Naše cene so že dolga leta z uredbo navezane na mediteransko borzo ... tisto z 1 € je bil dober PR takratne vlade, nizka cena za potrošnike in še država je služila na polno. Ker je nizka borzna cena takrat to omogočala. 😃
Ne mi zabavo kratit s temi grafi, ker mene sprošča, da lahko udriham čez Golobnjak. 😜
Jebaj se Taubi - rabiš denar nas ubogih davkoplačevalcev, da lahko Tinciko naokoli po Kartibih furaš. (Vir: komentar na Nova24)
Joj Slivka, ne bi škodil, če bi ženi tok pozornosti posvetu, kot jih tem prikolicam
Sej je še preveč, pa mu je seksolog predlagal jebeno drage prikolice gledat, da mu vsaj nekoliko libido pade. Tko da zdaj ga jebejo samo še občasen sneg, predrage prikolice, WannabeFord in počasen internet.
Res je zadnji FL šestke ima pa za moje pojme eno najlepših armaturk v Mazdah nasploh. Dovolj čistih linij, nobenega pretiravanje, ravno dovolj velik zaslon, da ni moteč, gumbi na pravih mestih in še vedno gumbi. mehka na otip, eleganca brez nepotrebnega kiča in lišpanja (... ja še vedno govorim o armaturki, čeprav se zdi, da opisujem kako tetico ).
Dejansko, čisto vsak, ki se kdaj pelje z mano vedno reče kolk je dobra armaturka in to tako sam od sebe brez, da bi ga vprašal al pa se bi sploh pogovarjala o avtih. Še celo mlajši sodelavci, kjer bi pričakoval, da bi bili navdušeni raje nad nekim big screenom in infotejmentov priznavajo, da je tole lepše in mnogo bolj skladno kot v večini ostalih vozil.
V glavnem, jaz bi še malo počakal, preden skočim na vlak, ki ne vem kam pelje.
Enako razmišljam sam. Naj bodo drugi poskusni zajčki, ker tolk nujno mi ni treba hitet. Jaz največji problem vidim v mentaliteti razmišljanja Kitajcev, ki jim je moto nekoga nategnit ali se okoristit. Korejci sploh pa Japonci imajo bistveno več časti, da bi se spravili na ta nivo. Zato sam nisem imel problemov v 90-ih kupit KIO, danes si pa Kitajca (še) ne upam.
Kle ma Alex čist prav. Dokler se ne napišejo pogoji in tempo vožnje je vse nerelevantno. Jaz sem se tudi peljal s prvo šestko od Lj do Brežic s 3,8l/100km po AC. ***
*** Zaradi bule na gumi sem se vozil z 90km/h za kamionom celo pot.
Spet se oglašam, ker nekateri, ki vozijo dizla, več vejo kot mi, ki vozimo ta motor že nekaj let. 😃
in kaj si drugače napisal kot sem omenil? Se pravi bitching around for nothing, češ kdor tega nima o tem ne sme govorit al kako? Sej se samo pogovarjamo in izmenjujemo mnenja.
In ti daješ podatke za lažjo Mazdo 3 in Mazdo 6. Obe lažji sta z boljšim količnikom upora in manjšim prečnim presekom zato so razlika v porabi pri 6-ki cca 0,5 litra nižje kot na CX-5. Pri trojki si pa upam cel liter dat nižjo napoveg kot pri precej velikem SUV-u
Zdaj pa poglej tvoje navedbe in to preseli na CX-5 ... torej kje smo?
Sedaj vozim avensisa karavan 11/2010 motor 2.0d...
Poraba 5,5-6.8...
Sicer nimam CX-5 ampak tukaj je en problemček in sicer, da je avto dokaj masiven, SUV oblike s prirezanim zadkom. Nič od tega ni dobro napram Avensisu kar se tiče porabe. Ker gre tukaj za n/a motor brez turbota je moč na voljo precej visoko na obratomeru, kar pomeni pri vsakem malo bolj "nasilnem" pospeševanju kar precej visoko porabo. K sreči ti je všeč ročni menjalnik kar je velik plus tako pri agilnosti avta kot pri porabi.
Glede na podatke, ki si jih imel pri Avensis dizlu bi rekel, da računaj na porabo okoli med 7 in 8l/100km. Če bi vzel avtomatika pa med 8 in 9. Manj od tega bo v povprečju nemogoče naredit
Nova Mazda 6e je opremljena z baterijo kapacitete68,8 kWh, kar omogoča doseg do479 km. Obstaja tudi različicaMazda 6e Long Rangez baterijo kapacitete80 kWh, ki omogoča doseg do552 km.
Čist preveč idealen teoretičen podatek. To je glih tako kot bi rekel, da moja dizelca kuri 4,2 l/100km. Je možno, ni pa življensko.
Domet preračunan na celo baterijo je tudi manipulacija prve vrste, saj vsi vemo, da nihče ne bo šel do konca izkoristit baterijo pol pa avtovleko klicat. Za mirne živce in proti range anxiety je mini minimum 10% baterije, ko greš na polnilnico. Realna poraba te velikosti avta je blizu 20kWh/100km, tako da nekje 300 mogoče maks 350km je dometa z malo baterijo z veliko pa 350-400 v predpostavki, da si na 100% napolnjenosti.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
Mazdo 6e bi "natankal" v najboljšem primeru 80.000 Wh/ 200.000 W v 25 minutah za 500 km dosega.
Ne bi jo, ker velika baterija je NMC in se bo polnila maksimalno od 10-80% s 95kW a v povprečju raje blizu 80kW (od 80% do 100% se ne splača polnit na hitrih polnilnicah, ker moč polnjenja drastično pade in je to časovno čisto potrata časa). Ker je to le 70% uporabnosti baterije to pomeni, da polniš 56kWH z 80kW v 42minutah. S temi 56kWh pa se da nares realne le kakih 300km.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
A kdo pri ceni električnega avta upošteva vseživljenske stroške, notri v teh pa "čas je denar"? 😃 Pri G194 porabim v 10-ih letih za tankanje 200.000 km/ 700 x 2 minuti = 10 ur časa, pri 6e s hitrim polnjenjem 200.000 km/500 x 25 minut = 170 ur časa.
Pred časom sem ravno to štopal na Petrolu z aplikacijo in realno od trenutka, ko ustavim in ko speljem natankan avto je nekje 4minute, tko da OK tam bo torej 20ur. A pri EV-ju jih je pa z zgornjimi podatki 466 ur če seveda vse polniš samo na polnilnicah, kar bi bilo milo rečeno noro, da nekdo kupi EV-ja za tankat samo na hitrih polnilnicah.
Z manjšo baterijo pa je 22min za dopolnit 48kWh iz 10% na 80%, ker je LFP in se bo polnila v povprečju s 150kW v tem območju polnjenja. A ker se da z njo naredit samo cca 240km je na koncu vseeno preračunano nekje "le" 305 izgubljenih ur na polnilnicah.
Tepihi so... A ce bo pisalo 2024 bojo kej drugacni ? :D. Nesi jih nazaj pa nej ti samo s flumastrom gor napise 2024 pa je 😆
Pa RHD naj prečrtajo in napišejo LHD pa bo vse rešeno.
pred 5 urami je Janez007 napisal:
To se pa ne strinjam, če govoriva o "LUXURY" - s kovinskim napisom Mazda. Na 6-ki so stari 6 let in še kot novi. Če pa govoriva o "STANDARD" Mazda tepihih, ti so res tanjši, slabšega materiala, veliko prej se obrabijo in veliko težje jih je čistiti (sem kupil pred letom nove za v 3-ko, pa je pod pedalom za gas že skoraj luknja ...)
LUXURY so po mojih izkušnjah mnogo, mnogo boljše kakovosti kot STANDARD.
Absolutno, to je kot dan in noč. Imam isto Luxory pa izgledajo po dobrih 5 letih skoraj kot novi. Nobenih lukenj ipd. sranja. Vredno svojega denarja.
Eh, daj no to je prastara fora iz časov yugecov.... 🥴😊😉
Yugec ni bil nikol premium, tako da ne moreš primerjat. Baje, da je tuki čist drug filing in da ko enkrat porivaš (cx-30 mislim) ti rata tolk všeč, da hočeš še.
Edino dizel in PHEV uspeta met toliko malo CO2 izpustov, da ne bo previsokih kazni. Pri tej eco norosti se namreč lahko zgodi, da Mazda "pobegne" iz EU popolnoma. Bo pa več ali manj ogromno odvisno od tiste nesrečne električne nove 6-ke, ki pride k nam nekje v juliju.
To je tko različno, men je po dolgem času blendal en v WV transporterju z GO tablco. Spredaj pred mano je en pač mečkal. Ta model pa pol na odstavnega pa mimo vseh... verjetno je zelo ponosen ker pozna Goloba, da mu ne bodo palicaji kazni prlimal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ne mi zabavo kratit s temi grafi, ker mene sprošča, da lahko udriham čez Golobnjak. 😜
Jebaj se Taubi - rabiš denar nas ubogih davkoplačevalcev, da lahko Tinciko naokoli po Kartibih furaš. (Vir: komentar na Nova24)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani