In v kratkem pride nov M3H Performance. Vmax 261 km/h, pospešek okoli 3 sek/100 km/h, zadaj valjarji 265 ... 20 col ... Eni bi rekli "za bruhat" - in to dobesedno. 😃
Kako pa ti to voziš, k po jajčkih... men ZOE pod 20 ni ratalo spravit. Ja Ok sem se držal omejitev in mal več je blo mestne. Sej je možno, da ne znam EV-jev vozit, ker men praktično pod 19kWH/100km je ratal edino s tamalim Smartom za dva.
A je mogoče narobe to, da jih vozim, kot svojo dizelco.
Ja, poraba je odvisna tudi od gum in letnega časa. Jaz si mislim, da bo pozimi z nameščenimi zimskimi gumami poraba 20+, če imam zdaj z letnimi 16+. Mati pa pač ne vozijo tako hitro kot jaz. Jaz sem dobesedno vse prehitel po poti, testiral Vmax, 1 motorist me je prehitel na magistralki in to je bilo to. Sicer pa - kot zanimivost - za šprint 0-144 km/h (kar je Vmax) rabi vsega 16 sekund!
Plus moraš vedeti, da je v tej porabi izredno malo avtoceste, verjetno le ene 50-60 km.
Evo, ker je ravno nedelja ... ZOE danes dopolnil 10 dni po registraciji in 1050 prevoženih kilometrov. Pač, začetno navdušenje pa se malo več pelje. Poraba 14,5 kWh/100 km. Brez pripomb. Dokler sem ga samo jaz preganjal, je imel še 16,3 ... 😃
Največji "šok" je sledil, ko sem na pultu komentiral, da ko so se začeli EV prodajati, so bili ti redni servisi na Renaultu ranga 40 evrov. In mi odgovori mojster: "Da, drži. Ampak zdaj je šlo vse krat dva, vse cene. Tudi redni servisi za bencinarje in dizle so sedaj že 400€ v povprečju."
Tako da ... Je razlika, če priznate ali pa ne. Bom kolega, ki pridno nabira kilometre s Teslo Y vprašal, koliko bodo njemu računali servis ...
Bom vprašal tukaj v imenu mojega frenda. Kupuje novo CX-5 AT, FWD, koleba pa med 165 in 194 konjskim motorjem. Nekje je slišal, da se bolj splača 165, ne ve pa zakaj. Izkušnje koga od vas?
Če že toliko denarja za nov avto, naj bo vsaj G194, da se kam premakne.
Ja, 2.0 mašina ima malo cenejše zavarovanje (ker je malo cenejša in ima manj kW) to je pa to. Cestna taksa je pa enaka.
Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.
Evo, rečeno, storjeno. Za kontra lahko kdo od vas prilepi račun z original servisa za Mazdo 2 pri 40.000 km. 😃
Sorry, ampak R Zoe (vsaj za moje pojme) ni avto....ok za po vasi do trgovine in nazaj...(kar grem lahko peš ali s kolesom).sicer pa za moje pojme daleč od pojma resnega avta, s katerim bi se prevažal vsak dan....
No, potem pa povej, kaj je za tvoje pojme resen avto?
Renault Megane? Je lahko EV? Misliš, da bo servis bistveno dražji (za priklop na računalnik in menjavo filtrov)?!
Sicer pa rabiš "reality check" - pomisli, kakšne avtomobile si vozil v mladosti - so bili daleč od R ZOE, tako po merah, zmogljivosti ...
Povsod se najde takšna/kakšna skrajnost. Tudi pri ICE ti premijske znamke računajo podoben znesek - vprašaj, koliko je urna postavka pri Ferrariju, Lamborghiniju, Bugattiju ...
Evo, dokler ne napišejo - ta in ta servis računa 400€/h, je vse ostalo rekla/kazala. Pač, auspuharjem se trese rit za njihov obstoj - tako prodajo kot poprodajo.
Jaz ti lahko postrežem z drugimi, dokazljivimi podatki - cenami rednih servisov za EV:
prvi Hyundai EV, ki ima na dražbi priložen dnevnik vzdrževanja, pove, da so redni servisi ranga 67-74€ (na Nizozemskem), najdražji je bil 311€ (s popravilom in polnjenjem klime)
null
Jaz sem na slovenski pooblaščeni Renault servis vprašal za predračun drugega rednega servisa - pazi šok: 80€ (delo in material). Peljem takoj, ko bo ZOE registriran.
Vi pa medtem prebirajte pravljice, ki vas strašijo, da so EV pregrešno dragi za vzdrževanje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Mogoče pride nazaj čez par dni. 😃 Za 18.990.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani