Vozil sem vse tri opcije CX-30, G150 imam doma, X in "mini dino" pa kot testno vozila (cca 500-600 km vsako). Moja opažanja: pri nižjih vrtljajih do cca 2500 rmp je mini daleč najboljši, med X in G150 ni neke opazne razlike. Potem nekje do 4000 rpm so mašine dokaj izenačene, X pa je najboljši v višjih vrtjajih. Je pa res, da v območju vrtlajev, kjer vozi večina voznikov za moj okus zmaga G140.
Pred kratkim sem imel na razpolago M60 PHEV še prej pa D3.3. Za moje potrebe je bil D3.3 idealen, če ne upoštevamo stroškov vzdrževanja 3.3L Mašina, ki pri nas res niso optimalni. Me je pa PHEV pozitivno presenetil, saj je kljub izpraznjeni bateriji deloval dokaj suvereno, pa tudi poraba pri moji vsakdanji relacijo no odrešenja 8.5l/100 km.. primerjava M6 2.2 5.6L.. M30 2.0 AWD cca 7.2 L in M60 D3.3 6.8L.
Sem bil prepričan, da bom vsaj 100 jurjev km naredil z njimi pol so me pa fantje kle gor na forumu tolk prestrašili, da sem se spraševal a se ni bolje polet vozit z zimskimi, kot pa z letnimi s skoraj 6mm profila. 😜
Sam se naredil okoli 80kkm z Bridgstonkami, pa sem imel še cca 5 mm profila; zgleda da se zelo malo obrabljajo. Samo ko sem se enkrat po dežju normalno peljal in mi je v ovinku nenapovedano "spustila" sem jih takoj zamenjal za GY A6 ...
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
tilen, verjetno si zaradi svoje izkušnje negativno nastrojen do Mazde. Moje opažanje o neodzivnosti in primerjavi med X in G pa ne pomeni, da se z obema motorjema ne da normalno voziti, sta pač klasična primerka atmosferca, kjer je pač potrebno večkrat prijeti menjalno ročico kot pri CD150.
Najboljše od navedenega je 186, ki je odpravila napake 179, ki pa naj bi bil tudi ok. G122 in g150 sta enaka motorja, samo g150 je odprt in vec konjičkov prav pride samo v višjih obratih, v nižjih obratih pa sta oba lena, sta pa izjemo zanesljiva, nisem še zaznal da bi imel kdo kakšen problem s temi motorji.
Sam bi izmed navedenih izbral 186 ki ni tako len. Če pa se lahko stegne pa novega g140, ki pa je najboljši.
Pred kratkim sem naredil cca 1000 km s M3 X186. V primerjavi z mojim CX30 G150 AWD dejansko nisem opazil kakšne bistvene razlike pri "normalni" vožnji, v nizkih obratih (cca 3500 rpm) sta oba precej neodzivna, še posebej pri pospeševanju v klanec. Je pa res, da sem imel z X-motorjem porabo cca 1l/100 km manjšo kot z G. Nekaj gre verjetno na račun AWD, me je pa kar se tiče porabe X prijetno presenetil.
Ampak je za cx-30 to vseeno veliko glede na to, da so mu konje zaradi izp. plinov zmanjšali.... 🤔🥴
Konje so mu zmanjšali samo na območju vrtljajev, s katerim se običajno ne voziš, to je nad 4500 rpm. Do tega območja je skoraj identičen motor z G-194.
Ne, to ni mogoče.😊 Kaj pa v Vrhniški klanec, a gre v redu? Kako pa to, da nisi kupil Dinota, ko je pa ja petarda? 😉
V mojih 40 letih in cca 2mio km sem za relacije vožnje vedno vozil diesle od golfa 1 generacije preko tudi hdi.. in z motorji, čeprav sem jih vozil do 400kkm nisem imel nikoli težav. Je pa res, da imam sedaj še cx30 g150 Awd za krajše vožnje in lažje vožnje po slabših terenih in je tudi Ok, tudi po Vrhnike klancu. Samo prestavit je treba.... včasih.
Imamo pa v službi BMW 530i xdrive. To pa je povsem drugi razred.
Kot bi reku Clarkson ... anyway ... upam, da @Boss še najde moj originalni post, kjer je poanta v tem ali gume primejo v dežju ali ne, ker z bridgestone sem v krožnih moral zavestno kršit predpise in peljat 50% pod omejitvijo.
Boss, lansko sezono sem zamenjal bridgestonke, ki so bile na mokrem že res nevarne (govorim o normalni vožnji!), čeprav so imele še cca 5mm profila za GY Asym6. Razlika je očitna, posebej kar se tiče varnosti na mokrem cestišču.
Prvič slišim, da bi kdo izgubil rolo, se pa očitno zgodi. Sklepam, da je zelo redko, redko se tudi poškoduje, pokvari. Verjetno se ponaredkov zato ne izplača delat.
Pa tisti, ki ima denar za CX-60, bo imel tudi nekaj 100€ za nov rolo. 😁
Meni se je na M6 zlomila os roloja, ko sem odprl vrata prtljažnika, cena, če se ne motim okoli 700 EVR. Ponaredka žal nisem našel.
Ali so svecke posebne ali ne nimam pojma. Je pa tudi na tujih forumih povsod isto omenjeno, kot neka sitnica ki jo moras naredit vsak 3 servis in da so svecke posebne in drage.
Tole je pa iz racuna:
Vsakih 60kkm. Če se malo voziš, je to cca 2x, če pa delaš 40-50kkm/leto, pa zna to biti kar velik strošek
Kot prvo: še vedno so to dosežki v testni komori in ne na cesti...
Kot drugo: briga me, kdo pride iz Münchna do Berlina. Bolj me zanima, kdo pride iz Kanala ob Soči do Term 3000...
Kot tretje: a se mi samo zdi ali je res povprečna cena teh vozil preko 68.000€? A se samo meni zdi, da je to kar precej prehuda vsota za vozilo? Še Mazda CX-80 s 3,3 litrskim dizlom, sedmimi sedeži, vlečno kljuko in v kovinsko modri barvi je cenejša...
Ne, tist A ne pomeni, da so namenjene Mazdi, ampak pomeni, da so izdelane za območje ASEAN-a, kjer so zahteve nekoliko drugačne kot v EU in ja ta guma je nekoliko slabša na mokrem kot tista brez oznake A. Načeloma je pa tako, da Mazde, ki so narejene na Japonskem so opremljene z gumami s to oznako A, ker so pač cenejše in po mnenju finančnikov v Mazdi, zadosti dobre za prvo vgradnjo.
Pol je pa tko, da Alex nori kakšen crap so pa čeprav na premium Mazdi.
Tu se pa moram strinjati z Alexom; Bridgestonke na Mazdi (vsaj na moji 6-tki) so po treh letih v dežju postale nevarne, v ovinkih so začele drseti (pri normalni vožnji), čeprav so imele še cca 5 mm profila. Ko sem jih zamenjal z GY Assim. 6 je bilo, kot da se vozim z drugim avtom. Na CX-30 pa sem imel prvo vgradnjo Conti 6 in po 50kkm je vožnja kot z novimi tudi po mokri cesti.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je že kdo tankal na Shellu v četrtkih ko je akcija premium dizel za ceno navadnega
Povezava za deljenje
Deli na druge strani