Maksimum poraba štroma je 1600 W. Nisem prepričan da je pametno kurblat skupaj z induksijsko kuhalno ploščo. Špice porabe ...
Tisto je ameriška verzija. EU zmore še cca. 100W več.
Imam na mansardi eno od treh faz namensko rezervirano samo za štedilnik/indukcijo in Hi-Fi. Ostale dve pa za vse ostalo.
Sem lih pred kratkim predelal glavne dve omarici z klasičnih na avtomatske varovalke,in povečal varovanje faz za mansardo z 3x16 na 3x20A.
Samo,če bom zraben priklopil še Monrio MP5 (glej hifi temo-prva stran),pa zna spet biti premalo,k Monrio brez softstarta 2x zaporedoma vrže 16A avtomat ven preden se dovolj napolnijo močnostni kondenzatorji😲.. eh qurc...pa ne bomo kuhali...itak moram mal ahujšati😂🤣
Se razlaga zakaj nakup novega,če imam še Onkyo TX-RZ900?
Ko še nismo imeli optiko je v blizini udarila strela,preko kabla iz centrale skurila zaščito na master/slave razdelilcu,skurila ruter,tv-vmesnik in preko HDMI kabla drugi HDMI vhod na Onkyu.
Od takrat vsakih nekaj mesecev škripne naslednji. In do sedaj jih je šlo rakom žvižgat stiri od sedmih🥺....če crkne še en,sem "v riti"😬. Za silo bi bil še front-HDMI,a to je NOGO.
Lahko bi šel preko TVja,a pri taksnih AV-centralah se tako izgubi prednost centrale...in RZ900 ima le ARC,ne pa eARC,torej TV kot centrala za HD-zvok odpade. Tako,da sem prisiljen v menjavo.
Lahko bi HDMI board poizkušal popraviti oz. "pokvariti"...pa se tega ne grem,dokler nimam naslednjika.
Bo pa imel RZ70 tudi nekatere druge prednosti poleg eARC-ja,USB podpora diskov večjih od 2TB (muske imam res k dreka), podpora obeh verzij DSDja,Dirac-Live (serijsko vključena verzija z celim frekvencnim obsegom za vse kanale),možnost nadgradnje za Dirac-Bass controll (dva neodvisna izhoda za subwoofer),Auro-3D,,11 koncnih stopenj,IMAX,4K,8K......ni,da ni.
Moram pohvaliti Stojana Pacek-a iz Technotop-a...mi je dal tako noro ceno,da bi bilo nedostojno tukaj objaviti.
Zanimam se za postavitev notranjih montažnih stopnic z lesenim pohodnim delom, katere bodo vodile v zgornnje nadstropje oz. mansardo.
Je kdo od vas to že postavljal in ima kakšno priporočilo glede izvajalca ?
V priponki primer izvedbe.
Ti dam en nasvet...pa upoštevaj,al pa ne...
Te moderne stopnice brez ograje...tudi npr. take k so le stopniščne plošče sidrane v steno ipd.-za gledati so super😃👍...za po njih hoditi pa ne. Gor še nekak,dol pa...ma-moraš probati,pa boš takoj vedel,kaj mislim.
Magari naštimaš sam npr. zajlo,stekleno ograjo al pa v enem komadu minimalistično cevno ograjo...tako brez pa se boš samo enkrat malce spotaknil...ti zdrsne...bog ne daj otrok...
Bom končno zaključil debato Analog vs. Digital...nisem prej,k nimam skoz časa viseti na forumu.
Kot prvo,ko @Alex govori,da je Brothers in Arms referenca itd...
To je album,ki je bil v studiju posnet na Sony-jev 24 špurni digitalni sistem-toliko o analognem zvoku in kvaliteti.
Kaj si ti v studiju poslušal ne vem...če si analogni trak,si poslušal "slabšo" kopijo kopirano z digitalnega masterja.
O zvoku pri tebi doma LP vs CD-to je brez veze debata ker je subjektivna.
Osebno mnenje,da je na Vinylu "več informacije" in ne vem česa še....se mi zdi blago rečeno "stupid".
Lep video okoli tega.
@5:35 toliko o Jack Douglasu-producentu prej omenjenih Eurosmith-ov,ki so bili eni prvih,ki so začeli snemati digitalno....zanimiv video.
Še zanimivejši pa je ta.
Tukaj razloži,da so cca. od leta 1980 praktično vse vinilke "digitalne".
Gre za potrebo,da se na ploščo z zadovoljivo ločljivostjo spravi cel album.
Gre za to,da na LP brez regulacije špure rezanja ni mogoče shraniti več kot 4 običajno dolge pesmi (dve na vsako stran).
To je sicer možno na Maxi-Singlu,kar je tudi vzrok,da je na Maxi singlu brazda globlja,širša,in na isti odjemni dozi izhodni signal neprimerno glasnejši...celo na plošči se z prostim očesom po brazdah vidi,kjer je več basa-dinamike.
A za normalne albume je potrebna regulacija špure rezanja matrice.
In ker nimamo "kristalno kroglo",ki bi nam v zamiku sproti v naprej povedala kako dinamična glasba sledi v naslednji sosednji brazdi,je leta 1979 na trg prišel Ampex ADD-1
Ta je omogočal zakasnitev v signalu (vpraksi cca. 7 sekund),kar je omogočilo boljši izkoristek širine razpoložljive za rezanje brazde matrice za LP.
Tam,kjer je dinamika nižja,so bile brazde lahko bolj skupaj,drugje pa ne...praktično gre le za boljši izkoristek površine LPjke.
No in za to zakasnitev je bila uporabljena A/D-D/A konverzija!!!-BOGOKLETSTVO😲
Sory @Alex...praktično vse Vinilke od cca. leta 1980 so v bistvu digitalne,ker drugače se jih sploh ne da narediti.
Obstajajo izjeme,kot mastering konzola predstavljena v zgornjem videu,ki jo je tip izdeloval 15 let,da je zmogel obdelati signal ki ga je dobil z močno predelanega predvajalnika. Takih predvajalnikov pa praktično ni,in jih tudi nihče ne uporablja.
Skratka kar je bilo na prejšnji strani pisano z strani "strokovnjaka"-same kontradiktornosti in nakladanje....jaz temu rečem "kačja slina za audiofile" oz. bullshit😂.
Seveda so določeni studiji nagnjeni k izpolnjevanju želja "audiofilov"...za masten cvenk seveda😉...kot npr. Stockfish Records (vrhunski studiji in Guenther Pauler-legenda med studijskimi tehniki) ponuja t.i. DMM-CD/SACD,kjer gre za direkt-cut pobakrene matrice,ki jo nato odčitajo in direktno prenesejo v DSD. Tako zejamejo značilno vinilno popačenje brez postopka produkcije-stiskanja vinilk.
Seveda pa to spet nima nič z studijskim originalom,ker je v bistvu popačenje.
Torej,kot sem že na začetku pisal-ni ga čez DSD....Vinilke pa...ajd,ne bom še enkrat "sol v rano".
Aja-za tiste,ki ne marajo "zastarelih" ploščkov,zgoščenk,speštank,USB-potlačenk itd....obstaja DSD tudi za download😉...samo,kdor da kaj nase,želi stvar držati v roki😊-ziher je ziher.
Wera Black Laser-lasersko obdelane konice,zagotavljajo nižjo obrabo in daljšo življensko dobo.
Hex Plus pa je super tako iz vidika obrabe ključa-ključ ne zašteka v glavi vijaka,in je fino tudi za samo glavo vijaka-večja površina naleganja,in naleganje v ravnini namesto čisto v kotu imbus profila.
Sem moral preveriti,če jih nisi slučajno meni "pajsnil"😄...hec,hec😉
Dobro si kupil-TOP kvaliteta....čeprav moram pripomniti,da jaz,če bi še enkrat kupoval,jih nebi kupil...oz. bi kupil verzijo brez plastične "srajčke" (in seveda z Hex-Plus profilom).
Gre za to,da se včasih zgodi,da je kje vijak v tako ozki luknji,da ravno zaradi te "srajčke" ne segneš do vijaka...manjši je vijak,več je šanse,da ne boš dosegel vijaka.
To je en od razlogov,za kaj sem vseeno kupil še tiste sete Wiha T-ključev (glej v tej temi nazaj).
Sicer pa...al sem jaz tak "butelj" al kaj...meni ta barvni sistem ne predstavlja neke prednosti,ker nisem npr. poklicni serviser,mehanik ipd.,ki bi pogosto uporabljal določeno velikost ključa,da bi si z repeticijo z časom zapomnil ne vem npr. zeleni je ta in ta...
Zame bi bilo bolje,da bi bil ključ graviran z številko,ki bi bila še povdarjena npr. z belo barvo🙄...se pa je že razpaslo,da folk to srajčko odstrani,ker se zna z časom "losati",in moti,k se vrti...pač pride olje zraven,in smo tam....
In še en nasvet-ko sem kupoval Torx-Set ključev,sem nevede vzel set z integriranim magnetom. Magnetek je res super tudi za Imbuse...,ki tega nimajo.
Torej če ni neka razlika v cvenku-priporočam...obstaja pa to tudi posebaj...ali pa uporabiš navadni magnet...samo tako "na setu" je priročno,k zmeraj veš,kje je.
No in takrat nam je pokazal na napravi, ki prikazuje amplitude ta zapis proti analognemu, ki je bil zapisan na traku
Glej-kaj te pa stane,da pogledaš ta video?
Saj jaz sem nekdaj tudi tako mislil...pa se do smrti učimo.
Ja res je-veliko tonskih tehnikov tudi tako misli...res je pa tudi,da so največji grešniki za slab zvok ravno tonski tehniki...pišeš o komprediji itd...-točno to!
Poglej si video,pa se bova po tem dalje pogovarjala...upam,da ti ne bo padla krona z glave😅
Ja, v bistvu je bila kopija originalnega maserja na traku. Zavedati se moramo, da so v 80-ih vsi snemali še analogno na trakove. Zato je edini pravi približek analogni zvok, ki ga cd seveda nima. 😉
Si bom kar sposodil en članek o primerjavi.
"V primerjavi vinila in CD-ja je prva tema, ki jo je treba obravnavati, dinamični razpon. Preprosto povedano, dinamični razpon se nanaša na razliko v glasnosti med najtišjim in najglasnejšim delom zvoka na posnetku.
CD, ki je digitalni medij, ima širok dinamični razpon – kar 96 dB – kar je višje od dinamičnega razpona vinilne plošče. To je deloma posledica dejstva, da ima vinilna plošča tako imenovano »šumno dno«. V bistvu se lahko, ko se glasnost posnetka dovolj zniža, izgubi v površinskem šumu, ki je neločljivo povezan z vsako vinialno ploščo. To šumno dno omejuje, kako nizke so lahko ravni tihega skladbe.
Za pojasnitev, površinski šum, na katerega se sklicujemo, je v bistvu zvok, ki ga slišite, ko se z iglo predvaja v uvodnem ali izhodnem utoru plošče. Za razliko od CD-ja vinilna plošča ni popolnoma tiha pred, med in po predvajanju skladb.
Ta raven šuma se lahko dejansko zviša, ko se plošča stara in obrablja. Tej tiki in poki, ki so prisotni pri starejši plošči, pa so lahko očarljivi, vendar se zdi, da še bolj zožijo dinamični razpon plošče.
Torej ima CD glasnejšo skupno glasnost, mehkejše in tišje dele ter več basov kot vinil. Kaj pa ta "analogna toplina", o kateri nenehno slišimo?
Celoten koncept analogne topline izhaja iz dejstva, da je vinil analogni medij in da so analogni zvočni valovi gladki, za razliko od enic in ničel v digitalni glasbi, ki ne morejo v celoti ponoviti gladkosti analognega zvočnega vala. In po mnenju nekaterih ljudi je mogoče razliko dejansko slišati na način, zaradi katerega vinilna plošča zveni "topleje" kot CD.
Je analogna »toplina« resnična? Zagotovo. To velja še posebno za medij, ki je bil posnet v celoti analogno. Pri digitalnem snemanju, kateri je prisoten zadnja leta, je vseeno, saj je bilo vse že posneto z ničlani in enicami. Producenti so nas naučili poslušati glasno muziko od začetka do konca, brez dinamike, ki je bila prisotna nekoč. Zato pa bo vsak povprečen poslušalec, ki posluša glasbo preko slušalk, le redko posluša CD, izstrelil kot iz topa takoj, da je zvok cd-ja najboljši. Še celo za mp3 bodo prepričani,da je vrhunski.
Ne mešati CD in SACD (DSD)...to sta dve totalno različni stvari. Edino,kar imata skupnega je,da sta oba na enako velikem optičnem disku,in da hibridni večplastni SACDji vsebujejo tudi CD-špuro,ki jo zmorejo predvajati klasični CD-playerji.
Drugače je DSD čisto drugo vesolje...je dejansko "analogen"...če ga priklopiš direktno na zvočnik (mogoce samo se en kondenzator vmes) brez DACja, bo zvočnik predvajal glasbo!
Še en "zabavno-zanimiv" video za tiste,ki se jim absolutno ne sanja,kaj je SACD (DSD).
Sicer se je tip zadeve lotil zelo amatersko,in kupil staro kripo z analognimi izhodi,in z tem takoj "zagazil v drek"....
Danes to gre z DSD fajlov direkt v DAC in v ojačevalec...ali pa (kot to počnem jaz) en res dober BluRay-player z SACD podporo,preko HDMIja direkt brez pretvorbe v moderni ojačevalec (pri meni flagship AV-receiver),ki ima najnovejše DACje za DSD....kot rečeno-to je najkvalitetnejša varijanta za "mali cvenk".
Sem imel pa to srečo, da sem v devetdesetih, ko smo snemali prvi abum, v koprskem studiu Henrix, poslušal originalen posnetek te plošče na analognem 24 steznem snemalniku
(Multitrack recorder Studer A 820 Mch) Takega imajo tudi v Abbey studio recording v surovi varianti (brez post produkcije). In to na profesionalnem studiskem ozvočenju za deset K €. (Genelec 1034 A). To je bilo nekaj najboljšega, kar sem slišal v življenju.
Ne prej, ne potem, nikoli niti približno tako dober zvok.
Dvomim,da si poslušal master...mogoče kopijo masterja-to je pa v bistvu najbližje,kar se da priti.
In točno zaradi tega je bil tak zvok-najbližje masterju,odličen predvajalnik,odlični zvočniki in studijska akustika.
Zelo priporočam,da si ogledaš.
Zelo zanimivo,a ne.
Jaz bi zadevo razložil tako,da Vinyl zveni drugače,ker cel sistem predvajanja (mehanika gramofona,predojačevalec in predvsem odjemna doza v kombinaciji z vsemi mikrofonijskimi efekti med predvajanjem) signal popači.
Tega (popači) ne mislim negativno...a še zmeraj je to popačenje oz. odstopanje od originala. No,in to popačenje je ušesom "prijetno"....in,ker je prijetneje,imajo "analogofili" vinyl za "boljšega".
Jaz bi rekel ne,da je "boljši" (ker ne more biti),ampak,da je drugačen-všečnejši....kar pa z dejanskim masterjem-originalom posnetka nima čisto nič....tukaj smo takoj "v drugi sobi".
Upam,da razumeš,kaj mislim povedati.
Saj veš,kako je,samo,da montiraš drugo odjemno dozo....je takoj kot dan in noč...ker pri analogni verigi-vse po vrsti od plošče,gramofona,odjemne doze,kablov,gramofonskega predojačevalca,ojačevalnikovega predojačevalca....kolikor so oni "dobri",toliko so tudi "slabi".
Pri SACDju oz. DSDju pa si kvalitativno takoj za masterjem,ker vsega tega zgoraj opisanega ni,kvaliteta kopije masterja pa je tako dobra,da boljše ne obstaja.
Mi je zelo zanimiva primerjava z albumom 20th Anniversary Edition izdaji na SACD-ju (DSD format)...ker pač ne obstaja boljši format kot je DSD.
Na hibridni verziji tega SACDja (seveda imam😄) Stereo-CD špura,Stereo-DSD in 5.1-DSD špuri.
Ta nov BluRay pa ima: 2022 Dolby Atmos Mix (48/24)
2022Dolby Atmos Instrumental Mix (48/24)
2005 DTS-HD Master 5.1 Mix (96/24)
1985 CD Stereo Mix (96/24)
1985 Vinyl Stereo Mix (96/24)
O kvaliteti posnetka ne rabim govoriti...so pa očitne zvenske razlike med vsemi tremi Surround verzijami...res absolutno minimalne (zeloooo pohvalno!!!),ki pa se bolj odražajo v prostorskosti,volumenu prostora,trdosti bassa...res minimalne razlike...
SACD-DSD je občutno glasnejši...pač čist drugi medij...
"The Man˙s Too Strong" je v Bassu že na SACDju "adijo pamet",v Atmosu pa vsaj meni še malenkost všečnejši...čeprav se opazi superiornost DSD formata-tu ni debate-ni ga čez SACD-DSD!
...seveda pa "Brothers In Arms"...užitek,da ti gredo kocine pokonci...včasih,k sem že tako navajen...pa je treba tu in tam "brco v rit",da se "spomnim",kaj center zmore😲
Za tiste,ki jih zanima-absolutno priporočilo,tako ta BluRay izdaja,kot "stara" SACD verzija-oboje je TOP👍
Samoumevno...imamo radi živali...zivali pa očitno tudi nas😃
Konkretno kosi se pri nas odlično počutijo.
Res je...golobov in vrabcev raje ne vidim,a kosi so mi pri srcu.
Se je pred kratkim en priselil k nam...prejšnja leta je en skoz gnezdil na trti,k je na enem mestu bila zelo košato listnata,in se je skril med listje trte...
Letos pa si je en kos izbral gnezdišče na špirovcu terase vrtne ute. Lih fajn,k na vrtu kakega deževnika najde,vode ima na pretek...če drugače ne,malce pri psu "pajsne"😄...sedaj je še bolj na varnem,in nič več na dežju....pes pa ve,in pazi nanj,ko sosedov maček preži na kosa...sem zadnjič pekel na žaru...je bilo prav hecno,ko se je na zcetku kadilo,je kos debelo gledal,a ni odletel iz gnezda...in zagledam sosedovega muca,ko se skriva med travo in opreza...pes ga je pa opazil,in seveda takoj "znorel"...priden kuža...pazi na našega kosa😃
Na koncu sme pristal na Benchmade Mini Bugout 533.
Res je...po moje en najbolj kopiranih nožev...z razlogom.
Po moje-kar je pod 200€ je že sumljiva cena oz. roba.
Če veš,kaj gledati,te ne morejo "nategniti"...samo je problem,če ne poznaš originala.
Npr. da ne veš kako je okvir skeletoniran,kako "grabi" nazobčanje za prste itd....
Če ne kupuješ "v živo" pa itak ne moreš vedeti.
Še najlažje pa je po teži. Ko oba daš v roko,takoj pogruntaš,...kopija je zmeraj težja....
V mojih očeh...jaz pa ne rabim niti gledati...samo potipam "ostrost" nazobcanja,in takoj pogruntam,ker je rezilo standardnega Paramilitari 2 narejeno iz prašnega jekla CPM S30V,ki je izjemno trdo,in zelo težko "otopi"...in tisto nazobljenje tako noro,a vseeno ne preostro grabi za blazinico prsta,da na otip takoj pogruntaš,če je drugačno jeklo...ne rabim gledati...na slepo takoj pogruntam.
To je taka kvaliteta v materialu,da si marsikdo ne more niti predstavljati o čem govorim...moraš sam poizkusiti v rokah...
Aja @godlike-dobr nož si kupil👍...a imaš S90V verzijo?
Tako, čisto mimogrede. Zakaj se v bistvu sploh uporablja tak nož? Čisto resno vprašam, ker mi res ne pade na pamet, kje bi ga lahko pametno uporabil? 🤔
Zanimiva prigodica na sprehodu z psom.
Sem ravnokar bil na sprehodu,in zaslišim eno civkanje in frfotanje...prav čudno....
In zagledam na enem drevesju (malo višje grmovje) viseti kosa😲🥺.
In gledam in gledam,in ugotovim,da v bistvu visi na eni tanki vrvici.
Je bil kar pošteno visoko,grmovje pa neprimerno za varno plezanje...
In sežem v žep in z svojim Spyderco Paramilitary 2 lih za glih dosežem mesto,kjer je ta veja rasla iz debla...z par rezi vejo odrežem,da se je z ptičkom vred pomaknila nižje.Tako sem še lih,za glih dosegel z roko,in vejo snel z tega grmovja...
Pri tleh nad travo sem po tem z enim spretnim rezom prerezal vrvico,in je Kos padel na mehko travo,in takoj odskakljal v gosto grmovje počivati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Centralni (Ljubljana)...pomeni,da znajo biti prizadete tudi sosednje regije😄.
Ko bo v Lj. tisti mega-potres,ki ga že toliko let ",čakamo"...zna biti,da bo kdo mene obtožil😂🤣
Povezava za deljenje
Deli na druge strani