Zdravo! Mazda 6 2020 takumi plus, carplay ze imam original ampak preko kabla…obstaja kaksna zanesljiva opcija to pretvorit v wireless ali kabel in pozabi?
Ker je tema ze odprta, je kaksna dobra dusa s karavan verzijo, ki bi mi izmeril velikost prtljaznika, sirina, globina, visina, ko je rolo zlozen, sedezi, skratka najmanjso mozno verzijo. Danes sem malo razocaran videl situacijo s CX5 pa ne vem, ima dejansko 6 karavan vec prostora ali ne...
Ne vem ce bo 2k uvoz, razlike v davku je 3%, DMV in zavarovanje, prevoz itd...Za novo me moti, da nihce ne ve kdaj pride, da menda bo EV in pa prve serije so vedno tako tako. Iscem zanesljivo varijanto in pa nova bo verjetno se 3k drazja ali podobno, ker je pac nova...
Ve kdo kaj je fora, da so CX-5ke v Nemciji cenejse par jurjev od nasih? Takumi pri nas po ceniku 47, na avtonetu sploh nobene, gor pa 40, resda so 12/24 ampak druge razlike jaz ne vidim ali pac?
No, vmes sem si ze rekel skoda zivcev in prespal zadevo potem pa sem vceraj vseeno zavil do servisa, kjer sem Majesu lepo vse razlozil kaj in kako, dobil opravicilo in precej molka kar pomeni, da zadeva ni bila iz trte zvita. Glede cene olja sem dobil odgovor "ja ves pri enih je tako pri drugih drugace". Ce bi jaz mojim strankal racunal enkrat toliko drugic toliko naslednji dan nimam vec dela. Dolivanje tekocin, ki jih ne dolijejo je bilo "ja pa saj ti nismo nic racunali". Kaj potem pises na servisni nalog da ste to naredili, ce niste? Za menjavo ploscic je bil pa vec ali manj tiho. Ne vem sicer kdo je "gazda" tam ampak tole je podobno kot ce peljem nekomu pod kozolec. Gremo dalje, da vidim ce je kdo bolj "posten"!
Se strinjam, jeza ne pripelje nikamor. Sem vceraj fejst tuhtal okoli tega, ker me je en kolega malo spomnil na zadevo. In mi ni dalo miru in sem sel po zgodovini brskat itd. Sem hotel danes tja in popizdit pa sem se cez noc ohladil, morda se vseeno storim to...ampak raje drugam kot se prerekat. Enostavno je bila finta da so imeli se eno zavarovalnisko zadevo za resit in bil v tistem momentu sokiran in imel polno glavo, da ni slo takrat vse skozi da bi trezno razmislil. My mistake.
Finta je verjetno bila tudi, sedaj razmisljam, ker od prilike iz druge roke vem kako ti servisi funkcionirajo, so si naredili nekaj skode po nepotrebnem in je bilo morda treba izgubo omiliti in prinesti noter potem pa 50eur pri olju, na silo menjava ploscic, se tu se nekaj "ujaga" pa se kaksno malenkost.
Kolikor sem jezen na njih in odnos (vedno ga pa fino na prijazno spakirajo) da hoces biti vljuden in prijazen, da bo naslednjic tudi vse ok porihtano. In potem to prenasamo, ker kaj ti pa preostane? Nikoli ne zelim necesa zastonj, ne fehtarim za popuste torej pricakujem kontra korekten odnos, storitev in normalno ceno. In to je to!
Ploscice so bile menjane, to se cuti ampak menjava je bila nepotrebna, ne vem, strosek ala 150 eur eno leto prezgodaj. Za koga ze? In vem kako vozim, so me nekoc serviserji hvalili da moram pa res lepo vozit, da ploscice zdrzijo toliko km razen na Mazdi, kjer v 20k km cudezno iz 70% gredo na menjavo....
Kar se tice rokov, vedno je, ja mogoce bo pa ze danes...nazadnje je bilo vprasanje koliko casa imam nadomestni avto in ce bi rekel 3 dni bi pa jim moj avto pred delavnico stal 3 dni? In ker je bil en dan je bil odgovor aja, potem bo pa danes gotovo. A ob narocanju na servis recem, se mi ne mudi, narocite me tako, da bo avto cimprej narejen in me narocijo cez en teden. Se ko se je slo za previjacenje, da samo previjacenje, sem se pregovarjal da sem sel na kosilo da so to naredili v roku ene ure, enako kot vedno rekel, narocite me, da pocakam in adijo.
Skratka skoda zivcev, sem pa delil svoje mnenje....Jest, ti olje po 7, jaz nekoc po 9, sedaj po 15....a je to normalen odnos do strank? Mislis da jaz nekomu racunam 100, drugemu pa za isto 200? Niti ene stvari ne dobim vec v izdelavo, ce bi bilo tako...
Komentiram samo tocko 5:
To je tudi mene izredno zmotilo. Enkrat je bilo olje cca. 20l (nimam tukaj racuna), enkrat je bilo 17,20, enkrat 16 ... na vse te je se +DDV. Kar se mi je pa najbolj zamerilo je pa bilo, da cez cca 2 leti sem peljal menjat senzor tlaka v gumi. In nakoncu ko urejam placilo recejo, da so videli listek od Pelkota in zakaj ne vozim vec k njim. No ob razlagi, da je pac malo drago pa da majo kar precej drago olje, dobim izjavo: "Zakaj pa nisi rekel pa bi se kaj zmenil?". Ok vse lepo in prav ampak pac sam nisem clovek, ki bi se pogajal. Pac ce me boste nategnil enkrat, ne pridem vec k vam. Imejte ze v startu posten odnos in bo vse ok.
Tako da ocitno je servis pri mazdi precej tak pogajalski kot neka trznica na bliznjem vzhodu. Pac se mores na polno pogajat saj lahko placas tudi 50% cene.
Tocno tako, se pravi moram spilat tezaka, da normalno skoz pridem?
Zal ne bo pohvala temvec graja...za servis v BTC-ju...slisal nekaj dobrega, kupil avto tam, a se tja ne nameravam vec vracati....
1. noben servis ni stal kot pise v tabeli ko ti prodajalci mahajo z njo ob prodaji vozila
2. po liniji najmanjsega odpora zamenjajo vse kar jim pade pod prste brez da bi te kdo kaj vprasal (denimo zavorno so menjali na 40k km, avto se ni imel dve leti, ok morda je nekje zapisano da je priporocljivo, ampak to se pomeri in ce je treba se menja, vsaj tako naj bi nek drug mazda servis pocel, na svojem starem avtu sem jo menjal pri 200k brez problema zdrzala....ok, ni nek strosek...)
3. vedno pregovarnjanje kdaj bo avto gotov, zaradi narave dela avto potrebujem, nikoli ne priganjam, lahko me narocijo tudi cez 14 dni ampak potem zapelji avto v delavnico ne pa da se pogovarjamo ali bo avto sploh gotov isti dan
4. vedno dolivanje nekih tekocin, ki JIH NE DOLIJEJO (zadnji servis so menda nalili 2,5l vitrexa, samo ne vem kam, ker sem jim avto pripeljal da je imel do konca nalito tekocino)
5. cena olja je enkrat taka drugic drugacna, odvisno kako siten si morda....
6. pri 65k km so menjali ploscice brez da bi me kdo kaj povprasal, poklical, niti nisem videl materiala...bode pa v oci sledece, pri 20k so bile debele 8,3mm, pri 40k 7,3mm pri 60k so bile za zamenjat???Torej glede na nacin bi pricakoval, da so bile debele nekje okoli 6 mm, je to zrelo za menjavo pri 60% "mesa"??? Meni se ne zdi, bolj nateg
7. neko direktno fehtarjenje za oceno 10 v anketah?
8. po vsakem servisu izkljuceni parkirni senzorji, lastniki veste kako je, opozorilne v armaturni ni, ce nisi pozoren da tam levo od volana ne sveti lucka niti ne ves da ne gorijo. In hec po prvem servisu suvereno parkiram in nic, nic na sreco se pravocasno ustavim sicer bi razbil avto, skodo pa placal kdo? Servis? In zgodba je vsak servis ista ampak sedaj vsaj vem...
Za ovce lupit so super, jaz tja vec ne peljem avta....
Meni ponudi ce prebere SMS al pa ne. Je pa samo za SMS, ksne aplikacije tipa telegram ali podobno pa ne bere.
Sorry, v mislih sem imel Iphone....verjetno je z androidi bolje reseno. Ok, da SMS-a ne prebere ampak da nobenega zvocnega obvestila prek zvocnikov ne spusti to mi je pa mal tako, ker dostikrat je teledon nekje odlozen in ni sans da ves za ta sporocila....
Am, a obstaja kaksna resitev, da bi na mazdi 3 ko dobim kaksno sporocilo (SMS, viber, whatsapp...) to slisal preko BT instalacije? Malce mi gre na zivce, da enostavno ne predvaja zvoka na zvocnike, za klice ni problema, sporocila pa al skoz cekiras al pa ce slucajno slisim, da telefon zavibrira....Govora je o klasicni vgrajeni BT instalaciji, ne ta Carplay...
ne more? poizkusiti, ker original feltne nimajo papirjev. edina mo?nost je, da ti nekdo posodi feltne, ki imajo v TUV papirju to?no za to mazdo vpisano dimenzijo ki jo ho?e?. Potem ima? v homologo vpisane druge gume, mogo?e ?e feltne, stro?ek je pa enkraten
Tako sem jaz naredil na Xedoski leta nazaj.
Daj mi ?e enkrat napi?i ?eljeno dimenzijo pa letnik / model, pa ti poi??em primer
205/55/16 Mazda3 G120 Rev 2018
platisca bi itak vzel ena taka, da tole gor pase pa da lahko homologiram pa se vsaj pri zimskih resim butaste dimenzije pa itak imam vedno letne/zimske locene, vsake na svojih platiscih. Se to, pri homologaciji moras imet komplet zmontiran in na avtu ali....
Ravno sem dobil od mazde odgovor, da drugo dimenzijo dajem na lastno pest normalno. In me zanima, ce je kdo poskusil zadevo homologirat...Avto je nov, ampak za zimske sem pa mislil vpisat standardno dimenzijo oz. sirino...je kdo poskusil?
Ta takumi izvedba je res dobro opremljena. Ja saj pri meni je isto, naslon izklju?no iz razloga ker so ga vsi avti do zdaj imeli.
A 75 km verzija ti je bila dovolj?
75km se mi je zdelo povsem ok, sem navajen na vec ampak za po mestu vecinoma vrh glave, res miren in tih motor, menjalnik pa kot hot knife thru butter...
Bom ?el na testno obeh in potem vidim, ?eprav zgleda da bo kar zoom zoom pri?la v po?tev.
Mazdo 2 sem imel dokler nisem docakal svoje trojke, takumi 75KM verzijo, avtocek bomba, gre solidno, po treh al stirih dneh sem imel po mestu porabo 6,4 po BC-ju, dovolj opreme, kar bi imel je sredinski naslon, sem ga navajen iz vseh predhodnih avtov, ostalo bp, udobna voznja, super sedezi, edino se mi zdi, da je mazda previsoko namestila parkirne senzorje, se mi zdi da slabse zaznajo nizke ovire...drugace pa res spica avtocek, ce bi rabil manjsega....
Hm...pove?ana trenutna trojka, vsaj meni je tako videt ( mogo?e zato ker imam ta dolgo trojko in ?e iste barve je). ?koda da ni ?e pri tej Skyactive X...Je ?e bolj to?en datum za?etka prodaje v SLO?
Mogo?e se ?e ve kdaj pride ven tanova 3ka? Bo Imela Skyactive X?
Navodila v roke... Touchscreen deluje, ko je avto v mirovanju... in se mi zdi, da v navodilih pise, da do hitrosti 10 km/h ....
Za ?lane assistant? pa moras imeti gumb na levi pod volanom...
Hum, priznam, da sem navodila preletel v pol urce, ampak niti pomislil ne bi, da touch ne deluje vedno... Za lane bom pa preveril, tam pri istop, esp itd tipkah je zagotovo ni, ce si tam mislil...saj lahko da nima, ampak mi je cudno, da slabsa oprema to ima oz nelogicno...
Se pravi mazda ima samo opozorilo za zapu??anje pasov, a ni to povezano z vzdr?evanjem na voznem pasu?
Pri testni dvojki je imela zgolj opozorilo za zapuscanje pasu, ce ne das smernika, takumi oprema. Pri trojkah vem, da je pri revolution top tudi vzdrzevanje pasu del opreme zato nekako logicno sklepam, da bi moral imeti vsaj opozorilo.
Ce ima imas verjetno v meiju on off, a ni? Ter seveda na ogledalu oznako
V meniju nikjer ne najdem tega, aja pa se enkrat, ne govorim o mrtvem kotu, to deluje, ampak o menjavi pasu...Pa se to, touchscreen, vsem deluje normalno? Sicer ne uporabljam, vendar v bistvu enkrat dela potem pa nula, ne zazna nobenega dotika...
Am eno vprasanje, mazda3 Revolution, ima ta oprema opozorilo za menjavo voznih pasov ali ne? Ne govorim o vzdrzevanju voznega pasu temvec samo zvocnem in vizuelnem opozorilu? Namrec par dni sem se vozil z mazdo2 takumi in je to imela in mi je cudno, da moja trojka revolution ostaja nema, ko se sprehajam levo in desno...
Zanima me, ker si ogledujem sestice, malo rabljene, kdaj je bil facelift? Berem po netu malce na brzino in vidim, da ima 2015 ze strlec zaslon, potem berem, da je 2017 spet bil facelift...kdaj se pricakuje nova? In pa naceloma sem se oziral po bencinarjih, ampak jih prakticno ni, tako da najbolj pride potem v postev 150KM dizel, ce bi bila sreca celo avtomatik. Kaksni resni felerji s temi motorji/menjalniki? Nekaj vem, da je bilo serijsko na motorjih pred 2015, da so menjali pod garancijo zaradi prevelike obrabe, a pozabil kaj tocno.
Je mogoce vzrok ta, da si navajen vozit dizla in pri bencinarju vozis na prenizkih obratih... ?
Cist mozno, nisem priganjal na obrate, mi ni v navadi testnih avtov ganjat do onemoglosti. Imam pa podobno izkusnjo z novimi dizli podobne moci. Ampak bo verjetno res filling. Ima tale mazda mal manj navora kot moj trenutni ampak pri pospe?kih in kon?ni, vsaj na papirju, bi pa morala iti bolje.
V bistvu se obnese super - kar se mene ti?e eden najpomembnej?ih kosov dodatne opreme (poleg MRCC za katerega je skoraj nuja) in sem z njim zelo zadovoljen.
Par to?k:
- Kot je Jest napisal se obna?a prakti?no identi?no kot se je tisti v testni Mazdi 6, tako da ?e bo? peljal ?estico je to bolj ali manj to.
- Pri mestni vo?nji menjuje zelo hitro (?e pred 3000 obrati), kar pri ti?ji bencinski ma?ini pomeni da v mestu zvoka motorja prakti?no ne sli?i?.
- Na avtocesti edino opazim da pri pospe?evanju / prehitevanju rad menja dol v 4. (kar je verjetno sicer posledica 120KM ma?ine). Je pa res da zaradi tega nekako nisem mel problemov s prehitevanjem - avto gre kar veselo do 150km/h+
- Za razliko od Peugeotovega menjalnika se mi ni zgodilo da bi zabluzil in vrgel v kako ?udno prestavo. Je malenkost po?asnej?i od DSGjev, sam nima pa problema s sanjanjem pri prestavljanju navzol in v R.
- V kombinaciji z MRCC pomeni da v bistvu pri Murski Soboti vklopim tempomat na 130 in se avto ve?ino ?asa pelje sam. Pri cestinskih je treba samo pakrat pritisiniti na SET- da upo?asni?
- Sode? po spiritmonitor.de imajo ljudje na avtomatiku skoraj deci manj povpre?ne porabe kot pa z ro?nim menjalnikom Moja poraba (avto se ve?ino ?asa vozi po avtocesti in mestu) se giblje nekje med 6,5-7,5L. Na magistralkah pri 90km/h pade tudi na 5L.
- i-Stop se pri avtomatiku spro?i precej pogosteje (ker se aktivira ko pritisne? na bremzo, ni treba menjati v N).
- ?e ho?e? ro?no menjavati ima? ob volanu ?e vedno flappy paddles. Do zdaj sem probal samo enkrat ?e delajo in potem pogruntal da je brezveze
Druga?e pa ja, ?ivim v LJ. ?e bo? imel te?ave z iskanjem testnega avta in si tu kje okoli me dregni.
Na spritmonitorju jaz vidim, da avtomatik spije en liter vec in en deci manj. Verjamem, da je menjalnik isti kot v sestici, bolj me zanima kako je v kombinaciji s 120KM, v salonu me je prodajalec "opomnil", da so performanci malce slabsi, osebno se mi teh 120KM zdi tko tko, mogoce me malo heca, da sem trenutno na "starejsem" dizlu in se mi zdi da slednji leti proti mazdi ali novodobnim pravtako dizlom.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zdravo! Mazda 6 2020 takumi plus, carplay ze imam original ampak preko kabla…obstaja kaksna zanesljiva opcija to pretvorit v wireless ali kabel in pozabi?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani