Slivka, lahko bi v kompozicijo še tisto ZARJAVELO dvojčico tvoje Mazdojkle vključil, si predstavljaš 2 modra stroja in zadaj 2 prikolici, to bi bilo že konkurenčno tovornemu vlaku po dolžini, hohoho
Imam eno vprašanje, pa ne vem, kje naj vprašam. Mogoče še najboljše tukaj...
Torej, v ponedeljek dopoldan moram od Nove Gorice do Krškega, pa me zanima, kakšne prigode lahko pričakujem, sploh od Grosuplja naprej, ker baje so tam tudi neka gradbišča na avtocesti...
Jaz bi rekel, da ne pričakuj česa hujšega, sicer ne poznam vašega odseka "Rebrnice, itd.", ampak okrog Grosupljega ni hudega, razen v prometni konici. Okrog Domžal je pa vsak dan precej dramatično, no ampak tja upam, da ne boš zašel, hehe.
To je vedno tako, če je navor skos enak. To je pri vseh EV-jih po cenah, ki so namenjene navadnim smrtnikom. Vsi od najmanjših EV-jev do recimo nabriteža kot je Cupra Born, dajejo filing na začetku, da bo kar asfalt ven vrgel pri pospeševanju. Tam nekje pri 120km/h pa pričakuješ enako dobiš pa "meh" filng. To je logično kadar je navor enak čez celo območje obratov. Če pa navor raste kot pri ICE pa je filing boljši pri višjih hitrostih.
Dr. Pelko ima Cupro Born in tisto pa iz štarta kar dobro zalepi, ampak še vedno, ko sva pogledala na štoparico, je šel moj polnoletni 3.0 Z4 boljše
7,5 sekund 0-100kmh pa res ni nek hud "sunek v hrbet", zlasti pa ne za EV, no sicer je vse relativno, odvisno kakšne zmogljivosti je kdo vajen in kakšen je njegov "režim vožnje", ali bolj poskočen ali DeSUS
A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti.....
Lahko bi posadil za volan Tesle magari A.S. da Silvo (zame najboljši dirkač vseh časov), pa ne bi bilo bistveno drugače, ker fizikalnih zakonov se v tem primeru ne da ogoljufat, a ne?
Mi je včeraj nekdo zasolil, da gre lepo, ampak ko ga je en s Teslo Y peljal, mu je blo slabo. Kak pa tisto gre.
Ja probaj prosim po zaprtih ovinkih....
No saj vidim "smajlija". Lahko pa računama Nm/kg in Kw/kg 😇
Pa ja, se ne sekiram, vedno je nekdo z boljšim in tudi s slabšim.
Meni nariše nasmešek na obraz, z veseljem se vsedem v oba stroja in pridem ven nasmejan in to je edino kar šteje.
Pred dvema letoma sva iz smeri GG proti prelazu Črnivec "spontano" maksimalno pognala vsak svojega stroja; Tesla S (dual motor) in jaz mojega takratnega optimiziranega Z4 3.0 in je bilo točno to kar ti opisuješ; na ravnici mi je lepo bežal, potem so prišli rahli ovinki, sem se mu bližal, kasneje bolj zaprti ovinki, sem mu priškripal tik do zadka in moral zavirati da ni počilo.
Atmosferc 2,3l je dober. Tale turbač pa ne glih. Avto pa res huda tale CX-7
Navadna 2.3i 16v s 122KW, mi je precej dobro delovala v karoseriji GG; 1.gen. 6-ke, sem z njo naredil 100.000km, od tega večino na avtoplin. Ob menjavi lastništva na števcu prek 350k
Malo še glejte kje je bencin E5 in kje E10, pa sami presodite kateri je primernejši za vaše vozilo. V Nemčiji sem videl prejšnji teden, je E10 za 5 centov na liter cenejši kakor E5, pri nas pa NI.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
1996 323F;
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=21375722&display=Mazda 323
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani