All details and specs of the Renault Zoe ZE50 R135 (2019). Compare price, lease, real-world range and consumption of every electric vehicle.
Ja, sredi največje zime po avtocesti bi bilo res 200 km. Ampak to je najslabši scenarij.
Drugače pa je "real range" več kot realnih 310 km s polno baterijo. Pri uporabnici, kateri je namenjen, pa sem prepričan, da bo gladko 400+ km, celo na 450 km bi upal staviti. Ker tudi ne bo vozil po avtocestah ...
Trenutna poraba je še iz Nemčije, za zadnjih slabih 8.000 km, pomlad pa pred vrati. 😃
Še preden ta tema zamre, naj povem, da sem danes po dooolgeeem času dobil homologacijo za svoj drugi, kakopak rabljen, EV. Več o njem pa prihodnji teden, ko bo predvidoma registriran - če bo sploh koga zanimalo. 😃
In ja, tudi "Mazdin dinozaver" še kar ostaja doma ... Je pa Smart ForFour EQ naprodaj, če bi koga zanimal.
Ti bo @Jest napisal, koliko je imel porabo na CX-5 2.5 AWD, mislim, da pod 9l/100 km.
Ampak, ja, odvisno od tega, kako voziš. Kakšen šparovček verjetno lahko shaja s 7l/100, večina pa bo imela porabo 8,5-9l/100, dinamiki pa preko 10. Ni neke hude filozofije tu. Oblika, teža naredita svoje.
Aja, pa še dva centa glede AdBlue - je ni znamke in avtomobila, ki s tem ne bi imela težav. Tudi Mazde niso izjema, le da jih večina še nima visoke kilometrine. Ne slepite se.
Če misliš imeti tak avto par let, super, kupi dizla, če ga misliš imeti dlje časa, kupi bencinarja. Boš veliko mirneje spal.
Mani je ratal na novi macdi bridgestonke preoblikovat v čelavstonke v eni sami letni sezoni. Domnevam da so se pri macdi potrudili, da so za prvo vgradnjo izbrali res kvaliteto.
Ja, tele prvovgradne Bridgestone gume, ki so nameščene na zadnjih letnikih Mazd, so katastrofa. V bistvu je dobro, da si jih že zradiral, saj po par letih postanejo super nevarne v dežju (pa že od začetka niso prepričljive). Za polaganje ovinkov priporočam Michelih Pilot Sport 5, bo Mazda še pridobila na športnosti.
Še dosti hujše je izgledala moja Mazda po tem, ko je enkrat v Ljubljani padal dež s saharskim peskom. Sicer pa je to zračna rja, ne dejanska rja ... In ja, če pozorno pogledate, jo boste verjetno uzrli tudi pri svojem vozilu kdaj ...
Moj kolega je turistični vodič. In pravi, da je avtobus s šoferjem na dan cca. 500€, pri čemer je nekaj kilometrov vštetih v ceno - mogoče ne ravno za prvo varianto, za drugo pa vsekakor.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja, sredi največje zime po avtocesti bi bilo res 200 km. Ampak to je najslabši scenarij.
Drugače pa je "real range" več kot realnih 310 km s polno baterijo. Pri uporabnici, kateri je namenjen, pa sem prepričan, da bo gladko 400+ km, celo na 450 km bi upal staviti. Ker tudi ne bo vozil po avtocestah ...
Trenutna poraba je še iz Nemčije, za zadnjih slabih 8.000 km, pomlad pa pred vrati. 😃
Povezava za deljenje
Deli na druge strani