to je pa zato ker tehnika na Kitajskem na podorčju EV dejansko gre s svetlobno hitrostjo naprej. Tam se ne prodaja 5 let stara tehnika, ki je imela znane napake še kar naprej, kar se dogaja EU znamkam že dolga leta.
Torej tolk o trajnostnem načinu življenja. Ko se zaradi dejanske zastarelosti mečejo 5 let stari avti na odpad. Noben ga noče, popravilo se ne splača, je tolk zastarel, da vsak naslednji kupec bi imel samo stroške z njim. Vprašanje je kako bo z rezervnimi deli.
Trenutno zgleda takole, da če kupiš električarja, ga kupiš dokler bo trajal in ga zapelješ samo še na odpad. Po 10 letih je vreden verjetno 0€ al pa je celo v minusu, ker ne vem kako je z razgradnjo baterij, ker v to obdobje šele prihajamo.
Strahota bo verjetno vsak karambol pa ne zato, ker bi kaj zagorelo, ampak ker bo vrednost tako nizka, da bo zavarovalnica vzela 60% evrotax vrednosti in ta bo limitirala proti nič. Ravno zaradi tega se zavarovalnice niso odločile dvigniti premij, ker vrednost EV-jev tako hitro pada, da so končna izplačila sila majhna.
Kaj torej naredit, da vsaj malo ohranjaš investicijo, ki je v obliki avta kar precej velika? Trenutno žal edino tako, da še vedno kupiš ICE in verjetno bo še desetletje tako pol pa itak naj ne bi več imeli izbire. V teh 10 letih pa pač računat na to, da se bodo cene izdelave baterij tolk zmanjšale, da ne bodo glavni strošek. Da bodo zato tud EV-ji ohranjali ceno in da se jih bo splačalo popravljat in kaj tudi zamenjat.
Tudi ne razumem zakaj bi še iz SUVa z motorjem z notranjim izgorevanjem na limuzino z električnim pogonom. Ampak, 100 ljudi 100 čudi
Osebno tud mislim, da je tole še za preskočit, ker Mazda je izbrala tega ćajniza zgolj za vmesno fazo predno razvijejo svoj EV. Se pravi trenutno bolj kot ne mašilo za na trg, da se znebijo kaznim za izpuste ne pa za dolgoročno razvojno opcijo.
Teh še ni tukaj. Govorimo o tistih, katere smo kupili vozili nekaj let in verjetno v večini bili kar zadovoljni. Verjetno tudi ti s tisto tvojo bivšo petko. BT-jke nisem omenil, ker je preveč Forda zraven, da bi bila čistokrvna Mazda. Pač nek hafu, kot takemu miksu pravijo Japonci..
Tale BYDon žal ni vreden nič. Ko ga kupiš je tvoj za vedno, ker se ga prodat ne da več. Se pa tehnologija pri Kitajcih tolk spreminja, sploh pri EV, ki je recimo danes star 5 let, je že tako hudičevo zastarel, da je vsak nakup izredno slabo dejanje. Po drugi strani ICE star 5 let je skoraj enakovreden po tehniki novim.
Še premal si rekel provizije... zato sam nimam nobenega slabega občutka, ko se dilamo za popust pri nakupu novega. Za 10% nižjo ceno mislim, da je kar fer tako do mene kot do avtohiše, ki ga prodaja.
To je verjetno t.i. enodnevna registracija. S tem si povečujej število registracij do uvoznika in si izboljšujejo prodajne številke ter rabate. Načeloa take pol prodajo v tujino, ampak tale jim je pa "obvisel" na lagerju.
Običajno zavarovalnice kar zahtevajo uničeno luč, vsaj v mojem primeru je bilo tako (dejansko ji je moral servis zamenjano luč poslati).
Logično, če pa servisi goljufajo, da se kr kadi. Problem je vedno v tem, da pri takih golkufija nategnejo še tebe kot stranko. Če je menjava je menjava in ne popravilo. Pred mnogo leti so mi zbili dvoje vrata na KIA in zavarovalnica je odobrila in naročila menjavo ter jo plačala. Men so menjali samo ena vrata, druga pa poklepali in to precej šalabajzersko, da nisem rabil dolgo, da sem to porajtal. Ampak, ker je bil glavni problem bolj v barvi, ki so jo kiksnili in želeli, da avto dvignem v mraku in dežju. Ma sej bi nadaljeval ampak takrat me je prjelo, da bi kr enga od teh "mojstrov" direkt na njuško ruknil.
Imam tudi Bridgestone Alenza 001 na CX-60 kot prvo vgradne… in se zaenkrat obnašajo čisto OK… tudi na mokri cesti…
Fantje pravijo, da nimaš prav in da drsijo v mokrem. Jaz sicer tega nisem opazil, ampak so bili sila prepričljivi, tako da bom menjal gume k ne zgledajo niti blizu menjavi.😉
Seveda je razlika, če bi zdajle zamenjal za ganz nove, ja je logično, da nove zmagajo, ker vedno po menjavi je občutek boljši... ma sej mora bit, ker če ne bi bil bi bilo sila čudno in nelogično.
Summit Leasing ja, ampak po novem so od srede septembra kupljeni s strani NLB. Pa Lease&GO je tud će naš, pa platforma doberavto.si tud. Ampak kaj mi pomaga, če se grejo neke zamere kot kaže.
Mogoče pa sam nisem dojel kaj pomeni na avtu tista nalepka in tablica z napisom Stop. Aja video, je nekoliko daljši, da se vidi koliko časa so se tam igračkale na cesti.
Najprej jo moram dobit... neki se prepucavajo fantki med sabo in avto je že zrihtan in stoji, lizing pa motovili. Tko, da sem moral Latrino od Capturja, danes naročit na servis pa gume zamenjat. Fak je ta avto gnojna jama.
Čist resno vprašanje, a kdo tele Bridgeston 225/45/R19 rabi za kakšen drift ipd. Mu jih šenkam, ker če se ne pojavi kandidat jih pustim pri vulkanizerju.
A ti štumfi smrdijo al ti je cegu na glavo padu, ta take klatiš? Boš počasi začel na volitvah Janšo obkrožvat?
Brez skrbi, ne bo treba, ga bodo jutri zaprli za pol leta. Ma ne, sej se hecam, samo pogojno bo dobil pa mal ga bodo po rokci udaril in rekli ti ti ti, da ne boš eno leto kej tazga spet naredu.
V glavnem, točka 3 je "off the table" torej. Samo še 1 in 2 ostaneta - @50keda kako se GY obnesejo v dežju in ali si zadovoljen z njimi?
V tednu, ko smo imeli lkar nekaj dežja sem malo sprobal moje trenutne gume. Kaj naj rečem, drsijo natančno tam, kjer so drsele zimske, se pravi to ne more bit merilo. Torej, a zamnjat al ne je veliko vprašanje, ki mi ponuja tri odgovore
1.) vozim obstoječe pa v dežju nekoliko bolj previdno
2.) zamenjam za nove GY pa še vseeno v dežju ne divjam, te gume pa podarim nekomu za drift.
3.) prodam navornika in si kupim G165, da mi ne vrti v prazno pri močnejšem pospeševanju v mokrem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Torej tolk o trajnostnem načinu življenja. Ko se zaradi dejanske zastarelosti mečejo 5 let stari avti na odpad. Noben ga noče, popravilo se ne splača, je tolk zastarel, da vsak naslednji kupec bi imel samo stroške z njim. Vprašanje je kako bo z rezervnimi deli.
Trenutno zgleda takole, da če kupiš električarja, ga kupiš dokler bo trajal in ga zapelješ samo še na odpad. Po 10 letih je vreden verjetno 0€ al pa je celo v minusu, ker ne vem kako je z razgradnjo baterij, ker v to obdobje šele prihajamo.
Strahota bo verjetno vsak karambol pa ne zato, ker bi kaj zagorelo, ampak ker bo vrednost tako nizka, da bo zavarovalnica vzela 60% evrotax vrednosti in ta bo limitirala proti nič. Ravno zaradi tega se zavarovalnice niso odločile dvigniti premij, ker vrednost EV-jev tako hitro pada, da so končna izplačila sila majhna.
Kaj torej naredit, da vsaj malo ohranjaš investicijo, ki je v obliki avta kar precej velika? Trenutno žal edino tako, da še vedno kupiš ICE in verjetno bo še desetletje tako pol pa itak naj ne bi več imeli izbire. V teh 10 letih pa pač računat na to, da se bodo cene izdelave baterij tolk zmanjšale, da ne bodo glavni strošek. Da bodo zato tud EV-ji ohranjali ceno in da se jih bo splačalo popravljat in kaj tudi zamenjat.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani