Je pa tko, da ne kadilcem kadilci niso po godu...Nikoli se pa noben kadilec ne buni, da ga nekadilec moti...
Hmm zelo malo je okoljsko zavednih kadilcev, ki me ne motijo. Naj kadijo. Samo 90% jih je "svinj" oz. največjih oneznaževalcev okolja.
Grem s kadilcem v hribe, na vrhu čik in leti na tla. Kjer koli sem, čiki letijo okoli. Greš po mestu, čik v odtok,...
V prejšnji firmi je bil celo sodelavec, ki jih ni metal v odtok, ampak šolsko odnesel, do koša/pepelnika.
Če pride kadilec k meni na obisk, lahko kadi zunaj, zbira čike in jih vrže ugasnjene v koš. Žal pepelnikov nimam. Pa sma z lahko na prijatelja. Samo na tleh pri mizi, pa mi ne bo na kup metal in tam pustil, ko bo odšel.
Za drugi tir na drugem tiru potrebujejo spet soglasje Italije. Ne vem če so ga že dobli. Verjetno bojo malo vlekli, ker imajo italjani navezo z avstrijci, da bi se vozlo po Italiji in po Avstriji naprej.
Na Noetovi barki je bil od vsake vrste živali par.
Od ljudi pa Noe, žena, trije sinovi z ženami.
Torej 2 živali od vsake vrste in 8 ljudi. Česa je v zdaj vzel več? Če gledaš generalno živali, potem ja, če pa gledaš po vrsti, pa jih ljudje krepko šijejo.
A mi zna kdo povedat, čemu je namenjena izolacija pod havbo - torej direkt nad motorjem? Neka žvad mi jo uspešno trga, zaenkrat sicer malo, nevem a bi dal sploh menjavat al ne, a je to bolj za zvok da ne ropota izpod haube motor ali kaj drugega
Po moje tudi bolj za zvok. Težko da bi imel kaj toplotnega vpliva.
Tudi meni so jo kune jedle samo na Mazdi in tudi jaz menjal na divjad.
Obsežen kolaps elektroenergetskega sistema, kot ga na območju še ne pomnijo, je prizadel dele Hrvaške...
Točno zaradi toplotnih črpalkarjev in EV-jev, je vedno več UPS-ov pri hiši.
Včasih je bil izpad ob nevihti. 1-2x na leto. Zdaj pa so tak 3x na mesec.
Pozimi je sosed ugotovil, da ena faza ne dela. Črpalkarji so jo prekurili in pol kraja je bilo brez tiste faze. Na srečo naša panzerka ni na tisti fazi.
In potem z očali, ki so "pravilno" brušena vidiš normalno, recimo, na zaslon fotoaparata. Dokler iz "landscape" ne obrneš fotoaparata v pokončni format. Takrat kar naenkrat "pravilno" brušeni polarizacijski špegli ratajo nepravilni.
Navpično in vodoravno vidim, ko pa ga diagonalno obrnem pa tema. Čista.
Druga zadeva: ne vem kaj položiti po tleh. Študiral sem na WPC plošče - imajo moč nositi 1500 kg đakuzi? Kako je pozimi in v dežju, začnejo gniti in pokati čez čas?
V koroni sem kupil 2 škatli kockastih. Odstranil sem travo in jih položil kr na zemljo. Skozi zime so se začele zvijat in določene odpadajo iz plastičnega podnožja.
Meni služijo, ker se bo ukinla počasi hiška in jih je poštar prinesel med korono.
Imam ena kitajca, ki sem ga dobil. Dela super, nima pa temperature.
Poanta je v tem, da je mene zadnjič klima na Focusu jezla. Po 1h vožnje nam je bilo še vedno vroče in smo imeli na 19. Do sedaj nikoli pod 20. Smo tam 21-22.
In na servisu je dal na Low in termometer tupalo tam ko piha 10cm noter. Pa je po kaki minuti tipalo zaznalo 8°C.
Torej plina je dost in dela.
Zdaj pa ali bom lovil sam kolko piha in kolko je temperatura notri ali pa OBD in pogledat izmerjeno notranjo temperaturo. Ker če bo bluzil naprej, mora bit tipalo temperature v kabini krivo. Drugo je težko.
In za to sem študiral o multimetru a temperaturo. Bo verjetno kak kitajc tudi to uspešno opravil, ker 200€+ ne dam za Fluke.
Uspelo mi je razbit s totalko služben avto (hb sem odnesel brez praske). Šefi sedaj pravijo, da novega avta ne bo, zato sedaj pospešeno iščem nov družinski avto. Tlačani itak nimamo druge izbire kot da brskamo za rabljenimi avtomobili.
Hja, če ste se že vsi razpisali, pa napišem še jaz...
Najprej sem vozil Škodo 120 L. Sicer malo svojevrsten, a krasen Čeh. Je bil pa to "gosposki" oz. kot bi rekli danes, DeSUS. Če sem vozil umirjeno, je to teklo in teklo. Smo prekolovratili s to Škodo vso bližnjo okolico (Frankfurt, Nica, Niš, Brno,...). Če pa sem hotel s kom dirkat in sem na semaforju pohodil gas do konca, sem praviloma že stal na drugi avtobusni in iz motorja se je kadilo... Ta Škoda je bila taka kot je ta na teh slikah:
Ko je enkrat imela blizu 300.000 km in je bila že kar krepko po "generalki" (zamenjane 'mokre puše', bati in batni obročki ter pobrušena glava motorja in na novo pobrušeni ventili in sedeži ventilov), je prišla zamenjava: Fiat Panda 900 CLX. Krasen, trpežen, prilagodljiv, zmogljiv in zanesljiv malček. Tak kot je na teh slikah:
Če smo že s staro Škodo prepotovali vso bližnjo okolico, se mi je pa pri novi Pandi totalno strgalo... Strasbourg, Luxemburg, Asissi, Bruselj, Molunat, Monako (F1), Köln, Bratislava, ... ... ...). Ko sem naredil servis na 320.000 km, sem sklenil, da zamenjam. Sploh, ker sem se v tem času poročil in je žena pripeljala k hiši najprej Reno (Clio), potem smo ji pa kupili Hondo Jazz.
In takrat sem kupil prvi avto. Dizelaš, 2,0 litrski motor, 105 kW, 7 sedežev. Zdaj ima nekaj preko 358.000 km, zato je čas za menjavo. Kot prvi avto se je Mazda 5 zelo dobro izkazala...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za tako velike infrastrukturne objekte, se potrebuje soglasje sosedov, je določen obmejni pas....
Povezava za deljenje
Deli na druge strani