Včasih je napaka v sestavi zavornih ploščic,ki imajo v zmesi malo večje ali trše delce ! Tako je bilo pogosto takrat,ko so se morali posloviti od azbesta v ploščicah. Takrat so diski zdržali tudi 200-250 kkm,danes pa pol manj zaradi trše sestave....
Evo ena zanimivost, včeraj se mi je po vožnji 100m po makedamu zataknil večji kamenček med ščitnik diska in disk.. Sredi poti nimaš kaj na Mazda6 delat ker nimaš niti dvigalke Ključ sem imel sabo, ampak kaj ti nuca. Ker na omv nisem našel žive duše z dvigalko in mi je škoda, da bi mi to drgnilo po disku (s pihanjem in naglim zaviranjem ni šlo ven), sem klical MES (mazda asistenco). Prišel lokalc v 15 minutah, odvijačil gumo, spajsali kamen ven z izvijačem, podpisal papirje in dalje na pot. Storitev popolnoma brezplačna in res super hitra izkušnja.
Super si rešil in sedaj tudi vemo ,da sistem MES deluje....
Prejšnji teden sem nabavil novo pištolo za polnjenje pnevmatik in jo danes preizkusil. Štiri gume 225/55 R17 na Mazdi 6 sem napolnil na 2,7 bara, štiri gume na Mazdi 3 205/60 R16 na 2,65 bara. Če bo vožnja preveč trda, bom kakšen bar spustil.
Huh,gledam vse naokoli,A6, ,allroad pa 530xd, pa me mine pr kasku pa cestnini. Pol pa vidim tole. Taman. Ma kdo kake izkušnje, kako se kej pele po snegu? Vrjetn tko k moja cx5 awd...
@Husky1290 to zgleda že kot delo za dimnikarja Pol bo to šele šlo, ko boš meu normaln pretok zraka, boš poletu, haha. A ti je kej informativno reku, kok hoče met za to čiščenje?
Tudi sam sem menjeval zimske v nedeljo, pa mi to pobere najmanj 3 ure s čiščenjem demontiranih, od tega je najmanj 2 ure samega čiščenja.
@(100-147 Nm) ja tudi sam sem v preteklosti, s križnim ključem zategoval mnogo preveč. Ponavadi potem ob menjavi, nisem mogu otegnit normalno. Zdej se morm fejst nazaj držat, ko s križnim zategujem. Se mi na par šraufih zgodi, da morm mal otegnit pa šele potem finiširat z moment ključem, kterga nastavim na zgornjo mejo, ker se malo sile zgubi s tem, ko uporabljam podalšek na gedori.
Jaz zategujem po občutku, ker sem poizkusil pri vulkanizerju moment ključ in sedaj vem koliko je cc13kg. 😉V 30letih nobenega problema z odtegovanjem niti izgubo kakega šravfa....
Tako je... avto je treba pritisnit od časa do časa al pa vsaj pri vključevanju recimo na AC naj se mašina zavrti v obrate. Ne pa tako k eni, kjer števc za obrate nikoli ne prileze čez 2500. In takih sploh ni tako malo - razen da trgajo živce ostalim v prometu, uničujejo tudi motorje svojih avtov pol pa razlagajo o slabi kvaliteti.
Tako, da meni razni oglasi tipa "...imel ga je star gospod..." pomenijo le to, da dam roke stran.
O ja... tud kravatka pa bela srajčka je bla, pa zgledal sem kot natakar na neki dalmatinski terasi.
V resnici me manjša moč moti veliko manj, kot so me motile morebitne težave z dizel motorji. Če rabim moč na avtocesti, ga ruknem v četrto in gre čisto spodobno.
Občutek, da mi ni treba skrbeti za dpf filter, nakopičene saje v raznih kanalih, EGR ventil, turbino, injektorje, dvomasni vztrajnik, neštete senzorje, ketnico oljne črpalke, zamašeno sito zaradi obrabe odmične gredi, itd, na izogibanje kratkih voženj, na hud mraz, ko zmrzne nafta ali voda v filtru goriva, itd, je super. Poleg tega je še poraba nizka in cena bencina nižja od cene dizla.
V primeravi z M6 G165 je zame M3 G120 bolj optimalen avto. Ta serija M3 je krasno vodljiv avto, je praktičen za parkiranje, ima primerno ceno. Je pa M3 premajhen za izlete 4 članske družine ali večje nakupe, kjer M6 karavan odigra svojo vlogo.
Za moje pojme je M6 predrag-precenjen v primerjavi z M3. Če je M6 v primeravi z M3 daljša 7%, je dražja kar za okoli 40% (recimo letnik 2017, ko sta bila nova ali sedaj rabljena), notri pa praktično enak motor.
Zato sem pa jaz kupil CX30,da lako lažje kot v 3jko lim. nalagam prtljago,ko podrem sedeže pa sploh lažje naložiš dva kolesa notri in vse ostalo. Sva sama dva in kolikor jaz rabim je več kot dovolj prostora....👌 6tka mi je pa prevelika in nesmiselen nakup za moje potrebe,lepa pa je ni kaj...... (sploh rdeča😁)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Šeško je zakon pri nas.... 😊
Povezava za deljenje
Deli na druge strani