hja... to je lahko od dr?ave do dr?ave odvisno... v bistvu ti lahko homologacijo prekli?ejo in si v prekr?ku, ?e se vozi?. Sam dvomim, da bo to... po moje bodo razliko v DMV moral dopla?at teb bodo pa dali od?kodnino.
Je pa sicer celo teoreti?na mo?nost, da bi moral kupec dopla?at DMV - pravno je to mo?no ampak dvomim, da bo VW dopustil to, ker potem je pa res tole njihov propad. Sicer pa Merklca to ne bo dopustila in bo pomagala VW-ju, evropske komisije bodo pa stran gledale. Zaradi take pomo?i je Elan skoraj moral it v ste?aj, ampak pa? Elan ni VW.
Trditve, da zimska guma poleti ni primerna za vo?njo v glavnem ne dr?ijo. Govorim za normalne voznike in ne dirka?e, ?eprav tudi sam nisem najbolj po?asen voznik. Na mokri cesti je pa? treba upo?tevati nekoliko (lahko re?em zanemarljivo za normalno vo?njo) slab?i oprijem. V nalivih pa je mogo?e celo bolj?a od letne gume zaradi ve?je vi?ine profila. To potrjuje tudi izku?nja iz te?aja varne vo?nje na Vranskem, ko so se vsi s ?primernimi? gumami zaletavali v vertikalno vodno prepreko, jaz pa sem se ustavil cca 5 m pred njo. In?truktor je pri?el pogledat kake gume imam in se ?udil (bile so zimske >Fulda).
?al tisti poligon ni referenca. Tam je posebna drse?a podlaga, ki naj bi simulirala sneg in led ter odna?anje vozila pa da se pri tem ne uni?uje samih gum. Zato se seveda tam bolje obnesejo zimske kot letne. Ampak take podlaga nikjer ni na pravih cestah pa naj bodo ?e tako drse?e. Ker je podlaga tako drse?a (sploh ker je namo?ena) se tam resni?no najbolje obnesejo gume, ki imajo ?im manj?o sti?no povr?ino in najve?jo mehkobo, da se prilimajo podlagi. Preizkusil ta drse?i poligon tako z zimaki kot z letnimi in sploh ni primerjave - z letnimi in to ?isto novimi si ve?ino ?asa vrtavka sploh, ?e pripelje? malo hitreje - z zimskimi (starimi tri sezone) se pa nisem nikoli zavrtel. Za primerjavo pri zaviranju na obi?ajnem asfaltu (navadno prva naloga na treningu) pa je bila zgodba diametralno obrnjena. Z letnimi sem uspel ustaviti pri hitrosti 105km/h, z zimaki pa sem pri 90km/h presegel zadnjo ?rto ustavljanja.
Ti sicer ?isto verjamem, da pazi? in si varen voznik ampak vseh situacij ne more? predvideti in lahko se zgodi, da bo? neko? rabil ravno tiste metre zaviranja, ki ti jih zimska guma ne omogo?a.
Je pa zanimivo da od nem?ke svete trojice (Audi, BMW in Mercedes) so samo lastniki me?k z naskokom najbolj normalni.
In ravno prej?njo soboto, ko sem bil na AC sem mislil, da sem na?el normalnega kvazi olimpijca s ?rnim A6, ki je na zo?anju (dva zo?ana pasova zaradi del) lepo vozil za tovornjakom s hitrostjo 95km/h. No glej ga sem si mislil kon?no normalen in tako naju prehiti nekaj vozil po levem pasu nakar kvaziolimpijcu "pukne" film in se vr?e na levi pas ter se postavi v?tric s kamionom in tako vztraja naslednjih 8km do konca zo?anja ter tako ne pusti nobenemu ve? naprej.
Se pravi, ?e ne more bit agresivni bedak je pa? prepri?an, da mora bit bedast cestni ?erif.
To z du?ami so si izmislili tisti, ki so bili ?e tako nesre?ni, ker njihov jekleni konji?ek ni spadal v nobeno kategorijo prese?nikov tipa najbolj?i, najbol tehnolo?ko dovr?en, najhitrej?i, najvar?nej?i, najbolj zanesljiv, najmanj pokvarljiv, najlep?i, najbolj udoben... itd itd. Hja pol pa ostane samo du?a, ki je noprijemljiv pojem pa ga z lahkoto skrije? kamorkoli saj noben ne more preverit ali jo ima ali nima.***
***Katjaa ne me ubit, sej nisem mislil na Alfo ..... ali pa? . hihi
Ne vem sej sem mogo?e spregledal ampak a je kdo res naredil test v realnem prometu, z dvema enakimi avtomobiloma pa da je pri enem uporabljal S&S pri drugem pa ne. Tako bi se dejansko videlo kolk je to sploh smisleno.
A pol si bil ti 14 dni nazaj, ker sem moral ?ez Tuhinjsko saj so AC zaprli na Trojanah. Pa glih sem razmi?ljal ker bimbo se na omejitvi 90 vozi 50. Je naredil kolono za popizdit.
En velik problem je pri vseh teh testih in sicer se testirajo samo nove gume tako, da za prvo zimo ?e lahko zaupa? tem, ko so gume nove. Kaj pa potem, ko se ?e malo obrabijo in ostarijo? To pa noben ve? ne testira in ve?ino ?asa vozimo "stare" gume, ker le redki so junaki, ki jih menjajo vsako ali pa vsako drugo sezono.
Si se pa prav potrudil, da si na?el kombinacijo, kjer je Mazda slab?a pa ?e to ne zarad motorja ampak menjalnika, ker DSG je skoraj enak ro?nemu menjalniku, medtem ko klasi?na avtomatika v Mazdi pove?a porabo za cca en liter.
Scout z ro?nim menjalnikom in 150KM 6,57 (184KM je samo DSG)
Mazda 6 z ro?nim menjalnikom in 150 KM 5,93 (175KM 6,38)
Druga?e pa ?e enkrat... tistih podatkov sei nisem izmislil ampak so iz spritmonitorja, kjer ogromno uporabnikov zapisuje svojo porabo in to je edini in najbolj realen pokazatelj koliko kateri avto porabi. ?e ima? dovolj velik vzorec meritev se izni?ijo tudi ekstremi in druge napake, ki so odvisne od posameznikovih specifik in re?imov vo?nje.
Aja pa ?e to - Mazda ne mara po?asnih jajcanj in penzionerskih pospe?evanj ampak je treba pospe?it kot se spodobi pri zaviranjih pa je klju? v predvidevanju in ne da goni? do zadnjega trenutka pol pa bumf po bremzi.
?e pa spremlja? forum smo imeli ?e 2x poraba izziv in tam lahko preveri? kolk smo na testiranju kurili
No TDI motorji so vseeno bistevno bolj var?ni kot Mazdini. Ne govorim za Skyactive ampak za recimo mazdin 2.2 130 km vs TDI 140 km.
En liter manj pri passatu. Je lacres da je motor anemi?en.
Celo bencinski motorji TSI so izredno - presenetljivo var?ni. superb 1.8 TSI 160 km potro?i cca 8,5 litra, medtem ko moja mazda cca 7 litov.
Pri VW delajo ?ude?e. Sicer oba notorja tako tsi kot tdi sta anemi?na.
A ne to pa ne... vozim namre? tako Passate kot Mazdo 6 pa ti lahko povem, da je oboje zelo zelo podobno. Razlike se v decilitrih merijo, ?e sploh.
?e pa meni ne verjame? pojdi pa na spritmonitor.de pa preveri povpre?no statistiko pri velikem vzorcu kar je dejansko najbolj realen pokazatelj
Nekaj primerjav z ro?nimi menjalniki
Passat B7 (2010-2015) TDI 140KM ima porabo v povpre?ju 6,06l/100km
Mazda 6 III (2012-2015) CD 150KM 5,93l/100km
Pa ?e starej?e razli?ice
Passat B6 (2005-2010) TDI 140KM 6,46l/100km
Mazda 6 II (2008-2010) CD stari 2.0 motor 140KM 6,65l/100km
Mazda 6 II (2010-2012) CD novi 2.2 motor (125-129KM) 6,50l/100km
Tudi glede bencinarjev je recimo Mazdin 165KM Skyactive pri porabi 7,29l/100km - se pravi liter manj kot pri enako mo?nem Superbu z nekim hudim TSI motorjem. Celo 2.5 litrski 192KM Skyactiv je enak pri porabi kot 160KM TSI v Superbu. Tolk o downsizingu pa VW superiornosti.
Sam to je res - pri nas je S&S res bolj BS, ker redko pride? do situacije, da bi stal ve? kot minuto. Ponavadi ima? pa pri po?asnih premikih po 3x ali 4x ugasnjen in zagnan motor v minuti... ?e je to prihranek sem jaz pape?.
To so samo marketin?ki triki, ki z realno uporabo nimajo kej dosti veze ampak dejansko so le v redkih primerih u?inkoviti in so verjetno nekje na nivoju zavajanja z izpusti.
Tele teste bi morali izvajati na pravi in vedno isti stezi z gumami in predpisanim tlakom, ki jih dobi? ob nakupu avtomobila in sicer z dvema modeloma (najmanj opremljenim in najbolj). Vozili bi izku?eni vozniki po to?no predpisanem ciklu. In ?e so izven predpisanega koridorja preizkusa je test neveljaven in ga morajo ponoviti. Testiralo bi se jeseni in spomladi nekje pri temperaturi od 15-20 stopinj seveda v suhem. Vo?nja bi bila enkrat v eno smer drugi? v drugo, da se izni?i ?e te?ava z morebitnim vetrom.
Vse se da, ?e se ho?e in to je dejansko realen podatek, vse ostalo je BS.
Moram pa re?t, da pri Mazdi se niso niti toliko hudo zlagali, da so navedli 5,6, moje povpre?je pa je 6,4. ?e pa bi se vozil do maks 100km/h same relacije pa verjetno pridem tudi na okoli 5 litrov tako, da tole je kr po?tena ocena.
Pa? gre? po desni mimo pa se ne obremenjuje? s tem - takle patron z bimmerjem pa? ni za na cesto, ker se o?itno ne zna obvladat, verjamem pa da pride do situacij, ko bi nekomu z veseljem parkiral pest v nos ampak ?e vedno je najve?ji zmagovalec tisti, ki pa? ne odreagira in da vedet drugemu, da mu pa? dol visi z njegove izpade.
In ravno v?eraj sem imel opravka z enim takim prenapete?em - se vra?am iz MB proti LJ in na odseku, kjer potekajo cestna dela je en pas speljan na naprotno stran AC. Omejitev je 80km/h in da ne bom ovira v cesti pa da je ?e vedno varno se vozim 100km/h po ?tevcu. Ampak to o?itno ni dovolj. Za mano se pripelje Italijan z Range Roverjem in se mi prilima na rit (dvomim, da je bilo meter placa) ter tako vztraja ene 500m potem se je pa za?el lightshow. Blendane, hupanje, kot, da bi se mu lahko kam umaknil. In tako smo se vozili ob spremljavi vizualno audio efektov, dokler se spet ni pas pridru?il nazaj, kjer sem se mu lahko umaknil. Ampak tipo ni odnehal - vozil je v?tric in ?e kar trobil ter poskakoval kot razdra?en kozel. Samo odmigal sem z glavo kar ga je razjezilo ?e bolj, da je dal gas in oddrvel naprej, kjer ga je pa nato zelo na tesno izsilil ?e kamion (hehe - prvi? po moje sem pomislil, da je ?koda, da ni pri?lo do trka, ker bi se prav ustavil in se mu re?al na glas ter tolkel po kolenih).
?e bi bil VW slu?ajno Slovenska firma bi moral it takoj v ste?aj in se razformirat al pa prodat - glavni navija?i za take ukrepe bi seveda bili Nemci. Tolk o EU in enakih mo?nosti in enakopravnosti ter po?tenosti, ?e ?e kdo sploh verjame, da to v EU res obstaja.
In kdo je VW prisilil, da so pisali dvojni program za krmilnik motorja? So v Wolsfsburg pri?li Ameri?ani, prepri?ali VW v goljufanje, zato da bi lahko "??itili trg"? VW se je sam ustrelil v koleno - nobene zarote ni.
Se ?isto strinjam, da ni zarote oziroma je zarota WV-ja proti vsem. To je ?ista in namenska goljufija brez opravi?ila zato je tudi Winterkorn odstopil. Kot ka?e se ne da tako enostavno narest ?isti izpuh in majhno porabo, da bi zadostila specifikacijam in okoljevarstvenim standardom.
?e bi bila cena goriv normalna in neobremenjena s toliko dajatvami bi dejasnko lahko naredili ?istej?e avtomobile, ki pa bi sicer ve? porabili.
Ampak danes je pa? na trgu vojna v najni?ji porabi, ki kot ka?e je skoraj enaka dopingu v kolesarstvu - kdor ne goljufa je nekonkuren?en.
pa smo pri alexovih omembah....samo da je razlog pa so od?kodnine in zbijanje ugleda
Tale kazen je ?isto kozmeti?na in nima veze s samimi vozili. Nepravilno ogla?evanje, ki ni ubilo ?e nikogar ali pa ga o?kodovalo in po?kodovalo. To je nekako v stilu, da v reklami danes ne zapi?ejo kolik?en je izpust CO2 kar je itak bedarija brez primere, ker problemati?ni so drugi izpusti in ne CO2.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hja... to je lahko od dr?ave do dr?ave odvisno... v bistvu ti lahko homologacijo prekli?ejo in si v prekr?ku, ?e se vozi?. Sam dvomim, da bo to... po moje bodo razliko v DMV moral dopla?at teb bodo pa dali od?kodnino.
Je pa sicer celo teoreti?na mo?nost, da bi moral kupec dopla?at DMV - pravno je to mo?no ampak dvomim, da bo VW dopustil to, ker potem je pa res tole njihov propad. Sicer pa Merklca to ne bo dopustila in bo pomagala VW-ju, evropske komisije bodo pa stran gledale. Zaradi take pomo?i je Elan skoraj moral it v ste?aj, ampak pa? Elan ni VW.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani