Ampak, kaj ti pomaga ta omejitev ce ni nobenega na cesti ki bo to preverjov. Se velikokrat peljem iz Ljubljana okrog 1h zjutraj in nikjer ni nobenega policaja, ob tej uri ce na 50km dolgi poti ne srecas niti enega policaja ki bi preverjov alkohol pol je nekaj narobe
Nejc, glede tega da ti ne vozis z 0.2 v krvi je to samo to da ti ves kje so tvoje omejitve, velika vecina voznikov pa tega ne ve, te se po pa tisti problematicni in tudi znizanje vrednosti ne bo pomagalo, ker oni bojo v svojih oceh vseeno bogovi in nadvse sposobni, pa ceprov ze trezn ne zna pelat. Pomoje bi blo treba delati na nadzoru in kulturi voznikov da se bo kaj spremenilo.
Problem ni meja alkohola, ker tisti ki napiha 1.0 napiha toliko sedaj ko je omejitev 0.5, ali pa bo napihal isto 1.0 ce bi bila omejitev 0.0 Problematicni vozniki, tisti ki veliko napihajo bojo to delali tako ali drugace. Potreben je samo vecji nadzor, in kriminalizacija voznje pod vplivom po vzoru USA.
Var?evanje na banki je pa? zaradi nizkih obresti bolj namenjeno le temu, da je denar na varnem. Oplemenitil ga ne bo?. Nalo?ba je bolj?a je pa seveda notri vedno dolo?en procent tveganja - koliko, hmmm, baje je vedela samo Baba Vanga pa ?e ona je ?e kar nekaj ?asa pokojna.
Se cisto strinjam. Na primer, na sparkasse na varcevalnem racunu je letna obrestna mera toliko nizka, da niti inflacije ne izenaci, se pravi jaz dejansko izgubljam denar, je varcevanje tipa "denar v stumfu", ampak je malo bolj varno od stumfa.
Ali na kratko - vsi dizlasi imajo turbino, vsi imajo dpf. Turbo bencinarji imajo dpf...
Torej? Razlika je izjemno majhna, fizika pac dela svoje, verjetno se ze ob predelavi nafte v benz veliko skuri v ozracje. Enako velja za porabo, vecja = vec co2
Kakorkoli se lahko kregamo to je, neglede na avto, motor. Tudi ce je elektrika
A si siguren da ze imajo? Ker za novo prodana vozila bo obvezen sele letos septembra.
?aki?aki. Nisem zasledil. Torej, ?e jaz zdaj nabavim kak avtodel direkt iz Japonske bo ?e vedno davek na uvoz (ker je izven EU), karkoli drugega (elektronika, deli za katere cariniki niti ne bojo dojeli da so za avto ) pa ne?
Vraga, a niso Mazde kot eni redkih avtomobilov pri nas ?e vedno delane na Japonskem? V la?i sem ?ivel
Sej, da bo lazji racunat. Mene bencin kosta 8e na 100km, po spritmonitorju. Se prav s to porabo bi mogu narest 12500km na mesec da bi 1000e placov bencina. Se pravi bi se tip skoraj vsak drugi dan mogu pelat v BG pa nazaj da bi to naredu.
Jest pa kle samo recem, svaka mu cast da ma cas bit zupan pa da se za drustvo lahko dela. Organizacija dela na nivoju... Tole zadnje je sarkazem.
Novinarji bi mogli ksn tak izracun njemu narest da neha trobit neumnosti
Velik problem je kultura voznje. Ce pogledamo statistiko v clanku, so povzrocitelji v 75% trezni. Se pravi se je treba kulture lotit sistemsko, ne pa da samo kasirajo. Je lepo da imamo vzrok za 25% in da se dela na tem, ampak kaj pa ostalih 75% ki nimajo kulture?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak, kaj ti pomaga ta omejitev ce ni nobenega na cesti ki bo to preverjov. Se velikokrat peljem iz Ljubljana okrog 1h zjutraj in nikjer ni nobenega policaja, ob tej uri ce na 50km dolgi poti ne srecas niti enega policaja ki bi preverjov alkohol pol je nekaj narobe
Povezava za deljenje
Deli na druge strani