ammm, to je SUV. Kve?jemu un Levorok al kaj je ?e, ampak ?e se ne motim so notri samo CVT menjalniki, kar je nekako tako kot bi se z mopedom vozil naokoli.
Prek maila (pa niti slike riti nisem poslal po mailu)
Amapk sem takoj sel na top model in se nisem zmilsjeval pa ?e to pa ?e to...kataloska je znana, kolk date?
Sej vem, da ma? lizing ampak, kolk je ?e bla cena te tvoje verande pol na koncu?
Boss, meni je Arteon taako lep, da kot da niti pomotoma ne sodi v VAG skupino.
Pred slu?bo je en tak parkiran in grem vsak dan mimo in avto je res impozanten pa ?e uporaben povrhu - to?no tisto kar i??em. Pa? je VW ampak jebat ga, ?e pridem nekje na ceno 35-37kEUR s kak?nim popustom .... hmmm, *globok vzdih* se lahko tudi to zgodi.
Ups pa res - sem bolj iz glave pisal pa mi je u?la. Superb je resni kandidat, pa tudi Octavia ni ?ist za odpis. Je pa en problem, da cena je na za?etku ugodna, potem pa ko za?ne? metat ?eleno opremo, da je nekako tako kot pri Mazdi ali Kii pa se kar usede?, ker Octavia pride na nekje 35kEUR, Superb pa na 45kEUR in to dizel, TSI je ?e pri 50kEUR.
O, f**k, kam gre ta svet. Boss gleda za ljudskimi vozili.
Pa tako jih nisi maral.Zare?enega kruha se najve? poje... mogo?e pa bo celo suv za penzi?e v igri?
?e pa dejansko ni ni? pametnega, ki bi vsaj za silo zgledalo in bilo uporabno - ?ele zdaj ugotavljam, da je to ?ista katastrofa.
Mazda 6 bi bila ?e najbli?je ampak, kaj k se model poslavlja in kupit nekaj, ki je nekako oblikovno tu ?e 7 let a isto?asno ti ga prodajajo po ceni, ki je vi?ja kot pred 7 leti.... kupi? pa ima? naslednje leto ?e prej?nji model za 35-40kEUR je pa? res prehuda.
Mazda 3 - sem ?e tolk napisal, kaj vse me moti, da raje ne bom ve?-
Peugeot 508 - sem ga videl v ?ivo in zgleda bistveno slab?e kot na slikah ali videu. Notranjost je pa kot bi imel nekdo preve? domi?ljije ampak ?al napa?ne.
Arteon - od zunaj nimam kaj re?t, peta dvi?na vrata so zakon. Je pa pa? VW in od znotraj preve? plasti?en.
Sveta nem?ka trojica - preve? denarja za to, da me bodo drugi preklinjali.
Honda - pa kje najemajo oblikovalce? To je vse overkill in ?e mogo?e danes ?e nekako zgleda, bo ?ez 4-5 let tako zastarelo in sme?no.
Toyota - izbira je dobra, sploh Camry zgleda ampak je ?el klasi?na limuzina z butastim prtlja?nikom. Corolla pa bi mogo?e bila ampak oblikovanje mi ni glih.
Hyundai - spet mam te?ave uz oblikovanjem, I40 je kr mal sme?en in ima brado. i30 bi bil aktualen fastback samo je vseeno zadaj malo nenavaden.
Opel - Insignia sicer niti ni tako napa?na ampak je Opel
Renault - Talisman - limo je super ampak prtlja?nik je v kurcu, karavan je pa katastrofalno oblikovan zadaj.
Kia - optima je draga, ker je hybrid, pa ?e vpra?anje ?e se jo da dobit, Stinger so mokre sanje. Proceed pa je na?eloma to?no to kar rabim in je trenutno "top of the list"
Ciljano je bilo predvsem na tiste, ki SUV-e kupujejo zaradi trenda... in zaradi tega kur?evega trenda nimam avta za kupit tako pri Citroenu, Suzukiju, Nissanu, Mitsubishiju kot pri ?e nekaterih drugih. Pa ?e ostali tako paleto kr?ijo, da je prav brezveze ?e vseskupi.
?eprav je VW in ?e drag povrhu je tudi eden izmed tihih kandidatov na moji listi. Peta fastback vrata v limo looku pa? so zame oreng magnet.
In ?e del videa, kjer je to?no tako razmi?ljanje kakr?no imam sam in sem ?e ene parkrat napisal kaj si mislim o SUV-ih in zakaj jih ne bi niti v sanjah kupil.
hmmm, vo?en kot tretji avto v familiji pa so naklepali 200kkm. Jaz sem se ogromno vozil s svojim ?e nekaj let nazaj pa sem uspel v tem ?asu spravit skupaj 270kkm pa je to moj edini avto.
Druga?e pa, pejt ga peljat in bo? ugotovil a je to to. Te pa ?e vnaprej opozarjam, da teh 147KM zelo dobro skriva
@Boss: kje si to bil? Ne vem, ?e ne bom sko?u jutr k Selmarju pogleat, ?e ?e majo limo. Pa majo ?e testno tudi?
V BTC-ju sem bil v A-cosmosu. Majo ga tudi pri Interclassu. Za testno pa sploh nisem spra?eval, ker me 122KM sploh ne zanima in bom raje po?akal na jesen, da sprobam ?e to - ampak uporabnost prtlja?nika - jojmene, komu je sploh to namenjeno? Upokojenci ne bodo kupovali ker so na SUV-ih, mladi rabijo prostor za dru?inske potrebe. Za poslovne potrebe je za ?tevilko premajhen. Zaradi poltoge preme ni ve? tisti ?portni ob?utek tako, da edino kar ga ven vle?e je dejansko lepa oblika in fenomenalna notranjost. Komu je to dovolj prakti?no nima problema.
Ja, pono?i pa so zvezde led ambientalno osvetljene. Rde?e seveda
pa v kotu stropa sta rumena srp in kladivo... infotejment pa non stop predvaja propagandana sporo?ila KP in najbolj?e Stalinove govore.
Sicer pa: 8,2s do 100 in 216 km/h kon?ne hitrosti, kar obetavno...
Glede na obljubljeno konja?o je recimo tam tam nekje - Turbak s tolk konji bi mel 7,5s/100km/h. Ampak , to niti ni tako bistveno, je pa obljubljena poraba fascinantna in v razredu dizlov, ?e seveda vzame? ro?ni menjalnik. Avtomatika je po?re?na.
Sem bil pa danes v salonu in sem ratal bolj kot ne slabe volje. Limo je sicer lep za popizdit ampak luknja v prtlja?niku je tako majhna, kot bi gledal kak?en super?portnik. Tja notri ne stla?i? ni? ve?jega, pa ne glede ?e obvlada? jogo, karikuri, origami, pre?anje grozda in druge take zlagalno stiskalne tehnike. Naslednji minus je vstopanje v kabino - kljub temu, da je stol do konca dol je bilo za moje pojme previsoko in se po doma?e povedano kar rahlo tla?i? notri. Sem nato komaj ?akal, da se vsedem v mojo ?estico, kjer je vstopanje in izstopanje res pravi luksuz.
Sicer nisem imel ve? ?asa za ogledovat, ampak nekako so ravno tiste stvari najve?ji problem zaradi katerih ?e tako ali tako cincam.
Baje da so glede na situacijo pri nas prebekslali na rde?e usnje. Tudi ?rno bo po?asi nedobavljivo pri nas.
Lahko dobi? ?rnega ampak le z rde?imi zvezdami vtisnenimi v usnju.
Vzdr?uje se iz naslova vinjet doma?inov, kot iz vinjet, ki jih kupijo tujci in seveda cestnina od doma?ih prevoznikov in tranzitnih. Ne vem a to ni jasno od kod prihodki DARS-a?
Z vinjetami je lani DARS dobil skoraj 190mEUR, s cestninami tovornjakov pa skoraj 250mEUR. Ampak ta razlika je zaradi uvedbe DarsGO saj recimo pred tem, ko so kamionarji pla?evali cestnino na postajah je bilo recimo leta 2016 pobranih 170mEUR iz naslova vinjet in 190mEUR od kamionarjev. Torej ni neka velika razlika.
Ampak vsa ta razlika gre zelo hitro v nasprotno smer saj 95% popravljanja AC-jev in potreb po vzdr?evanju rednem in izrednem je povzro?ena s strani te?kih obremenitev kamionarjev. Tako, da ve?ino popravil se dela ravno iz cestnin kamionarjev.
110? za Slovenijo je veliko, 130? za Nem?ijo je malo. A se vzdr?uje po prebivalcu ali na kiloemter, A se vozimo po cesti ali glede na ?tevilo prebivalcev?
Izra?unaj ceno letne vinjete na km v SLO in v DE....
Pa v Nem?iji se za 130 na leto vsak dan pelje? 1000km ?e ho?e?
Kako je pa s cestnino pri registraciji v Nem?iji, tu smo pa lahko 'konkuren?ni'. Samo vpra?anje ?asa pa je kdaj bomo fasali KFZ Steuer....
Sej ne razumem najbolje ampak a v Sloveniji se ne sme? peljat 1000km po AC. Ja verjetno res na velikost dr?ave ne moremo imeti 13000 km avtocest, ampak ni? ti ne prepre?uje, da se pelje? ve?krat po isti in pribli?no v povpre?ujeu delajo Nemci toliko km na leto kot jih delamo mi. Verjetno tudi ve?ino delajo po istem AC kraku in sigurno v enem letu ne grejo po vseh AC kilometrih kot jih imajo.
Res ne vem kaj je tukaj tako te?ko razumljivo. AC-ji se vzdr?ujejo na osnovi prilivov iz cestnin in vinjet. Ve? kot ima? ljudi, ki to pla?ajo ve? km lahko vzdr?uje?. Nemcev je 82 milijonov in zato je logi?no, da bo stro?ek na prebivalca ni?ji ne glede, da imajo 13kkm AC-jev. Slovenska 2 milijona pa? te?ko pokrivata saj moramo z ni?jo ceno vinjete pokriti ve? kilometrov AC. Ja v tem primeru pa? pomaga tranzitni promet, samo ?al ta tranzitni, ker je ve?ino kamionski tudi dela najve?jo ?kodo na AC:
Km ac-ja na prebivalstvo.. Ta ga zmaga
Kateri del je prete?ek za razumet - bom dodatno razlo?il.
Hmm, mi odpla?ujemo kredit saj je bilo treba vse AC-je prakti?no narest v dveh desetletjih. Nemci pa to gradijo prakti?no od tridesetih let prej?njega stoletja.
Tako, da ve? ali manj zadeve samo ?e obnavljajo.
Pa mogo?e ?e to - v Nem?iji je 158km AC/milijon prebivalcev, v Sloveniji pa 390km AC/milijon prebivalcev. Se pravi 2,5x ve? km se vzdr?uje oziroma je bilo narejenih na prebivalca.
Ni sam znak, cela maska je pofarbana, ker prej je bila v barvi avta. Sem dal gor plasti dip in ?e mi ne bo cool gre vse skupaj dol. Plasti dip se pa daja brez temeljne.
Je pa res, da se nisem trudil z ravnanjem, ker ?e mi bo v?e? bom moral popravit masko saj je na ?tirih koncih lak dobesedno odpadel (An?e je grozno slabo naredil, ?al )
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Si pa dobil par zimskih rokavic, ?e si avto kupoval med novembrom in marcem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani