[mention=12088]Ultimate[/mention] tako kot je povedal Lado, kdaj točno so opremo dodali ne vem, lahko pa povem kaj je razlika napram g 192, poleg zunanjega videza in bolj moderne notranjosti je v top opremi dodatno še: - prostoročno polnjenje telefona - android - lane assist - avtomatska hold zavora - 360 kamera - projekcijo direktno na vetrobransko steklo namesto na plastični zaslonček - večji osrednji zaslon - prenovljen digitalni števec - hlajeni sedeži - sistem za čiščenje-špricanje prednjih luči - boljša zvočna izolacija
Počasi in potiho razmišljam o prodaji moje Homure letnik 2023, 55k prevoženih.
Če te zanima se oglasi pa se zapeljeva pa kakšno rečeva.
Aha, sem zasledil enega iz Slovenije na ebay-u da popravlja te ojačevalce. Mogoče gre pa za istega človeka. Ja napiši mi v ZS, da ga povprašam, če se še ukvarja s tem.
Skratka malo sem meril, porabe je bilo tam med 0.5. do 0.8A v mirovanju. Ojačevalec je non-stop imel zeleno lučko, se prav je bil operativen. Remote kabel ni opravil svoje funkcije, zakaj pa ne vem. Ali je ta hi-low konverter fuč, ali pa je kaj na fabrškem bose ojačevalcu fuč.
Če dam 25A varovalko ven od bosa gre praktično ko je avto zaklenjen vse na 0. Če pustim varovalko od Bose-a notri, pa izklopim samo tisto varovalko na svoji liniji za ojačevalec, pa isto pade, mogoče ne ravno na 0 ampak nekje na 0.1 do 0.2.
A ni na forumu nekdo, ki popravlja tele bose ojačevalce tudi?
Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju?
Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem...
Hja , sem zadnjič pucal kleme, ker mi je ojačevalec ven metalo v safe mode. Kleme so bile seveda polne tistega volka (bel prah). Mogoče bom še enkrat šel skozi. Vem da sem pucal, pa še malo s finim šmirglnom ... Z ojačevalcem je sedaj mir, no vžig mi pa roko na srce že dalj časa tako deluje, malo sem mislil če bo nov aku da bo kaj bolje
Hja, bo treba neki naštudirat. Res pa da če dalj časa stoji tudi poleti, ne vžge tako kot kak drug avto, tako živo, ampak bolj leno Ne vem pa čemu bi to pripisal, mogoče karakterju avta
Ni tisto klasično ko vergla avto in ne vžge , ampak tko res počasi prvih nekaj obratov, potem pa kresne. Prej sem že mislil, da bo vmes počakal pri vžigu
Če ne bo treba en booster kupit, zadnjič sem gledal za okoli 100eur zanimivo zadevico, zasede kot en power bank, no saj to je power bank, vžgeš pa menda lahko traktor s tistim.
Sem včeraj naredil tako, edino da sem prej pokrov motorja zaprl. Če to igra kaj veze, sicer pa sej pravim, napake ni nobene, i-stop lučka tudi ne sveti ,samo ready še ni, to pa bogve zakaj ni
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani