Pa a kdo pozna koga, ki je iz svojega eleltričnega avta odmontiral celice presortiral katere so slabe in katere bi še nekako bile, nato pa sestavil ustrezno baterijo za hranilnik za svojo sončno elektrarno?
Enako potemtakem velja za vas, ICE-jaše. Kjer šparajo, bo gorelo. Mogoče še prej, ker bodo žice v motornem prostoru tanjše ali s tanjšo izolacijo, izpostavljene pa so bistveno več vibracijam, ergo, drgnjenju ...
Skratka, čeprav se še bolj od medijev trudite očrniti EV-je, jih boste slej ko prej vozili. Bodo pa naše Mazde lahko zanimivi oldtimerji ...
Ja pa vi napišite "predlagam vladi", da vam naredijo statistiko po meri.
Saj se strinjam, da bo delež požarov EV z leti še naraščal, ko bodo avti starejši, samo ni ravno videti, da bi dosegel številke ICE ... Sploh zdaj, ko se vgrajuje vse več LFP baterij, potem pridejo pa še "solid state" baterije, pa natrijeve in bo tega še manj.
Ne, ni, en podatek še manjka: koliko je katerih vozil na cesti? Mislim, če imaš na cesti 55 električnih in jih 52 pogori je to precej hujše kot če imaš na cesti 400.000 "gas" in ti jih 200.000 pogori...
Saj imaš podano razmerje.
Zagori 3,5 % hibridov, 1,5 % bencinarjev in 0,025 % EV. Ampak zgolj slednji so privlačni za "clickbait" naslove v medijih, čeprav so daleč najbolj nevarni za vžig hibridi.
6 mesecev in 6.000 prevoženih km - to je meja, da se šteje vozilo za rabljeno. Sicer na nemško ceno (z DDV) plačaš še naš DDV. Za rabljeno plačaš samo nemško ceno z DDV in je to to, no, plus homologacija (100€).
Tko, da mam občutek, da spet iščeš nek čuden izgovor za opravičevanje ene največjih nevarnosti, katere so podvrženi EV-ji.
Ne vem, zakaj imaš tak občutek, če lepo napišem, da se zavedam, da lahko EV zagori. In pogori do konca.
Bolj ste vi tisti, ki se na račun medijske "propagande" in šank debat pogovarjate samo o tem, kako lahko EV zagorijo. Čeprav statistično gledano zagorijo manj pogosto kot ostala vozila.
V priponki imate ameriško statistiko požarov s strani društva zavarovalnic. Je dovolj povedna?
Sam, a veš kaj to pomeni? Smrtni greh je kupovat rabljeno. To je cela loterija, ker ne veš kaj se je dogajalo prej z avtom. Ti si v bistvu kar heroj, ko si kupoval rabljenega
Roko na srce, ko bo folk to spoznal se rabljenega ne znebiš in ostane tvoj do konca. Norišnica cela.
Aja, kar se a tega požara tiče - dej mi razloži potem zakaj so gasilci gasili dve uri? Čist enostaven odgovor prosim. 12V aku ne gasiš 2 uri.
Ne vem, bi moral gasilce vprašati.
Mogoče je toliko zagorelo, da se je potem še HV baterija pridružila zabavi. In če so litij zalivali z vodo, se jim ni dal ...
Meni nekajkrat na leto zaropota po podvozju BTjke. Če kupim Teslinega Cybertrucka, bo Slovenija potrebovala floto Canadairjev, da bo gasila vse požare po vseh gozdovih, kjer "pošlatamo" s podvozjem...
No, zdaj je že več jasnega. Na dotični prikolici so bila karambolirana, torej poškodovana vozila. Vključno s to Teslo. In glede na fotografije, je zagorelo nekaj drugega, ne glavna HV baterija, sicer ne bi bilo več avtomobila, temveč samo šasija. Šofer kamiona je uspel vozilo še zapeljati s prikolice. Če bi se vnela HV baterija, to vsekakor ne bi bilo možno. Najverjetneje "mojstri" niso odklopili 12V-akumulatorja, pa je na poškodovanem delu vozila kakšna iskra dobila družbo.
Je pa mene, kot lastnika in uporabnika najbolj strah scenarija, da bi kam nasedel. Sicer baterije so v kovinskem ohišju, a dvomim da to zdrži tono in pol ali dve toni, če točkovno kam nasede. V primeru prometne nesreče mi je pa tudi kristalno jasno, da je treba takoj ven in stran od avta, posebej če bi se kaj kadilo in žvižgalo.
Pri ICE je tudi prisoten določen strah, da ne povoziš kakšnega kamna s karterjem ali menjalnikom ...
Lahko je vrsta razlogov. Najverjetnejša dva pa sta - fizična poškodba, npr. ob nalaganju vozilo zdrsnilo z rampe in nasedlo na baterijo, pa so mojstri rekli, uf, še sreča, se nič ne pozna. Manj verjetno, ne pa nemogoče, 100 % napolnjeno vozilo dlje časa pustili na vročem soncu. In so se celice napihnile in prišle v stik.
Ne moreš tudi po gostilniško zaključit, da so VW zanič.
Saj nisem to napisal. Napisal sem, da je trenutna VW ponudba, v kateri prednjačita ID.3 in ID.4, po povprečju okvar in njihovi resnosti precej v slabšem položaju v primerjavi z MG4, ki ga tukaj na račun njegovega porekla tako pridno pljuvate, pa ga od blizu še videli niste, kaj šele zapeljali kakšen krog.
Če glasujem z denarnico, vsekakor prej kupim MG4 kot pa ID.3, značka gor ali dol. Kdaj bo VW dal 7 let garancije na svoj EV? Nikoli. Le zakaj?
glede na to, da si lastnik EVja, bi lahko imel več vedenja.
Glede na to, da ti nisi, bi se lahko bolj izobrazil.
MG4 je kot zaenkrat kaže bolj zanesljiv od VAG in Stellantis šare. Lastniki nič ne jamrajo o kakih odpovedih motorjev, pogonskih gredi, polnilnikov, klime ...
Saj tudi meni ni všeč dejstvo, da Evropa proizvaja vedno slabše avtomobile, ker jo bo to teplo na dolgi rok. Ampak zaradi tega ne moreš po gostilniško zaključiti, da so kitajski izdelki sranje, volkswagen pa bog i batina.
Ni tako hudo. Nemčija je pred meseci ukinila subvencije na EV-je, pa se še vedno največ novih EV v EU (ugibam, da Norveška v tej statistiki ni zraven) proda prav tam. Bolj bo zanimivo spremljati številke do konca leta, saj so Kitajci in Tesla julija fasali dražje carine ... Večine to verjetno ne bo bistveno bolelo, le kak MG (+38 %) bo zelo verjetno hitro naredil načrte, da postavi tovarno/sestavljalnico na evropskih tleh.
Medtem: pri sosedih in ne na drugem koncu sveta - Italijani so junija 200 milijonov subvencij za nove EV požgali v 9 urah - kar mora biti svojevrsten rekord. Sploh upoštevaje dejstvo, da se EV ne prodajajo, ane? 😃 Mimogrede: junija se je v EU prodalo 208.872 EV-jev.
Incentives to buy electric cars turbo-boosted sales in Italy, where about €200m in subsidies on new EVs ran out within nine hours of their launch, said Dataforce.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Samo enega "die hard DIY". 😃
Popravljeno od dvorjanPovezava za deljenje
Deli na druge strani