Nekaj fotk od v?eraj?njega vzpona, ki sem ga glede na odli?no dru?bo poimenoval MATA?UR (Matajur 1642m).
Razgledi pa neverjetni; od morja (Grado/Grade?), Dolomiti, potem Kaninova skupina, pa seveda Rombon, Mangrt, Jalo, Bav?ki Grintovc, v bli?ini je kraljeval dominantni Krn, videle so se tudi Sp. Bohinjske gore in pa ?e kaj sem pozabil na?teti verjetno.
Nas je pa Clio zelo ekonomi?no in precej visoko pripelju, tako da smo imeli potem le ?e cca. 2 urci do vrha (po snegu je malo druga?e hodit kot po suhem, se razume) in pa dol smo bili pa kar malo hitrej?i in nam je vzelo le 55 minut, pa? 3-je fo3 na pohodu in gre gor rahlo po?asneje.
?mego, jaz bi na tvojem mestu, prvo stvar vgradil vanjo LPG in se za?el VOZIT ter malo u?ivat v famoznem V6 zvoku, nekje na jesen pa bi jo dal v delo, pa naj si majster potem res vzame cajt in da je do pomladi 2015 fertig. Pozimi pa bo? itak vozil Saxoja ali kak?nega podobnega 1.0 stroja. Tako bi jaz naredu, ti pa upam, da tud kej pametnega nagrunta? in se ?im prej za?ne? vozit, sem pa prepri?an da tak?na predelava kot jo ima? v mislih utegne traaaaajati.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Nekaj fotk od v?eraj?njega vzpona, ki sem ga glede na odli?no dru?bo poimenoval MATA?UR (Matajur 1642m).
Razgledi pa neverjetni; od morja (Grado/Grade?), Dolomiti, potem Kaninova skupina, pa seveda Rombon, Mangrt, Jalo, Bav?ki Grintovc, v bli?ini je kraljeval dominantni Krn, videle so se tudi Sp. Bohinjske gore in pa ?e kaj sem pozabil na?teti verjetno.
Nas je pa Clio zelo ekonomi?no in precej visoko pripelju, tako da smo imeli potem le ?e cca. 2 urci do vrha (po snegu je malo druga?e hodit kot po suhem, se razume) in pa dol smo bili pa kar malo hitrej?i in nam je vzelo le 55 minut, pa? 3-je fo3 na pohodu in gre gor rahlo po?asneje.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani