Sodelavec je kupil Forda S-maxa avtomatika, in potem 3 leta prisegal na avtomatika, da nikoli ne gre nazaj, dokler se mu ni pri cca 190.000 km na počitnicah nekaj zataknilo. Prvo popravilo 1.200€, drugo popravilo 1.500€, potem je avto 1 mesec stal v delavnici, ko so po celi Evropi iskali rabljenega,... Podobno zgodbo sem slišal z Audijevim avtomatskim menjalnikom - strošek 4.500 €. 🥴
Ti sanjaš te tisoče €. 🤣 Vozi avto in uživaj, kot ti je predlagal že scania. Raje preberi kak dober roman namesto, da si kravžlaš možgančke z "kaj bo, če bo". 😉
Alex, pa še to. Pol stvari ne spraviš v tvoj najlepši in najboljši avto, ki jih jaz v češko prikolico, ko grem na dopust. In ja, 4 gremo na dopust. Pa nimam zlate plačilne kartice. Imam pa vse na dopustu, da tistih 14 dni uživam. Če si ti dnevno morje privoščiš, si ga jaz ne morem. Opremo za smučanje pa tudi v strešni kovček spraviš.
Pa ime si zamenjaj...
Na forumu...
Limuzine imajo ponavadi penzionisti. 🤗
pred 3 urami je Shrek napisal:
Oprosti, ampak si primitiven do konca.
Ti si oh in sploh. Najpametnejši, vse imaš najboljše...vsaka ti čast. Zavesice pa glih na tvojo rit pašejo...
Res je. A jaz imam karavana, je skoraj nuja, ker moram velikokrat prevažati glasbeno opremo okoli. (mojo in sinovo). V zadnjih časih je res bolj malo tega. Pa mi je komot, ker lahko vržem zadaj v prtljažnik en kup stvari, brez da bi moral paziti, kje bo kaj stalo. Pa, ko gremo z familijo na smučanje tudi pride zelo prav. In nenazadnje, meni je enostavno karavan lepši kot limuzina.
Ta odbijač je iz leta 2014 ker nima kromiranih letvic od meglenk
Res je. To je odbijač čisto prve serije. Res zna bit sestavljena ta mazda kot lego kocke. Pa kaj mislijo, da ljudje ne opazijo razlike med pozameznimi imačicami? 🤔
Če ni preveč globoko potem bo najbrž šlo, vprašanje pa če bo ročno dovolj, al bo treba z mašino. Jaz imam ene par praskic takih, ki jih tudi 3 stopenjsko poliranje ni čisto 'zakrilo'. Čisto odvisno ja.
Vse, kar ni "skozi" do temeljne barve bo šlo. V bistvu ni toliko važno, da se barva "zravna".
Z poliranjem dosežemo, da se svetloba od površine odbija drugače in tako "prelisičimo" oko, da vidi površino, kot bi bila ravna. Odsvetoval pa bi ti razne scratch remower-je. Tej so za naš tanek lak na Mazdah preagresivni ( debelina barve= 80-90 mikronov) in lahko hitro prideš skozi top clear coat. (prozoren zaključni lak). Ta je debel le 30-40 mikronov!!.
Res je, odvisno koliko globoke so te praske. Po moje bi šlo z polirno pasto menzerna 400(srednje abrasivna polirana pasta). Ima pa to dobro lastnost, da pusti za seboj visok lesk(se pravi dve v eni pasti).
Sej bi jih, pa odzivi teh, ki jih imajo niso glih spodbudni. Naj bi bile res bolj "čiste" za feltne a tudi filing na pedalu naj bi bil drugačen kot pri klasiki. Ne vem iz prve roke.🤔
Brembo ne dela ploščic, jih samo označijo in prepakirajo- probaj Textar
Te textar tudi hvalijo, ja. Zanima me, ali jih je imel kdo že montirane? Ne bi rad, da bi bilo polno prahu kot pri ferodo ploščicah, ki so sicer prvoklasne, a prav zaradi preveč umazanih felten na moji stari 6-ki mi niso preveč všeč.🤔
Ja kaj ti je pa svetoval potem za te slotted, a da so ful boljši kot naluknjani?
Ja. Zato mi je svetoval te brembo slotted, ker rdeča "zver" potrebuje dobre diske. 😄
Šalo na stran. Tudi veliko nemških lastnikov mazd gre na ta "upgrade", če prebereš njihov forum. Aja, predvsem se tej brembo diski naj ne bi zvijali, sem pozabil napisati.
Kokr berem , naj bi tile slotted pa drilled diski kar precej bolj žrli ploščice. Zdej, kok prej jih požre seveda zavisi od več faktorjev. Me res zanima kako je s tem. @scania a teb so že kaj popokal tile drilled diski?
Sem poslal povpraševanje na spletno trgovino rezervni autodeli24, pa mi je njihov strokovnjak g. Mark Bennett kar dobro razložil vse okrog naluknjanih in narezanih diskov.Pri zimmermanovih naluknjanih diskih so imeli kar nekaj reklamacij glede razpok,ki se rade pojavijo ob luknjicah. Sicer v zadnjih časih nekaj manj a vendarle. Manjše mikro razpokice naj bi bile normalne. Neke velike prednosti v naluknjanih ne vidi, razen mogoče v tem, da se malenkost prej ohladijo. On mi je svetoval nakup narezanih brembovih max line. S temi brembo diski niso imeli omembe vrednih reklamacij. Tukaj vidi prednost v tem, da naj bi v mokrem bolje odvajali vodo.
Pa ploščice naj bi se bolje očistile. Seveda je negativna stran teh diskov v tem, da res bolj "požirajo" ploščice in rahlo piskajo (ne cvilijo) ob rahlem pritisku zavor. Tej brembo max. naj bi bili priljubljeni pri bmw voznikih. 😬
Tudi o ploščicah je tekla beseda.
Jaz sem navijal za EBC greenstuff a mi jih je odsvetoval. Bolj naj bi bile primerne za manjše, lažje športne avtomobile, tam nekje do 200 HP. Tudi te bolj navadne diske naj bi kar hitro požrle. On se nekako najbolj nagiba v mojem primeru k navadnim ATE ploščicam ali jurid ploščicami, ki naj bi bile zelo v redu. Brembo so tudi po njegovem zelo dobre, edino malo več prašijo feltne. Vse te tri firme mi toplo priporoča.
Se bo treba odločit za eno opcijo. 🤔
Ps. To mi je on odgovoril, da ne bo spet slabe volje, da vas kaj jaz učim. 😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V bistvu so naši dizli tihi skoraj kot benzinarji. Samo s to razliko, da ne prasketajo in šepetajo vmes in vlečejo brez nekih pavz vmes. 😉
Povezava za deljenje
Deli na druge strani