sam je pa ta mild hybrid najbrž premalo, da bi kaj dosti pomagal pri pospeševanju? Če primerjaz z g194 je dobro sekundo počasnejši kar ni lih nekaj da bi se človek sekiral, pa < 10kmh nižjo brzino, kar se pa sploh človek naj ne bi sekiral
Kot ste povedali, tudi mene zmoti odsotnost fizičnih gumbov, splh tistega velikega vrtljivega pred menjalno ročico Na zunaj se mi dopade, vsaj po slikah, znotraj tudi, sem pa šel še enkrat gledat če sem prav videl, da ima motor samo 141hp, takoj sem pomislil 141kw....in ja, ne vem zakaj tako?
Mogoče se bo pa kmalu dalo 'odkleniti' na polno konjažo...tržna niša za nekoga?
Sicer pa odvisno od cene, če bo tako kot trenutna skoraj 50 jurjev, je to pomoje kar veliko.
Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.
Zanimivo, tele moje "pogrešane" gume so se očitno našle in so malo lutale po Sloveniji predno so se vrnile k meni. Tako, da jih imam že od torka nataknjene in prvih nekaj 100km je že pepeljanih.
Prvi vtisi - res so tihe in izza volana se prav čuti, da so nekoliko mehkejše. ampak tisto zdravo mehke za udobno vožnjo, nikakor pa ne toliko, da ne bi dopuščale malo bolj športne vožnje. Smer držijo lepo, volan je pravilno težek in ne nekaj gumjasto mehak in brezvezen.
Tudi moker asfalt je bil sproban - na normalno grobem kot so AC neke bistvene razlike ni blo čutit, medtem, ko na tistem res gladkem asfaltu, ki ga je v okolici Lj bolj malo pa se pozna, da primejo bolje. Sem pričakoval na izjave tu gor na forumu, da bo to zdaj nora razlika pa temu ni tako. Je razlika ampak bolj v tem, da prejšnje so bile pač stare te pa so nove.
Se je splačala menjava... ne vem, težko ocenim še. Bom videl kako bo izgledal v prihodnje.
kaj pa novejše Mazde oz motorji 2,2D ... še vedno trpijo za takšnimi problemi ?
S tem pacanjem menda da ne, vsaj tako hitro ne, ker se EGR ne uporablja toliko, tudi cevi so posledično ožje, ima pa zato ad-blue tako da če imaš smolo imaš s tega naslova lahko kake težave.
Hvala za odgovor ... svet je bil lepši brez DPF filtrov in ja, drago se plačuje cena ki jo postavijo "okoljevarstvene" organizacije ... skratka, ni za govort .... Mislim da bo Pelko z domžal kar pravi naslov ... a omenjeni mehanik opravi tudi to nadlogo (EGR) ? Kako je na tehničnem pregledu oz pri pooblaščenem servisu ko si brez EGR ventila?
To z dvigom injektorjev pa prvič slišim. Mogoče @Miha Strmec kaj ve na to temo?
On ti namreč lahko tudi izklopi EGR. Kar se tiče tehničnega glede tega ni težav.
A je kdo imel pri 2.0 motorju kako težavo s puščanjem hladilne recimo? Sem zadnijč gledal pri sestrini cx30 , nivo hladilne pod minimumom, vse nekaj mastno spodaj pod hladilnikom, tako da bo treba na servis.
Vprašanje kaj pomeni tovarniško v tem primeru? Če to pomeni, da pride s tovarno brez kljuke, potem jo pa uradni serviser zmontira, je lahko še slabše kot če peljem h Kogovšku recimo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je top guma pomoje.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani