Sem jih ?e kar nekaj ?el gledat pa ?e nisem na?el (o?itno sem prve? zbir?en).
Ena je bila slo. poreklo obputana od to?e (ne pretirano) ampak ?e prodana.
Ena je bila uvo?ena italjanska z meni ok opremo, toda ob vpra?anju ali lahko dobim VIN je bil odgovor: "Lahko samo avto je bil redno servisiran na neuradnem servisu....imamo listke", me je minilo :|
Bo treba ?e malo po?akat....opa?am, da tko 2-3 na teden pridejo na avto.net
Redno servisiran, najbolj pomembno je da je naredil veliki servis na 120k. Videti je pa ena redkih z realnimi km...
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
- ne kupuj bencinarja (pije 8-10l) odvisno kje vozi? - jaz bolj MB in okolica
- slaba pri v?igu (v?asih te?ave) ni pa me pustila ?e na cesti
- preden kupi? preglej podvozje...jaz sam nisem pogledal ni? spodaj (si misli? tak avto pa tak letnik ne more bit rjast)...na 1 servisu pa ?ok rja od rje...12h dela in uredil ima? na forumu pod VZD
- neprakti?ni 3 sede? (prav zaprav pomo?ni sede?)...moja ima sicer 7 sede?ev tako, da ko gremo na izlet (4 odrasli + otrok) -1 sedi odzadaj (na 6 sede?u) , na pomo?nem srdinskem sede?u ne more? sedet dalj ?asa
- vozne lastnosti super
- 110KM premalo za to te?o...kupuj mo?nej?ega (tudi poraba bo manj?a)
druga?e pa sem zadovoljen...kot sem omenil me ?e ni pustil na cesti
- aja to pa je najhuje...airbagi se ne dajo izklopit odspredaj??? halo to je dru?inski avto...preveri ?e ima vgrajen modul...moja nimam...jaj?ka odspredaj odpade...pa sem kupil dru?inski avto
Lp Dejan
Airbag izklop se da naknadno vgraditi - to sem sam naredil na moji, ampak ja sem izbuljil o?i, dru?inski avto pa brez tega
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
ponavadi je tam mrtev kot brisalcev ja - ali pa v zg. desnem pri sovozniku. Mojo kamerco za cesto dam za ?pegel, ampak me ne motijo brisalci, ker poanta je da ima? ujet tisti moment morebitnega crasha
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
In kaj je tukaj tako lepo napisanega? Pustmo, da avtor ne ve kako se dolo?a struktura cene goriva in da tanka pri nekem izmi?ljenem ponudniku OMW (verjetno je mislil OMV).
Ampak dajmo ?e enkrat:
Cena goriva (benz 95) je sestavljena takole:
- prodajna cena brez dajatev: 0,69675?
- tro?arina: 0,50242?
- DDV (se obra?una na vse - na osnovno ceno plus tro?arino ): 0,23983?
- Skupaj je to torej maloprodajna cena, ki je dolo?ena kot maksimalna prodajna cena in zna?a pri 95 oktanskem torej 1,43900?
Trgovska mar?a je torej edina stvar na katero lahko ponudniki goriv vplivajo in je navzgor fiksna ter je vklju?ena v prodajno ceno brez dajatev - zna?a pa 0,08134 ?.
Trgovci sami torej lako vplivajo le na tistih 8 centov cene koliko se bodo odpovedovali svojemu zaslu?ku in ni? ve?. Vse ostalo je pa odvisno od borznih gibanj cene nafte in menjalni?kega te?aja valut ter vi?ino tro?arin, ki jih dolo?a dr?ava tudi na osnovi EU direktive koliko sme biti najni?ja tro?arina.
?e prenesemo na to v tujinu je tudi tam v ceni v?teto vse navedeno le dr?ava se ne vme?ava v mar?e ponudnikov goriv zato take cene oziroma, ?e bi to sprostili verjemi, da bi bile cene goriv tudi pri nas bistveno vi?je - si ?elimo to?
Na kratko, komur se ne ljubi brati - ?e cena goriv pri nas ne bi bila regulirana bi bila precej vi?ja... pika.
in koliko predstavlja 0,08? od 1,439? 5 posto za trgovce, in koliko 0,7 = 45%.....tudi jaz ne bi v tem primeru dajal svoje mar?e - to je tisto kar ho?em povedati, vlada ima preve? in sama omejuje konkurenco, vkolikor bi pa trgovci imeli vsaj 20% bi se lahko igrali na temo bolj?ih pogojev
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
eee pa sej mamo to?no takole zdej urejeno oziroma je tako urejeno ?e kar nekaj ?asa. Ablast dolo?a zgornjo ceno goriv navzdol pa ni ovir in ?e se komu izzide lahko prodaja gorivo tud po 1? ali ?e manj.
Zavedat pa se je treba, da ve? kot pol cene goriva so zdaj tro?arine in DDV tako, da na koncu trgovcu ostane nekaj centov dobi?ka in edino teh nekaj centov se lahko odpoveduje - drugega ni al pa da najdejo dobavitelja, ki ti proda gorivo mimo borz oziroma mimo sredozemske borze po precej ni?ji ceni, kar je utopija saj so lobiji in kvazi "regulatorji" takoj v luftu.
Ni ravno tako, tro?arino pla?ujejo ljudje, ne dobavitelji - ampak mar?o dobaviteljem dolo?a vlada!! Skratka vse 3 postavke, nabavna cena, mar?a in tro?arina so v naprej dolo?ene, ni prostora za fleksibilnost, kot v tujini, kjer ima vsaka pumpa svoj cenik, pogosto celo ista znamka (Agip) razli?ne cene po krajih - vse se prilagaja mre?i stro?kom, povpra?evanju, porabi (mondena letovi??a itd)....
Pa se ti ne zdi, da bi z ni?jo ceno pol evra pridobil tako kupno mo?, da bi promet in mar?a bila bolj?a + izpogaja? si lahko bolj?e nabane cene.
ampak trg je kontroliran - to ho?em povedat, Petrol, OMV.....whatever...v ozadju je politika
In ti pod 1000eur garant ne bo ra?unal, razen ?e res dobro pozna?, sploh ?e je kje bolj iz juga italije avto.
Zakaj pa? ne najde? nekoga ki zna italijansko, najde? par primerkov, kombi + prikolica in gre? sam iskat...sploh ?e je tja do Venezie ni panike a ne...mislim da bi pri?paral ogromno.
berem malo kaj je treba, in sploh ni tako zaf....?e je iz EU....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Ko gre cena goriva gor za 1? na tank je pa ogenj v strehi? Meni se to zdi ?isto OK. Je pa problem ker je to do nas pri?lo ?ele zdaj, v tujini so razli?ne cene goriv pri razli?nih trgovcih nekaj normalnega. Kartelni dogovor pri nas?
Se tudi takrat ne prito?ujem, ?e pa misli? ljudi, ki ?ivijo da komentirajo po forumih .....te naj raje kako kavico in kak ?ik na dan manj pa bo.
Govorim, o tem da gre za marketing, ki izkori??a naivnost ljudi. naredimo tako kot v italiji, kjer je samo zgornja cena benza dolo?ena, na dol ja pa odprto in tisti, ki ima najve? jajc v konkurenci lahko najve? pridobi!
No je pa v italiji kontra efekt - vse pumpe so ?e na robote / avtomate.....ljudje redko ?e kelnarijo
Pri nas se pa s tem podpira lobije, ker ni prostora za konkurenco
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Yu se po moje spla?a za ?isto nov avto - zakaj - manj okvar + 4 leta ni tehni?nega . Po 4h letih pa ?e je treba ven vr?e? pa si ?e vse 3x nazaj dobil za ceno 500? :)
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za mejo pa mad?arska avtocesta - flat 300km, 130 na uro kot do sedaj, trenutna ne pade pod 7, v rahel klanec 11, po klancu navzdol !!!! 4,5 - vedno je takrat 0 ali 1,5, po ravnini 7,5....??? WTF
in pridem do budimpe?te s povpre?no 7,6L - pa tok sem imel ko sem prikolico vlekel, ni mi jasno ali gnojnica ali pa se cikla regeneracija.... :ne vem: ampak avto je spucan, petek do rovinja, nedelja nazaj, in takoj na pot danes....od tankanja pa tole....
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Je treba vedet, da se leasin v slo in leasing v italiji, nem?iji itd. razlikuje... pri nas si po kon?ani pogodbi (po popla?ilo vseh dolgov) lastnik avta ti, medtem ko v italiji po kon?ani pogodbi avto vrne? v avtohi?o... Sigurno nekdo na avto pazi dost bolj, ker ve da bo enkrat on lastnik in ga bo moral sam zdilat naprej itd, kot pa nekdo, ki bo avto vrnil nazaj in potem spet vzel novega... tako pa? je
Ko sem delal na dunaju, sva imela z enim oslu?bencem v vlolvo avtohi?i malo debate ravno o tem... kako je kaj s tem izvozom... da ne nakladam zdej cele ?torije in povem na kratko... kar se da pri njih prodat se proda itak tam, kar pa ne gre prodat, se pa ve? ali manj izvozi... pri izvozu imajo dost manj profita..
Tudi pri nas ima? ali samo najem - operativni ali tak z odkupom, ?isto po ?elji.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Leasing? Ne vem. Zdi se mi, da tisti, ki jemljejo na leasing, avto zjebejo do konca, potem jim ga pa hi?a vzame zaradi neodpla?evanja obrokov. Seveda ne govorim, da je to pravilo, pa? pa samo moje mnenje.
Tukaj se pa mo?no moti?. Leasing je samo na?in financiranja, ki je celo koristen za podjetja, sam se tega poslu?ujem ?e 6 let. ?e ve? italijanski leasingi so v ve?ini alles inclusive, kar pomeni da je v?tet tudi servis, in je celo najbolj?a garancija da je bil servisiran.
Glede zjebanja avta pa je to zgolj lastnikovo dejanje, ne glede na to kako je kupil avto.
Moja prej?nja 6ka z italijanskega leasinga je imela 170.000km - garantirano zvo?ena in spucan DPF in vse ra?une s servisa do 140.000
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vpra?aj se tudi, ?e ni alternator fu? - v smislu da ne polni akomulatorja, in je lahko zato prazen, na klemah mora biti dobrih 14V ko avto lavfa
Sicer pa koliko je star akomulator - ko se enkrat sprazni, ni ve? dober ?e posebej starej?i
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani