Ej en dobronameren nasvet IZOGIBAJ se mo?nika, vsaki? ko bo? pustil avto tam ti potem ve? stavari ne bo delovalo, ali pa bi? imel sve?e praske po avtu, tako da ...
Sem ?i sli?al ja, da so bolj kot ne amaterji. Avto bo naslednji teden ?el na servis, v preverjene roke
Glede zaklepanja pa ne vem. V navodilih pi?e, da se vklpi tako, da da? klju? v klu?avnico zaklene?, nato ?e enkrat zaklene?, zadr?i? 3 sekunde (na armaturi se pri?ge una lu?ka za klu?) in je to aktivirano. Deaktivira pa se ko odpre? avto..ampak pri meni je to kar fiksno potem ?e naprj
Evo, banjica za prtlja?nik pri Mo?niku v Kranju stane 68?. Kar precej
Glede zaklepanja vrat sem pri mehaniku izvedel, da je vklju?eno neko dvojno zaklepanje. Pi?e nekaj tudi v navodilih, ne pi?e pa kako tega hudi?a izklopit. Ko v razmaku 3s 2x kliknem na gumb za zaklepanje, se zaprejo tudi sovoznikova vrata.
Glede cukanja mi je pa povedal, da je to pri teh mazdah pa? tako. Prehod je o?itno bolj grob. Ta cukanja se pojavijo tam med 80 in 100 km/h
Isto ni, v kvaliteto pa se ne bi preve? spu??al, ker ne vem kak?en je ta z ebaya. Jaz imam original Mazdinega in moram re?i, da je zelo v redu saj je korito dovolj "gumjasto", da se stvari ne vozijo preve?. Cena pa... hmmm kaj naj re?em... od kdaj pa so deli pri Mazdi poceni
a petka pa nima problemov z EGR?? al ga nima... TX110...
za DPF vem da so blemi in so tut bli...
Glede vrat sem vpra?al mehanika. Baje se to lahko pojavi tudi potem, ko se avto odklopi iz akumulatorja. Moj je namre? bil v ?asu transporta odklopljen. Baje potem obstaja neka kombinacija tipk, da ga spravi? nazaj.
Druga?e sem pa ?e v torek dopoldan dogovorjen na uradnem servisu. Bojo pogledali, zakaj se gre . Konec koncev je avto v garanciji..
?ez dobro urco grem pa po avto v ?istilnico. Sem dal temeljito spucat notranjost, usnje namazat, da bo ko iz salona
Hurej! Druga?e je pa u?itek vozit, podobno alfi kar se ti?e ?pornosti, podvozje tudi super, motor pa tudi da nekaj od sebe
Benjamin hvala za info. Ja avto je 2006/12 letnik. Ima DPF filter, sem pa ?e predhodno bral o teh te?avah. Kaj ?em re?t. Lahko upam da bo ok. Sicer pa delam bolj relacijske kot mestne vo?nje.
A so z EGR ventili tudi take te?ave kot pri Renaultih?
Jebenti mi je ?ou da nisem do tebe stopu, bi ?e kako rekla, ?e nebi tvoja pol ratala huda.
Eh no ja, pa drug? a ne Jutr grem registrirat, pol pa akcjia. No tole z vrati moram ?imprej re?it. Ni fajn ob?utek A uradni servisi ob sobotah po?ivajo a ne?
Evo, danes sem postal nov lastnik mazde 6. Je uvoz iz Nem?ije, 2.0D sport combi, s skoraj vso opremo
Mam pa nekaj vpra?anj. Avto je sicer ?e v garanciji, ima 66000 prevo?enih km.
1. Sovoznikova vrata mi nekako ne rata zaklenit. To sem ravnokar opazil. Nerodna zadeva. Obstaja kak trik, da to doma porihtam sam?
2. Pa tole me zanima glede motorja. Koliko ima zamika pri va?ih dizelskih motorjih, ko dodate plin. A se meni sam zdi, da je mal zamika, pa se moram navadit?
Parkrat se mi je zgodil, da mi pri konstantni vo?nji recimo v 5 prestavi pri 100 na uro, ko dr?im gas ravno toliko da ga, nekako trza...Ne vem kako nej to razlo?im.
Ja prva ima res bolj?o opremo, ampak je precej obtol?ena od kamen?kov. Se vidi, da je bolj italijanske sorte. Pa ?e ene sumljive lu?ke na armaturki gorijo, tko da to verjetno odpade.
Ta srebrna je pa zelo lepo ohranjena, ampak prodajalec ne spusti ve? kot 200?...Klinc pol
Sicer pa, je baje zelo majhna razlika med tema dvema motorjema...Vsaj kolikor sem bral
Evo jaz vztrajno i??em mazdico za mene. Najraje bi imel letnik 2006. Torej po prenovi. A mogo?e kdo ve, kaj vse je vklju?evala ta prenova, ali je skoraj isto kot ?e bi kupil letnik 2005. Ok to da so motorji drugi, pa menjalnik sem ?e opazil Kaj pa ostale stvari?
Tole sem si ?e ogledal, to je tista za katero sem spra?eval zgoraj in ima omenjene hibe:
a)pike od kamen?kov bo? imel vedno in vedno ve? jih bo-ni kaj prida kvaliteten lak.
b)Pokrov?ek ni problemati?en-dobi? lahko rabljenega.
c)webasto vedno ,ko avto pri?ge? tako "?udno" smrdi (tudi v kabini v?asih).To se da re?it z modifikacijo,tipo-speljati pline iz auspuha webasta z cevko nekam proti zadnjem delu avta.
d)-?e gorista taki dve lu?ki,kot pri meni ,potem je tukaj nastal "rahel problem?ek,ki te bo stal cirka 500?.
Ja, to?ni ti dve lu?ki. Kaj pa pomenita, kje je te?ava?
Kolikor sem videl, zgleda ok. Je pa precej pik od kamen?kov, pri posodi za vodo ni pokrov?ka gori, pa tale webaste ko je avto tekel na mestu ?udno smrdi. Na za?etku se je ?e malo kadilo iz ma?ine, baje zaradi webasta, a to je ok?
Ker se je akumulator spraznil, so gorele ?e lu?ke za ESP in tista rumena kjer je motor narisan. Majstr je rekel, da je to zato, ker se je akumulator spraznil in rabi nekaj ?asa..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne rata mi
Povezava za deljenje
Deli na druge strani