... ne pol bom pa verjetno moral it na elektriko, ?e bo Slo zgradila nov NEK.
druga?e pa, a je zavarovanje za bencinarja dra?je kot za dizel? Sej sem povedal, da me bo mese?no bencin stal celih 30? ve? kot zdaj nafta - a to je za sekirat?
Fastback je nadomestilo za tako imenovane 5-vratne razli?ice, ki niso glih klasi?ni HB-ji z odrezano ritjo. Linija je bistveno druga?na kot pri tipi?nem karavanu, tako da se ?e vedno najbolj pribli?a obliki, ki mi je najbolj uporabna in tudi vizuelno sprejemljiva.
Glede na to, da letno ne bo niti 15kkm, dizel ?al ni ve? tako idealen kot je bil. Poleg tega pa ?e ta antidizelska histerija, dizlom v tem trenutku ne gre v prid. ?e vedno pa glede voznih ob?utkov danes raje vzamem 120 konjskega dizla kt 140 konjskega bencinarja.
Bi pa verjetno o krizi srednjih let govoril, ?e bi vseeno vzel Stingerja, lahko da celo dizelskega al pa recimo BMW, je al pa bohnedej Audija. Tud Arteon bi recimo lahko bil nekje v tej kategoriji, al pa kak Jag itd.
Ne ?e, samo si ?e vedno ne upam v KIA salon zavit - vseeno bi ?e vedno imel Mazdo, samo a sem pripravljen na toliko kompromisov? Verjetno ja, ?e bi avto kupoval za max 4-5 let. Ampak, ?e ?ivim s trenutno ?estko ?e 11 let se lahko zgodi, da bo nov avto moral zdr?ati tudi toliko.
Glede porabe pa nisem neki bumbar, da ne znam delati izra?una, ki je na koncu le in samo izra?en v denarju. Neko? sem delal 35.000 km na leto in je razulika v porabi dveh litrov je cca 900?. Pri zdaj?nji kilometrini, ko delam manj kot 15.000km na leto pa je je recimo razlike tam nekje slabih 400 ? ali dobrih 30? na mesec. Ma da bi pa zaradi tega skakal iz ko?e in se sekiral pri porabi pa res nima smisla, pri tem, da govorimo o avtu, ki ima 200+ turbo konjev pri katerih sem prepri?an, da bo tudi dizelski navor z lahkoto pozabljen. :ne vem:
Druga?e pa se samo vra?am nazakj h koreninam, saj je bil moj prvi nov avto prav Kia in kljub temu, da je bil to Clarus iz sredine devedesetih, ko Korejci ?e niso bili to kar so danes, sem bil s tem avtom nadpovpre?no zadovoljen.
Hja Alex, kaj je pa pol kupovanje Bavarcev????? ?e pa to ni ?redni nagon in prepri?anje dolo?enega kroga o neki superiornosti?
Tako kot pravi Jures, korejci ?e davno davno niso ve? taki kot v devedesetih in ?e bolj davno niso samo za penzionerje. Penzionerji danes kupujejo pocenske SUV-e, ki kljub temu, da v kratici nosijo ime Sport so le in bolj samo Utility Vehicles.
Oh Alex, ti pa res ?ivi? ?e vedno v osemdesetih in devedesetih, ko so bili Korejci res precej ubogi. Danes pa sigurno niso ve? in celo to, da zmagujejo v primerjalnih testih v nem?kih medijih verjetno ni stvar podkupovanja.
Ne vem ampak meni ?e to da Kia da 7 letno garancijo, sveta trojica pa komaj dvo letno najbolj pove kolk kdo zaupa svoji kvaliteti.
Sicer pa nisem kle, da bi te prepri?eval ampak vseeno to kar govori? ima pa? brado.
Pa tudi v slalomu jo poje, podvozje pa tako opevano....
To so verjetno ?e prvi rezultati opu??anja IRS-a in vra?anje v preteklost s torzijskim drogom. Mazdo bo tole ?paranje ?e mo?no usekalo po prstih. ?e ?eli? vi?je dobi?ke ?iri proizvodnjo na vel? modelov in se prilagajaj kupcu ne pa zahtevat, da se kupec prilagodi tebi samo zato ker so Mazda.
Se strinjam s tabo,tudi trjka ima ?rn strop,druga?e pa je v ?ivo res bomba. Dobro da sem lani kupil trojko in se mi ni treba odlo?it za Kio! Koliko je pa cenovno primerljiva z drugimi,ker polna cena brez popusta je kar zasoljena. Lp
Mazda 3 ima ?rn strop samo pri HB razli?ici, sedanka bo imela belega. Gledam pa edino sedanko. Druga? pa bo cena razli?ice s Skayactiv-x, z ve? ali manj vso opremo, skoraj popolnoma enaka Proceed GT (se pravi tudi vsa oprema). Tako, da cena glih ne bo faktor odlo?itve.
Pro Ceed v ?ivo izgleda ?e bolje, kot na slikah, res prava baby Panamera Sport Turismo. Sicer se je ?e mra?ilo, a sem bil od dale? prepri?an, da gre res za panamero.
Joj, dej nehaj... sem ?e 2x skoraj zavil v KIA prodajni salon pa sem se moral po?teno usekat po prstih. Vseeno ho?em dati Mazdi 3 ?anso a ker do konca leta bolj slabo ka?e bi me verjetno obisk KIA salona tolk premamil, da bi vpla?al aro.
Edina minusa, ki sta skoraj minorna pri Proceedu sta ?rn strop in notranjost vseeno ni tako huda kot pri Mazdi, toda ?e vedno ne grda. Aja pa poraba ni glih ?epu prijazna ampak ker ne delam ve? toliko km mi je bolj ali manj vseeno.
Druga? ima pa vse:
- turbo motor z 204KM
- prostoren prtlja?nik kot pri karavanu ampak tudi pribli?no ne zgleda karavanski - sploh ker nima stre?nih letev, ki bi ga kazile.
- oblika je fenomenalna - ni?esar preve?, ni?esar premalo
- pelje se baje odli?no kot pravijo v testih
- ?e vedno ima IRS zadaj
- pa ?e tale kombinacija darkpenta metal barve z rde?imi dodatki - ma to je ?ist pornografija.
ogled na lastno odgovornost za tiste, ki ste vsaj 18+
se strinjam, pazi se Italijanov na obvoznici, da se res ne bo kaj zgodilo... nikar ne prehitevaj po desni al pa po odstavnem pasu, ker zadnje ?ase jih full v desno nese (verjetno vpliv politike)...
Boss,pri nas vozijo velikokrat kaki stari zamejski ?ikoti, ki gredo na kosilo k nam. Ne more? pri?akovati od njih neke vratolomno hitre vo?nje. Taki tudi po Italiji vozijo po avtocestah 100/uro.
hmmm, a dej, a res? A ?i?ati se zdaj po novem vozijo v Ljubljano na kosilo? OK, res, da imamo bolj?e pice kot v italiji, pa pa?to tudi, ampak, da pa bi hodili iz italije v LJ na kosilo se mi zdi pa kot, da me ho?e? mal nasmolit.
Zanimivo. Mi, ki ?ivimo tu ob meji, smo se pa? Italijanov navadili - ali pa oni nas... In nimamo nobenih te?av. Mogo?e pa je bil le izgubljen, pa je pa? ve? pozornosti posve?al navigaciji kot pa prometu? :ne vem: Ker druga?e imajo pa italijani eno zanimivo teorijo: promet je premikanje - torej se ?im prej premakni. In pri njih te?e. Na cesti sta ozna?ena dva pasova, avtomobili vozijo v treh kolonah, vmes pa ?e mopedi ?vigajo. In vendar se premika... Vsaj jaz nisem ?e imela kak?nih hudih te?av z njimi ne v Sloveniji ne v Italiji...
A to je potem opravi?ljivo, da lahko dela? po cesti kar ti je volja? Sam vpra?am, ker me zanima, ?e tak izgovor pali pri policajih, ko pride do nesre?e.
Glede teko?e ga prometa pa res ne bi o italijanih, ker 37km/h pri omejitvi 50km/h in v drugih primerih 50km/h pri izvenmestnih omejitvah 90km/h pa tudi pribli?no ne sovpada z besedo premikanje ampak prej cijazenje.
Boss, izgleda, da ima? res nekaj z italijani. Meni se nikoli ne zgodi v desetih letih, kot tebi v par mesecih. Se mo pa dogaja z na?imi pacienti tudi ?ez v Italiji.
Stari, ne vem... mene ?e res paranoja hvata, ko zagledam italijanske tablice. Ne vem, pribli?no z vsakim desetim italijanom na cesti je ena veselica - pa pazi to, so lokalne ceste in ne AC... tukaj jih je samo za vzorec ampak ta vzorec je pa? pod kritko in ?e res ne pazi? je jeba.. Sej ne re?em, da so doma?i vozniki pa perle, ampak na koli?ino je mogo?e z vsakim tiso?im ena taka ?udna situacija.
emmmm... sej te vseeno sli?ijo, edino mogo?e ne sli?ijo sogovornika na drugi strani, ampak, ve?ina ima telefon tolk na glas, da sli?i? tud tist kar ne bi rabu sli?at. :ne vem:
Tko, da kakor koli pogleda? je brezveze - je pa res, da so audi fahrerji in bimmera?i pa? poseben tip folka... Zmaj ti bo? najbolj vedu, ker si mel audija in zdaj BMW... a je tako al ni?
No pa ?e drugi del - jaz ne vem a sem res aboniran na zahodne sosede. To, da se na omejitvi 50km/h vozimo 37km/h me niti ni toliko zmotilo, ampak, da ob tako nizki hitrosti ne more zadeti pasu je pa milo re?eno sme?no. Pol pa k ?e vse predvidim, tudi to da bo zapeljal spet na desno in ostanem varno za njim... si re?em no to je to, ko se vrne nazaj na svoj pas, v?ge levi ?migovec in ko sem vzporedno bumbar spet desno vame. Verjetno si je misli, ?e v prvo ne rata bo pa v drugo.
?e enkrat dobrohoten nasvet, ko zagleda? italijansko tablico, o?i na peclje in nogo na zavoro, ker je velika verjetnost, da se bo nekaj neprijetnega zgodilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja sej.... za 12 let stare avte ho?ejo 30 jurjev - bolanija.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani