Mazda 2 se je vsaj prodala, najprej v 1 dnevu, sedaj se bo še enkrat v nekaj tednih, ampak kaj pa tale premijska Mazda, ki se prodaja že dobra 3 leta (tako kot Mazda 3 G194 😁)
@tommzy, uff, če je to težava, potem imaš res težko življene. 😁
Lep avto, kljub drugačnim odtenkom ... Te naše avte preveč gledamo z očmi. Tvoje težave bodo hitro postale nepomembne, ko ti ga bodo na parkiriščih, podrsali, pobunkali z vrati ...
Pa ne mislit, da so v avtih prav posebno natančni (dragi) merilniki temperatur ... ker tudi niso potrebni. Sem pred mesecem kupoval sobni termometer ... jih je bilo v trgovini kakšnih 100, kazali pa so od cca 19 do 21 stopinj ... 10% različno
Glede udobja, se mi zdi da so gume ki so na novem avtu Bridgestone Turanza 005a kar trde. Sam sem jih ravnokar zamenjal in je vožnja veliko bolj udobna.
Z novimi zemljevidi - JUNIJ 2025 ugotavljam, da me Mazda G122 letnik 2021 na radarje opozarja že kakšnih 300 - 500 m pred radarjem, drugo (zadnje) opozorilo pa je kakšnih 200 m pred radarjem. V Grosupljem, po izvozu iz AC, ko se peljem mimo hotela, me opozarja na enega od radarjev, vendar ne vem katerega. Trije, za katere vem, so kar oddaljeni in iz smeri.
Radar 1 je na AC obrnjen v smer proti Višnji gori, oddaljen cca 500 m
Radar 2 je malo manj oddaljen vendar iz smeri vožnje, vmes je križišče
Radar 3 je malo manj oddaljen vendar iz smeri vožnje, vmes je križišče
🙃 Spet en 👎 za Mazdino navigacijo.
Na sliki označena modra pika, kjer me Mazda 3 opozori na radar, puščica pa nakazuje smer vožnje
Zadnja 6-ka ima tank cca 62 litrov. Na svoji sem 2 leti nazaj precenil (sicer je to odvisno od natančnosti plovca in povprečne porabe), da bi lahko šel do minus 40 km (žal minusa ne kaže, ampak si je treba km zapomnit).
Meni zvočno opozorilo dela. Imam pa vedno isto proceduro, ko se vsedem v avto. 😀
Stisk tipke za izklop tega opozorila in nato stisk tipke za izklop I-stop.
LP
Ne gre za osnovno zvočno opozorilo glede prekoračitve hitrosti (piskanje), ampak glasovno opozorilo "reduce your speed", ki izhaja iz Mazda navigacije, tam se tudi nastavlja.
Kolega na pet mesecev stari CX-30 ugotavlja, da mu v SLO zvočno opozorilo za prekoračitev hitrosti v SLO ne dela, stacionarni radar v SLO večinoma ne deluje (pri nekaj redkih radarjih pa dela), je pa stanje enako pred in po posodobitvi Mazda zemljevidov. V ITA mu je vse to delalo. Ima kdo podobno izkušnjo?
Včeraj obstanem za 1 uro v koloni pred Novim Vinodolskim, pred nami pa 2 "Nemca" turški ali nekih drugih temnejših korenin. Med zastojem prenašajo dojenčka iz enega v drug avto, voznik Merceseda v kratki majici stopi iz rjavega MB do črnega BMW, kjer mu voznik slednjega poda parfum, s katerim se voznik MB temeljito pošprica po prsih. Ampak OK, neka druga, nova nemška kultura. Zmotilo pa me je zelo, ko so med vožnjo iz avtov ven letele plastenke, plastične vrečke, in bog ve kaj... direkt v travo, na cesto, ... Ko tole gledaš v živo ugotoviš, da imamo (tudi Nemci) problem.
No potem pot nadaljujem čez Velebit, se ustavim v planinski koči, pred Kočevjem pa kakšni 2 uri kasneje prehitim ta dva avta na obcestnem počivališču ... Žal mi je, da nimam montirane kamere, das bi lahko delil.
Ne nakladaj. Vozili smo ga trije. Trije, ki smo vozili oba, smo enakega mnenja. X motor je boljši za hitro, dinamično vožnjio. Mini dino se pa veliko bolj
"dere v prazno", ko ga nabiješ čez tri jurje obratov. Itak večina kupcev kupuje tisto, kar je bolj poceni. In to je mini dino.
Vsak naj kupi tisto, za kolikor ima pač denarja. Kolikor denarja, toliko muzike. 😉
In vsi trije popolnoma nepristranski - imajo sami avto z X motorjem.
Točno tako, kot se je zgodilo z Mitsibushijevim GDI motorjem, se je zgodilo z Mazdinim X motorjem. Obda dokaj v redu motorja, a kompliciranost in posledično višji stroški izdelave in vzdrževanja ni bilo ekonomsko vzdržno - ne za proizvajalca kot tudi ne za kupca. In GDI je dobro vlekel že pri nižjih obratih medtem ko X motor šele pri visokih, ki jih vsaj jaz uporabljam zelo redko. 99,9% časa vozim pod 4.000 obratov. Zakaj bi pri zdravi pameti danes nekdo doplačeval 2.000€ za navit, kompliciran X motor z GPF filtrom, motor, ki zahteva še enkrat pogostejše menjavanjem svečk (si mislim zakaj) - z dražjim vzdrževanjem, ko je na razpolago cenejši klasičen G140, ki ima pri najbolj uporabljenih obratih opazno boljši navor? Razumljivo, da ste revolucionarne X motorje kupovali nekaj let nazaj - Mazda je v njihovo reklamo vlagala skoraj toliko, kot v reklamo vlaga CocaCola. 😃
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mazda 2 se je vsaj prodala, najprej v 1 dnevu, sedaj se bo še enkrat v nekaj tednih, ampak kaj pa tale premijska Mazda, ki se prodaja že dobra 3 leta (tako kot Mazda 3 G194 😁)
Mazda Mazda6 SLO CD175 4x4-1.LAST-LED-NAVI-ACC-KAMERA-BOSE, letnik:2017,17990 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net
Povezava za deljenje
Deli na druge strani