Ameriško podjetje SpaceX je izstrelilo sistem Starship, najmočnejšo in največjo raketo na svetu. Poletel je do 39 kilometrov, a se nato začel nenadzorovano obračati in na...
Tole je pa bilo raznih PM delcev v ozračje.
Bo treba po letu 35 rakete predelat na Liion.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
A to po sebi sklepaš? Ne vem jaz nimam težav pri prečkanju ceste... ne vem mogoče zato, ker ne izsiljujem prednosti, mogoče pa zato ker me je kr dost skup pa vsak ve, da bo škoda na avtu velika, če me podre.
Prvega stavka pa ne razumem najboljš - al pa ti ne razumeš kako se prečka cesto? Ravno zato, ker ne veš kdo je za volanom pač ne greš v riziko. Jebat ga bo nekaj sekund izgubljenih, al pa minuta - pač počakaš, ker krona ne bo z glave padla, mogoče boš malo kasneje na cilju - boš pa.
Še enkrat, če ni ustavil, prvii pa drugi je pa tretji ziher - res ne vem kje je problem.
Če ni povozil prvi drugi bo pa tretji ane. Matr si ti en butl.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
To je teorija, praksa je pa taka, da se tudi kot pešec moram obnašati samoohranitveno in samozaščitno in NIKAKOR ne puščati lastnega življenja v roke neznancu.
Pravilno gre tako gledano s strani pešca.
1. približam se prehodu za pešce in se USTAVIM, da preverim situacijo.
2. pogledam levo nato desno (če je enosmerna gledam v smer proti smeri vožnje) in če ni nobenega vozila lahko začnem prečit cesto.
3. predno stopim, še enkrat pogledam levo in nadaljujem.
4. predno pridem čez sredino še enkrat pogledam desno, da preverim ali je še varno za prečenje.
2a. če se prehodu za pešce približuje vozilo poskušam stopiti v očesni kontakt z voznikom, da preverim ali me vidi. Če se ustavlja preverim še desno stran, kjer velja enako.
3a. še enkrat pogledam levo, da se prepričam ali bo voznik ustavil in če ja oziroma že stoji, nadaljujem s prečenjem.
4a. predno pridem do sredine, pogledam še desnega, če je ravno tako ustavil. Če ni, se ustavim in ne preizkušam sreče - ni vredno.
To velja tudi prehode s semaforjem. Še enkrat ne se zanašat na zdravo pamet in razumnost ostalih udeležencev. Kot sem že nepisal je ogromno faktorjev, da ne gre vse tako kot je zapisal Janez v zgolj enem stavku.
Pa še nekaj - v Sloveniji imamo kar dobro označene prehode in pravilno prometno obravnavane kritične točke. Recimo, na več pasovnih cestah nimamo nikjer prehoda brez, da bi bil zavarovan s semaforjem. Tako, da v kolikor je vsaj malo previdnosti vsaj enega od obeh sodelujočih v situaciji skoraj ne more priti do nesreče. Če pa sta oba raztrešenca vsak s svojim egom imeti vedno prav in miselnostjo kaj vse morajo drugi narest z njegovo varno bivanje, pač pride do situacije, ko se ne izzide. Sej bo kriv un, ki je povzročil, ampak ti boš pa mrtev al pa še huje invalid.
Pešec nima vpliva na to, za koliko bo voznik prekoračil hitrost. Prehod za pešce sme in mora varno prečkati tudi stara mama ki ne more na hitro odskočit.
Vozniška kultura tako kot kultura na sploh je različna že, naprimer, med severnim in južnim delom germanije. Na sončni strani alp se pa definitivno začne Balkan.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pride mulc pred pol ure ves pretresen domov in pove, da ga je na prehodu sredi našega kraja skoraj zbil avto. Na njegovi levi ustavi kombi, mulc je že na sredini prehoda nakar na polno z desne pridivja avto, brez zaviranja. Mulc v zadnjem trenutku odskoči nazaj.
Težko me bo kdo prepričal, da je hitra vožnja bolj varna od počasne. Pri 60 km/h ima avto 4 x toliko energije kot pri 30 km/h, časa za ukrepanje je pol manj, itd, itd, ...
Namesto števca hitrosti bi vozniki potrebujejo merilnik kinetične energije - bi jim povedal mnogo več.
Grozljivo mi je bilo ene pol leta nazaj opazovat skozi okno, kako poizkušajo vozniki povozit mojega sina. S kolesom je zavijal z glavne ceste k nam domov, po šolsko se je pravočasno nakazal smer, se pravilno postavil v križišču za zavijanje na levo. Imel je prižgano tako prednjo kot zadnjo dnevno luč, oblečen flourescenten odsevni brezrokavnik. Avtomobili so šli prehitevat po nasprotnem pasu v nepregleden ovinek in ga dobesedno zrinil povsem na desen rob, čeprav bi morali ustavit (ustavil je šele 6ti avto)
Naš tamal je bil čist zaprepaden. "a veš da so me eni poizkušal kar povozit" mi je rekel.
Ampak vozniki so imeli opravičilo - mudalo se jim je na ogled košarke (Slo reprezentanca je takrat spušila) v Moravče v Žogabar.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Še ne tako dolgo nazaj so ljudje, ki sami sebe imenujejo menađerji, v medijih na ves glas zahtevali večjo fleksibilnost trga dela. Sedaj ko jim zaradi fleksibilnosti dobri kadri uhajajo, so pa tiho. Palica ima vedno dva konca.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
kot kaže bo pri Honda kosilnici veliko večja težava, kot motor s starim oljem, prerjavenje njenega kovinskega ohišja. 😔
Po skoraj 30letih uporabe sem pred 4imi leti prodal delujočo Alkotovo kosilnico. Ohišje je imela kot novo, pa je po uporabi nikoli nisem pral. Ohišje je bilo iz ABS plastike.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hrvaški predsednik Zoran Milanović nasprotuje pošiljanju sredstev za ubijanje Ukrajini, saj ocenjuje, da to ne more prispevati h koncu vojne. Hkrati meni, da "Krim nikoli več ne bo v Ukrajini in da je bilo Kosovo...
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Res je, Aleks. Čist prav imaš. Tega je zdaj pri nas toliko da ne moreš verjet.
Prejšnji teden v strogem centru Moravč (oštarijja). Sedijo trije moškimed 30 in 40 leti za mizo. Čeprav so dokaj dobro govorili vaško slovenščino, sem takoj vedel, da so ruski vohuni. In kako sem jih razkrinkal? Čeprav ga znamo slovenci kar dosti zlizat, so oni prakticirali prav ruske količine (ene 5x toliko, kolikor sem do sedaj v naši krajih videl najbolj natrenirane Slovence.
Ampak najbolj zanesljiv znak da so ruski vohuni je bil pa to, da so v oštariji, kjer točijo dobro Bernard pivo, pili eno scalnico iz flaš s peterokrako zvezdo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Slovenska obveščevalno-varnostna agencija je v Ljubljani odkrila in priprla tuja državljana, ki sta obdolžena vohunjenja za Rusijo. Gre za moškega in žensko, ki naj bi vohunila pod pretvezo trgovanja z...
Ampak, zakaj ne objavijo slik. Bilo bi koristno, da bi ljudje vedeli, kako vohuni izgledajo, pa da se organizira sodelovanje med občani in varnostno službo.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jasno, od kod ta megalomanski poriv za ukinitev avtov z notranjim izgorevanjem. (evropski) politiki so vložili svoje miljončke v razne Tesle. In če hočejo veliko zaslužit morajo ukinit termične motorje.
Tesla je samo v 3mesecih izgubil 60%. Mogoče se jim pa ne bo izšlo. Upanje.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Renold megane dci, ki je do sedaj v družini veljal za nepokvarljivega, se je izneveril.
Po dobrih 14letih in 270Kkm mu je crknila kuplunga.😐
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani