Hmmm, navkljub zagovarjanjem EV-jev, da skoraj ne gorijo, kot to radi poudarjajo EV-fani, je očitno nekaj na tem, da so kitajci sprejeli tako drastično prepoved s tako brzino. Se pravi bi lahko nekaj bilo na tem... uuuu shocker. 🤪
Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...
Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
Kaj tesla S od 2017 naprej ali pa 3 okoli 2020 to je vse potem brez subvencije vem.
@mazdaman Če gledaš za 150 km dnevno po AC, vseeno vzemi malo večji avto. In z nekaj večjo baterijo, da ne bo pozimi drame. Katerikoli MG4 bo super izbira, ker se lahko tudi 170+ km/h pelje, če je treba, tile malčki se pa upehajo.
Sedaj se bolj nagibam k ionic 5 z malo baterijo, to bi bilo verjetno dovolj
Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).
Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.
V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).
In kaj naj rečem.
Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.
Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.
Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.
Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.
Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.
Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.
Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.
Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.
Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +
Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.
Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.
Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!
Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR
中国将统治世界!
Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC?
dne 11. 6. 2025 ob 15:37 je Hixxy napisal:
Kupujem drugi avto (za daljše relacije bo še vedno Mazda) in sem se zagledal v DongFeng Box-a (dobesedno škatlo).
Nekdo v Ajdovščini ga ima in mi ni dalo miru, pregledal sem cel splet (tudi EVSvet) in na koncu sem rekel, kurac, dajmo poklicat za testno vožnjo.
V petek sem jo potem tudi imel (v Sinji Gorici).
In kaj naj rečem.
Holy shiet, kolk je to bila zabavna vožnja.
Avto, kljub temu da zgleda majhen, je noter prostoren za popizdit - dejansko si RES komot. Takisto zadaj dovolj placa.
Sama kvaliteta izdelave zgleda top notch, vsi šivi so v nulo, ekran je reponsive, ok, zvočniki niso ravno JBL ali BOSE ali karkoli, ampak solidno predvajajo glasbo.
Vmesnik je enostaven, všeč mi je bilo, da si na bližnjici imel izklop prepoznavanja omejitve hitrosti (bere samo preko kamere in ne tudi GPS-a) in pa imel sem sončna očala, zato so Kitajci mislili da me na 3 minute zadeva kap - tudi to sem izklopil.
Avto je NAPAHAN s tehnologijo - adaptivni tempomat do 0le, ohranjenje pasu, 360 kamera (v prihodnosti baje še samodejno parkiranje sam sej tega ne rabiš ajde), avtomatska klima (1 conska, baje bo v prihodnosti s updateom 2 conska), pač ni da ni.
Škatla lepo požira naše super ceste, z ženo sva šla do Logatca v trgovino (WC papir gre v prtljažnik) in tudi ovinke, tja do 110 lepo pelješ, nato začne avto plavati, sam ajde, itak ni namenjen norenju.
Gor so neke ćunga lunga gume, ki bi jih itak menjal za all season.
Domet naj bi mel 350 km, realno je pomojm okoli 250 - 300, pozimi okoli 200.
Garancije je 8 let / 200k km, kar je tudi +
Minusi so - stalno izklapljanje opozorilnih sistemov pri vsakem vžigu, zadnja klop se cela podre, zadaj ni brisalca, preproge imajo luknje za utore, da se ne premikajo, sam utorov ni haha.
Mislim se mi ne mudi z nakupom, počakal bom še na BYD Dolphin Surf-a da pride v Slovenijo (baje konec leta), da primerjam head to head.
Sam ja, overall navdušen, lets gooo Kitajci!!!
Aja pa cena - s subvencijo 17.000 EUR
中国将统治世界!
Dobro napisano, sam še čakam na testno vožnjo, bi ga pa imel za 150 km dnevno po AC. Kar pa ne vem ali bi šlo. Si šel kaj z njim po AC?
Da ne odpiram nove teme, pa glede na to, da je tu že nekaj prahu gor...
Torej, rabim dva nasveta.
Obnovili smo enega "mladodobnika" iz leta 1996. Ta reč ima celo štiri zvočnike: dva manjša spredaj v armaturi in dva večja zadaj na polici. Ker pa so zvočniki isti letnik kot avto, so tiste papirnate membrane šle falit. Torej bi mi zdaj zamenjali te zvočnike. Glede na avto - ni treba, da so ultra-super-perfektno profesionalni, ker tisti radio noter ne bo dal ne vem kaj od sebe. Pomembno pa je, da nam pašejo v izvrtine, ki so že narejene v avtu.
Torej:
1.) Kje se lahko dobi samo zvočnike (brez škatel oz. ohišja) po meri?
2.) Kako rešim piskanje v zvočnikih, ki je odvisno od obratov motorja (bi rekel, da gre za kakšne elektro-motnje, svečke, platine, vžigalna tuljava, mogoče celo dinamo...)?
Kakšna dobra ideja?
Zvočnike nejprej izmeri kakšne so velikosti in jih potem naroči, dobiš jih marsikje kot naprimer
Vrhunski avto zvočniki za vse tiste, ki se v svojem jeklenem konjičku radi prepustite globokim in čistim tonom najljubšega izvajalca. Preverite in naročite! | mimovrste=)
Jaz sem pri Ferku tudi kupil dve mazdi in so Kljuko gor zmontirali in ja mazda nima original kljuke, jo pa del aza Mazdo Bosal ali keteri drugi kjer pa so mazdina navodila za montažo. Tako da Homologacija je potrebna.
Kia sorento je velik korejski športni terenec, ki poleg veliko prostora in udobne potovalne vožnje po prenovi nudi tudi nekaj zanimivih pripomočkov. Med te sodi samodejno zapiranje prtljažnega prostora.
Če bi bil pa še ročni menjalnik, bi pa mogoče FucksWagna zamenjal...
Te si pa jamral da je mazda draga. CX-80 dobiš pod 60.000
Daj @mtl malo napiši kateri letnik si vzel, koliko km in koliko te je avto prišel, ker sem jih tudi sam gledal. Moram sedaj preveriti če se je z novim razpisom spremenilo kaj leto izdelave za subvencijo. Lahko pišeš tu PM če ne želiš cene objavljati
@Slivka ma nisem lih nek motorist da bi to izvajal. Vsec se mi je kdaj peljat (ceprav zdaj pri bajti ni motorja) toj pa to.
Pa saj ni sam ta "letna razlika" neki. CX30 je se 1 leto v garanciji, mogoce je se nekaj vredn in bi bil cas za menjavo. Sploh ce po tem 1 letu kaj crkne me bo glava konkretno pekla.
Zdaj nekako jaz bi mojo dal na a.net za 22,5k in recmo, da bi se sprijaznil z 21k. Staro za novo bi verjetno ponudili pod 20k.
Kone impression z tavelko baterijo so cca. 40k (nekatere malo pod) in pa 6,5k subvencije. Optimisticno je to 15k doplacila.
Kasko imam ze sedaj tle ne bi blo neki razlike.
Varovalke so 3*25A tko da to b blo pomoje ok, samo bi bil pa verjetno dodaten strosek 1,5k (napeljava + naprava).
Ma sej najraje bi mel to se naslednjih 10 let
Za tak denar boš dobil že Mazdo 6e, ki pa je avto proti Koni.
Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
Tale BYDon žal ni vreden nič. Ko ga kupiš je tvoj za vedno, ker se ga prodat ne da več. Se pa tehnologija pri Kitajcih tolk spreminja, sploh pri EV, ki je recimo danes star 5 let, je že tako hudičevo zastarel, da je vsak nakup izredno slabo dejanje. Po drugi strani ICE star 5 let je skoraj enakovreden po tehniki novim.
to je pa zato ker tehnika na Kitajskem na podorčju EV dejansko gre s svetlobno hitrostjo naprej. Tam se ne prodaja 5 let stara tehnika, ki je imela znane napake še kar naprej, kar se dogaja EU znamkam že dolga leta.
Čas bo seveda pokazal kaj to pomeni za vzdrževanje vozil oz ali bo možno dobivati nadgradnje in dele tudi v prihodnje.
Res pa je da tudi Mazda razvija vsako leto svoje avtomobile npr CX-60 je sedaj že tretja verzija podvozja, ki je v letošnjem letu doživela konkretne posodobitve tudi na volanskem mehanizmu.
Vsak ima različne potrebe za avte, jaz gledam za El avti zadnjih nekaj mesecev, pa so mi še predragi za kakšno odločitev, tako, da cena jim tudi ne pade kar tako (pa tu nima veze Musk ali kako drugo sranje). Je pa res, da so dolečeni el. avti iz nemčije cenejši kakor pri nas, ker so tam tudi cene precej nižje kakor jih dajajeo naši, ker imajo potuho v subvencijah.
Ko bo pravi čas bo el tudi pri hiši, kar pa ne pomeni da MX-5 nima možnosti, da se vrne.
Ja, vem, sm kmet an s hribu doma. An starejš k sm, mn zastopm...
Pri naši hiši imamo voznico - začetnico. Se pravi, da vozniškega dovoljenja še nima tri leta. Zato moramo zanjo skleniti dodatno zavarovanje za začetnika. In grem na zavarovalnico in začnemo. Obstajata dve možnosti: doplačilo na avtomobilski polici ali posebna polica, ki je vezana na voznika-začetnika.
Pri prvi se doplača na polici vozila in mladi voznik lahko vozi zgolj in samo tisto vozilo.
Pri drugi je pa nova polica, vezana na voznika in lahko potem vozi vsa vozila.
Pa smo se lotili. Odločili smo se za drugo varianto. Urejamo, beremo in ugotovimo, da je doplačilo potrebno samo za vožnjo osebnega vozila.
Se pravi:
- če bo vozila Fiat Cinquecento (osebno vozilo), mora imeti dodatno zavarovanje, ker je večja nevarnost za nesrečo.
- če bo vozila Iveco Daily 35.140 L4H3 (tovorno vozilo), ne potrebuje dodatnega zavarovanja, ker ni večje nevarnosti za nesrečo...
Premišljujem, da bi namesto FucksWagna vzel Toyoto Hilux. Potem ne potrebujemo dodatnega zavarovanja za mladega voznika, ker Mazda BT-50 in Toyota Hilux spadata pod tovorna vozila in ne pod osebna.
A sem jaz edini, ki mu to ni logično?
Jaz sem takrat ko je naš 16 začel voziti vzel to zavarovanje za njega in velaj za vse avte in vse zavarovalnice in sedaj pač plačam 119 € na leto in imam mir.
Kitajski motorji so na pohodu za smešen denar. CFMoto, Vogue pa se en so no1 prodan motor v Spaniji, Italiji, Nemciji. Rečem smešen a vendar realen. Kitajska konkurenca je nujno potrebna da EU ne pobezla. V ceni pa popolnoma vsa oprema
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja mogoče pa res skrbijo za varnost. Tudi pri bencinskih avtih je razvoj zahteval varnostne ukrepe, da danes pride do vžiga res v redkih primerih.
Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Povezava za deljenje
Deli na druge strani