Sem rekel, da ne bom prej pisal , dokler se zadeva ne zaključi... žal je tako, da kvaliteta storitev je kot kaže v prostem padu in servisi niso nobena izjema.
V glavnem zgodba o montaži klime:
Sredi aprila sem se odločil, da naročim hišno klimo in da ne bi to bil nek cheap poceni shit sem naročil na Enaa klimo Mitsubishi tam nekje 4kW. Zadeva z montažo je nekje v rangu 1700 EUR tako, da temu primerno človek pričakuje, da ne bo zapletov. No in se je začelo.
1.) Klimo plačam na Enaa, nakar mi čez par dni sporočijo, da klime ni na zalogi in če hočem drugo. Emmm, kako je to torej, naročim, plačam Mazdo 6 dobim pa CX-30. Ma sej je isto, avto je pač avto.
2.) Po cca 10 dnevih pogovor na najvišji ravni uvoznik le najde klime in veselo sporoči, da ni panike, da zdaj jih pa imajo.
3.) tri dni kasneje klima prispe.
4.) monterji se tudi najavijo, da pridejo čez en teden. Ni treba noret, kr počasi fantje lepo v miru, da se vam ja ne bo preveč mudilo in boste kaj zašuštrali.. Vročine tudi še ni saj je šele začetek maja.
5.) začetek maja je klima postavljena in pri prvem testu je izgledalo vse OK. Žal je bilo pa še dokaj hladno in se ni dalo ugotovit a je vse OK.
6.) do srede junija je bilo vreme normalno toplo, da klime nismo prižigali in takrat pa šok - klima ne hladi in samo meža zrak.
7.) kličem tele monterje in podam reklamacijo ter nevsiljivo namignem, da verjetno je nekje na povezovalni napeljavi spustil plin.
8.) čez kak teden pride druga ekipca monterjev v kateri je bil en vsevedni mladi nadebudni monter, kateri se je zapodil po lojtri do zunanje enote. Priklopil vakum in ugotovil, da vse deluje in da nikjer nič ne spušča. Ok, našiba not plin do ustrezne meje. Ampak zadeva ne hladi. Previdno namignem, da bo verjetno težava nekje na napeljavi oziroma tam, kjer so narejeni stiki. A gospod to pa ne, vse je OK, to bo nekaj narobe z zunanj enoto. Kot kaže je pokvarjena in me vabi na lojtro naj grem poslušat, da se sliši, da notri nekaj pušča. Ok, ker pač sam nisem stručko to vljudno odklonim in rečem, da so konec koncev oni strokovnjaki in da že vedo kaj delajo.
9.) nakar me model razveseli še s podatkom, da oni niso uradni serviserji za Mitsubishi in da bodo sporočili naprej uradnemu, da naj oni preverijo. Men je bilo to čudno in sem povedal, da je uvoznik zraven dal list in da so tam oni navedeni kot uradni servis. Ok whatever naj uredijo.
10.) 10 dni kasneje, me kliče ta pooblaščeni serviser, če lahko pride čez 15 minut. Ker sem v službi na hitro organiziram, da mu nekdo odpre. Model premeri vse, nato je pobral dol parapet in ugotovil, da pušča klima točno na spoju (gl. tč. 7.). Dobil tudi sliko kako je milnica lepo delala mehurčke. Model pravi, da on sicer lahko to zrihta, ampak da bo zaračunal in naj raje to naredijo v garanciji monterji, ki so zašuštrali. On bo pa oddal poročilo uvozniku.
11.) ok spet kličem monterje in povedo, da bodo imeli čas čez en teden v petek ob 14 uri. Zdaj sem že dokaj resigniran in hvala bogu, da je vreme hladno in nisem težil, da naj se mi takoj nalimajo.
12.) pride petek in nek mali črviček mi je namignil naj pokličem, da ne bom na vrat na nos hitel iz službe domov. Pokličem ob enih pa se mi opravičijo, da se jim je montaža zavlekla in da pridejo med tretjo in pol četrto.
13.) Ok pridejo mal čez četrto in to je že tretja različna ekipa. Pokažem sliko in monter se strinja, da nekaj ni bilo v redu zategnjeno. A bejš Sherlock. Ok zategne pol mi pa reče, da ima problem - men se je dobesedno zmračilo. Pove, da nima plina, da bi napolnil. Eeee what, resno, se hecaš model. Pa ti montiraš klime pa nimaš plina. Mi reče, da ni panike, da bo naslednji dan v soboto ob 11.uri prletu, da preveri tesnost in da nafila.
13.) evo sobota, ostanemo doma in ne gremo na izlet, ker pridejo monterji popravit sranje, ki se vleće že en mesec. Ure minevajo monterjev od nikoder. Enostavno odložim telefon in si rečem, da boljš, da ne kličem, ker bo pizdarija.
14.) ponedeljek, seveda nihče ne pokliče in se tudi ne pojavi. Nekako logično, a ne? Ob poldne pokličem in se predstavim ter jih vprašam, če se mal hecajo. Tetica na drugi strani se hiti opravičevat, da bi morali priti v soboto, ampak da jim časovno ne znese, ker imajo predvideno dve uri za montažo. Jo vljudno vprašam a naj ta primer predam inšpekciji in če sprožim pri zastopniku stvarno napako, ker ne znate zrihtat? Mi tetica reče, zakaj sej še ni zmontirano. Pol meni kliker upali, da jaz govorim o mojem primeru ona pa o nekem drugem (očitno imajo prakso nesolidnosti in šalabajzerizma). Ji še 1x razložim kdo sem in da ne rabim montaže, ker je bila narejena dva meseca nazaj in da imam samo en tak mali majcen problemček, da stvar sicer zgleda lepo ampak da ne deluje. No, obljubi da pokliče svoje monterje.
15.) pokliče monter, da pride v roku pol ure, jaz skoordiniram spet, da jim nekdo odpre, tetica me kliče, da pridejo fantje, monter me spet kliče, da so zdaj vse zategnili in preverili, da ne pušča. Nato me spet kliče čez 15 minut, da je plin notri in da zdaj pa res hladi. Wow zmagali smo...
Upam, da se je komu uspelo prebiti do konca, ampak sem rekel, da tole moram delit z drugimi, ker človek skoraj ne more verjet, da se to dogaja.
Jaz bom pa verjetno še kar nekaj časa s strahom vklapljal klimo in preverjal ali hladi. Razni tajmerji in remote WiFi vklopi klime torej vsaj za enkrat odpadejo.
O kristus bog pomagej. Ne bom pa sploh komentirou karkoli glede tega, bom ti pa dal samo nasvet. Jaz imam doma skos na auto cool 23....in dela kot avto klima. Izklopil sem jo enkrat lani, ko se je 14 dni po montaži uscal kondenz dol po steni. Tako je najboljše in boš izgubljal najmanj energije. Priporočam pa tudi to, da filtre spucaš tako kot je @Janez007 povedal pred in po zimi...ker se res zafilajo.. Serviser/montažer je ob montaži rekel naj ne skrbim glede filtrov, če jih ne pucam pri hlajenju. Če pa grejem pa nujno nujno pogledat vsake 3 mesce če želim dolgo življenjsko dobo klimatske naprave.
Aja pa še to: za čiščenje ga pač ne bom klical, ker ko sem videl kaj je s tisto lojtro na steni gor delal in filtre potegnu vn kot da je zadnjič me je minilo do lajfa
sej bom mogu enga kolega poklicat, če ma kej cajt, da ga dvignema pa pogledava levo kolo če ma kej zračnosti, ker ko grem v lev ovinek ali pa levo zasuknem volan je avto tišji. al sem pa mal prismuknjen pa se mi sam zdi
Eh, če je ta zdržal 5 let in je isti kot original, potem to sploh ni tak strošek - 42 eur na leto. Džabe da sprobavam neki cenejšega za 30 eur razlike in si lahko nakopljem skrbi. Tako vem, da se bom, dokler ne menjam avto, vozil z top akujem
To napiše tudi kdaj če je baterija malo preveč spraznjena, narediš par daljših fur pa bo sporočilo izginilo. Sem imel jaz isti problem.
Vozim se vsakodnevno 140-160 km na dan, težko bi imel zaradi tega spraznjen aku Je pa tako kot si povedal, zvečer je obvestilo izginilo, danes zjutraj se spet pojavilo. Sem šel na Interclass in so dali na tester, povečana vrednost upora v aku-ju in so priporočali menjavo. 210 eur s 3 leti garancije in pičimo dalje.
Ja, zna bit to problem ali pa sklopka altenatorja? Tako mi je svetoval Majes po telefonu. Ker mi pogon jermena zgleda ok, se bom danes vozil s kabli za vžig v prtljažniku.. Jutri grem pa tako ali tako spet v LJ pa bom zapeljal na interclass. Je pa zanimivo, da se mi je to pojavilo danes, ko je bila včeraj nevihta.
Za čez dan ne rabiš odsevnikov. drugače so pa ruzaku in na cotah za zimski čas. Če imam pa v planu nočno turo pa zmontiram luči. Zadnja je na senzor in zazna če zaviram in zasveti močneje. Spredna je pa od Gloworm XSV
Na avtu tut ne luči, pa so še zmer gor zmontirane
Nevem no, mogoče te kdo hitro lahko spregleda pa bi blo fajn met
Ko malo raziščeš motor ugotoviš, da so francozi zabasal zobati jermen v olje, kar pomeni da se ob obrabi začne vse lepo pacat. @scania je mislim da o tem že pisal na tem forumu, naj vas dec razsvetli.
Res čudovit avto, po 30 letih razvoja se vračamo v preteklost in prisilno uničujemo motor, da čim prej menjaš
Mislim, da me nisi dobro razumel. Mogoče zato, ker bi to moral napisat pod "Jamralnik"...
Namreč, ob tem, kar se hvalijo lastniki sodobnih avtomobilov, jaz vedno težje najdem razlog, zakaj menjati starega dizelaša... In trend v Evropi gre, da se najprej izkorenini dizelaše z Evropskih cest, potem pa še bencinarje. Ob tem mi pa nekaj ne gre v glavo, ampak da ne mešamo tem, bom to raje vprašal drugod.
Ker bo zgnil ko bo star 20 let tako kot vsak drug avto. Zato jih tudi menjavamo ane? Vprašanje pa je, kakšnega boš lahko kupil čez 20 let.
Jaz imam pa zastarelega dvolitrskega turbo dizla in je 6,2 povprečna poraba od kar imamo petko do zdaj - ob dejstvu, da smo vsako leto kar nekaj 1000 kilometrov vlačili tudi počitniško prikolico, kar se pa pri porabi kar malo pozna...
Skrajni čas da vsi prodamo naše čudovite bencinar 3ke pa 6ke in gremo kupit Mazdo 5
Ne bom "jamral", to bi moral prejšnji vikend, ko sem bil na Bledu in Bohinju in pil pivo na Voglu in Bledu po 4.5€. Je blo sicer lepo a skoraj po Ameriško drago.... 🥴
Danes pa pavi balzam,grem s kolesom (30km)v turističen Početrtek in.... to je prava cena, pridite k nam......
Pri nas je 2,5..pa sem se ravno pizdil v petek... pol litra točenega 2,5 eura...3 deci heineken 0,0 isto 2,5 eura
pred 11 urami je SpEkTr napisal:
Moralo bi biti, ugriz kače. Pri otrocih gredo tudi bolj na ziher. Lahko pa res pohvalim celoten postopek od ekipe v rešilcu in potem dalje. Kapo dol
Jezus kristus, upam da bo vse dobro, javi kako se je odvilo!
Mal obujanja teme pa čeprav niso glih darsovci so pa neke druge vrst umotvorci.
Nekdo se je v Lj na Cesti na Brdo odločil, da na obeh straneh pofarba del cestišča z oznakami za kolesarski pas. S tem so vizualno zožali cesto za cca 2m in zbrisali sredinsko razmejitveno črto. Do tukaj še nekako OK, ampak velik problem nastane, ker vozniki ne ločijo med kolesarskim pasom, ki je namenjen souporabi tako vseh motornih vozil kot tudi kolesarjev in mopedistov, ter med kolesarsko stezo, ki je rezervirana le za kolesarje.
Na cesti, kjer se v zadnjih 10 letih ne spomnim, da bi bila kakšna nesreča pa jo uporabljam vsaj 2x dnevno so se, v roku 14 dni po farbanju, zgodile tri prometne nesreče za katere vem. Vzrok je v tem, da vozniki ne vedo kako se vozit po teh cestah in da je pravilna uporaba tako kot je bilo prej in da z desnimi kolesi avta lepo voziš po tem pasu za kolesarje in ga zapustiš le takrat, ko prehitevaš kolesarja na tem pasu. Se pravi nič kaj drugače kot prej le bolj je označeno, pravijo da bolj varno za kolesarje, čeprav na tej cesti vsaj 10 let ni bilo nesreče niti se ne spomnim, da bi kdaj kdo zbil kolesarja.
Torej te tri nesrečeso se zgodile zato, ker nekdo, ki iz stranske ceste zavije zdaj ne to glavno in zagleda ta pas, enostavno misli, da je tista prekinjena črt, ki ga označuje, zdaj tudi rob ceste. Zato zavije na široko in s prednjim delom seka polovico vozišča na kateri se z druge strani pelje enak neizobražen idiot, ki se tišči sredine ceste, da ja ne bi povozil kolesarskega pasu in seveda prostora zmanjka. Pa je pok, pa drugi pa tretji pa bohvedi kolk se jih je zrukal v mesecu in pol, ko so upravljalci cest prišli na še bolj veleumno idejo.
Mislim, tukaj si zaslužijo pa res fanfare k svoji nadinteligentni inovativni rešitvi. Vzeli so v roke pravilnik o cestah in zakonodajo ter ugotovili, da zdaj ko so cesto vizualno (ne dejansko) zožali imajo možnost spreminjat hitrostne omejitve in so celotni cesti zmanjšali hitrost na 40km/h.
Se pravi po domače, na cesti, kjer se nikoli ni zgodilo nič kaj tragičnega, so naredili spremembo s katero so zmanjšali varnost in zdaj namesto, da bi spoznali napako so raje naredili novo spremembo, ki upajo da bo rešilo problem nepoznavanja pravil vožnje in neznanja CPP-ja.
Aja, da bo lažje razumljiovo o čem pišem je tukaj podoben primer iz Velenja :
Na določenih cestah v Velenju (predvsem v conah 30) smo dobili novo ureditev, in sicer kolesarski pas na vozišču. Zaradi zmede pri voznikih...
Še en dokaz, kako spreminjamo delujočo zakonodajo za brezveze da ustrezamo nekim X standardom in poveličujemo egoizem kolesarjev, ki se bodo vsak čas začeli vozit po level robu ceste. Ko se jaz peljem z biciklom, grem kot pobolžna ovčka ob bankini. Eni pa ko bajagi na levi strani ob črti. In ne, ne mi govort da so to samo svetle izjeme - kamera v avtu potrjuje drugače.
pred 35 minutami je Nejc1986 napisal:
Jp,res je. Saj roko na srce; če se iz stranske ceste vključiš desno na glavno cesto,ne da pogledaš v obe smeri,je to že itak žalostno samo po sebi. Lahko iz desne prihaja širše vozilo,lahko v tistem tisti z desne prehiteva ....
Jaz osebno bi sočasno z kolesarskim pasom dal avtomatično še cono 30. Ker peljati se 50kmh v tej ureditvi zna biti kar hitro .
Je pa mislimda (ne me drzati za besedo ) ta ureditev precej slabo urejena tudi s pravnega stališča. Prilagam link,kjer piše da nihče točno ne ve kako se peljati ... Meni je sicer tudi logično ,da se vozim z desnim kolesnim parom po sredini kolesarskega pasu.
Kaj ti nuca 30 omejitev, če se boš ti potem mimo peljal 40.
Kar se tice vzdrževanja : jaz na 3000km menjam ketno in zadnje ploščice . Prednje ploščice menjam na 1500km. Toliko pač zdržijo.
1letno ga peljem na servis h kolegu,da zamenja bovdne in zajle , podre in namaze krmilni ležaj, pesta ipd.... Ponavadi tak servis naredim spomladi, da se ga konkretno spuca soli in ostale zimske svinjarije.
Z gorcem naredim cca 3000km (okoli 60tisoc visincev ) ,tako da ja... 1x letno je na servisu. Prednje vilice v 12000km še nisem odpiral,ker je servis skoraj dražji od nove vilice in dokler dela pač dela.
V vsem tem času (3leta in 12000km) mi je šla zadnja feltna , zamenjati je bilo potrebno diske po dveh letih in 1x mi je nevem kam izginilo olje iz zadnje zavore ( je kar zabavno ostati brez zadnje zavore na Passo Forcelli).
Kolesarski servis je največja molža denarja možna. Ne naredi nič, kar ne bi mogel naredit doma - je pa res da fini ljudje doma nimajo orodja. Taki ljudje so pa zame itak reveži.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
O kristus bog pomagej. Ne bom pa sploh komentirou karkoli glede tega, bom ti pa dal samo nasvet. Jaz imam doma skos na auto cool 23....in dela kot avto klima. Izklopil sem jo enkrat lani, ko se je 14 dni po montaži uscal kondenz dol po steni. Tako je najboljše in boš izgubljal najmanj energije. Priporočam pa tudi to, da filtre spucaš tako kot je @Janez007 povedal pred in po zimi...ker se res zafilajo.. Serviser/montažer je ob montaži rekel naj ne skrbim glede filtrov, če jih ne pucam pri hlajenju. Če pa grejem pa nujno nujno pogledat vsake 3 mesce če želim dolgo življenjsko dobo klimatske naprave.
Aja pa še to: za čiščenje ga pač ne bom klical, ker ko sem videl kaj je s tisto lojtro na steni gor delal in filtre potegnu vn kot da je zadnjič me je minilo do lajfa
Povezava za deljenje
Deli na druge strani