@Bo?tjan - ne obupat predno ne preveri? ?e pri drugih ponudnikih.
P.S. - ravnokar je na? Viper dobil na mail nekaj ?isto sve?ih podatkov od Bartog-a iz Trebnjega, ve? info pa kar pri njemu, magari na klubski gsm ali zasebnega.
Bi vam toplo priporo?il vgradnjo "flash lube" sistema za vse ki ga ?e nimate in se vozite na LPG. Ravno v?eraj sem bil na obisku pri Pelku in ima na "operacijski mizi" eno 626 GF, predelano na LPG, ki mu je "skurilo" ventile. No dodatnega mazanja seveda ni imel.
Stro?ek vgradnje te zadeve je zanemarljiv proti temu koliko potem stane ko se to zgodi in je potrebno zadevo sanirat. ?elim vam dobro, in ?immanj stro?kov, zato predlagam, da se obrnete na SIGAS, nam dobro znanega kolega Primo?a, ki je njihov dolgoletni monter in preverjeni obvlada? na LPG sistemih.
P.S. - kako ?e gre; bolje preventiva kot kurativa, no vsaj cenej?a je v vsakem primeru, razen ?e ste totalni hazarderji in vas morebitna okvara rajca.
Tudi jaz bom letos kupil novo obutev za mazdo, rabim pa 215/45/17. Kje se torej spla?a gledat ?e smo ?lani mazda kluba? tele continentalke zgledajo kar fajn...
Izmed na?tetega nekaj izberi, verjamem da najde? kak?no izredno ugodno ceno;
* 20% Popusta na storitve vulkanizerstva in avtopralnice
To bi bilo to, izbire je ogroooomno. Za morebitne info (nejasnosti) in ne za cene konkretne pnevmatike (ker jih ?al ne vemo na pamet vseh cen od vseh partnerjev, se razume), pa je na voljo klubska gsm cifra.
@Slivka - ?ele zdele sem vidu tvoj post izpred 10-ih dni. Sem za akcijo, zakaj ne, treba bi se bilo le ?asovno uskladit (wikende mam ve?inoma rezervirane za ?verco) in ?e par pomo?nikov da nalo?im v avto. Pol je samo ?e dilema koliko visoko bomo prilezli v tvoji smeri.
Edit: z Viperjem se ?e neki meniva v tej smeri (imam ?e pisan dopust za ?etrtek (sem sicer mislu it smu?at) - 28.2.), magari re?em ?e enmu Kamn?anu - Canyonu, ?e bo za akcijo. Da se vidi, da smo pripravljeni pomagat kolegu v te?avah in ne opletamo le z jezikom.
Men se zdi ideja dobra, ker ?e bi imeli tak?no "pametno" temo, bi potem interesentu za tak avto, samo rekli; "preberi si tole" in dodali link na to temo (v kolikor je ne bi ?e sam od sebe prej na?el).
Majstri, kaj pravite, ?e bi (npr. na podlagi tele, mogo?e mal pre?i??ene) teme naredil eno splo?no o Rx8 - vse kar morate vedeti bi bil lahko naslov, pa bi se dalo pod "sticky" v predel voruma Tehni?ne te?ave, vzdr?evanje in stro?ki, pa mogo?emogo?e pomagamo komu pri dalj?i ?ivljenjski dobi Wankla. Se pravi, ?e smo pomagali samo enemu je to ?e uspeh. Imam prav?
No pa dejmo. Izzivam najve?ja zagovornika enega in drugega tabora, da tukaj z izra?unom poka?eta kter voz je pri prevo?enih 100.000 km cenej?i. Upo?teva se naj poraba povpre?na, cene servisov. Pustmo veselje do vo?nje, to je stvar vsakega posameznika.
Sem prav firb?en, kaj je dejansko ceneje.
No, upata argumentirat zadevo? Ivar in Boss?
Hja, ?e je lastnik bencinca mal "lisac" in ga je predelal na LPG gorivo, pol mislim da ne rabmo bit jedrski fiziki, da kej prera?unamo kako in kaj, matematiko kot tako, pa prepu??am vsakemu posamezniku, saj se niti slu?ajno ne mislim z vami bosti in spisat elaborata na 10-ih ali ve?ih straneh.
Te ?ist kapiram, pri meni je tud MX5 ?el, 4je smo se tepli zanj, od tega 2 otroka.....res manjkata 2 zica, ampak to potem ne bi bil ve? MX5
Pri RX8 bosta pa malo potrpela ?e imata dolge noge. Ma? pa ve?ji (malo) kufer, tako da se da tud na vikend izlete
Druga?e pa samo vozi, pospe?uj, nad 6000rpm, takrat se ma?e, ?e ne dela? tega bo avto samo za graben, in zato so se menjale ma?ine.
P.S. ?e si imel prej 1.6 MX5 bo 192 RX8 ?isto dovolj. Kake presenetljive razlike do 232 ni...preverjeno, pa ne pri?akovati da bo avto vlekel kot konj nima toliko navora, je pa poslastica
+ na? forumski obvlada? (g. Ajvar) je ?e zdavnaj za Wankle predlagal vgradnjo dodatnega mazanja (podobno kot flash lube za LPG sisteme), tako da bi imel motor mazanje tudi pod navedenimi obrati in se ne pelje "na suho". Ta motor bi po tej logiki deloval "ve?no"!
No ja ravno FL je prinesel spremembo ja, nisem bil pozoren na letnik ampak gre za isto ma?ino 185 2.2, ki ji je bil vzet en auspuh (in dodana korejska maska )
Je najla?ja in najmo?nej?a - a vseeno na zadnjem mestu. Zakaj? Med drugim zaradi doslednje naravnanega dinami?nega podvozja. To je cena, ki jo mora pla?ati Mazda za trdo naravnano podvozje in slabo zvo?no izolacijo, agilno vodljivost, ki je prekomerno ob?utljiva na spremembe smeri. Te slabosti ne more odpraviti niti 185 KM mo?en dizel motor.
WTF?????? Pa to je ravno zaradi ?esar se jo vozi
?lanek za bruhat - kdor vsaj malo obvlada na?o slovnico, bo videl (prebral) toliko napak, da glava boli. Se vpra?a? kak?en intelektualec je tole skupaj spesnil in kolik?no te?o gre posledi?no pripisati napisanemu besedilu oz. njegovim ugotovitvam?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
@Bo?tjan - ne obupat predno ne preveri? ?e pri drugih ponudnikih.
P.S. - ravnokar je na? Viper dobil na mail nekaj ?isto sve?ih podatkov od Bartog-a iz Trebnjega, ve? info pa kar pri njemu, magari na klubski gsm ali zasebnega.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani