Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano

Vozil sem vse tri opcije CX-30, G150 imam doma, X in "mini dino" pa kot testno vozila (cca 500-600 km vsako). Moja opažanja: pri nižjih vrtljajih do cca 2500 rmp je mini daleč najboljši, med X in G150 ni neke opazne razlike. Potem nekje do 4000 rpm so mašine dokaj izenačene, X pa je najboljši v višjih vrtjajih. Je pa res, da v območju vrtlajev, kjer vozi večina voznikov za moj okus zmaga G140.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-60
Napisano

Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 17 urami je NevLado napisal:

Ja nč, sem še jaz naročil te premium GY AS6 :bravo:

 

Bom poročal s svojim stilom vožnje kako in kaj :prstgor:

S svojimi sem do sedaj prevozil kakih 40kkm, 80% po AC in so še OK. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 3 urami je godlike napisal:

Vina Koper (sonček) tablica pomeni nevarnost pri meni.

Podobno je SG in avtocesta.

 

Beograd je pa res bil na nož, če nimaš tam močnega avta si jih našpukal.

Posebej krožišče pri Slaviji

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
dne 31. 5. 2025 ob 17:15 je Boss napisal:

 

Sem bil prepričan, da bom vsaj 100 jurjev km naredil z njimi pol so me pa fantje kle gor na forumu tolk prestrašili, da sem se spraševal a se ni bolje polet vozit z zimskimi, kot pa z letnimi s skoraj 6mm profila. 😜

Sam se naredil okoli 80kkm z Bridgstonkami, pa sem imel še cca 5 mm profila; zgleda da se zelo malo obrabljajo. Samo ko sem se enkrat po dežju normalno peljal in mi je v ovinku nenapovedano "spustila" sem jih takoj zamenjal za GY A6 ... 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 1 uro je Carot napisal:

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 30. 5. 2025 ob 20:07 je ignacij napisal:

Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.

 

Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.

Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Poraba na D150: 60% AC, ostalo GC in mestna vožnja. Povprečje okoli 5.6 l/100 km.

 
0?ui=2&ik=b731692280&attid=0.1&permmsgid
 
 
 
 
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Ampak je za cx-30 to vseeno veliko glede na to, da so mu konje zaradi izp. plinov zmanjšali.... 🤔🥴

Konje so mu zmanjšali samo na območju vrtljajev, s katerim se običajno ne voziš, to je nad 4500 rpm. Do tega območja je skoraj identičen motor z G-194.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 56 minutami je Alex napisal:

Ne, to ni mogoče.😊 Kaj pa v Vrhniški klanec, a gre v redu? Kako pa to, da nisi kupil Dinota, ko je pa ja petarda? 😉

V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle  od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji,  čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih.

Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 7 urami je Bini napisal:

Eto takrat se še ni šparal..... :prstgor:

Po moje so na AWD vgrajevali Conti na ostale pa ne

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Moram pohvaliti tudi Conti. Prav tako so vrhunske za dež in mokro cesti. So pa GY mslenkodtv boljše na suhem. 

Se strinjam. Na CX 30 imam Conti 1. vgradnja in so po cca 50kkm še vedno super. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 24 minutami je 50keda napisal:

Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post,  kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.

Boss, lansko sezono sem zamenjal bridgestonke, ki so bile na mokrem že res nevarne (govorim o normalni vožnji!), čeprav so imele še cca 5mm profila  za GY Asym6. Razlika je očitna, posebej kar se tiče varnosti na mokrem cestišču.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Rolo prtljažnega prostora CX60
Napisano
pred 18 urami je Janez007 napisal:

Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat. 

 

Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁

Meni se je na M6 zlomila os roloja, ko sem odprl vrata prtljažnika, cena, če se ne motim okoli 700 EVR. Ponaredka žal nisem našel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
pred 16 urami je Alex napisal:

Karkoli vzameš od mazdinih benzinarjev ne bo optimalno. 

Alex tebe pa res ne razumem. Do sedaj je bil tvoj x186 najboljši motor, kar je možno, zadnje čase pa si bistveno spremenil svoje mnenje. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 minutama je Bossek napisal:

Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.

 

Tole je pa iz racuna:

image.png

Vsakih 60kkm. Če se malo voziš, je to cca 2x, če pa delaš 40-50kkm/leto, pa zna to biti kar velik strošek

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 1 uro je Slivka napisal:

 

Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...

 

Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...

 

Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...

Slivka, a gledaš CX-80?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

 

Ne, tist A ne pomeni, da so namenjene Mazdi, ampak pomeni, da so izdelane za območje ASEAN-a, kjer so zahteve nekoliko drugačne kot v EU in ja ta guma je nekoliko slabša na mokrem kot tista brez oznake A. Načeloma je pa tako, da Mazde, ki so narejene na Japonskem so opremljene z gumami s to oznako A, ker so pač cenejše in po mnenju finančnikov v Mazdi, zadosti dobre za prvo vgradnjo. 

 

Pol je pa tko, da Alex nori kakšen crap so pa čeprav na premium Mazdi.

Tu se pa moram strinjati z Alexom; Bridgestonke na Mazdi (vsaj na moji 6-tki) so po treh letih v dežju postale nevarne, v ovinkih so začele drseti (pri normalni vožnji), čeprav so imele še cca 5 mm profila. Ko sem jih zamenjal z GY Assim. 6 je bilo, kot da se vozim z drugim avtom. Na CX-30 pa sem imel prvo vgradnjo Conti 6 in po 50kkm je vožnja kot z novimi tudi po mokri cesti. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 20 urami je Bini napisal:

Evo servis opravljen, 

Olje 5l 0w20,

Oljni filter,

Zračni filter klime,

Podložka,pregled in delo :

                                          =260 €

Brez posebnosti, dela kot urca... 🤗😊😉

 

 

Pri katerih km?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 14 urami je Carot napisal:

Meni je pa to ena od boljših zadev 

 

Ne odsev :(, ampak prikazovanje podatkov na vetrobranskem steklu :)

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.