Zelo zelo redko se mi zgodi, da pridem do rezerve, 24 km remaning, ker itak tankam vsak teden ob priliki... danes sem malo cincal na AC, ampak vem, da je @Janez007 enkrat testiral in je imel še 50km fore...
Pridem in začnem tankat, 50,81 litra.... A je posoda 52 + 6 ali 56 + 6?
Aja pa še to, 7,49, torej za 1 deci laže računalnik
Ja, z Mazdo 3 2018 sem enkrat šel do -80 km, pa je notri ostalo še za cca 20 km. Z Mazdo 6 pa pol tega, se pravi -40, notri pa še za kakšnih 10 km.
2 meseca nazaj je bilo v tej temi že vse tole pojasnjeno. So 3 vrste dobavnih rokov:
- vozila na zalogi v SLO
- vozila nekje med Hiroshimo in Slovenijo ... cca 1-4 mesece
- vozila po naročilu v Hiroshimi ... cca 5 mesecev
Pogoje imajo trgovci enake, nekateri dajejo na videz ugodne leasinge, dodatno leto garancije in zastonj delo rednih servisov, tistih čez 5 let ... to je meni prej odvratno kot privlačno.
Na redno ceno + popust uvoznika se da dobit pri CX-30 še kakšne tepihe .. do max 2-3% cene .... pri CX-80 tudi malo več ... cca 15% off.
Treba se je zavedat, da bo naslednjič zelo verjetno podražitev ... tako kaže, če ne bo ameriški predsednik spet kaj bleknil ... , ampak kdo ga še jemlje resno?
Glede Mazdinih ročnih menjalnikov. Vozil vozil sem jih na CX-3 2016, M6 CD175 2016, M3 G120 2018, M6 G165 2018 FL in M3 G122 2021 in sem opazil med njimi razlike, subjektivno bi jih rangiral takole (ocena od 1 - 10):
Jaz sem imel probleme z njim ko sem srno zbil. Totalno neresen.
Potem sem ugotovil da se luc spusca vodo, pa mi jo je kao menjal... Ravno prejsnji teden sem videl da je zasilikonirana in ne menjana. Zal po cca.pol leta, tako da mu ne bom tezil za nazaj.
Po tem je v mojih oceh baraba.
Imaš čas za reklamacijo 2 meseca, po tem ko ugotoviš napako. Če je ta ugotovitev v okviru 2 let od popravila.
Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.
Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.
Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...
Slivka, pametno, ker je platina zelo dragocena, so njene zaloge izredno majhne in se zato vse splača reciklirat:
Ocenjuje se, da je v obtoku po svetu (v uporabi v izdelkih, industriji, nakitu, naložbah ipd.) približno 70.000–80.000 kilogramov platine, kar pomeni 70–80 ton.
Po poteku garancije se res verjetno ne bo splačalo odpirati X motorja - se strinjam s @Shrek . Če se danes že pri G motorjih nekateri sprašujejo o stroškovni upravičenosti menjave navadnih batnih obročkov ...
Za @Alex vemo, da se bo znašel. Pri morebitnih težavah GPF filtra ima že danes v rokavu poceni rešitev. 😁
Jaz bi tudi imel Audia 5, bencinarja, ki bi stal toliko kot Mazda 6, porabil toliko bencina kot Mazda 3 in stroške zavarovanja, vzdrževanja kot Clio ...
Avto se bo dnevno uporabljal na razdalji 2km v eno smer ( ne sprašuj zakaj rabi svojega). Avtoceste vido nebo nikoli tako da potrebe po opozrjanju na mrtvi kot ni , za parkiranje so pa dovolj senzorji jih je mela tudi do zdaj. Treba pa je upoštevat tudi porabo , ki bo na 2.0 100% večja kot na tej.
Kot so že rekli in se strinjam in po svojih izkušnjah - na 2km razdaljah bo poraba okoli 8,5 l/100 km (pri recimo 20 km relacijah pa bi bila med 6 in 7).
Za take potrebe imamo mi doma Clio Storia 1.2 z 58KM (za 2 km povsem dovolj, boljši kot Mazda 6). Strošek zavarovanja (tudi toča paket PLUS pri Allianz) 225 € + 62 cestnina + 38 tehnični ... = 325 €.
Po mojem je pri avtih podobno kot pri ljudeh - koliko zdržijo, je odvisno od več dejavnikov, eni imajo zelo kratko življenje, drugi živijo več kot 100 let:
Hvala za ponudbo je le ena majnša težava , tvoja je 2.0 . Za 2 avto in letno 5000km se mi ne izide dražja cestnina in drazje zavarovanje. Če vzame to ki jo gleda ostane skoraj na istem kot do zdaj z Mazdo 2.
Ja razlika pri cestnini in zavarovanju bo cca 10%. Sam sem plačal pred letom z delnimi kaski in 50% premijskim razredom za G120 cca 550€, to pomeni v tvojem primeru letno razliko okoli 100€.
Razlika v kakovosti vožnje pa je velika - sam bi 100% izbral @Jest - ovo varianto. Ker je avto vsaj nivo višji (oprema, motor ... meni osebno ena najbolj posrečenih Mazdinih kombinacij) in ker ne bo provizije preprodajalca in vse boš izvedel iz prve roke. Pa še barva - žena se bo zatrepala vanjo 😆. Sploh ni kaj premišljevat med tema 2 variantama. Pa ne navijam zaradi Jesta, ampak sodim po svojih izkušnjah ... sem vozil že oba motorja pri Mazdi 3.
Sam avta brez opozarjanja na mrtvi kot, vzratne kamere in sprednjih in zadnjih senzorjev, več ne kupim.
Moje mnenje je, da mora imeti gospa vedno prav, tudi če nima. Vsaj pri nas je tako. 😄
Sicer pa se podobne G120 revolution letnik 2018 trenutno prodajo za 11-12.000 €.
Sodelavec ima tako Mazdo 3 G100 letnik 2018, se dnevno vozi MB-LJ-MB, trenutno že okoli 300.000 km, še brez večjih popravil (enkrat zadnji diski pri 140.000 ... klasika za te Mazde).
Pri tej Mazdi, ki je všeč tvoji gospe, bi me zanimalo, ali je bila kdaj poškodovana in kaj ... ker sumljivo nič ne piše, da ni bila, s čemer se trgovci sicer radi pohvalijo.
Imam enega resnega ... problem imam sedaj, ker nimam v paci nadomestne Mazde 3 tega cenovnega ranga. Menjam izključno zaradi potrebe po manjši velikosti avta.
1. Cena ni pretirana - če bi bila, potem se avto ne bi prodal - prodal pa se je dokaj hitro.
2. Nakup takega avta, če nima nekih skritih napak, je ekonomsko dober nakup, zame boljši kot nakup novega. Novi je v 8-ih letih izgubil nominalno recimo 13.000 €, realno pa celo več. Tak avto bo lahko vozil še 2 x toliko let.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, z Mazdo 3 2018 sem enkrat šel do -80 km, pa je notri ostalo še za cca 20 km. Z Mazdo 6 pa pol tega, se pravi -40, notri pa še za kakšnih 10 km.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani