Sej pri tempomatu (?e posebej,?e se pelje? po kak?nem klancu navzdol) se tudi meni to dogaja.
Ne ve ali bi bremzala ali potegnila.In takrat ga lepo elegantno ugasnem in gasa.Pol ?e ve,da mora pospe?it.
Ja ok, to je jasno ja. Problem je , ker se to na ravnini pojavlja. Sej pravim, ?udno se mi zdi da bi bil to kar tak splo?en problem teh motorjev 143KM. Zato me pa zanima, ?e se ?e komu kaj podobnega dogaja.
Dvojno zaklenapnje deluje tocno tako, kot si napisal... Ko enkrat pritisnes gumb na daljincu, se vsa vrata zaklenejo normalno... ko pritisnes dvakrat, pa se dvojno zaklenejo, kar pomeni, da se jih z notranje strani ne da s kljuko odpreti... niti s tisto tipko za odklepanje... gre edino z daljincem ali s kljucem... To pa zato, da ce recimo "lopov" razbije steklo, da ne more od znotraj odpreti vrat... in ce ze hoce kaj ven pobrat, mora zlesti v avto skozi razbito okno ... in na enak nacin tudi ven :ne vem:
Ok, se pravi je pri meni nekaj drugega narobe. Upam, da ugotovimo kaj
Aja ?e to. A ima kdo z mazdo 6 dizel podobna opa?anja glede cukanja tam nekje okoli 80-100km/h. Tole moram mal raziskat. Meni se ?udno zdi, da bi bilo to normalno?
Bom pogledal kaj pi?e v mojih navodilih, vem da nekaj tudi o tem kako to izklopi?, pa ti napi?em
Ok, hvala. ?eprav, pomoje zna biti kaj drugega narobe. Na?eloma bi se morala vsa vrata zakleniti ob prvem kliku. Ob drugem pa vklopi? dvojno zaklepanje. Saj pomoje..
Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...
Sem ?i sli?al ja, da so bolj kot ne amaterji. Avto bo naslednji teden ?el na servis, v preverjene roke
Glede zaklepanja pa ne vem. V navodilih pi?e, da se vklpi tako, da da? klju? v klu?avnico zaklene?, nato ?e enkrat zaklene?, zadr?i? 3 sekunde (na armaturi se pri?ge una lu?ka za klu?) in je to aktivirano. Deaktivira pa se ko odpre? avto..ampak pri meni je to kar fiksno potem ?e naprj
Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej
Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.
Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h
Isto ni, v kvaliteto pa se ne bi preve? spu??al, ker ne vem kak?en je ta z ebaya. Jaz imam original Mazdinega in moram re?i, da je zelo v redu saj je korito dovolj "gumjasto", da se stvari ne vozijo preve?. Cena pa... hmmm kaj naj re?em... od kdaj pa so deli pri Mazdi poceni
a petka pa nima problemov z EGR?? al ga nima... TX110...
za DPF vem da so blemi in so tut bli...
Glede vrat sem vpra?al mehanika. Baje se to lahko pojavi tudi potem, ko se avto odklopi iz akumulatorja. Moj je namre? bil v ?asu transporta odklopljen. Baje potem obstaja neka kombinacija tipk, da ga spravi? nazaj.
Druga?e sem pa ?e v torek dopoldan dogovorjen na uradnem servisu. Bojo pogledali, zakaj se gre . Konec koncev je avto v garanciji..
?ez dobro urco grem pa po avto v ?istilnico. Sem dal temeljito spucat notranjost, usnje namazat, da bo ko iz salona
Hurej! Druga?e je pa u?itek vozit, podobno alfi kar se ti?e ?pornosti, podvozje tudi super, motor pa tudi da nekaj od sebe
Benjamin hvala za info. Ja avto je 2006/12 letnik. Ima DPF filter, sem pa ?e predhodno bral o teh te?avah. Kaj ?em re?t. Lahko upam da bo ok. Sicer pa delam bolj relacijske kot mestne vo?nje.
A so z EGR ventili tudi take te?ave kot pri Renaultih?
Jebenti mi je ?ou da nisem do tebe stopu, bi ?e kako rekla, ?e nebi tvoja pol ratala huda.
Eh no ja, pa drug? a ne Jutr grem registrirat, pol pa akcjia. No tole z vrati moram ?imprej re?it. Ni fajn ob?utek A uradni servisi ob sobotah po?ivajo a ne?
Evo, danes sem postal nov lastnik mazde 6. Je uvoz iz Nem?ije, 2.0D sport combi, s skoraj vso opremo
Mam pa nekaj vpra?anj. Avto je sicer ?e v garanciji, ima 66000 prevo?enih km.
1. Sovoznikova vrata mi nekako ne rata zaklenit. To sem ravnokar opazil. Nerodna zadeva. Obstaja kak trik, da to doma porihtam sam?
2. Pa tole me zanima glede motorja. Koliko ima zamika pri va?ih dizelskih motorjih, ko dodate plin. A se meni sam zdi, da je mal zamika, pa se moram navadit?
Parkrat se mi je zgodil, da mi pri konstantni vo?nji recimo v 5 prestavi pri 100 na uro, ko dr?im gas ravno toliko da ga, nekako trza...Ne vem kako nej to razlo?im.
Ja prva ima res bolj?o opremo, ampak je precej obtol?ena od kamen?kov. Se vidi, da je bolj italijanske sorte. Pa ?e ene sumljive lu?ke na armaturki gorijo, tko da to verjetno odpade.
Ta srebrna je pa zelo lepo ohranjena, ampak prodajalec ne spusti ve? kot 200?...Klinc pol
Sicer pa, je baje zelo majhna razlika med tema dvema motorjema...Vsaj kolikor sem bral
Evo jaz vztrajno i??em mazdico za mene. Najraje bi imel letnik 2006. Torej po prenovi. A mogo?e kdo ve, kaj vse je vklju?evala ta prenova, ali je skoraj isto kot ?e bi kupil letnik 2005. Ok to da so motorji drugi, pa menjalnik sem ?e opazil Kaj pa ostale stvari?
Tole sem si ?e ogledal, to je tista za katero sem spra?eval zgoraj in ima omenjene hibe:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Aha ok. Upam, da se ?e kak lastnik s 143km motorjem oglasi. Me prav zanima
Povezava za deljenje
Deli na druge strani