Imam 16let starega Gianta Trance X0 (nazadnje ga je kar nekaj let ne preveč nežno uporabljal naš mulc). V 16 letih ni bilo potrebno menjat nobenega ležaja v nihajki niti zategnit enega samega vijaka ne na nihajki in ne kje drugje. Še feltne niso bile nikol centrirane, res pa da so ene hude mavicove s 3,2mm debelimi špicami. Pred 16 leti je bil bicikel 3,5K€ in zgleda da sem bil preveč razvajen.
Pri naštevanju vsega sr.. s Cube biciklom sem pozabil povedat, tudi gištel ni čist okrogel na mestu kjer vanj pride zicštanga, zato je le ta vseskozi drsela v gištel.
Tudi če bi ob nakupu Cube takrat dal več denarja za bolje opremljenega, bi velik del težav še vedno bil.
To da bi kupil boljši model in bi večina težav ostale se čisto strinjam. Ker okvir je enak (druga barva) samo oprema je ''boljša''.
Čeprau je Cube napredoval sem marsikaj slišal kar se tiče kvalitete.
Danes, komaj 2 tedna po končani 4mesečni bolniški, sem imel spet velike šanse, da se razsujem. Na ravnem, samo kilometer po končanem spustu, mi je izpadel vijak zadaj iz nihajke. Krasna reč ko ti zadnji konec kolesa nekontrolirano prestavlja levo desno. Če bi se to zgodilo samo malo prej na spustu kjer sem ovinke zalagal na polno...
Nikoli več ne kupim kolesa Cube. To je pa tak jajc. Kolo je staro 6 let in že od novega vseskozi kaj zaje... poleg tega da sem moral menjat od vilic do bremz in diskov in felten, ker so bile že nove zanič.
Te cube jajca sem nazadnje servisiral jeseni, ko sem vse vijake nihajke odvil, namazal z modrim loctete varovalom in ustrezno privil z momentključem.
Ta jajca od cube še vedno gledam pri hiši, ker ga imam za na morje, ker s tanovim biciklom ne spravim štirih koles na prtljažnik na kljuki. Danes sem se vozil z njim, ker sem dal nov bicikel na servis da zamenjajo zvito gonilko.
zato pa piše, da bi moral pred vsako vožnjo naredil bike check.
Si imel pa res srečo v nesreči.
Kolega (mehanik) pred vsako vožnjo vsaj parkrat dropne prvi in zadnji del iz višine 1/2 metra če kaj čudnega ropota.
Je v opisu videa. Če se ne motim je ta pot primerna samo za gorska kolesa.
Bi pa prvo kot je že zmaj opomnil šli prvo po rogličevi. Relacija Zagorje - Izlake tak da se nas lahko več dobi. Po "uradnem" delu je pa za člane ki imajo viška energije na voljo tudi Cilenca bike park
Tole Rogličevo smo itak rekli bi bila bolj nedeljska in kakšno pivo ruknemo ter nekaj pojest (ne bo to neko hudo kolesarjenje, ne bo pa tudi ne popivanje, hehe)
cilenco sem samo omenil kot opcijo po kosilu, ko se pride nazaj v zagorje. ni pa to nek hud bike park. čeprau sem dokaj blizu doma (10km in en klanc) tam še nisem bil.
Jaz sem bil 4.leta nazaj iz Solčave po panoramski glavnii cesti mimo Matkovega kota naprej do slapu Rinka (parkinga pri koči) s trekingom 28col, 32( gume) in gre brez problema, le proti M.kotu gre bolj počasi zaradi makedama, ki je samo tukaj par kilometrov!
Lahko se tudi malo skrajša tura, če se spustiš v L. dolino po glavni cesti, ki pripelje s Pavličevega sedla v dolino. Tole bi bilo bolj primerno za treking kolesa. Prva pa za gorce.
Lep izlet oziroma srečanje bi lahko bilo, če bi se dobili. Eni, ki imate pomoč el. bi nas verjetno morali malo čakat! Morali bi vse skupaj vzeti kot izlet ne tekmovanje.... 🤗😉
Kar se mene tiče da se podružimo ni problema. Kar se čakanja tiče je pa tak, da se električarji prilagodimo in zmanjšamo tempo.
Ma bi moral vzet dd namesto exo+. Zadaj pa namesto dhr assegai in bi bil zaliman na progo. Glede na to kake podvige @etcho načrtuje
Ko svoje skurim so trenutno ene 3-4 gume v igri.
Schwalbe v radial izvedbi mogoč shreda ali magic mary
Maxis assagai ali novi high roler (evribodi spredi zadi)
In continental kryptotal.
Kar se pritiska tiče si na telefon nalož wolftooth tyre pressure calculator. Je kr par podatkov za vnesti (teža, dimenzije gume, temperatura, kje se voziš, če imaš tubless ali inserte...) tko da dobiš en basic reference.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za boljši dan.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani