Super pol me ne rab skrbet,da bi me na tehničnem kej zajebaval in bo šla homologacija lepo prek😊
Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.
Niti ne toliko. Veliko uporabnikov vpisuje namreč lažne podatke porabe samo zato, da so pri vrhu razpredelnice. Edini pravi in realen pokazatelj porabe bo naš roar trip.🤗
225 gume so absolutno preozke za 8,5" širino platišč (sem imel nekaj časa takšno kombinacijo, dokler nisem kupil gum 245). Pri gumah 235/35 r 19 pa bi imel napako 5,87% pri odčitku hitrosti. Razlika v diametru gume:
original 225/45 r 19 = 685.1mm
235/35 r19 = 647.1mm Nekateri montirajo na 8,5" tudi gume 245/45 r 19. Tudi tukaj pride do razlike v prikazu hitrosti zaradi večjega premera gume. Sicer pa dobiš zraven platišč vedno tudi tuv v katerem ti piše, kakšne dimenzije gum lahko montiraš za točno tvoj model avta.Brez tega papirja ne moreš narediti homologacije.
Paziti moraš tudi na ET, da ne bo premajhen, ker ti potem lahko drsa po notranjem robu blatnika, ko je avto obtežen. ET ne sme biti niti prevelik, ker imaš potem lahko problem z drsanjem po vzmetenje.
Ja, upam da nas pride čim več in da rečemo bobu - fižol. Res bi bilo lepo, da nas je čim več pa da rešimo ta misterij, ki visi kot meč (ne vem točno koga že) nad našimi glavami. Kogar ne bo na tripu, njegovih rezultatov porabe ne bomo upoštevali v uradni statistiki. 🤗
Ja moraš bit oreng ubrisan v glavo, da za več kot 20 let staro Hondo daš skoraj 30 jurjev. 🤪
Je pa tudi nekaj drugega res, da takih avtov je čedalje manj in zato so toliko bolj zaželjeni, ker v poplavi SUV-ov se pravemu petrolheadu pač obrača želodec. Zato pa take anomalije, da se pravi uživaški avti prodajajo za take nerealne zneske.
Samo res. Kako nerazumne cene imajo nekateri avti. In samo še gor bodo šle res na račun teh novodobnih "uniformiranih" avtiov brez osebnosti. Ko pogledaš kak avto iz šestdesetih, sedemdesetih, je še vedno lep avto za pogledati in so nekako brezčasni. Sedaj pa so skoraj vsi avti že po par letih zreli za facelift in po petih-šestih za odpis in pripravljen je nov model za tržišče.🙄
Fantje, situacija je taka.. prevzem ni bil niti v petek. Sedaj je nov termin ponedeljek, ampak takrat mislim da pa ze res bo, nevem kaj lahk sploh se gre narobe.
Sem se pa, kot sem prejel par nasvetov tu, zmenil za testno vozilo in sedaj imam od cetrtka CX-30 testno vozilo in to me je nekako potesilo, da nisem vec tako 'jezen' in v miru cakam na ponedeljek na prevzem moje Mazde.
Moram pa povedati, da tudi testno vozilo se lepo vozi in uzivam v voznji! Ima 30k km, se vidi, da je bilo 'obrabljeno' torej da je verjetno stotine ljudi testiralo to vozilo v njegovi zivljenjski dobi .. ampak to me naredi se bolj veselega, ker vem da pa nov avto bo se za toliko boljsi.
Nevem se kako bom se v prihodnje pri tem Mazda salonu. Po eni strani mi grejo na roko in deluje pristno, kot da so neke neumne tezavice, kot npr da nakazilo banke ni slo skoz tisti dan in se takoj zamakne za 1 dan vse skupaj -- sedaj ce je to pred vikendom, pa itak da se vse skupaj zamakne na naslendji teden. Recimo to je tudi razlog zakaj vceraj nisem prevzel avta.
Če nisi s čim zadovoljen to drugič enostavno zamenjaš. Enostavno. Niso edini na svetu. 😉
Ja Hernec mi je izračunal vse komplet za CX 3 ...za 540€ plus 2 leti garancije pri Mazdi v kp pa približno 700€...odvisno kje nabavijo kljuko in ostali material
To je tisto, po pravilih je res Ogier kriv, saj je zavil na desno, ker ni pričakoval, da bo en z bmw 1 hotel dirkat z njim in preizkušat mišice. 50m od križišča pa ga je odneslo kot sneto skiro v maline.
A veš kakšna vzvratna ogledala imajo dirkalniki za, rally? Pa še voznik je pripet kot salama na sedež in res slabo vidijo nazaj. Kakor koli, voznik bmw-ja bo imel lepo temo za točlnim barom nekaj naslednjih let 🤗
Jebeš WRC, 3/4 milijona EUR vreden Yaris in svetovni prvak v rallyu za volanom, če si na balkanu proti BMW-ejaša. 🤪
Sodelavec je bil na tej dirki, ker ima novinarsko akreditacijo in mi je povedal iz prve roke, kako je bilo s to nesrečo. V bistvu je bil kriv voznik relly yarisa, ki je zavil levo in se je tako voznik bmw- ja zaletel v bok. Po dirki so nesrečnega voznika bmw-ja povabili v hotel, kjer so bivali dirkači, mu plačali obilno večerjo, se skupaj slikali, voznik bmw-ja je dobil tudi njegove dirkalne rokavice in še enkrat opravičilo s strani tekmovalne ekipe. Bo imel vsaj spomin na to. 😊
Dvomim da bi bilo lažje kupit bajk za 5000jurjev če bi z mojo živela skupaj... Že tko so bili dnevi dolgega nosu, ko sem rekel da grem sam za 1teden v Dolomite. Ženske.
Hm... Mislim, da boš imel probleme in dolge nosove tudi v bodoče, če boš tako"soliral". 🤔 Skupno življenje je en kup odrekanja in prilagajanja. Po moje bi bilo bolje, če bi se uskladila in skupno naredila kak izlet oziroma dopust.
Tudi jaz nebi dal 5000 eur za bajk itak je na koncu bistvenega pomena koliko posameznik zasluži. Jaz sem dal za specialko 1placo, za avto pa manj kot letni zaslužek. Mislim da je to čisto zmerno. Definitivno mi pa je škoda recimo tega da bi dal za obrok za avto recimo 300eur na mesec. Potem že raje vidim da dam recimo 150/mesec za recimo Dacio in mi na leto na ta račun ostane skoraj 2jurja na računu. Jurja gre za dopust, jurja pa v žep.
Upoštevati moraš tudi to, da ko sta dva, ki prineseta denar v hišo je dosti lažje kaj kupiti.
pred 5 minutami je Bini napisal:
Ne rabiš petkrat vprašat....😆.
Redni servis je pri nas za Mazdo cc 210€ ,pri Pelku bi bil verjetno do 150€ 😉
110€ za mojega pri privatniku proti 220€ , zadnjemu na uradnem.
Točno to nekateri uživamo na bajku, nekateri v vožnji i z avtom. jaz ko vidim avto za 15jurjev (recimo ta Corolla) namesto tistega za 20jurjev, vidim predvsem 5tisoc prihranka, s pomočjo katerih lahko uživam na bajku na dopustu.
Prioritete... Itak da vem da bi v recimo mazdi 3 ali recimo civicu (ki mi je noro všeč) užival bolj kot v fiat tipu, ampak... Mi ta užitek ne pomeni toliko, da bi bil pripravljen dati toliko več.
Ampak itak moraš za nekaj porabiti denar. Denar mora krožiti ne pa na banki stati brez veze. Zato pa imamo vsak svoje prioritete in kaj je komu pomembno. Meni se zdi recimo čisto mimo, ko folk da za bicikel 5000€ ali pa še več. Jaz ne bi dal nikoli toliko denarja, tudi če bi ga imel res viška. Bi si verjetno kupil dober športen avto.
Tuhtam pa o menjavi gum, da bi dal gor gume z bolj izrazitim robom, prav zaradi tega da nebi slucajno... 🤔
A ne bi dal širših gor(225) da bi bile prave dimenzije za te feltne? Še rob na gumah in si zmagal. Če je opcija daš tistih 40€ za homologacijo in je mir.
Hja to pa je Mazda , premium znamka ne trdi da je isto na Kia servisu če tega ne veš zagotovo.
Saj pravim, vse je lepo in prav, dokler ni problemov. Potem se vidi, kdo je kdo. Sem imel borbo tudi z lesnino glede reklamacije in je nisem nikoli rešil. Zato me pa ne vidijo več v njihovih trgovinah. Enostavno. 😉
Ne rabiš jih prepričevat v tvoj prav , kot sem zapisal uporabljene moraš imet stvari ki so zapisane po specifikaciji in ni problemov ....preverjeno , tako da ni potrebno nobeno prepričevanje.
Poglej, ne govorim na pamet.
Sosed je prodajal črno Mazdo 6 karavan. Sem se že segrel zanjo in jo hotel kupiti a so bile gor famozne olupljene feltne.
Vprašal sem ga, zakaj jih ne reklamira glede na to, da je bil avto star le leto in pol. Pa mi je odgovoril, da ima firmo in vse avte servisira v tej firmi(sicer avtomehanična delavnica) in so mu na servisu odbili reklamacijo. Poizkusil sem tudi sam in čeprav imam kar močne veze na uradnem servisu, jih tudi sam nisem
uspel prepričati. Trdili so vse mogoče izgovore, tako, da sem odstopil od nakupa. Jaz se ne bi upal delati servisa drugje, dokler je avto v garanciji. Na papirju je vse lepo in prav v praksi pa ne tako. 😉
Kaj pa občutki v vožnji? Jaz bi rekel, 50 izgled-20 notranjost-20 občutki in 10% ostane za praktičnost,vsaj pri meni je tako, ko ni več otrok in je praktična žena.....
61% izgled, 32% vožnja ostalo vse drugo.
pred 18 minutami je robertk6 napisal:
Alex spet narobe , ne rabiš vozit na uradni servis 7 let lahko na vsak uradni servis ki ti da žig v knjigo in seveda da so uporabljeni pravi materiali. Njihove roke in ure pa so dosti majn zlatarske kot bilo kje , za uradni 1. servis plačal 158€ tak da če je to zlatarsko potem pa res ne vem.
Lahko voziš tudi na drugi, neuradni servis, a če se ti kaj zgodi je kar zabavno, kako jih prepričati v tvoj prav. Jaz ne bi rad tega poizkusil. 😉
Ja res je. Pa še obresti dodaš in pride 23k! Gotovinska cena je pa še 2k več kar ne more nihče razumet.😤 Gotovina je pri njih najmanj vredna,kar je nerazumljivo.
Ja, od gotovine nimajo trgovci nobene koristi. Kje so časi, ko si prišel z kešom v žepu v vsako trgovino in si bil potrošniški car. Jaz sem tako kupil prvo 6-ko in takoj dobil izdaten popust na gotovino. Sem se pa cel čas oziral okoli, da me kak nepridiprav ne oropa, ko sem nosil toliko bankovcev v žepu. 🤪
No ta uradni cenik od KIE sem lani in še letos enkrat v detajle dodelal in ti povem,da je tako kot sem napisal in cena na gotovino je tista pred popustom,ki ti ga dajo,luda kuča! Pri mazdi pa je 0.0% obresti ali pa 1.500€ popusta na gotovino že par let.👍 Enostavno ko pasulj....
Mi je prav danes sodelavec razlagal, ki je pred kratkim kupil kio, kakšno zavajanje so tej oglasi o popustih. Ko prideš tja hitro ugotoviš, da so te cene vse za lizing. In, ko hočeš malo bolj normalno kio seed (recimo, da ima tudi zadnjo kamero, pa senzorje, in podobne normalne stvari) prideš iz 15500€ kaj kmalu na 18000€ ali še več. Če si pa omisliš še usnje in kake spojlerčke in malo večje alu feltne si že čez 20000€.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tako je. Samo glej, da dobiš obvezno prave papirje zraven platišč za tvoj avto. Ko greš na homologacijo moraš imeti obvezno vgrajene gor gume, ki bodo vpisane v kartonček, 245/40 r19.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani