Konjenica stane tako ali drugače, če ne pri bencinu pa ob zavarovanju😂😉....najbolje, da @Z M A J pove koliko ima porabo na Zju, ki ima ornk konjenico, kot se za gre....to je 200+ 👍😉😂
nullHonda Prelude 2.0 135km, let.97, to je bil stroj s katerim sem naredil cca.150k km brez ene same težave (na podlago 100k km), ko sem jo prodal je imela 248k km.....(še boljša bi bila 2.2 ampak jih skorajda ni v SLO)....
ja Primorka je zagotovo poleg Štajerke res pravi teksas....in konec koncev sploh ni AC, ker je en pas konstanto poln kamionarjev.....če se tem kolapsom lahko izogneš, potem so dnevi bistveno bolj mirni
Preveč črnila je bilo že na to temo...150 km dizla in 150 navadnega atmosferca sploh ne moreš primerjat....če se boš želel hitreje vozit boš moral voziti bencinarja 4k rpm in več....ni to dizelski traktor navor in vožnja z 1800-2200 obrati😉😄
Zgleda ok👍, pohvalno....ampak 1k za to izvedbo....če boš imel avto 10.let verjetno po 10.letih ne bo kake hude razlike, tega jurja, ki si ga zdaj dal, ti pa takrat ne bo nihče doplačal....(samo moje osebno mnenje, da ne bo kakega nesporazuma😉), ampak seveda ima vsak različne poglede na to...
Ja to je bila opcija ko sem se bil v stanju soka ko sem zvedel za ceno popravila 😁 nisem se mogel sprijazniti da ena praskica od 15cm me bo toliko stala.
Drugace pa je avto 2015.
kasko, parking.... ? (če imaš) in tisti % odbitne franšize, še vedno bo 300€, ampak je pa manj kot 750€
Povsem nova Honda CR-V iz leta 2023 veličastno vstopa v Evropo s privlačnim dizajnom, prostorno notranjostjo in vznemirljivim pogonskim sklopom hibridom in priključno hibridno električno različico (PHEV)...
Kar bo dobro za nas, ki si še ne moremo privoščiti novih avtov...
ob trenutno norih cenah, mislim da je manjšina SLO, ki si lahko privošči nov avto.....ampak ker gre vse na kredit/lizing, itd....in je to statusni simbol SLO, se folk vozi z avtom ranga, ki si ga v normalnih "realnih" razmerah ne morejo privoščiti.....potem pa Barbariga kamp, kekec pašteta in Union :), ampak avto je pa AUDI, MB; BMW.....to šteje
To je podobno, kot je mantra EU za znžanje CO2 izpustov in seveda okolju prijaznejša vozila in ostale nebuloze....ki te teorije pišejo v Bruslju, brez stika prave realnost in potem imaš na drugi strani take izdelke leta 2023 ->
Povzpeli smo se v kabino enega najbolj ekskluzivnih tovornjakov, ki bo kmalu vozil tudi po slovenskih cestah. To je Mercedes-Benzov actros v omejeni in odlično opremljeni različici edition 3. Izdelali jih bodo 400...
Ni vse samo končen finančni izračun, meni je pomembno, da vozilo sploh prodam v razumnem času. Gledam na avtonet, pa so gor ene in iste mazde dolgo časa, tako da je očitno problem prodat mazdo in si nočem prodaje še dodatno otežiti za par sto eurov razlike, ki jih bom mogoče še celo nazaj dobil na račun digitalnega zapisa. Ne trdim da je to zihr, sam so pa sigurno boljše možnosti pri prodaji.
daš ga za 1000€ ceneje, dobiš šverota 5min po objavi oglasa, verjemi mi, če se želiš pač avta na hitro znebiti in če je dober, ker on ne bo gledal ali imaš digitalno servisno ali si brez, on gleda samo da ga bo nekje/nekomu lahko dražje prodal kot ga je kupil in s tem zaslužil...ti moraš pa pač pozabiti teh par sto € minusa, ampak po drugi strani pa hitro prodaš avto...:)....
p.s. ko se ravno govori o prodaji, ali kdo še ve ali "ljubljanski sejem" tam na Viču še obstaja ("pod lipco" se je v starih časih reklo, ob nedeljah je bilo....)?
ali pa MB C klasa za 45k € (najmanj), kjer se pohvalijo z bogato opremo in celo 17'col alu platišči :), heh, kot da smo leta 2000, ko so bile 15 in 16 col že nekaj posebnega, 17 pa oh in sploh.....
Oglejte si ponudbe za limuzino razreda C Mercedes-Benz zdaj: nakup, aktualne akcijske ponudbe. Z veseljem se z vami dogovorimo tudi za termin za svetovanje.
Kaj pa je Xmotor kot klasicni atmosferc, samo z nekimi optimizacijami glede porabe...to je pa to....ce želis od atmo kaj imeti moraš imeti za moje pojme 250km+....
Nisem nič nardil, sem pa bil za vikend na tehnološki konferenci kjer je bilo govora tudi o dpf s strani podjetja walker. Če motor deluje pravilno bi se naj regeneracije izvajale med 400-800km vse kar je manj je znak da motor ne deluje pravilno.
Aja pa še električne smo imeli v delu, pod črto, podn od podna, če bi začel pisat bi rabil kar nekaj ur, glede okvar vodi mercedes z najvec okvarami, najmanj okvar pa ima kia, samo enih par je bilo glede baterij kjer se je menjal posamezni modul in nic druga.
Mercedes ima celo števec klopov kateri odšteva in se po 180000 vklopih zaklene, takrat bi naj bila baterija "slaba" in je potrebna menjava (kar baje ne pije vode saj naj bi bile slabe samo določene celice).
Pri hybridih je tud števec kateri šteje vklope vendar lahko steje tudi v plus ker spremlja vec parametrov, pri menjavi 12v baterije pri hybridih se ob poceni akujih lahko stevec odsteje do 0 in zahteva menjavo hybridne baterije, zato se priporocajo znamke kot so varta in podobne ki imajo ze nek sistem... In pa mehki hibridi 48v ki imajo litionsko baterijo nesmejo stat vec kot 4 tedne saj se baterija sprazni in ko pride pod 15% soc je za nic, hybridni je omejen na nakje 3mesece elektricni pa na 4 mesece. Pojavle so se tezave ko je folk kupoval elektricne prek luze in je avto bil nalozen s skoraj "prazno" bateriji ko je ladja prispela je imela pa samo 5v ne 400v, baterija vec ni bila uporabna... Vglavnem tole na kratko, bilo je vrhunsko.
torej pod črto..... -> bencinar (pogojeno dizel) je zakon.....ampak EU tega ne omogoča več za vse znamke, tako da....bomo slej ko prej prisiljeni v te kvazi eko hibride oz. kakorkoli se jih že imenuje....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ostani na Hondi😉😂😄, to je mal za hec....jah ni jih več....jaz bi šel raje gledat tega, ki je mislim da že novejši oz.facelift....cena pa podobna....https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=18334896&display=Mazda Mazda6
Povezava za deljenje
Deli na druge strani