Čakanje v salonu Škodilakov da nam poservisirajo služben avto, je pripeljalo do zanimivega spoznanja. Pri primerjavi tam razstavljenega scouta s svojim 8let starim scoutom prejšnje generacije, sem ugotovil, da sedaj delajo avte, ki bi jim lahko rekli manjšinski.
Manjši volan, manj (skoraj nič) gumbov, manj šaltheblna (pravzaprav je samo še ščegetavček od prestavne ročice). Manj prostora na prednjih sedežih, manjši sredinski predal, manj prostora med prednjimi in zadnjimi zici, manj prostora v prtljažniku. Manjši je tudi ground clearance (stvar zaradi katere sem scouta sploh kupil). Edino pri ceni je drugače - pri (seveda) manj konjih in primerljivi opremljenosti sedaj stvar košta 46jurjev
Še dobr da scoutov ne dobavljajo več, ker prevelika pestrost ponudbe kapitalistom znižuje dobiček.
@Slivka - razumem tvojo težavo, ampak za to smo se boril - za sistem v katerem je kupec kralj. So se nam očitno lagali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
V članku dr. Podjed izpostavlja vlogo politikov pri poudarjanju pomena znanosti napram raznim vplivnicam in vplivnikom. Ampak kaj ko so se vplivnice in vplivniki zavlekle že v vse politične sfere in postelje politikov. Celo najvišjih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Več kot 8.400 Slovencev je z delitvijo objave na Facebooku pritrdilo objavi Mariborčanke s trditvijo, da toča, ki je v zadnjih tednih pustošila po delu Evrope, ni naravnega izvora. Pod objavami meteoroloških...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pivovarji Združenega kraljestva nekaterim najbolj priljubljenim pivom v državi znižujejo raven volumskega odstotka alkohola, da lahko prodajne cene ohranijo nespremenjene.
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Če se hočemo začet obnašat ekološko moramo začeti pri sami ureditvi kapitalizma in tam začeti zavirati ter demonizirati ustvarjanje dobičkov za vsako ceno brez moralnih zadržkov. Tam se bo začel efekt, ko bodo najprej elite doumele, da neslutenja bogatenja na račun potrošniške družbe niso moralna in niso koncept trajnostnega načina življenja.
Kpitalizem je ultimativna ureditev družbe. Tako mora bit. Nekateri morajo imeti več, da bi lahko imeli vsi več. Nekateri se morajo iti vesoljski turizem zato, da bo čez kakšno desetletje ali dve ene 10 miljard folka za vikend hodilo na orbito okoli zemlje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Avstrijci, Nemci in Italijani so retardi za volanom.
Slovenci smo retardi. Morali uvesti nadzor na naših severnih mejah, pa da jodlarji stojijo do Klagenfurta. Bolje da so oni parkirani tam, kot da smo mi zaradi njih parkirani na naših avtocestah
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Vsakdo bi, sicer napačno, za trenutek pomislil, da sem zagrizen fan renoldov. Glede na to, kako jih hvalim.
Ampak naš renold se je tokrat spet izjemno izkazal. Naša tamala je kazalec desne roke zaprla v vrata - tako da je bilo treba vrata odpeti da ga je dobila ven. In ne boste verjeli, sploh ni bil zlomljen.
To je treba zahvaliti dejstvu, da renold že v osnovne verzije meganov vgrajuje posebno varnostno funkcijo - XXL špranje na vratih.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Postranska reč tega obiska servisa je zanimiva ugotovitev.
Megane III je narjen tako, kot bi ga nekdo doma z ročnim orodjem skup sklamfal. Tudi vožnja ni dih jemajoča. Uglavnem ena gajba od avta.
Kot nadomestno vozilo smo dobili Opla crosslanda, in to čisto novega direkt iz štacune, polno opremljenega. V primerjavi z 14 let starimi j.... od megana je crossland res ena navadna drvarnica.
Konkurenca pa te zadeve kot gonilo kakovostnega nazadka.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Da crkne kaj točno po poteku garancije, je glavni posel razvojnih inženirjev.
So pa tako pri mazdi kot pri renoldu opravili slab posel pri programiranju kdaj crkne pleh. Pri renoldu po 14letih ni najmanjše pikice rje, pri mazdi je bilo po 4letih potrebno rezat zadnje blatnike dol. Edino pri podvozju je mazdi ratal točno - menjave točno po izteku garancije pri 100Kkm
Pa niso samo avti. Bratec dela v firmi z farbami. Trdi, da je pri njih razvoj izključno za to, da čimbolj neopazno postopoma znižujejo kakovost farbe. Na moje začudenje je pojasnil razlog - ker to isto počne tudi konkurenca, in bi tako propadli če nebi počeli isto.
A ne uči kapitalistična ideologija, da je konkurenca gonilo napredka kakovosti?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Sklopko menjate prej kot po 300.000 prevoženih kilometrih? Ja, kako pa speljujete? Kot Smolar: Čist počas?
Mani po hribih pa včasih tudi s prikolico zdrži po 300.000 in več. B bistvu je na nobenem avtu do zdaj nisem menjal - niti na petki, ki ima že 355000 km...
Ok po zadnji info je sama sklopka še ok.
Pri mazdi 6 I. generacije mi je šla sklopka pri 250Kkm, po informacijah na tem forumu je bilo to tedaj za šestico normalno.
BTjko primerjat z mazdo 6 ki je imela pri nizkih vrtljajih navora nič ali pa še manj, se ne da. (sem jo pa tudi jaz uporabljal v hribih, včasih bolj konkretnih kot je tam pri vas v padski nižini)
Popravljeno od Mraušk Mčk
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Se opravičujem vsem v tej debati, netočna informacija z moje strani. Moja najdražja mi je predala info o zanič sklopki - da je sklopka zanič ji je zatrdil voznik avtovleke ki ji je peljal avto na servis.
Danes mi je mehankar rekel, da je crknil ventil??? sklopke. A ima sklopka kakšen ventil ali je mislil cilinder?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Za tista leta so bili koliko, okoli 17k če si vzel gt line? To pomeni da si dal cca jurja na leto, lepo izkoriščen denar je to za moje pojme!!!
S popustom na žlahto v revozu in z doplačilom za xenon je bil 16,5K€
Megane kot drugi avto v teh 14 letih odličen prav zaradi nizkih obratovalnih stroškov.
Čisto nesrečen sem, ko gledam kaj bi lahko kupil. Ampak ziher nisem edini nesrečnež, ker tale avtomobilski trg je postal katastrofa. Pa še na slabše gre. Najbolje da kupim dva avta in enega potem v garaži pokrijem z deko (ga šparam za po letu 2035).
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Golf rabbit je tudi 23 jurjev, če hočeš pa golfa lahko kupiš za 60jurjev.
Pri nakupu vojaškega transpotnega letala je bilo (prosto po mojem ne dobrem spominu) 40jurjev za avijon in 30jurjev za opremo. Med katero spada tudi kit komplet za gašenje gozdnih požarov, pa a mogoče kdo ve a so ga že uporabljali.
Čudna reč v mednarodnih poslih, pa ne samo z avijoni. Če naroči ministrstvo za obrambo, je cena x2 v primerjavi, če to isto stvar kupuje civilna ustanova.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Čakanje v salonu Škodilakov da nam poservisirajo služben avto, je pripeljalo do zanimivega spoznanja. Pri primerjavi tam razstavljenega scouta s svojim 8let starim scoutom prejšnje generacije, sem ugotovil, da sedaj delajo avte, ki bi jim lahko rekli manjšinski.
Manjši volan, manj (skoraj nič) gumbov, manj šaltheblna (pravzaprav je samo še ščegetavček od prestavne ročice). Manj prostora na prednjih sedežih, manjši sredinski predal, manj prostora med prednjimi in zadnjimi zici, manj prostora v prtljažniku. Manjši je tudi ground clearance (stvar zaradi katere sem scouta sploh kupil). Edino pri ceni je drugače - pri (seveda) manj konjih in primerljivi opremljenosti sedaj stvar košta 46jurjev
Še dobr da scoutov ne dobavljajo več, ker prevelika pestrost ponudbe kapitalistom znižuje dobiček.
@Slivka - razumem tvojo težavo, ampak za to smo se boril - za sistem v katerem je kupec kralj. So se nam očitno lagali.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani