Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.
Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.
Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.
Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.
Ampak se bo že rešilo. Upam.
Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉
Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.
Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.
Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.
Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.
Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
Ja, 2.5 porabi več od 2.0, G več od X. Udobje se plača.
Zadnjič sem imel namen kupiti M2 G115 Revolution top, letnik 2018, imela je 32.000 km, 1. lastnik. In bela. Pa sem po nekaj 100 m preizkušanja ugotovil, da to ni to in bom gledal za Mazdo 3 G120. Zame neprimerno boljši avto.
Moje mnenje na osnovi izkušenj, razlika med 1.5, 2.0 in 2.5 Mazdinimi bencinskimi motorji je velika. Udobje vožnje se s kubaturo opazno poveča.
Tako kot je opazno bolj uglajena vožnja pri Mazdi 3 2.0 v primerjavi z 1.5 motorjem, podobno je pri Mazdi 6 med 2.5 in 2.0 motorjem. Tisti konji (100 ali 120, 145, 165, 194) niso tako pomembni za občutek, kot kubatura (visok navor (bolje vleče) že pri nižjih obratih, manj prestavljanja in posledično manj hrupna bolj udobna vožnja).
Evo, zjutraj po radiu slišim, da je Vlada RS odločila, da se razlika v znižanju cen derivatov na trgu razdeli na 2 dela: pol gre kupcem goriva (direktno nam), pol v državni proračun (zvišanje trošarin).
Je vlada zvišala trošarine? DA
So se pod sedanjo vlado danes znižale cene goriv? DA
Na bencinskih servisih po Sloveniji bodo v torek začele veljati nove cene goriv. Po ocenah portala Finance se bodo pogonska goriva v torek pocenila. Bencin bo od 16. decembra cenejši približno za tri cente, še...
Tebi se bo gorivo pocenilo 2x toliko kot meni, kaj bi še rad? 😀
Zanima me kako ste zafovoljni z nakupi Mazde cx 5. Jaz sem mislila kupit mazdo cx 5, dizel 2.2 masina letnik 2015. Kako je z motorjem, vzdrzevanjem, itd. Hvala za odgovore 🙂
Mogoče je najbolje, da najprej kupiš dizla. Zakaj? Ker če boš najprej kupil bencinarja, nikoli ne boš znal cenit njegove neproblematičnosti (praviloma le redni servisi).
Odvisno od T in teže ... pri zimskih T okoli 0 stopinj in 2 osebah naj bo tlak cca 2,5, spredaj in zadaj. Ko se avto vozi, se gume segrejejo in se tlak za kakšen 0,1 bara dvigne.
Glede čričkov so mene nervirali 2 tedna nazaj v Mazdi 3, čričkalo je pri levem ušesu, stebričku za varnostni pas. Na koncu po vseh mogočih iskanjih izvora ugorovim krivca: zadnja polica prtljažnika ni bila zataknjena v ležišče.
Glede na povedano (kazalec, visoka poraba) bi bilo možno, da nekje bencin pušča???
Zajebavam. Ti kazalci so indikatorji, niso natančni merilniki.
Copilot:
Ali pri cx-30 lastniki poročajo o kakšnih težavah glede netočnosti merilnika temperature ali nivoja goriva?
Da, lastniki Mazde CX‑30 so poročali o določenih težavah z merilnikom temperature in merilnikom goriva. Gre predvsem za občasne netočnosti ali zakasnitve pri prikazovanju dejanskega stanja, ki pa niso nujno stalne okvare.
⛽ Težave z merilnikom goriva
Neosveževanje po točenju goriva: Nekateri lastniki so opazili, da se kazalec goriva po dolivanju ne spremeni takoj ali celo ostane na isti ravni.
Nenavadna nihanja: Obstajajo primeri, ko se kazalec goriva po vožnji spusti, nato pa ob naslednji vožnji spet pokaže poln rezervoar, kar nakazuje na občasno “zatikanje” senzorja.
Razlaga servisa: Pogosto gre za lastnosti sistema – računalnik posodablja oceno dosega (km do praznega) z zamikom, medtem ko je mehanski kazalec goriva bolj zanesljiv, a se lahko ob manjših količinah goriva odziva počasneje.
🌡️ Težave z merilnikom temperature
Kazalec ne doseže normalne delovne temperature: Nekateri vozniki poročajo, da merilnik temperature hladilne tekočine nikoli ne pokaže popolnoma normalne vrednosti, četudi motor deluje dlje časa.
Rahla nihanja nad sredino: Drugi opažajo, da kazalec občasno skoči nekoliko nad sredino, čeprav zunanje razmere niso ekstremne.
Razlogi: Mazda CX‑30 uporablja elektronsko krmiljen ventil namesto klasičnega termostata, kar lahko povzroča drugačno obnašanje merilnika temperature kot pri starejših vozilih.
⚖️ Povzetek
Merilnik goriva: občasno se zatakne ali zamuja pri osveževanju po točenju.
Merilnik temperature: lahko kaže nižje vrednosti ali rahla nihanja zaradi posebne zasnove sistema hlajenja.
Večina teh primerov ni stalna okvara, temveč lastnost sistema, ki pa lahko povzroči zmedo pri uporabnikih.
Mogoče ena stvar pri G140 AT za katero opažam, da je malenkost moteča, ko je v vozilu tišina (= ni radia, ventilacija dela zelo počasi, idr)…. Stopalka za zavoro naredi zvok “klik” ki je podoben zvoku tipke na računalniški tipkovnici. Še kdo zazna ta zvok?
Sm kmet an s hribu doma pei ne zastopm lih tanartabl usega tega...
Kej mi lohkor kdo razloži tko, po kmečko...
Namreč, berem neki članek o vetrnih turbinah in vmes najdem zapis o največji na svetu:
Zadeva ima 20 MW in oskrbuje 96.000 gospodinjstev. Če moja matematika kaj velja, pripada vsakemu gospodinjstvu 208 W. Če se kaj spoznam na elektriko, to "pelje" eno televizijo...
Kaj sem zgrešil?
1. Če bi bila v Sloveniji, bi obratovala preračunano na nazivno moč cca 1.700 ur ... 1700x20 MW=34 GWh letno. Slovensko gospodinjstvo porabi letno cca 4 MWh => 8.500 gospodinjstev (slovenske vetrne razmere in poraba).
Recimo da na kitajsko piha optimalen veter ves čas (8760 ur letno) => cca 40.000 gospodinjstev, in če kitajsko gospodinjstvo porabi pol elektrike slovenskega, smo blizu številke 96.000.
2. Povprečno se moč na gospodinjstvo računa s faktorjem prekrivanja - vsi v vasi istočasno nimajo svojega koničnega odjema. Za slovensko naselje je bil pred 30-timi leti faktor prekrivanja pri večjem številu odjemnikov na nizkonapetostnem vodu 0,3-0,5 konične odjemne moči posameznega odjemalca ... teh 208 kitajskih W je zato treba pomnožiti na primer s faktorjem 3 ... dobimo cca 1 kW.
O tem smo že debatirali - testi so narejeni s frišnimi pnevmatikami. Fino bi bilo ponoviti test s postaranimi pnevmatikami - recimo po prvem testu jih vozijo 20.000 km, vzamejo dol, jih skladiščijo na soncu in dežju, tako kot Bartog, ter čez 5 let enak test ponovijo.
Zadnja leta sem se navadil na studijske zvočnike. Yamaha HS.
Prvo mi je bilo za EDM premalo basa. Mogoče bi ga kanček več pričaral HS8 sub (določeni komadi grejo res nizko), samo je cenovno....
V službi imam Beyerdinamic DT 770 pro limited, pa za house, progresive so super. Trance še gre. Tehnaže pa ne morem gor rolat, tolko sem se z leti odvadil loudnessa. Mogoče na 10-15% jakosti, tak potihem.
Tako da te čisto razumem, da neželiš met samo basa, ker popači drugi del spektra.
Imam doma HS8 subwoofer ... praktično nerabljen, v omari, .... prodam.
Od izvora zvoka do ušes je pri reprodukciji toliko dejavnikov, ... če štelaš neke frekvence na tej poti, še nič ne pomeni. Recimo so že posnetki tako različno "obdelani", da če pri prvem sistem lepo igra, lahko že pri naslednjem slabo, in obratno ...
Sam imam zato v Mazdah nivo basov nastavljen za nekaj stopenj v minus - preveč basa je zame strašno moteče.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.
Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.
Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.
Popravljeno od Janez007Povezava za deljenje
Deli na druge strani