Kaj pravite na ta avto? Cena glede na letnik,opremo? Starsa si morata kupit novi avto,pa sem jima seveda predlagal Mazdo. 😁 Prej sta vozila Ford Kugo,ki pa je koncala karijero. Zelita pac avto "podobnih" dimenzij,malo visji. Vecinoma se prevazata v dveh + prtljaga in zadaj nosilec za bicikle. Kako je kaj situacija s kaksnimi napakami pro doticnem vozilu,ce sploh obstajajo?
Za tega konkretnega ti lahko povem, da je precej spraskan. Saj mogoče je tehnično v redu, ampak prask in precej. Zunaj in notri. Tudi sedeži niso čisti, nekaj je tudi špricnilo po avtu (kokakola?) ... skratka - kolikor je po eni strani vabljiv, gre za motor pred posodobitvijo, sploh pa je bila zame ovira, da sem imel občutek, da na avto res niso pazili. Aja, pa psa so vozili notri.
Forumaši - ali ima kdo CX-30 s 122 konjički pod pokrovom?
S sinom bi rada iz prve roke izvedela, kako je voziti takšno kočijo. Tukaj je veliko debatiranja, da se potrebuje močnejši motor. Vse jasno, ampak človek ima nekje (predvsem finančno) mejo. In če ne gre za divjaka, bi rad videl, kako se to v praksi obnaša.
Očitno ga oni samo reklamirajo, ker naj bi se vse - tudi za ceno - zmenili s stranko. Oni naj ne bi vzeli niti provizije. So pač prodali nov avto in naj bi bilo to dovolj.
Vsekakor zanemarjenost odvrača.
Kakšne pa so torej na kratko razlike med 122, 150, 179 in 186 konjskimi? Ali je to pomemben faktor? Fant vozi zelo umirjeno, ni za divjanje. Bolj mu gre za zanesljivost, zmerno porabo in mirnost motorja.
Tistega za 20.990 (Avto Batič) sva si danes ogledala. Hja, malo mešani občutki. Tehnično se mi zdi v redu, ima pa kar nekaj prask, notri je spraskana piano plastika na sredini, sedeži so umazani, sredinska konzola je videti polne nekih kapljic. Skratka v notranjosti bi bilo obvezno globinsko čiščenje, zunaj pa bi ličar imel delo vsaj na dveh koncih. In ta zanemarjenost je glavna ovira.
Ne krivimo avtohiše, ker avto prodaja za stranko, ki menda niti ni želela, da se avto očisti, pač pa se prodaja tak kot je.
Kakšne so (v kratkem razlike med motorji pri CX-30)? Vem, da se je tukaj že precej govorilo, ni pa nekega povzetka. Seveda povzetka strokovnjakov Mazdinega foruma, ne UI.
Da vsaj vem, katere motorje gledati. Pri prej omenjenem mi že ni čisto jasno, ker je 179 konjski, pri drugih vidim 186 konjičkov. Je bil motor tako hitro spremenjen?
Ja, načeloma nam je pred leti dejansko speljal kar dva dobra primerka izpred nosa pri zasebnikih😬.
Avtolog sicer za konkretno vozilo piše, da ga je imel možakar (cca. 70 let) iz Velenja.
Sicer pa verjetno ta tip avta nima posebnih težav? Bencinska Mazdica naj bi bila kar zanesljiva.
Ali slučajno kdo pozna tale avto v oglasu - Mazda CX-30?
Za prodajalca vem, da precej Mazd proda, ker smo pred nekaj leti že iskali Mazde pri njem. In ja, okolica Celja in te zadeve ... ampak mogoče je tudi kakšna solidna zadeva tam.
Se hecam. Popolnega avtomobila itak ni. RAV4 hibrid je povsem soliden, sam sem precej zadovoljen z njim, marsikaj pa bi res lahko bilo boljše.
Pred letom dni sem tole na blogu napisal, pa kaj veliko ne bi spremenil.
Če sedajle v minuti iz glave na hitro napišem, kaj je najbolj moteče:
- premajhni sedeži, relativno malo prostora spredaj (glede na zunanjost bi pričakoval več prostora spredaj)
- avtomatika za dolge luči ni vredna pol kurca, luči sicer niso slabe
- neosvetljena stikala v vratih (okna, zaklepanje, ogledala)
- slaba zvočna izolacija.
Pa mogoče še v minuti, kaj mi je res všeč:
- Toyotin hibridni sklop - res pravo morje odličnih idej in zanesljivo delovanje, vse skupaj umirja voznika
- poraba
Precej slabosti Toyote se rešiš, če vzameš Lexus NX. To je praktično bratec dvojček (razen po zunanjosti :-)) RAV4.
Ker je tole Mazda forum, mirne duše lahko napišem, da ima Mazda veliko boljšo notranjost. Ostalo pa - vsak ima nekaj plusov in minusov. Oba sta pri meni imela znake rjavenja na podvozju. Ne vem, ali so avti sedaj res vse slabši. Nekaj časa se je kakovost dvigovala, v zadnjih letih pa imam občutek, da je spet vse bolj podvrženo rjavenju.
Če ima kdo kakšno vprašanje glede RAV4, pa z veseljem odgovorim.
Čakaj, sedaj mi pa ni jasno. Sunking piše, da v AA deluje dotik ves čas. Že to mi je čudno. Potem pa pišeš, da se touch na CX-30 izključi med vožnjo. Ravno zgoraj ste me prepričali, da touch ne deluje v mirovanju, zakaj pišeš, da se potem izključi?
Ali je ta razlika med letniki?
Na moji CX-5 je touch screen deloval, če je avto miroval.
Prejle sem govoril s sodelavcem, ki ima CX-30 in mi je omenil, da pri njem ne deluje touch screen niti takrat, ko avto miruje. Priznam, da sem bil malo presenečen. Ampak mogoče je pa to res.
Mi lahko kdo to potrdi?
Mislim, da ima letnik 2021, če se ne motim.
Če bo kdo kandidat za mojega, bo mogoče tudi šel v prodajo.
CX-5 AWD, 2,2 litrski 175 KM, 2016, maksimalna oprema, 188 kkm, vsi servisi narejeni na pooblaščenih servisih, preventivne zadeve urejene (veriga oljne črpalke, podložke injektorjev, olje v avtomatskem menjalniku, "orehovo" čiščenje kolektorjev ...), nadgrajena podpora za Android Auto in CarPlay, s kulanco zamenjana prednja žarometa (pri enem je očitno puščalo tesnilo). Avto v top stanju, na zadnjem servisu v novembru. Edino zunanje ogledalo kdaj malo šteka, saj to pa ni nič neobičajnega.
Moje dosedanje izkušnje s Toyotinimi hibridi so zelo dobre. Prve Priuse sem vozil okrog leta 2000 in nato občasno še kar nekaj njihovih hibridov. Trenutno si žena lasti hibridno Yarisko, kolega ima Corollo, nečakinja ima naročeno Corollo Cross 🙃, sodelavec ima Priusa Plug-in ... tako, da sem kar v stiku s temi hibridi.
Njihov hibridni sklop je res smiselno narejen, ni vse podvojeno kot pri nekaterih znamkah (grobo rečeno: ni turbine, ni alternatorja, ni jermena, ni menjalnika, seveda tudi DPFja ne 😉 ...). Umirjena vožnja je zelo podobna vožnji z električnim avtom. Tisti pa, ki bolj agresivno vozijo, pa slišijo čudne motorne zvoke. Ampak, ko se človek navadi, da gre samo za čuden zvok, avto pa vseeno (dobro) pospešuje, ni panike. Vseeno pa so Toyotini hibridi predvsem za umirjene voznike. Tam je res zelo podobno EVjem.
Kakovost pri Toyoti ni vprašljiva, imajo pa - kot vse znamke - tudi svoje slabe rešitve. Takole na hitro: slaba zvočna izolacija, povprečna lega (izjema je čisto novi Prius, ki je fantastičen), infotainment je soliden nivo dosegel šele v zadnjih letih (pa še to ni nič posebnega), ročica menjalnika je pri nekaterih nenormalno neelegantno premakljiva (recimo stari hibridni Auris ali stari Prius sta imela res elegantno, (skoraj premijski) RAV4, Yaris ... pa nekako trdo prestavljivo ročico) ... in še kaj bi se našlo.
No, pri kakovosti je vsekakor treba dopisati, da v zadnjih letih precej varčujejo pri materialih, sploh v notranjosti so korak za Mazdo, ki je v notranjosti že skoraj premijska. Recimo Lexus je bolj na nivoju Mazde. V splošnem pa ne gre za slaba vozila in pravih težav z njimi je zelo malo.
Če te kaj zanima, kar vprašaj.
Za HUD pa to (menda) drži. Sam nimam tega, niti me ni posebej prepričala ta zadeva, pa sem res pozabil 🙂
Ampak sicer je AA (verjetno tudi Carplay) zakon. Čeprav je ščurkast, omogoča elegantno preživljanje časa v naših Mazdicah. Meni je res všeč navigacija (TomTom GO, AmiGo ali Google Maps), pa glasovna odgovarjanja na kakšna sporočila, pa podcasti (uporabljam odličen AntennaPod), pa kakšen AA Torque ...
Ravno pred nekaj dnevi sem napisal, katere aplikacije sicer uporabljam, pa vidim, da jih je kar nekaj uporabnih v avtomobilih.
Roko na srce Mazdin sistem sicer ni slab, sploh ne. Ima pa nekaj nerodnosti, med katerimi so zame največje:
- navigacija pač ni tako ažurna v vsakem trenutku in tudi posodobitve so stvar odpiranja denarnice
- infotainment je počasen, občutno počasnejši od telefonov (vsaj na mojem letniku 2016)
- bluetooth ne podpira zadnjih protokolov (vsaj pri meni)
- preskakovanje po podkastu/glasbi povzroča zatikanje
- nikakor mi ne uspe prikazati seznama glasbe/podkastov v neki mapi
- težave s prikazovanjem imen kontaktov ...
Saj verjetno imajo novejše verzije to izboljšano, ampak ko imaš enkrat brezžični AA, se v Mazdin sistem vračam samo še za pregled servisnega intervala.
Imam gužvo zadnje dneve, pa ne spremljam toliko, kaj avtor dela. Vem, da so omenjali neke težave na Android 14, ampak se mi zdi, da so rešili.
Pri čem točno crkne? Pri namestitvi ali uporabi?
Sam še nisem dobil Androida 14.
Pravzaprav si me najprej prestrašil, potem pa spet razveselil.
Načeloma imam res precej nizke porabe.
Tako hudo kratkih tudi nimam - vsaj 15 minut se vedno vozim. Na AC pa tudi ne leti toliko
Se hecam. Vidim, da sem 0,5 - 1 liter pod povprečjem na Spritmonitorju pri mojem dizlu. Če je tam za G194 povprečje 8.6, upam na porabo pod 8. Pismo, res me sedaj zanima. Je kdo okrog Kamnika, Kranja s CX-5 G194? Prinesem piškot
Ja, sedaj ko se vozim manj, je ocena nekje med 25 in 30 kkm letno.
Res bi bilo zanimivo slišati glede porabe od koga, ki je vozil oba.
Kot rečeno - prej sem malo načrtoval RAV4, pa so še vedno precej dragi. Malo pa me ima, da bi res za nekaj časa imel še bencinarko. CX-5 je sicer super avto.
Ja, tale poraba me malo moti. Na AC nisem veliko. Večinoma vozim po Vukojebinah, mestih, med mesti in po klancih. Sicer bi imel seveda nižjo porabo od 6,9
Mogoče človek teh 500 EUR pridobi pri servisih, kaj pa vem.
Saj sicer bi verjetno že pred časom vzel bencinarko. Mi je pa všeč, da deluje bolj zanesljivo. Sicer za sedaj dela kot urca tudi moja dizelca - mogoče tudi zato, ker sem naredil večino kritičnih stvari tudi preventivno (oljna veriga, olje v menjalniku, čiščenje kolektorjev ...). Kaj pa vem. Pa zelo pazim, da praktično nobene regeneracije ne prekinem.
Avto imam zelo ohranjen, res ni težav z njim.
Načeloma sem gledal hibridno Toyoto RAV4, vendar so novejši modeli še vedno kar dragi. Starejših modelov pa ne maram, ker so notri obupno zastareli. Sicer imam v okolici kar nekaj teh hibridov in so res top. V notranjosti pa Toyota ni na nivoju Mazde.
Fantje, da ne berem preveč nazaj ... ker je bilo vmes veliko plemenskih vojn.
Zanima me, koliko mislite, da bi imel jaz porabo na bencinski CX-5 s 194 konjički?
Na dizelski (AWD, avtomatik, 175) imam 6,9. Še rajši manj.
Kaj pridobim z bencinarjem? Pač malo pomladim avto z manj kilometri. Upam, da manj potencialnih težav. Kako se sicer obnesejo bencinarji, kakšne so njihove glavne hibe?
Vnaprej hvala.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Res je. Sicer deluje vse skupaj korektno, ampak lastniki na avto res niso posebej pazili.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani