Butasti Nemci se v 100 letih niso naučili nič. Svojo gospodarsko krizo gredo reševat na enak način kot jo je Hitler.
Žal še bolj je pa hudo, da folk ne spregleda. Pa sej WW2 spet ni tako daleč nazaj, da bi pozabili kaj se je dogajalo takrat. Je špa tako, da žabo se počasi kuha, da ne opazi, da je nekaj hudo narobe... in ja zgleda, da smo mi ta žaba.
Tak warmongering v EU ni bil viden še nikoli in mene je osebno prekleto strah, kaj nam mislijo zakuhat. In kje so zdaj raznorazne aktivistične skupine. Za vsak pasji drekec protestirajo zdaj pa je dejasnko čas za vseevropski protest so pa tiho kot miške, kot, da smo se vsi sprijaznili, da gremo spet v vojno za interese elit in bogatašov.
Pa glih to naj bi bila velika prednost GY F1 Asy. 6, da so med najtišjimi gumami sploh. @50keda kolk pa si tole polnil? Lahko, da je premalo pa se po zunanjih robovih vozi in ker je tam narezano oddaja zvok. To je stalni problem GY F1 (smreka profil) od prve generacije naprej. Sem jih mel na 3.0 in 2.8 zadaj, da so se obrabljale pravilno in bile fenomenalne gume. Verjetno ene najboljših ever.
Tudi kasnejše Asymetric sem pumpal, kar precej okoli 2.8. Pač UHP gume.
Jaz sem pa samo zamenjal zimske gojzerje za letne superge. Na dveh Mazdah in še obe oreng spucal, presesal. Pa je šel dan naokrog. Čedalje bolj počasen sem 🤥
@50keda poročaj kako se obnesejo, da vidim a še pred poletjem sam zamenjam orig. Bridgestonke. Pismo, morebiti pa tale Mostnikamen ima nek globlji pomen - recimo trde gume kot kamen, zdržijo pa zato kot kamnit most.
Super, če je tako, ko boš naslednjič prodajal mi sporoči na ZS, da te nato po tvoji teoriji kot kupec še malo stisnem v kot, in je prodano. 😃
Velja. Sam moja cena je tako nizka, da se ne pogajam več, ker se mi ni treba. Če dam tak oglas bom dobil precej klicev, tako da se lahko na koncu še kakšno avkcijo gremo.😁
Kar verjemite, da "lobiji" delajo v obe smeri. Pri čemer je naftaški lobij daleč največji na planetu ... ker mu to omogočate. Hmmm, a veš koliko izdelkov je narejenih iz bafte ali s pomočjo nafte. Promet je samo del uporabe nafte. Predlagam, da jim to onemogočih in se odrečeš vsemu, kjer je nafta zraven. Poročaj kako je šlo.
Lobiji, ki zagovarjajo avtomobile z motorji na notranje zgorevanje (ICE), imajo več ekonomskih, političnih in strateških interesov. Glavni razlogi za njihovo vztrajanje pri ICE vozilih so:
1. Gospodarski interesi avtomobilske in naftne industrije
Ogromne investicije v ICE tehnologijo – Avtomobilske korporacije so desetletja vlagale v razvoj in proizvodnjo motorjev z notranjim zgorevanjem. Prehod na elektrifikacijo bi zahteval prestrukturiranje proizvodnje in odpust zaposlenih. To je larifari, korporacije zanima samo zaslužek in če se bo dalo met manj zaposlenih bodo to takoj naredili. Če bodo dobički večji ravno tako.
Naftna industrija – Z elektrifikacijo se zmanjšuje povpraševanje po nafti. Naftni giganti, kot so ExxonMobil, Shell in BP, lobirajo proti hitremu prehodu na EV. Preberi zgoraj kaj vse je iz nafte.
Avtomobilska poprodaja in servisi – ICE vozila potrebujejo več servisiranja (olje, filtri, izpušni sistem), kar je ključen vir dohodka za avtosalone in mehanične delavnice. Je pa ni, ogromno prihodka prinesejo popravila poškodb in tukaj EV-ji vodijo z naskokom. Zavarovalnice že dvigujejo cene zavarovanj EV-jev in to v tujini že kar pošteno.
2. Politični vpliv in regulativa
Zaviranje strožjih emisijskih standardov – Lobiji pritiskajo na vlade, da ne uvajajo prehitrih omejitev za ICE vozila ali da ponujajo izjeme. Politiki verjetno ne vedo toliko o tem, kaj je možno in kaj ne. Trenutno jahajo na populizmu zelene agende. Ko se bo to kljuse utrudilo bo prišel trenutek neprijetne resnice.
Geopolitični interesi – Nafta ostaja ključen vir moči za številne države (Rusija, Savdska Arabija, ZDA). Elektrifikacija zmanjšuje njihovo globalno ekonomsko vlogo. Nafta je vedno bila in še dolgo bo geopolitični interes. Beri zgoraj zakaj. Cestni promet je le delček tega.
Subvencije in davčne ugodnosti – Naftni in avtomobilski lobiji si prizadevajo za ohranitev davčnih ugodnosti za gorivo in ICE vozila. Na ta je pa lovska, da bolj ne bi moglo biti. Nafta je med najbolj obdavčenimi dobrinami in praktično brez ugodnosti. Če ne bi bilo tako bi bil liter bencina tam nekje okol 75 centov. Z vsemi mogočimi obdavčitvami ICE umetno držijo EV-je pri življenju, saj dobesedno subvencije držijo EV-je nad gladino.
3. Psihološki in kulturni vidiki
Čustvena navezanost na ICE vozila – Mnogi ljubitelji avtomobilov imajo raje zvok, moč in tradicijo motorjev z notranjim zgorevanjem. Drži, EV-ji so precej anemični kosi bele tehnike. Iz A do B ok, duše pa nobene.
Skepticizem do novih tehnologij – Določeni krogi (zlasti konservativni) nasprotujejo hitrim spremembam in želijo ohraniti status quo. Haha kera buča, ko se bodo nove tehnologije izkazale ne bo potrebno nobenih subvencij in nasilnega uvajanja. Same bodo prevzele primat.
Strah pred izgubo delovnih mest – Prehod na EV lahko ogrozi številna delovna mesta v proizvodnji motorjev, menjalnikov in povezanih komponent. To je zelo šibek argument, ker danes bistveno več delovnih mest zgubi rinjenje z glavo skozi zid za uvajanje EV-je, ki se ne prodajajo v takih količinah, da bodo fabrke obstale. V Eu se lahko zgodi, da ostanemo praktično brez celotne avto industrije in bodo mogoče ostali le butični proizvajalci. Če se to zgodi bo krivec EV in ne ICE.
Visoke emisije CO₂ – Avtomobili z notranjim zgorevanjem prispevajo k podnebnim spremembam. To je že davno dokazano, da ne drži
Zrak v mestih – Izpusti dušikovih oksidov (NOx) in trdih delcev negativno vplivajo na zdravje prebivalcev. Pri novejših čistejših motorjih je vpliv relativno majhen
Naraščajoče okoljske omejitve – Mesta uvajajo nizkoemisijske cone (LEZ), kjer so ICE vozila prepovedana ali obremenjena z dodatnimi stroški. To je zgolj posledica agende, ne pa dejanskega stanja
2. Stroški lastništva
Višji stroški goriva – Električna energija je cenejša na prevožen kilometer kot bencin ali dizel. Delno drži ampak le v primeru domačega polnjenja. Ampak višja nabavna cena izniči ta prihranek.
Vzdrževanje – ICE avtomobili imajo več gibljivih delov kot električna vozila (EV), kar pomeni večje tveganje za okvare in dražje servise. Po statistikah ne drži predvsem zaradi nove tehnologije, ki je podvržena napakam.
Vrednost na trgu rabljenih vozil – Vrednost ICE avtomobilov bo v prihodnosti hitreje padala zaradi manjšega povpraševanja. Sploh ne drži, trenutno imajo EV-ji veliko večji padec vrednosti kot ICE.
3. Regulativa in prihodnje prepovedi
EU regulativa – Po letu 2035 bo v EU prepovedana prodaja novih avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje. Umetna zgodba za katero nihče ne ve ali se bo uresničila. Trenutni trend kaže, da ne bo šlo.
Davčne olajšave – Električna vozila so pogosto deležna subvencij in davčnih olajšav, medtem ko se obdavčitev ICE vozil zaostruje. Spet del te umetne zgodbe. Edino kar preostane odločevalcem je obdavčevanje ICE.
Prepovedi dizelskih vozil – Številne države že omejujejo ali napovedujejo prepoved dizelskih vozil v urbanih območjih. Predvsem je govora o starih dizlih, kar bi rekel, da ima celo nek smisel.
4. Razvoj električne mobilnosti
Večja ponudba EV – Avtomobilski proizvajalci močno vlagajo v elektrifikacijo, kar pomeni večjo izbiro in konkurenčne cene. Žal ne, proizvajalci so trenutno tako zmedeni in delajo an ban odločitve in dobesedno gemblajo.
Doseg in infrastruktura – Razvoj hitrih polnilnic in baterijskih tehnologij zmanjšuje težave z dosegom. Hitre polnilnice ne ustvarjajo elektriko, ampak jo elektrarne.Če ne bo dovolj proizvodnje elektrike ti same polnilnice kurckej zaležejo. O prenosnem omrežju pa sploh ne bom načenjal zgodbe.
5. Vozniška izkušnja
Tišja in bolj gladka vožnja – EV-ji ponujajo več navora, tišje delovanje in boljšo vozno dinamiko. Navor je velika prednost in je velik DA, hrup je pa dan danes več ali manj odvisen od pnevmatik. Pri nizkih hitrosti se morajo EV-ji oglašat, ker so drugače nevarni pešcem. vozna dinamika je zaradi bistveno večje teže bolj vprašljiva. Pospeševanja na ravnem ja, vožnja po ovinkih pa ne.
Brez menjavanja prestav – Električni pogon omogoča enostavno in udobno vožnjo. To zna vsak avtomatik
Zaradi teh razlogov vedno več ljudi prehaja na električna in druge alternativne pogone ter opušča tradicionalne ICE avtomobile. Trenutno več ali manj samo entuzijasti in bogatejši. Ostali pa večino nimajo ne pogojev za polnjenje, ne toliko denarja niti še ne zaupajo dolgoživosti EV-jev. Marsikdo je navajen, da mora avto zdržat 20 let, pri EV-jih to ne bo možno.
Marsikaj tudi ni imaš prav. "Ko pa kupuješ si pa na drugi strani in takrat ti diktiraš pogoje posla". ... Lahko diktiram, vendar verjetno enako uspešno, kot diktiram sedaj pogoje posla kot prodajalec. 🥲
Ampak vseeno v večini primerov ima kupec boljše pogajalske karte, sploh v primerih, ko se stvari dolgo prodajajo in ne prodajo. Navadno zaradi previsoko nastavljene cene. Če je prodajalec na začetku še mogoče špekuliral, da se mu ne mudi s prodajo in bo čakal pravega kupca. Kaj pa če ta nekaj mesecev ne pride, mogoče pol leta. Večino prodajalcev ujame panika in potem se pojaviš recimo ti z denarjem v žepu. Takrat ti povem, da ga ni prodajalca, ki bi se še šel špekulacije in še kalkuliral, ker zdaj je v delu zgodbe "bolje drži ga kot lovi ga".
Jaz osebno sem čist drugače naravnan in postavim dokaj nizko ceno in načeloma nimam nikoli problemov s hitro prodajo. Recimo ekvivalenti moje prejšne šestice so se prodajali med 4000-4500€ za 11 let stare nekje pred 300kkm prevoženih. Jaz rečem 3000€ pa mam kupca predno sploh dam oglas.
OK, prodam 6-ko tudi za 15.000, ampak če dobim tole 3-ko za 12.000. Lahko tudi za 10.000, če dobim tole trojko za 7.000. 😃
Pa sej veš, da ta logika ne gre tako. Kolikor boš uspel prodati bo povedal trg, ker šele ko kupec da šuške rečeš prodal sem za X denarja. Ko pa kupuješ si pa na drugi strani in takrat ti diktiraš pogoje posla.
Je pa vedno težko, ker meni osebno je tud moja šestka veliko vredna iz uporabnega vidika, iz prodajno ekonomsko tržnega pa verjetno, če bi dobil 15 jurjev bi lahko bil verjetno kar zadovoljen. Pa če zdajle vprašam ga verjetno ni forumaša, ki bi dal tud 15 zanjo. Mam prav? 🤣
Mogoče le to, da verjetno na Danskem, kjer imajo enormne davke za avte pa je stal verjetno okoli 50k€. Če bi pošteno napisal in bi rekel, da je ta avto na Nizozemskem stal 37k€ verjemi, da se ne bi vtaknil. Tako si pa spustil podatek, da je bil avto s tako ceno in da je zato rabljena pač tolk vedna. To so pač triki prodaje in manipulacija do morebitnega kupca ter prikrivanje visoke prodajne cene. Upam, da ti rata prodat po željeni ceni in da se res najde en izmed teh treh potencialnih kupcev.
Aja, pa še to - cene Mazda v Sloveniji pred korono so bile izredno ugodne za kvaliteto avtomobilov in nikakor niso bile visoke. Tudi nizke ne v kategoriji Dacije, ampak dejasnko konkurenčne. Šele zdajle Mazda stopa v neke druge razrede, kjer bi rada delala konkurenco premijcem. A se ji bo splačalo bio pa pokazal čas.
Boss, dobro jutro. In še enkrat si se zmotil, račun ni nemški. In ta nov avto je kupil Slovenec (je napisan na objavljenem računu). 😆
Aha, zdaj me boš lovil na foro, da sem namest Nizozemščina napisal Nemščina. Uf ja zdej je pa zgodba pa čist drugačna. Za kupca ne vem kdo je napisan na računu, ker si odrezal tisti del slike, ampak glede na to kako te je prizadela moja pripomba, da v Sloveniji šestke s tako opremo pač niso bile malo pod 37k€ ampak precej nižje, bi rekel, da je tale celo lahko tvoj in da sem me vede po nesreči stopil v tvoj zelnik oziroma moderno rečeno v tvojo interesno sfero.
Se oproščam, ne bom več. Ampka še enkrat, popolnoma nič ni pomembno za koliko je bil ta tvoj avto kupljen v neki drugi državi (vemo, da so ceniki različni), pomembno je le za koliko se bo uspel prodati tukaj kot rabljen in to bo verjetno tam nekje kot se prodajajo podobni kupljeni v Sloveniji.
Ne še... bom dal najprej originalne gor. Verjetno zdejle čez vikend. Pa grem pol v dež, da vidim a bodo letos padle nove gume al ne. Če bi samo profil gledal naredim še vsaj 30kkm al pa še več pa bom še vedno na 4mm.
za belo 2018/10 vem, da je bila malenkost pod 37.000 €.
Ah ne no - G165 z ročnim menjalnikom Revolution Top je bla tam nekje okoli 32k€. To vem, ker je bla enaka cena za opremo nižje Revolution pri dizel 2.2 150KM.
Niso oni nas prehitel, Evropa je ostala zadaj. Zdej bi se pa vsi po glavah tepl in kleli, da nas mal manj kot okupirajo. Sej pa smo jim sami prodal vse fabrke in tehnologijo, zdej bomo pa riža žrli 🤷♂️
Ne se sekirat bomo pa tanke delal pa orožje za pobijat ljudi. V to nas poskušajo zdaj prepričat, da je nujno, ker smo nasedli zeleni agendi in se dobesedno deindustrializirali v civilni sferi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Žal še bolj je pa hudo, da folk ne spregleda. Pa sej WW2 spet ni tako daleč nazaj, da bi pozabili kaj se je dogajalo takrat. Je špa tako, da žabo se počasi kuha, da ne opazi, da je nekaj hudo narobe... in ja zgleda, da smo mi ta žaba.
Tak warmongering v EU ni bil viden še nikoli in mene je osebno prekleto strah, kaj nam mislijo zakuhat. In kje so zdaj raznorazne aktivistične skupine. Za vsak pasji drekec protestirajo zdaj pa je dejasnko čas za vseevropski protest so pa tiho kot miške, kot, da smo se vsi sprijaznili, da gremo spet v vojno za interese elit in bogatašov.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani