LPG sistemi so zelo delikatna zadeva, ?e nekdo ?lampasto vgradi, ima? potem te?ave (trokiranje) ne samo pri vo?nji na LPG, pa? pa tudi na benz v?asih ne deluje kot je prej. Tele doti?ne firme pa ne poznam, lahko da so okej.
Meni je pa tale frajer (njegovo obna?anje) na posnetku zmerno do prete?no antipati?no, kot otro?i?ek starosti dveh let, ki dobi novo igra?o, kakr?ne nima ?e nih?e v vrtcu in se z njo zdej "kur?i" pred ostalimi, ki so s tem (domnevno) manjvredni.
@Pato - izpade kot da je doslej SIGAS montiral samo tvoj avto in nobenega drugega.
Kolikor vem je tvoj avto delal nek outsider (na novo priu?eni, samouk ali kakorkoli, vsaj tako se je pisalo na tem forumu ko je imel ?e Ploki tvojo V6), se pravi doslej KDORKOLI je peljal ali k Primo?u (Jesenice na Dolenjskem) ali k Toma?u (Gorenja vas pri ?k. Loki), doslej nisem sli?al ENE SAME prito?be. Ko so pa nastale kak?ne (manj?e) te?ave, so jih pa nemudoma oz. v najkraj?em mo?nem ?asu odpravili.
To so torej bolj realisti?ne informacije o podjetju SIGAS, kateri so nam doslej vsem tudi homologacijo uredili, obenem pa velja ?e pohvaliti njihov zelo korekten odnos in ve? kot konkuren?ne cene.
Je pa ob predelavi vozila na LPG potrebno vedeti ?e nekaj - ?e je koreta "zmahana" in ?e na bencin spravlja iz sebe kak?ne ?udne zvoke ter lastnika "razveseljuje" s trokiranjem ali drugimi te?avami pri delovanju, potem se bodo te te?ave pri vo?nji na LPG gorivo POTENCIRALE. Skratka avto mora biti na benz v 100% stanju, ?e ne bo klinac in nezadovoljstvo nastopilo ?e takoj po predelavi in vgradnji plinskega sistema.
P.S. - sicer pa naj si vsak vgradi kjer ?eli (magari v BIH ali R Srbiji kjer je ?e vedno dosti ceneje, pa je potem legalizacija problem) ali pa tudi ?e ne vgradi in fura na ?edalje dra?ji bencin. Jaz nimam ni? od tega, sem pa vam povedal mojo izku?njo z navedenim podjetjem za vgradnjo LPG sistemov.
?e ima? mo?nost, vzemi Coupe izvedbo, ker prostora verjetno itak ne nuca? neki veliko ali pa da bi se ti pogosto kdo na zadnjo klop plazil in zato rabi? dodatna vrata.
P.S. - vsekakor mi je v?e?, da nima? v planu kupit tazadnje verzije "kvadratastega" Passata, ki je dale? najgr?i ter najbolj monoton od telih, ki si jih dal na izbiro.
Tale ima rit prov premi?keno (anti JLO verzija, hehe), ?e ?e BMW, bi jaz 5-ko vzel, ki je ?e precej bolj prostorna in ve? od avta (jebiga sm bajs s 113kg in ne bambi, hehe).
P.S. - Dejan, mislim da je tale forum eden bolj nepristranskih, pa? dopu??amo da vsak fura kar ga je volja, le po na?i najljub?i znamki NE SME ravno urinirat.
Predlagam da naredi? poizkus glede vleke prikolice in potem poro?a?, da ne bomo le pri teoriji ostali!
Sicer pa kolikor vem, naj bi bil Wankel motor (v Rx8) brez mazanja do dolo?enih obratov (v spominu imam 4.000 obratov na minuto). Se pravi nad temi obrati (kjer se ga MORA) vozit, ima avto mazanje in se pelje? k lord.
Ajvar je celo pri?el na dobro idejo, da ?e bi kupil Rx8, bi mu vgradil dodatno mazanje (po vzoru flash-lube sistema za LPG sisteme) in potem najverjetneje ne bi bilo te?av.
Olje pa naj bi Wankel kar kvalitetno pil, ker ga tudi MORA pit, da ga ne bi bil je mo?no edino ?e stoji - ugasnjen.
V bli?nji prihodnosti imam namen naro?iti pri na?mu Siriusu kak?en Metabond proizvod, pa bi se temu mojmu naro?ilu zlahka ?e kdo pridru?u, da ne naro?amo samo enga komada ali dveh.
Doslej sem njegove produkte uporablju ?e na ?estih avtih (dodajal smo motornemu olju, pa tistemu v menjalniku) in pa tudi nek preparat za ?i??enje bencinskih injektorjev ali pove?ano oktansko ?tevilo bencina (ne spomnim se to?no zadeve).
Ti produkti pridejo v po?tev ko ti avto pije olje (modro kadi zadaj), pa ?e se npr. te?ko prestavlja (meni se je npr. pri Miati, ko sem jo pozimi ?tartal konkretno poznalo koliko la?je se potem pretika iz prestave v prestavo).
Ima pa verjetno ?e kak?ne druge zadeve. Tale moja objava nima namena propagirati njegovih produktov, pa? pa SKUPNO NARO?ILO, ?e bo kdo gorak (beri zainteresiran), saj zadeve niso kak?na muha enodnevnica, itd.
O?istil sneg z mazde. Do nadaljnega ostajajo gor letne pnevmatike, bom ?el na zimske ko bo potrebno.
Ej fantje kaj pani?arte saj ?e nismo 15.
To?no to, moje Bridgestone Turanza so se tudi na malo sne?ne podlage odli?no peljale. A folk (predvidevam da ?e kar veliko z zimskimi) vozi kot BI SE JIM SANJAL za volanom.
Ulil sem mal benza v ?rnozmaydo, ker je bila ?e kr proti koncu s tem gorivom.
Kot ka?e ima? te?avo pri branju CD-ja. Podobno se je meni dogajalo pri hi?nem (stolpu), tam ko je bil laser ?e tik pred tem, da gre k hudi?u, mi isto ni ve? niti zaznaval CD-jev. Nekoliko bolj?e je bilo, ?e sem mu dal original cd noter, to je potem ?e neki ?asa delovalo, kasneje ve? niti to.
Ja recimo tam v letnikih 1992 Nissan Sunny (GTI) ali Primera z 2.0 motorjem (143 oz. 150 HP), to je vleklo ko marija, da Astre GSI 2.0 (150) niti ne omenjam.
Danes 150HP ni ravno neka "dirka?ka" konjenica pod motornim pokrovom (divjak.press).
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
LPG sistemi so zelo delikatna zadeva, ?e nekdo ?lampasto vgradi, ima? potem te?ave (trokiranje) ne samo pri vo?nji na LPG, pa? pa tudi na benz v?asih ne deluje kot je prej. Tele doti?ne firme pa ne poznam, lahko da so okej.
Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Povezava za deljenje
Deli na druge strani