Skoči na vsebino
Mazda 3
Napisano

Jaz ves čas, saj ga mam na voljo že pri 2700 obratih :nevem: Vsako vključevanje na AC je poln navor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno ;) 

 

Aja, sej res, pozabil, da imate eni še vedno atmosferce. :hudicek:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Če ta forum bereš, je idealni avto rdeča mazda 6, 150 konjičev in to karavan... Za ostalo ne vem... 

 

Lahko je tud titanium flash metalic brown.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil. sramezljiv

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

Ja, ko sem menjal avto sem prletu v salon z dizelco, se usedem v tega x, pa sem ga poskušal mal priganjat pa skos občutek, da to ne gre nikamor. Šele na AC, ko smo tulil pri 130 v tretji se mi je zdelo, da vseeno gre. Ampak je bil kr mal hladen tuš in sem pač ostal na dizlih.

 

Verjamem, pa d ače prideš s kakšnim n/a bencinarjem in se vsedeš v X, da imaš nasmeh do ušes. Ja ni enostavno, da bi dal 35k€ pa že na testni vožnji dobiš pomisleke a je to ok al ni. Tega pač ne sme biti. Pa ni v igri samo motor, je tud oblika in je tud notranjost, ergonomija itd.

 

Jebemu sej tud če ti baba ni všeč na prvi pogled se verjetno ne greš zapletat in jo pecat za vezo, z mislijo, sej mogoče mi bo pa čez kakšen let bolj všeč.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 41 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

Kaj se zdaj nekaj ven vlečeš. Kot večina nas si ziher volil za vstop Slo v EU. 

 

Prijatelji iz Anglije so vedeli povedat vic o deželici, ki si je stoletja prizadevala za svojo samostojnost. In, ko jo je končno dosegla, ni vedela kaj bi z njo...

 

Da, ampak za neko drugo Evropo. To je bila takrat bolj ekonomska skupnost, ki so jo uspeli z Lizbonsko pogodbo leta 2007 spraviti nad parlamente in vlade držav članic. Zadeva je bila tako prefinjeno speljana, da se je odločalo v lokalnih parlamentih in ne na referendumu, kjer bi verjetno padla praktično vsepovsod. Edini, ki so se "drznili" narest referendum, so bili Irci, kjer je seveda ratifikacija sporazuma padla. Nato so s strani Eu komisije in drugih inštitucij dali Irski toliko bonbončkov v podkupnino, da je na novem referendumu bila izglasovana ratifikacija.

 

Že leta 2004 so poskušali izglasovati ustavno pogodbo pa je tudi ta padla tako v Franciji in Nizozemskem, ki sta bili edini, ki sta ratifikacijo poskusili speljat preko referendumov.

 

Torej, kjer koli se je poskušalo na referendumih, da bi to bila demokratična volja ljudstva je vedno padlo. Zato so se odrekli neposredne demokracije in volje ljudi, ki so videli, da gre za ustanavljanje naddržave, ki bo vladala vsem v uniji in določala vsem od ukrivljenosti kumar, do pritrjenosti plastičnih zamaškov, do elektrifikacije, do spodbujanja vojn, kraj ipd.

 

Da ne bi to zgledalo kot, da se ustvarja novi rajh oziroma naddržave so celo imena ministrov zamenjali za komisarje ipd kot je ustava, himna, zastava, zakoni ter jih poimenovali tako, da EU ne bi izgledala kot naddržava, kar dejansko je. 

 

Problem je v tem, da vsi živimo v iluziji, da imamo volitve, da izvolimo parlament, da pričakujemo da bo parlament delal zakonodajo za nas. Več ali manj je pa parlament le še potrjevalec zakonov, ki se jih naredi nekje drugje, tam kjer mi kot volilci praktično nimamo nobenega vpliva. A še vedno je vse tako lepo zavito v celofan, da smo svetilnik demokracije.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 27 minutami je Slivka napisal:

Kdaj sem že napisal: kar smo izvolili, to imamo.

 

Jaz nisem EU komisije izvolil, ti tudi ne. Torej kje je tukaj neposredna demokracija? Nikakor pa ne pristanem, da me kdo zdajle krivi, da sem narobe volil, če nismo nič volili, ampak so bili neki lobisti postavljeni na položaje v Bruslju. :nevem:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Bolj sem mislil v tej smeri, da recimo ena zgonjena 5-6 let stara premijka nima niti približno lastnosti nove, katero so kot tako testirali. Zato pa pravim, da bi bilo fino imet teste tudi skozi življensko obdobje te gume.

 

Zdaj pa nekdo vzame novo kitajsko gumo (vsaj povprečne kvalitete) pa jo ima le dve sezoni in spet menja za novo. Še 1x, škoda da nimamo takih testov, da bi lahko primerjali novo kitajko in 6 let staro premijko s 4 mm profila.

 

 

Je pa res, če oboje kupiš novo pa dileme ni, premijke zmagajo. In če denar ni ovira menjaš vsake dve leti za novo premijko pa si zmagovalec. Ampak to je kar iluzija.

 

Sam čakam na otoplitev, da menjam nazaj na Bridgestonke, počakam na dež pa da vidim na tisti odsekih, kjer je drsela že zimska premijka, kaj bo. Če bom res imel občutek, da ni več OK letijo dol pa čeprav bi glede na profil zdržale še 1x toliko.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 1 minuto je Deeyan napisal:

Ni res, ene majo bele robove 😋

 

Izjeme so zato, da potrjujejo pravilo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

Malo več napiši o teh črnih gumah, mogoče komu pride prav v zadnjem trenutku.... 🤔😉

 

Kaj naj, vsak se sam odloča kaj bo vzel je pa nekaj res vsak ima drugačne reference kaj gleda na gumah in kako vozi. Se pa vseeno delno strinjam z @jures nova guma je nova guma in načeloma boljša od neke obrabljene pa čeprav je ta obrabljena premijskega izvora.

 

Zato je pa meni vedno žal, da se testi ne delajo, ko so gume stare nekaj let in recimo na polovici življenskega cikla. To bi bila prava primerjava.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Bini napisal:

Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....:nevem:

Pa nej dajo na 90 al pa raje na 80... napredek se vidi v zmanjševanju hitrosti pa naj bo človek pameten. Še avione naj omejijo na 300-400km/h, pa bo.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

U, tebe so pa že hudo zdelal, da te tud satira in parodija ne zanimata več. Škoda, eni se še mal upiramo indoktrinaciji, drugi ste pa kr obupal.🙁

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Hja, le kdo je v tej zgodbi fašist in nacist? Ne glede a se strinjaš z nekom ali ne, ti nikakor ne daje pravico, da uničuješ njegovo lastnino ali še kaj bolj dramatičnega. In ravno teli, ki to počnejo se skrivajo za besedami liberalnost, demokracija in drugo. Noro v kakem svetu živimo - zahod in njegovo poimenovanje demokracije oziroma tako imenovanega svetilnika demokracije, je zglajzal na polno. Pa da ne bom preveč pisal je v tem videu zbrana vsa abotnost trenutnega dogajanja.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
Pred eno uro je GregorV napisal:

Kitajski Porsche 😃

 

Porsche za reveže. Še emblem so ukradli Lambotu. :whatever:

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Očitno je bil danes res en poseben dan.

 

Od izsiljevanja prednosti, do Italijana, ki ne ve kaj je stop znak, niti, da nimaš prednosti, niti kaj je desno pravilo. Pogled je imel pa kot krava, ki stoji na tirih in se ji bliža vlak. 

 

Zadnje pa ne vem, a je blo zanalašč na prazni AC, notri pa dva starostnika, ki bi morala ob takem vremenu bit doma na toplem, ne pa da se spravita na cesto delat pizdarije.

 

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Še dodaten odgovor @Alex zakaj se to zgodi kar opisuješ. Recimo, da na vrhniškem klancu v trenutku, ko ne držiš žene za koleno pade hitrost na 100km/h in si v 6 prestavi. X motor je takrat pri 2000 obratih in ima komaj 56KM na voljo. Dizelca ima takrat sicer obratov še manj 1700 a kar 92KM. Razlike je kar 36KM in če vemo, da gre zadeva v klanec se to še bolj drastično pozna.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? 

Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. 

Ne vem koliko časa bom trpel to. 

 

Ja natančno tako - odgovor je pa popolnoma enostaven in sicer turbo dizel ima največ uporabne moči že zelo zgodaj na obratomeru, atmosferski bencinarji pa na koncu krivulje. Razlika je v tem, da se večino časa uporablja začetni del obrato, le rdko pa končnega. Zato skos govorim kako zavajujoče so navedbe o konjaži na specifikacijah posameznih motorjev.

 

Tale primerjalni graf dizla 150KM v šestki in tvojega CX-30 premijca s 186KM pove vse oziroma skoraj vse.

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je samSimon napisal:

A mi lahko nekdo prosim najde krivuljo navora še za mojo 2010, 2.0, 155 konjsko, za primerjavo? Oziroma, ali je morda krivulja podobna tej novejši 2.0 E-skyactive na zgornjem grafu, zeleni?

 

Krivulja navora in moči pri določenih obratih

 

image.png

 

pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.

 

image.png

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 14. 3. 2025 ob 16:22 je Janez007 napisal:

 

Sem vesel, da je boljši G140 celo 2.000€ cenejši od manj zmogljivega (slabši navor pri 2.000 obratih, kaj šele pri 1.500 in manj ... območje, ki je najbolj uporabno), navitega X186. 😁 

 

image.png

 

Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel

 

In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo.

 

image.png                    
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
         
                         
         
         
         
         
       
       
       
       
       
       
                         
         
         
       
       
       
         
         
         
       
         
                         
         
         
       
         
         
       
       
       
         
         
                         
         
               
               
                 
               
               

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 4 urami je Bini napisal:

Tisto o 6.0 l pri G140 pozabi.... 😉

 

A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov. :nevem:

 

Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

Tole niso ravno uradni tovarniški podatki ampak so kar vredu in precej v prid x186 motorja, sploh tisti od 0 do 160 je 5 sekund in to je v metrih pri 160km/h kar veliko! :danzoman:

 

Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.

 

99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.

 

V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.

 

Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.

 

Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.