Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?
Naprimer, da si prisiljen vozit za tovornjakom pri 80-90km/h in zelis nazaj na 130 na prehitevalni pas imas pa pogoste avte na prehitevalnem 140km/h.
Ce ves kaj delas seveda ni nevarno.
Pozdravljeni,
Eno vprasanje glede G120 motorja.
Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih.
Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec).
Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih?
Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade".
Lp
Napisano
Sej ta je problem, da imamo na nasih cestah ljudi z doloceno znamko avtomobila najveckrat, ki niso lih naklonjeni k vkljucevanju ostalih v promet
Tam je 10s veliko.
Najverjetneje je moja tezava ta, da sem navajen na dizla 1.9, ki je hitreje potegnil.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani