije sledile se za druge "kitajce" ...
Pomoje bojo na sploh ameriske firme popusile. Obstaja kar dost ameriskih firm ki samo zarad huawei-a zivijo, in ko bo huawei dodelov svoj hardware, pa OS (naj bi bil kmal koncan), pol bojo americani samo se bl lahko jokcal. Mislim, govorimo o firmi ki ima ~20% market share
Odvisno za kaj ga rabis. Moje osebno mnenje je da huawei > samsung. Drugace pa se splaca oko vrzt tudi na xioami, glede na price - performance je dober, in imajo modele z Anroid One.
Je v drzavni lasti, ampak kot d.d., oziroma AG, kar pomeni da je kar veliko podatkov javnih, kateri so pri nasih zeleznicah lahko skriti. Drugace pa, zaradi mene je lahko v drzavni lasti, ampak naj se s to lastnino dela kot s skupno lastnino kar tudi je, ne pa kot osebni bankomat dolocenih ljudi
Cakaj, voda se je dvignila nad raised floor? A ne bi to moral imeti neko odvodnjavanje glih za take primere, pa v primeru gasenja da gre tist gelcek, ali karkoli uporabljajo, ven?
Jah, ni?.Sedaj je tako, da bo dobil 18 to?k, ker je profi voznik, pa kakega jur?ka in pol kazni in avtomati?no brez vozni?kega. In, ker sklepam, da je njegovo delo prevoz pacientov in se tega ne da izvajati z kolesom ali kariolo. bo najbr? ostal brez slu?be.In za vse njegove tegobe bodo krivi policaji, kervso ga dobili in dr?ava, ki ima tako smotane zakone. Jaz bi za tak?ne modele zahteval zaporno kazen. Kaj bi bilo, ?e bi povzro?il nesre?o in bi prav takrat preva?al kakega na?ega bli?njega?
Zato bi pa rabil kriminalizacijo voznje pod vplivom tako kot imajo ZDA. Pri nas bo pa spet nardil voznisko, pol pa tako kot jures pravi.
Tako da, Edino ce Arsenal zmaga LE, potem bo premier league imel 5 ekip v LP, drugace pa ne. Generalno se v LP kvalificira z zmago v LE ali LP samo ce nisi ze v ligi na mestih ki vodi v to tekmovanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Danes sem pa vidu vse.
Model, s Poljsko registracijo, se ustavi na uvozu na avtocesto, pocaka da je vozni pas mal fraj, pa zapelje gor direkt. Pa ni se ustavu na koncu pospesevalnega, ampak na zacetku
Povezava za deljenje
Deli na druge strani