Pozdravljeni potrebujem pomoč v Ljubljani, v nedeljo bi Slivkina zena Mamica pustila nekje v Ljubljani 4 platišča. Sin jih pa pride iskat v Torek popoldan. Ima kdo kje v LJ kak tak prostor kje bi to lahko počakalo 2 dni?
Tisto je bilo čisto na začetku…. In so potem menjali nekaj… da je malo bolje… ampak se vedno bi lahko bolje… če je slaba cesta, ni fajn občutek… ali pa čez “ležeče policaje” … Je bilo podvozje pri moji prejšnji CX-5 boljše…
Menda eni menjajo vzmetenje in dajo Kona ali nekaj podobnega… Sam se nisem odločil, ker je to dodatni strošek … in nevem če je jurja dovolj…
Na prvih letnikih so menjavali pod garancijo, tisti ki so želeli še boljše podvozje so pa sami djali te posebej za Mazdo CX-60 razvete pol aktivne KONI amortizerje (V Nemčiji dostikrat z H&R vzmetmi)
<span style="color:#F0AD4E;">Set bestehend aus vier Dämpfern</span></br>für alle Mazda CX-60 Modelle | Sportliches Automobilzubehör von ATH-Hinsberger
Sam imam 2024 diesla sedja ima prevoženih 65.000 po enem letu in 3 mesecih. Poleti je 3 tedne stala v garaži ker smo bili z AD v UK.
Porabo diesla vidiš v podpisu je pa tako kot prej CX-5 avto moraš peljat vsaj 30 km v enem kosu, da se vse lepo segreje in potem je poraba lahko zelo ugodna v primerjavi z ostalimi 3.0 diesli.
Če te pa še kaj zanima pa kar vprašaj, so mi pa morali pri 50.000 zamenjati mild hybrid baterijo pod garancijo. Razlika v vožnji je bila samo v tem da takrat avto ni sam skoraj nič zaviral ko si spustil gas.
Kaj si mislite o R5 za drugi avto? Kolikor gledam, bi ga šlo dobit že za 21k
Za drugi avto in da se zavedaš da je na zadnjih sedežih zelo malo prostora zna biti kar dobra igračka.
Kolikor sem gledal cenike ja za ta dena rbolj osnovna oskubljena varianta, a če ti velikost baterije ustreza dnevnim potrebam v najslabšem primeru potem go for it.
jaz sem gledal rabljen MX-30 pa me je strah da bi bil lahko pozimi problem z 200 km dnevnim dosegom, če upoštevaš 20-80 baterijo. Tako je padla odločitev avto z večjo baterijo LPF
Jaz sem že navalil. Je že naročena. Dobil naj bi jo proti koncu septembra. Prvič kupil avto ne da bi sedel v njem, pa se Kitajca za povrh. Narobe svet🤔
Jaz sem se pa raje odločil za preverjeno klasiko, nism upal tega Mazdinega vala zajahati čepreav zaprisežen Mazdaš. Cena enaka za obe osnovni varianti 38.500
Hmmm, navkljub zagovarjanjem EV-jev, da skoraj ne gorijo, kot to radi poudarjajo EV-fani, je očitno nekaj na tem, da so kitajci sprejeli tako drastično prepoved s tako brzino. Se pravi bi lahko nekaj bilo na tem... uuuu shocker. 🤪
Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...
Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
Kaj tesla S od 2017 naprej ali pa 3 okoli 2020 to je vse potem brez subvencije vem.
@mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo.
Sedaj se bolj nagibam k ionic 5 z malo baterijo, to bi bilo verjetno dovolj
Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).
Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.
V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).
In kaj naj rečem.
Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.
Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.
Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.
Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.
Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.
Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.
Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.
Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.
Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +
Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.
Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.
Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!
Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR
中国将统治世界!
Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC?
dne 11. 6. 2025 ob 15:37 je Hixxy napisal:
Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).
Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.
V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).
In kaj naj rečem.
Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.
Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.
Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.
Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.
Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.
Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.
Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.
Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.
Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +
Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.
Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.
Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!
Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR
中国将统治世界!
Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC?
Da ne odpiram nove teme, pa glede na to, da je tu že nekaj prahu gor...
Torej, rabim dva nasveta.
Obnovili smo enega "mladodobnika" iz leta 1996. Ta reč ima celo štiri zvočnike: dva manjša spredaj v armaturi in dva večja zadaj na polici. Ker pa so zvočniki isti letnik kot avto, so tiste papirnate membrane šle falit. Torej bi mi zdaj zamenjali te zvočnike. Glede na avto - ni treba, da so ultra-super-perfektno profesionalni, ker tisti radio noter ne bo dal ne vem kaj od sebe. Pomembno pa je, da nam pašejo v izvrtine, ki so že narejene v avtu.
Torej:
1.) Kje se lahko dobi samo zvočnike (brez škatel oz. ohišja) po meri?
2.) Kako rešim piskanje v zvočnikih, ki je odvisno od obratov motorja (bi rekel, da gre za kakšne elektro-motnje, svečke, platine, vžigalna tuljava, mogoče celo dinamo...)?
Kakšna dobra ideja?
Zvočnike nejprej izmeri kakšne so velikosti in jih potem naroči, dobiš jih marsikje kot naprimer
Vrhunski avto zvočniki za vse tiste, ki se v svojem jeklenem konjičku radi prepustite globokim in čistim tonom najljubšega izvajalca. Preverite in naročite! | mimovrste=)
Jaz sem pri Ferku tudi kupil dve mazdi in so Kljuko gor zmontirali in ja mazda nima original kljuke, jo pa del aza Mazdo Bosal ali keteri drugi kjer pa so mazdina navodila za montažo. Tako da Homologacija je potrebna.
Kia sorento je velik korejski športni terenec, ki poleg veliko prostora in udobne potovalne vožnje po prenovi nudi tudi nekaj zanimivih pripomočkov. Med te sodi samodejno zapiranje prtljažnega prostora.
Če bi bil pa še ročni menjalnik, bi pa mogoče FucksWagna zamenjal...
Te si pa jamral da je mazda draga. CX-80 dobiš pod 60.000
Daj @mtl malo napiši kateri letnik si vzel, koliko km in koliko te je avto prišel, ker sem jih tudi sam gledal. Moram sedaj preveriti če se je z novim razpisom spremenilo kaj leto izdelave za subvencijo. Lahko pišeš tu PM če ne želiš cene objavljati
@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.
Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.
Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.
Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.
Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.
Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).
Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let
Za tak denar boš dobil že Mazdo 6e, ki pa je avto proti Koni.
Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Dobro je, da Mazda vseeno ne izgleda Kitajsko.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani