Skoči na vsebino
Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Dejstvo je tudi to, da manjsi avtomobili bolje "drzijo ceno", kot vecji... 

 

Ja ker manjše avte v večini kupujejo ženske in jih je lažje okol prnest. Sam da je rdeč (avto mislim) s črnimi gumami pa je srečna.:hudicek:

 

Joj, tole je tko šovinistično izpadlo, ker niso vse take, ampak večinoma pa kr so.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

pred 10 minutami je Janez007 napisal:

Primer je premijska CX-30, sama hvala s tvoje strani, včeraj pa si posredno priznal, da ni vredna svojega denarja. Saj bi lahko povedal že prej in preprečil, da bom to spoznal na svoji koži. Čeprav CX-30 ni bila vredna tvoje hvala, je psihološko vplivalo name, na odločitev. Resno.  😆

 

Ampak vseeno, jaz pa razumem @Alex in to za to, ker razliko v pogonih najbolj opaziš, če veliko furaš oba izmenično. Recimo pri meni je bilo to s službenimi in mojim. Ko so bili vsi dizel je manj razlike, ko pa je kakšen od službenih bencinar. Zdajle čakamo na tisto EV kapelco in imamo začasno neko latrino v obliki Renaulta Capturja. Bencinar, kjer po dolgem času imam odpor se vsest v avto in nekam odpeljat.

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Sej verjetno razumemo zakaj nepremičnine vseeno niso v ekonomskem smislu enake premičninam (tud, če so zaradi okvare ratale nepremičnine).

 

Tukaj se bolj razlikuje logika kot je razlike med jabolkami in hruškami... je tam nekje narazen kot med avokadom in stročjim fižolom.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ej no, pa ne morejo za X bit iste svečke kot za ostale plebejce. To nekak ne gre - premium svečke za premium baby SUV.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Sej ga ne menjaš, ampak nadaljuješ do točke, kjer zaviješ desno na levi pas.

 

Takole recimo... ampak pozor, samo ko ni nikogar nasproti, ker če je potem smeš asamo na A.

 

WWW.FACEBOOK.COM

Poznate odgovor na ta kratek test CPP? Voznik zavija na levo na dvopasovno enosmerno cesto. Katera prikazana smer zavijanja je...

 

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Tudi lahko zaviješ direktno na čevi pas pri zavijanju desno, če je trikrako križišče. Recimo iz smeri ulice Ambroža Novljana desno na Šmartinsko cesto. Ker tam nasprotnega prometa ni lahko izbereš desni ali levi pas že v križišču.

 

Je pa zato tam cela drama iz vzporedne Ameriške ulice, kjer imaš štirikrako malo zamaknjeno križišče. Tam je problem, da srednji pas omogoča zavijanje, levo, vožnja naravnost in zavijanje desno. Kadar gre desno ima prednost pred tabo, ki zavijaš levo na levi pas Šmartinke. Če tega ne upoštevaš al ne poznaš "bo pokav ejga"

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano

Se vidi, da si premalo v Sloveniji zadnje čase. Že nekaj let tega znaka ni več v prometni zakonodaji, saj naj bi se pričakovalo, da bodo ljudje razumeli pravilo zadrge tudi brez znaka tako, da tam v Medvodah le uporabljaj to pravilo. ;)

 

Zato pa pride do tega, da se v takih dvoumnih situacijah, kot je Celovška zdaj pogovarjamo ali pravilo tam velja ali ne.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Prigode v prometu
Napisano
pred 9 minutami je jures napisal:

enako je na primer na izhodih v Medvoškem rondoju, kjer se puščici končata velja menjava pasov, ni prednosti. Čeprav na žalost velja pravilo 'hitrejšega' oz 'močnejšega' v praksi

 

Ampak tu gre za tipičen primer zadrge. Ne en ne drug nimata prednosti torej gre vključevanje v principu levi, desni, levi, desni.

 

Medtem, ko je na primeru Celovške tole vseeno precej dvoumno. Načeloma bi lahko šlo za pravilo zadrge, ampak le v primeru, ko pripelješ čisto do rumenega pasu. Kjer pa seveda še vedno nimaš prednosti, saj tudi pravilo zadrge v tem primeru je omejeno s premikom iz enega pasu na drugega. To pomeni, da bi te v primeru premika na drugi pas in trka z avtom, ki je tam, te avtomatično določilo za krivca nesreče. Torej zadrga my ass - imaš pravilo, ki ti ne pomaga kaj dosti, če vsi udeleženci v prometu niso za in se vsi ne obnašajo egoistično.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Jaz bi predlagal tudi eno ime. 

A ti tud... ok naj ti bo, ti si pa lahko Alessandro D'Italiano

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 7 urami je Jest napisal:

 

Povej, kakšno uporabniško ime bi imel, pa ga spremenim ... 

 

Predlagam Premium

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 21 urami je Jest napisal:

Prejsnji sistem omrežnin pri elektriki je bil na podoben način… pa so ga sedaj spremenili… pa velja podobno, kot pri cestah… da omrežje mora biti zgrajeno… pa ce si majhen uporabnik ali pa velik ;) … Zakaj potem različni načini obracunavanja? :) 

 

Malo smo zašli, mišljeno je da tako vinjeto, del omrežnine, naročnino, cestnino plačaš, tudi če boš samo 1x ali pa nobenkrat uporabil cesto, elektriko, naročnino na telefon, ćasopis, TV, internet itd. Pa bistvo je, da kdor plača karkoli od tega in ne uporabi NE FINANCIRA nikogar drugega.

 

Po drugi strani pa vsi financiramo nekoga drugega preko subvencije za EV-je, sončnice in podobno. To pa res gre iz skupne malhe, da se nekoga vsaj delno financira iz denarja vseh nas recimo iz obveznega prispevka za OVE. In da je še bolj zanimivo, se tako financira premožnejše, ki si lahko te zadeve sploh lahko privoščijo (pa še jim damo skupen denar zraven, da bodo nato imeli kasneje še manjše stroške za povrh) , reveži pa ostanejo brez in še naprej z večjimi stroški. To je dejanska scena, ki jo predstavlja Superhik iz stripov Alana Forda.

 

pa da ne boš mislil, da kaj leti direktno nate, ampak vseeno je treba stvari gledati iz vseh kotov in precej stvari je res takih, da ni čisto fer do vseh enako.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 1 uro je NevLado napisal:

8,4 sekunde do 100? slabo, moraš tamočnega vzet :D

 

Veš kaj mi je smešno... vsi se pogovarjajo o nekih pospeških pa kako je vse nad 8 slabo itd. Pol pa gledaš realno v prometu kako ljudje pospešujejo, kako se vključujejo na avto ceste, kako izsiljujejo prednost s pospeškom polmrtvega lenivca. Nakar se resno vprašaš a sploh rabjo več kot 50KM pa pospešek 20 sekund do 100 kot je bil za časa stoenk in jugotov.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 18. 2. 2025 ob 9:59 je SeekK napisal:

Nikjer na forumu ne zasledim kako nepošten je vinjetni sistem. Verjetno vsi dnevno uporabljate in ste zadovoljni. Jaz vas financiram. Ni za kej 😋

 

Zakaj je nepošten? Infrastrukturo (cesto) je treba zgradit do konca z vsemi pritiklinami pa a se gor pelješ samo 1x ali pa vsak dan. Avtomobili skoraj ne uničujejo AC zato se z vinjeto plača le možnost uporabe in ne neko obrabo ali porabo ceste kot marsikdo zmotno misli. Največji uničevalec AC-jev so gospodarska težka vozila in zato plačujejo AC po uporabi, ker dejansko uničujejo cesto.

 

Tako, da prjatu lepo se skuliraj in ne bit jezen na nikogar, ker nikomur od nas nič ne plačuješ - če te pa to moti pa nekupit vinjete pa se vozi po ostalih cestah. Plačuješ cestnino za to da greš lahko na AC, pa cestnino za uporabo navadnih cest pa z davki občine, da se ureja infrastruktura, pa omrežnino, pa naročnino na telefon pa na internet pa na TV, pa RTV prispevek pa še in še.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
pred 10 urami je jures napisal:

Kere gume je imel (a)? Moj tarako je na 20 tabularkah bil tudi trd a direkten, na zimskih švalerjih 18 pa ko puter.

Pojma nimam, nisem šel gledat. So ble pa velike, tako, da bi lahko upal reči, da so bile 19 colarke gor.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano

Danes sprobal Cupro Born, ker so jo eni kr hvalili, a sem bil dokaj razočaran.

 

plus

- avto skoči, moči in navora je veliko, sploh v Cupra modu avto lepo zalima.

- občila je đportna, zanimiva in ne daje občutka ne da je EV in hvala bogu ni SUV niti križanec, čeprav se ne sedi prav nizko.

 

minusi

- notri je nametano vse eno čez drugo, kup trde in na otip neprijazne plastike

- gumbi na volanu so katastrofa, ker jih ponesreč pritiskaš, ko ne želiš pol se pa čudiš zakaj se je radio ugasnil in podobno. Če bi bili vsaj gumbi fizični in bi jih moral ritisnit se to ne bi dogajalo, tako je pa precej nadležno.

- v avtu se kar čuti, da ima kar veliko maso in neka hitrejša vožnja po ovinkih ni glih tisto kar bi si želel.

- največja katastrofa je pa podvozje. Tako me že dolgo ni premetavalo po avtu. To je rak rana EV-jev, kjer morajo podvozje uglasit veliki teži a z elementi, ki jih že imajo z neelektričarji. Uff ne gre, ja nič pa dajmo močnejše fedre in amortizerje pravijo razvijalci. Avto tako nagravžno stresa po slabih cestah in prečnih neravninah, ležečih policajih, da sem ga imel dovolj po uri in pol. Tole upam, da si kakšen starejši občan, ki ima težave s hrbtom, ne bo kupil. 

- bočno premetavanje je tudi norišnica, saj praktično ne pobere nobene neravnine, tako da te lepo v kabimni meče levo desno, kot se ne spomnim kdaj me je v kakšnem drugem avtu.

- sem mislil, da ima pokvarjeno nastavljanje ogledal, ker se niso premaknila niti za mm. Pol pa speljem in glej zanimivo, ned vožnjo se je pa dalo vse nastavit. Ko jebe varnost.

 

 

V glavnem, ko sem nazaj sedel v svojo šestko, pobožal mehko armaturo in se odpeljal po isti razdrapani cesti, sam imel občutek, kot da imam Rolls Royca tako dobro pobira neravnine. Tale šestka me čist razvaja in še dodatno zožuje izbiro med različnimi modeli... človek si želi z nakupom novega avta iti na boljše, ampak tukej bo misija kar precej težka. OK, če gre samo za pospeške pol bo lahko, samo avto je pač cel paket in ne samo pospečki.

 

Aja pa da ne bo karkoli narobe razumljeno, tale Jason Born, je če vedno boljši od raznih EV Smartov, Twingotov, Zoejev, BMW i3, Peugeotov 208 in 2008. Ko bi le to nesrečno podvozje zrihtali.

33112_1.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.