Je pa tako, če je servis večji v njem avtomobile običajno šravfa več mehanikov, pripravnikov, pomočnikov. In spet je odvisno, kdo dobi tvojega v roko.
Menjava olja in filtrov ni neka znanost. Tukaj razlike med servisi ne more biti, razen če ga v roke dobi kakšna velika neroda, da ti potrga čepe zaščite, ne zamenja tesnila, natoči premalo olja, ne zategne ustrezno oljnega filtra, itd.. Enako kakovostno bi to znal narediti sam, samo se mi ne da več zafrkavati s tem umazanim oljem, pred več kot 20-timi leti pa sem celo se in ga nato vozil na pumpo v posebno kanto za odpadno olje.
Enako. Tudi sam sem včasih menjaval olje pa tudi zavore sem si rihtal sam. Sedaj se mi tega več ne da delati, da si ne poškodujem slučajno ali umažem nežnih kitarskih rok. 🤗
pred 44 minutami je Scr3am napisal:
Mal offtopic, ampak @Alex a slucajno rabis usb vmesnik za gen 1. Je pa tocno tak.
Začnite uporabljati vaš iPod ali USB ključek v avtu brez menjave avtoradia! Mp3 vmesnik Dension Gateway Lite BT vam omogoča, da svoj tovarniški avtoradio brez večjih težav posodobite tako, da...
Hvala. Je not seržer za šest cd - jev in je kar dovolj muzike. Sicer pa avto vozi večino časa sin.
To pa še ni vse. Narejen je bil redni servis , tokrat pri Pelkotu (olje, filter olja, kabinski filter). Meni sicer dosti oddaljena lokacija, ampak sem ga želel spoznati in izkušnja je bila OK (urejena delavnica, dobil sem občutek, da Simon Pelko pozna svoj posel). Za kakšno zahtevnejše specifično popravilo Mazde, sem bom zelo verjetno odločil zanj.
Saj pravim, prave delavnice so velikokrat bolje urejene kot uradni servisi. Dobiš takoj boljši občutek, že ko vstopiš.
Zamenjal sem prvi originalni akumulator, 5 let in 4 mesece po prvi registraciji vozila. Opozorilo za akumulator je prvič začelo svetiti oktobra (po 4 1/2 letih), ko sem odprl čepe in dolil nekaj malega destilirane vode v vsako celico, saj je bil vrh elektrod v nekaterih celicah že pod nivojem kisline. Čez zimo je nekako šlo - nekajkrat sem akumulator preventivno nafilal.
Nov akumulator EXIDE EFB EL954 95AH D+ 800A(EN) ima garancijo 2 leti, upam da bo zdržal vsaj 2 x toliko , če so na mojih prejšnjih avtih originalni zdržali blizu 10 let.
Če ti bo zdržala 4 leta bo v redu. Vedeti moramo, da se akumulator prazni tudi, če ni priklopljen. Sicer manj, a, vendarle. Tako, da moraš upoštevati tudi to, koliko časa je stal v skladišču, trgovini in na koncu pri tebi doma.
Manj uteži pa pomeni tišjo in udobnejšo vožnjo, da o trajnostni uporabi svinca niti ne govorimo.
Svinec za uteži je prepovedan tam nekje že 15 let, razen pri šušmarjih in kozolčarjih.
Ha, ha, svinec na feltni. 🤣🤣. Samo res, kdo je to spisal? Ta je ostal pri stoenkah in yugotih. Dan danes se uporabljajo samolepilne uteži različnih gramatur, ki so na popolnoma drugih zmeseh.
Nove gume so montirane. Samo so pa res postali tej gumisti odiralci. Za montažo štirih gum + centriranje=48€.
Še dobro, da ne hodim pogosto k njim, ker imam vse feltne dvojne za letne in zimske gume. In potem naj še kdo reče, da se ne izplača kupiti dodatnih felten za zimske gume. Vsako leto te stane ta kolobocija z premontažo 90€. In mislim, da pride za 19" še dražje. 🤔
Jah jebeš take gume k niti mal kamenčkov na regionalni asfaltirani cesti en zdržijo, ni pa 2x za rečt da so mele kak defekt
Možno. Glede na to, kje vse jih izdelujejo ni rečeno, da si naletel na kake romunske conti-je sumljive kvalitete. Je pa čudno, ker dan danes je zelo malo gumi defektov. 🤔
@alex enkrat mi je res na makadamu ko sem šel na čaven, 2x pa na regionalni cesti, enkrat prot nanosu enkrat pa na soškem,.. mini kamenček nedolžen zarit notr, sicer so mi vsako gumo flikali ampak nism pole se milsil bavit več s tem
Ah seveda, ta guma ni za off road terene. To je "gospa" guma za asfaltne ceste. 😉
Continental premiumcontact. Jaz sem jih mel na prejšnjem avtu ko so so mi v roku 2 mescu 3 se prepiškale zaradi majhnih kamenčkov, ko se mi je tretja sm jih sam zafasu u smeti... pa mogoče sem jih mel 1leto vse skupaj.. al je bil kak defekt nism raziskoval so sam letele 😂
Sam ne mi rečt, da imaš tak makadam pred hišo, da ti vse gume preluknja? Kaj imaš sedaj gor montirano, gume za off road? 🤔
pred 43 minutami je SpEkTr napisal:
Kere gume so to
Poslano z mojega SM-G780F z uporabo Tapatalk
Med najboljšimi premium gumami. Conti premium contakt 6.Zelo dobra guma, drži tako na mokrem kot po suhem. Baje, da zdrži manj, ker je mehka(kot vse vrhunske gume) a ta čas je skoraj ni boljše.😉
pred 57 minutami je Janez007 napisal:
Sem prepričan, da nisi plačal več kot 100 evrov/kos ... 😂
Ne... 79€/kos.Zelo solidna cena za vrhunsko gumo. 😉
Evo, nove gume so doma. Sveže, stare le tri mesece. Je pa zanimivo, da so Conti made in Portugal. Izgleda, da dan danes dela že vsaka država vse in za vsakogar. 😊
WWW.AVTO.NET
Mazda Mazda6 Wagon CD175 Revolution, letnik:2014,5300 EUR :: www.Avto.net ::
Kaj se je pa tle zgodilo? A je tankala in zraven še haubo odprla in odpeljala
Ko se je prvič pojavila je bla zlo hitr prodana se mi zdi.
Hm, samo je zanimivo, da ima ta dizel mazda prevoženih 300000 km pa še ni zaribala. A ni bilo rečeno, da benzinarji zdržijo več. 🤪
Nfera 4 naj bi bila posodobljena verzija. Boljša naj bi bila od 1- ke v aguaplaningu, imela naj bi krajšo zavorno pot v mokrem, boljšo vodljivost na mokrem in manjšo porabo goriva, se pravi bolj varčna.
Jaz imam sedaj nove Nexen Nfera SU1, po 2 mesecih uporabe sem z njimi zadovoljen. Gume so zelo tihe, poraba se mi zdi ok, na mokrem pa tudi nisem opazil problemov. Po avtocesti sem glih vceri 170 vozil polno natovorjen in gre ko puščica. Tko da jaz bi jih še enkrat kupil.
Te nfera SU4 naj bi bile še boljše. Sicer jih nisem imel še nikoli ne enih ne drugih a verjetno so za počasno krujzanje čisto v redu. Je pa res, da verjetno nimajo trdih bokov in jih ni smiselno terati v ovinke. Sam nisem glih ljubitelj teh "turističnih" gum.
Sem gledal vceraj in se tudi jaz nagibam k nexenu, ampak vseeno vas vprasam za mnenje, saj ves vsak drugace vidi stvari in vec mnenj in izkusenj lazje si ustvaris sliko.
Najbrž so Nexen na, splošno v redu. Sem pa že opisal, kako je kolegu na Mazdi 6, pri hitrosti 130/uro, zimske nexen dobesedno "sleklo" iz platišč in se je komaj rešil, da ni šel v ograjo. Stolklo mu je notranjo plastično obrobo blatnika in blatnik z zunanje strani. Verjetno je bil to bolj kot ne osamljen primer. 🤔
Prosim za mnenja in priporočila in sicer za gume 225 45 r19. Vagam med toyo proxes sport, nexen n fera su4, pirelli scorpio, bridgestone turanza t001 (jih imam sedaj 4leto in v mokrem glih niso nekaj)
Tukaj si oglej mnenja kupcev. Po moje so najbolj realna.
Tole vsi premal pumpate in guma se ravno na tem delu najbolj mečka in zato pokajo. Višje, ko so bočnice bolj je ta "efekt" prisoten. Pri pravilnem polnjenju (ne tistem, ki piše na nalepki) se da z gumami delat po 70kkm brez, pa mora biti profila še vedno tam nekje 2,5mm.
Jaz vedno malo več pumpam gume, tako, da ni problem v tem. Enostavno guma izgubi elastičnost in začne pokati. To je meni jasno a da tako hitro, pa ni normalno. 🤔
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Enako. Tudi sam sem včasih menjaval olje pa tudi zavore sem si rihtal sam. Sedaj se mi tega več ne da delati, da si ne poškodujem slučajno ali umažem nežnih kitarskih rok. 🤗
Hvala. Je not seržer za šest cd - jev in je kar dovolj muzike. Sicer pa avto vozi večino časa sin.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani