Skoči na vsebino
Nakup Mazde 6
Napisano
20240429_200646.thumb.jpg.3c450ac749e089b90c687fc158c6d77e.jpg[mention=12088]Ultimate[/mention] tako kot je povedal Lado, kdaj točno so opremo dodali ne vem, lahko pa povem kaj je razlika napram g 192, poleg zunanjega videza in bolj moderne notranjosti je v top opremi dodatno še:
- prostoročno polnjenje telefona
- android
- lane assist
- avtomatska hold zavora
- 360 kamera
- projekcijo direktno na vetrobransko steklo namesto na plastični zaslonček
- večji osrednji zaslon
- prenovljen digitalni števec
- hlajeni sedeži
- sistem za čiščenje-špricanje prednjih luči
- boljša zvočna izolacija
 
Počasi in potiho razmišljam o prodaji moje Homure letnik 2023, 55k prevoženih.
 
Če te zanima se oglasi pa se zapeljeva pa kakšno rečeva.
 
 
 
 
A ima kljuko pa kakšen ndm ima mi povej
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi
Napisano (urejeno)

Ma, aku je težava, kresne takoj, če je aku dober. 

Skratka malo sem meril, porabe je bilo tam med 0.5. do 0.8A v mirovanju. Ojačevalec je non-stop imel zeleno lučko, se prav je bil operativen. Remote kabel ni opravil svoje funkcije, zakaj pa ne vem. Ali je ta hi-low konverter fuč, ali pa je kaj na fabrškem bose ojačevalcu fuč. 

 

Če dam 25A varovalko ven od bosa gre praktično ko je avto zaklenjen vse na 0. Če pustim varovalko od Bose-a notri, pa izklopim samo tisto varovalko na svoji liniji za ojačevalec, pa isto pade, mogoče ne ravno na 0 ampak nekje na 0.1 do 0.2. 

 

A ni na forumu nekdo, ki popravlja tele bose ojačevalce tudi? 

Popravljeno od SpEkTr
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Samo, za grelne svečke bi sigurno prišlo v upoštev kako obvestilo v obliki lučke, ali pa na testerju? 

 

Sem klical tja kjer sem kupil akumulator, so se takoj začeli izogibati reklamaciji, češ da efb pa sam od sebe ne more past na 5V recimo. Da je sigurno nek porabnik itd...Čeprav po netu ko berem, je tudi možno to da v mrazu pade, sploh če je bila skladiščena dolgo, ali pa je bila podnapolnjena recimo. Zdej kako to dokazat ne vem...

 

Trenutno se še polni, celo noč že v bistvu :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hja , sem zadnjič pucal kleme, ker mi je ojačevalec ven metalo v safe mode. Kleme so bile seveda polne tistega volka (bel prah). Mogoče bom še enkrat šel skozi. Vem da sem pucal, pa še malo s finim šmirglnom ... Z ojačevalcem je sedaj mir, no vžig mi pa roko na srce že dalj časa tako deluje, malo sem mislil če bo nov  aku da bo kaj bolje :)

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Hja, bo treba neki naštudirat. Res pa da če dalj časa stoji tudi poleti, ne vžge tako kot kak drug avto, tako živo, ampak bolj leno :) Ne vem pa čemu bi to pripisal, mogoče karakterju avta :) 

Ni tisto klasično ko vergla avto in ne vžge , ampak tko res počasi prvih nekaj obratov, potem pa kresne. Prej sem že mislil, da bo vmes počakal pri vžigu:)

 

Če ne bo treba en booster kupit, zadnjič sem gledal za okoli 100eur zanimivo zadevico, zasede kot en power bank, no saj to je power bank, vžgeš pa menda lahko traktor s tistim.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kaj bi nekateri dali za trajni izklop i-stopa  Sedaj samo še pogruntaj kako lučko izklopit 
Lučka je sedaj off nič ne utripa.

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Mal se moraš peljat. I-stop se sam uči. Tako so mi rekli pri mehaniku za mazde, ko sem se zanimal za menjavo akumulatorja. Poročaj, če je to res.
Hja naredil sem ene 20km pa ni bil ready še. Mislim da bom tako pustil. Nič ne sveti, nič ne utripa... Samo istop pač ni ready

Sent from my SM-S916B using Tapatalk

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.