Sem se pri tem avtu z tem že pred leti ukvarjal,in ugotovil,da dejansko izgleda grdo,ker či niso narejene za LED.
Rdeča niti približno ne izpade tako "rdeča",rumena od žmigavcev pa tudi ne...za življensko dobo-so še prve žarnice-original Osram,in je crknila samo ena nitka od ene P21/4W....za to pa menjava,samo da bo lepše izgledalo.
Cena?-3,6€ /4kom. ko so imeli v akciji za P21W (navadne bele)
4,98€ /4kom PY21W (oranžne za žmigavce)
P21/4W 2,49€ 2kom....vse Original Osram pr Shoppsteru😃👍
Za porabo elektrike pa mislim,da ne bom "not prinesel"...je kot debata o koeficientu zračnega upora pri traktorju med oranjem njive.
Sem C-Maxa še od zadaj zrihtal,da se bo svetil kot novoletna jelka😄...da se ne bo kdo ženi "v rit" zaletel🤣...vse žarnice sem zamenjal,za žmigavce pa tudi spredaj nove😃👍
Če dobro pogledaš,boš pogruntal,da...bom rekel bobu bob...da so le pri tačrni "joški" kolikor toliko v sorazmerju z ostalimi "gabariti", in le pri tačrni...Iztok Mlakar bi rekel..."dondolajo"
To pa pomeni,da ko so se nažirale,so skladiščile vse drugam,samo v "joške" ne...
Za to sem pa napisal..."se hitreje valja kot pa hodi"...
ahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....
Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo.🥹
Danes spet v klepetu z ŽIPovim šoferjem...sva nadaljevala pri prejšnji debati....in pohvali Dacijo,k sva se z njo peljala...da ima že 152.000km...več kot tista prejšnja....in ko tako debatirava,k nisem vedel pravi...ja saj nima sam en turbo...ima dva!!!...in slab liter od motorčka😂🤣
Če je pravilno montirana prenese več kot katerikoli druga.
To pa ne drži.
Se bom razpisal,k imam čas...čakam na signalu🙄.
Ravno za takšne primere,kot je bil tvoj,je plehnata med najslabšimi.
In za kaj?!
Ker ima veter za kaj "zagrabiti".
Poglej v Ameriko...tam je najpopularnejša kritina tista,katera je pri nas malce spregledana oz. je prišla na slabi glas-Tegola.
OK...čez lužo je odtrganih streh veliko,a tam je problem,ker so hiše lesene...in ko celo hišo razmaje,hitro tudi streho odtrga,ker popustijo sidra...tam ne uporabljajo "špirovcev" takšnih gabaritov kot pri nas...kvečjemu bi jim lahko rekli "škarniki"...zidanih hiš je pa pri njih tudi zelo malo...
Na slabi glas je pa bitumenska kritina pri nas prišla,ker je še v socializmu postala popularna...takrat lepa cena same kritine,les pa so vsi "sami"....in v tem je bil problem-nepravilna in nestrokovna montaža. Tisti k niso naredili dvojnega deskanja brez zračenja so ga itak nafukali...ostali pa so večinoma naredili napako pri drugem deskanju,kjer so pribijali kar je bilo najcenejše-široke deske. In z leti se deske ukrivijo v "propeler" in potrgajo Tegolo...in jim je seveda zamakalo.
Slučajno jo imam tudi jaz...pa jo najprej nisem hotel...samo zaradi naklona le 12° sem bil prisiljen,ker alternativa je bila le "pleh".
Meni pa je polagal streho certificiran krovec za tegolo...cca.30 let nazaj...in še danes-BP👍...takrat-drugo deskanje z max. 10cm sirokimi suhimi deskami zabitimi z svedrastimi žeblji in letvanje na pol metra...in je danes tudi to prepovedano...drugo deskanje le z ploščami ala OSB-tu problema z trganjem ne more biti.
In za kaj je Tegola ali podobne kritine boljša pri neurjih,hurikanih in tajfunih?,ker ima drugačne aerodinamične lastnosti-aktivno se "umika" vetru...ko nastane na kritini podtlak,se peresa kritine dvignejo...in če je smer vetra proti peresom,nastane za peresom vrtinčenje,katero celo potiska navzdol,in tako ustvarja plast oz. tampon med območjem podtlaka in samo streho...po domače povedano-ne pusti vetru,da bi zagrabil kritino...veter "zdrsi" podobno kot voda pri koži morskega psa.
Na drugi strani strehe,kjer veter piha v smeri padca strehe,se kritina dviguje v manjši meri...odvisno od naklona...a tudi tu nastaja ta efekt protivrtinčenja.
V primerjavi je pločevina ala Trimo ipd. dejansko najslabša...ker lahko jo privijačiš z še tako velikimi vijaki-vijaki bodo ostali,kritino bo pa odtrgalo...tu je boljša vsaka druga kritina z "strešnikov"...od Bramac-a do navadne glinene kritine,ker je povrsina "razgibana", in povzroča vrtinčenje (glej pimorsko streho z kamni-vrtinčenje).
Pri takih kritinah praktično nikoli ne odnese vseh strešnikov...seveda,škoda je...tu in tam,a da bi ti odneslo celo streho-to je izredno redko.
Kaj pa druge "nevšečnosti"?
Zmrzal,vročina,toča,nalivi...vsepovsod Tegola nima problema,če je pravilno montirana...
Vročina/mraz sta sovražnik pleha...če je neizoliran pa še toliko bolj...bom samo eno stvar omenil-kondenzacija!!!
Toča-alu. ni problem,železo-je problem...seveda odvisno od kvalitete kritine...
Toča...ok...pa rata "bolj odporna" na neurja...pač golf-zogica efekt🙄
Je pa res,da je pleh najcenejši...Tegola pa je med dražjimi....
Moram pa še omeniti,da je pri meni zaradi naklona Tegola položena brez žebljanja-je "privarjena"-ni šanse,da bi jo odtrgalo.
In se nekaj-ker je majhen naklon,in ker je deskana,je krovec čez kompletno drugo deskanje privaril 4mm hidroizolacijo (so ponucali 6 plinskih bomb plina za varjenje😳)...tako ni šanse,da bi utrgalo,in mehansko gledano je Tegola le "okras"....je pa tako stvar zelo praktična...ko se je bom naveličal,samo nova tegola čez in "fertig".
Prosim,ne to jemati kot...."žalitev" ipd...samo,če nekaj ne drži,in če kdo nečesa ne ve,pač rad pokažem tudi kaj drugega.😉
Je pa bilo zanimivo,ker ga v Lj. niso imeli...samo v Novemu Mestu,Murski,Jesenicah in v Gorici.
In je klical na vse štiri konce...in nikjer niso imeli zapakiranega...samo razstavni.
In predlaga aktualni 2023 model za 1200€...pol pa vprašam..."a razstavnih pa ne prodajate..."?
In pravi..."seveda prodajamo".
In šele takrat pogleda,kakšna je cena....pobulji😲...in me pogleda...mu je takoj postalo jasno,za kaj hočem točno tega...
In malo podebatirava...in pravim..."saj bi mogoče lahko "na knap" stisnil not 50" QLED-a...samo primerljiv je min. 1100€...in se vseeno niti približno ne more primerjati"....mu je bilo takoj jasno-prikimal,in je bilo "konec debate".
Sem rekel-midva plačava,vi zapakirajte,prfurajte v Lj.,in pokličite,kdaj pridem iskati...k po pošti bi trajalo še par dni več....
Tašča vzame za 50€ tovarniško podaljšano garancijo,in to je to....sam,da ima mir.🙄
Je res,da 2023 model ima par "malenkosti",k jih ta nima,a za gospo v teh letih-DTS predvajanje ipd. ne igra absolutno nikakršne vloge...tudi kar se slike tiče nebi pogruntala razlike-za takega uporabnika-poročila,zvečer "spanje med predvajanjem filma",čez dan turške nanizanke...."RAKETA" od TVja😃👍
It's best to use the viscosity recommended in your owner's manual, but a slightly thicker oil or thinner oil...
Je fajn vedeti kako in za kaj...vsak se naj pa zase odloči.
Jaz sem se že pri nakupu Mazde...je bila ta problematika tudi med snovjo za preštudirati...ne samo motor,menjalnik itd...
Nočem pljuvati Slivkinega avta,k se ne spodobi,a je vzrok,za kaj VW sploh ne gledam že leeeeta.
Lahko pa omenim npr. Dacio...v Divači ima vleka avto za prevažati strojevodje po potrebah...Koper,Sežana,Pivka,Divača itd...in sva se zadnjič z soferjem pogovarjala,za kaj imajo novo....
Prejšnja Dacia spring z 1.0 turbomlinčkom po 150.000 km (same relacije-nič kratkih) zaribala....je pa res,da jih je naklepala v slabem letu...in šofer pravi,da imajo po celem ŽIP-u z njimi probleme🙄...se mi zdi,da sam še drek od motorjev delajo...težko najdeš nekaj,kar "ne moreš ubiti"...je lih to bil velik povod pri moji izbiri Mazde🧐...upam,da nisem "brcnil v temo"🥹
Naš 17 let stari Focus C-Max 1.6 TiVct pije toliko...1-1,5l na leto (cca. 6500km sedaj k ga žena vozi),pa je skoraj skoz vozil le po mestu in sam kratke...1-2x na leto 300-400km v komadu in to je to...sedaj ima nekaj čez 200.000km
EDIT-prej vsa leta cca. do starosti cca. 10-12 let nismo med servisi nič dolivali-nič ni pil...sedaj pa "ima pravico"🧐
Zamenjal letne/zimske na Mazdi in Fordu...sem že objavil,kako mi je dvigalka od Mazde super...kavelj v vrtalnik in gas😁.
A sem že dva kavlja (vijak-kavelj) zvil...pač ni za to....
In glej-glej...v kompletu Mazde kavelj/ročka...in sem samo na koncu odrezal zapognjen ploščati konec (kao mini pajserček...ker butelj bo to rabil za gumo z feltne dobiti🤣)....v vrtalnik in gre gor in dol k raketa😁
Mislim, pnevmatike in zavore niti približno ne onesnažujejo toliko kot izgorevanje fosilnih goriv.
Ne "niti približno"!!!-lih kontra-...sem pred kratkim bral,da vsaj kar se avtomobilov tiče-obraba pnevmatik in z tem vezan izpust drobnih delcev krepko presega izpust drobnih delcev že pri modernih ICE avtomobilih...tukaj o EVjih mislim,da ne rabim začeti...ker kot vemo,so ti izpusti najbolj hinavski,ker so tako drobni,da z dihanjem preidejo direktno v krvni obtok.In kot vemo-v mestih je to velik zdravstveni problem....in če mislimo,da bomo z prehodom na "težke" EVje to rešili,po tem se motimo.
Je pisalo v tistem članku,da bi bilo treba zavse avtomobile izmeriti izpust teh delcev,in jih primerno obdavčiti ali kako drugače "kaznovati"...a EV-lobiju in "vernikom" to seveda ni v interesu.
Bom še enkrat napisal-razvijejo naj lahke in negorljive baterije z veliko kapaciteto in nizko notranjo upornostjo (da se jih bo dalo hitreje polniti)...in bom prvi,ki bo ploskal. Do takrat pa me ne zanima....pa se kar ukvarjam z celicami ipd...samo avto?!...ja pa ja...😂🤣
Tipično-"zlagana resnica"-če točno analiziram tvoj komentar v bistvu drži,a je kot večina izjav EV-fanatikov krepko zavajajoča,ker za avtomobile ne drži....skratka samo nakladanje,da bi upravičili svojo agendo....ne glede na posledice.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani