Malce smo zašli... imamo pa tud mal premal podatkov, kakšen vsekolesni pogon bi rabil, ker dejansko pravi 4x4 z blokado diferencialov in pravimi offroad zmogljivostmi sigurno ne bomo našli v šminkastih SUV-ih in kvazi offroad karavanih.
Naredil en 35km krog po obvoznici okoli Lj. Ker so avtopralnice zaprte in je škoda neizkoristit dežja, da ti spere podvozje so pač potrebne tudi take brezvezne vožnje. Soli pa ni več spodaj...
Kot zanimivost. Hyundai in kia sta razvila ročni avtomatski menjalnik. Torej ena varjanta je prestavljaš normalno kot ročni menjalnik ampak pedala za sklopko nimaš. Senzorji zaznavajo premik in potem posledično aktuator preko krmilne enote krmili vklop in izklop sklopke. Druga varianta je pa ročni menjalnik kateri ima pedal sklopke vendar je vklop električni. Vglavnem zanimiva tehnologija. Če bo le možnost bi rad probal ročni menjalnik brez pedala sklopke.
Glede rje pri avtih se lahko pogovarjamo le, če so bili kupljeni novi in smo jih sami vozili. Vse ostalo je pa na nivoju babe vračarice, ker ne vemo kaj je predhodni lastnik počel z avtom. Nestrokovna popravila, učenje plavanja, popolnoma zanemarjeno vzdrževanje in čiščenje.
ZAto pri nas po štirih Mazdah rje ni bilo. Ok tisto spodaj, ko je malo površinske je brez veze, če pa koga moti pa naj da zaščitit.
To je oreng hiba in se je začela pojavljati v trenutku, ko so naredili avtomatsko zapiranje ogledal in se je tako dnevno vsaj 4x zaprlo in odprlo. V prejšnjih modelih je bilo to redko saj si moral sam stisniti gumb, da so se zaprla in seveda so ljudje malo uporabljali oziroma le takrat, ko je bilo nujno. In manj uporabe manj možnosti za obrabo.
Pa sigurno, da je razlika, a pa imamo na forumu kakšnega, ki je dlje časa v enekih pogojih uporabljal isti tip avtomobila z različnima motorjema?
Enkrat smo naredili en večji test do Tolmina in nazaj z ene 6-7 Mazdami in enim BMW-jem in primerjali porabo. To bi lahko ponovili enkrat spomladi, ko nam bodo milostno odprli občine pa da sprobamo v praksi.
Ah lepo te prosim, ne no, ampak kot vedno je težko primerjat hruške in jabolka. @Jest je imel še prvo različico III. generacije 6-ke in po vrhu še avtomatika. Kot je znano je bil ta avtomatik zelo slabo sinhroniziran z delovanjem dizla in je bil dejansko prilagojen značilnostim bencinskega motorja, ker so tega prodali enormno več kot dizlov po celem svetu. Razlika je bila na uč od nekje 0,4l/100km pri 150KM do 1litra/100km pri 175KM med ročnim in avtomatikom.
Šele v zadnjem FL-ju, ko so dodali AD-blue so povprečje porabe še nekoliko znižali in kaj je najbolj pomembno, da so dejansko natunali avtomatik, da zna bolj "pravilno" uporabljati vrtljaje in navor v dobrobit porabi. Tako je praktično zdaj razlika med obema menjalnikoma pri istem motorju precej majhna.
Možno, no saj v tem primeru, je pa tako ali tako potrebno gurat. Naj se znuca za časa garancije. Bomo videli, če so z leti to kaj reševali ali ne.
Verjemi, da ti bo garancijo zdržalo... potem boš pa sam plačeval menjavo. Jaz te potrebe po zapiranju nimam saj imam doma in na šihtu široko parkirišče. Če pa grem na kakega ožjega in je navarnost, da bi kdo po nesreči ogledalo s sabo odnesel pa seveda stisnem gumb za ročno zapiranje. Tako, da glih zarostalo ne bo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ampak vseeno, nova Octavia je na dobri poti, da rata slovenski avto leta 2021.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani