Skoči na vsebino
Mazda 3 (2014)
Napisano
  dne 23. 8. 2016 ob 14:15 je Axel napisal:

Za zacetek verjetno ne vozis tik za tovornjakom, ampak drzis nekaj varnostne razdalje. Ker te skrbi za lak na haubi, ki je pri japoncih pregovorno nekoliko slabsi, imas za sleparjem to razdaljo se malce vecjo. To ti da nekaj prostora, da se vkljucis na prehitevalnega z drobizkom hitrosti vec kot 80-90 km/h.

Pa malce pazis, pri prehitevanju. Torej ne prehitevas po madzarsko (pocakas, da pride nekdo tik do tebe po prehitevalnem, preden nakazes in skocis levo), ampak gres na prehitevalnega takrat, ko vidis, da ni zadaj nobenega.

Po moznosti je slepar tudi za tabo - tega lak na haubi ne skrbi pretirano in vozi tik za tabo - zato prehitevanje v desnem ovinku odpade in moras pocakati na kos ravnine.

 

Pomaga tudi uvidevnost voznikov, ki vozijo 140 po prehitevalnem ("share the highway").

 

Sem pa zadnje cajte videl kar nekaj takih "konvojev" na obvoznici. Dva kombija, vmes pa revez, ki ne more ven, ker je na prehitevalnem kolona. Revez in zadnji kombi seveda drzita varnostno razdaljo, ki bi ustrezala coni 30.

 

 

No, pa se nekaj uporabnih podatkov, da ne bo kdo rekel, da samo trollam.

 

Pospesevanje 80 km/h - 120 km/h (rocni menjalnik):

 

motor   v 4.      z optimalnim prestavljanjem

G100    12,5 s    8,9 s

G120     9,9 s    7,1 s

G165     7,5 s    5,5 s

D150     6,4 s    6,1 s

 

vir: http://www.automobile-catalog.com

Sej ta je problem, da imamo na nasih cestah ljudi z doloceno znamko avtomobila najveckrat, ki niso lih naklonjeni k vkljucevanju ostalih v promet :D Tam je 10s veliko. 

 

Najverjetneje je moja tezava ta, da sem navajen na dizla 1.9, ki je hitreje potegnil. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano
  dne 23. 8. 2016 ob 8:23 je SeekK napisal:

Hm tole me pa kar ?udi, men se zdi da zelo lepo potegne ma?ina. Nevem res kaka situacija bi mogla bit, da bi blo z njo nevarno prehitevat na avtocesti?

Naprimer, da si prisiljen vozit za tovornjakom pri 80-90km/h in zelis nazaj na 130 na prehitevalni pas imas pa pogoste avte na prehitevalnem 140km/h. 

Ce ves kaj delas seveda ni nevarno. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3 (2014)
Napisano

Pozdravljeni,

 

Eno vprasanje glede G120 motorja.

Kolikor vem je razlika med G120 in G165 samo ta, da je G120 elektronsko zadusen po 4.000 obratih. 

Pol leta je bil G120 cisto dovolj, sedaj pa mi je malo svoh ker je vcasih prehitevanje na avtocesti itd. precej prepocasno in zato nevarno. ( v 5,6 prestavi itak slabse potegne, ce das v 4. pa pri 130km/h ne vlece vec). 

 

Zanima me ce je kaksna moznost za upgrade na G165 (prakticno cipiranje) pri uradnih serviserjih? 

Bral sem, da se G120 komot da spravit na 160-170 konjev ravno zaradi te "blokade". 

 

Lp

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.