Sej niso uspeli.... sem to predal odvetnikom Triglava pa so oni uredili, ker se jim je tudi ?lo, da ne pla?ajo popravila iz mojega kaska ampak, da to pla?a ZM.
No ja pa tudi v poslovalnici ZM v Novem Mestu so se me dobro zapomnili in verjetno ne ?elijo, da pridem ?e kdaj tja.
sam pa sem mnenja, da dokler bodo avtomatiki reagirali na situacijo ne pa jo tudi predvideli ( npr preko GPS), bodo ro?ni v prednosti. To velja samo v smislu bolj dinami?ne vo?nje - oz u?itka v vo?nji..., za eno povpre?no preva?anje od a do b pa je ve?ina avtomatikov ?e sedaj v prednosti.
sva ?e dva, ker imam isto mnenje.... pa ne da je DSG ali automatic slab, dale? od tega samo se vidi, da ne "vidi" na cesto in ne zna ocenit situacije ter se ji prilagodit. Ko bo to enkrat urejeno pa res ne bo ve? nobenega plusa ve? pri ro?nem menjlaniku.
Sej si tud sam kr precej pomagam z ro?nim pretikanjem... jebat ga, ne morem in ne morem se navadit na DSG logiko sploh v teh primerih, zavitih cest in veliko zaviranja in pospe?evanja. Hvala bogu, da je vsaj ro?no mo?no.
Aha, tisti S pa res marsikaj spremeni ?eprav vseeno ni glih najbolj brihten. Lahko bi imel program tako narejen, da v kolikor ne pospe?uje? in vozi? z enakomerno hitrostjo lepo prestavi v var?ne obrate ne pa da pol veselo v drugi ali tretji skozi mesto "tuli" s preko 2000 obrati, ?eprav ni potrebe po tem. Ko bodo zrihtal menjalnik, da bo znal bolj logi?no prestavljat. Sej ne vem, lahko, da sem jaz preve? siten okol tega DSG-ja sam skos imam ob?utek, da bi se ga dalo bolje sprogramirat in bolj pametno prilagodit. :ne vem:
Vo?nja na ?tand gasu je priljubljen ?port voznikov turbo-dizlov; po mojih opa?anjih prednja?ijo VAGovci.
Torej vo?nja pri 1200 obratih ali ni?je, prestavljanje v vi?jo pri 1500 - in seveda hvalisanje, da njegov motor 2500 obratov ?e ni videl.
Hja sej VAG-ov DSG po?ne to?no to - prestavlja tako, da se skoz vozi? nekje na 1200 obratih in ?e g anikoli ne zahodi? pol dejansko te?ko vidi? 2500 obratov pa ?e to verjetno le na AC, ?e si upa? it nad 130km/h.
Dobila nove gume GY F1 Asy 2 in naredil takoj 200km. Prvi vtis je fenomenalen le vzdol?ni ?lebovi so me malce presenetili saj so ?iroki kot Grand Canyon.
Kar se pa ti?e drugih goriv mi je pa vseeno nenavadno, da ima? tako razliko dveh litrov. To bi moral ?utiti tudi v vo?nji, da nekaj ni v redu in da je gorivo slabo ?eprav bolj mislim, da si ravno fasal regeneracijo DPF-ja, ki pribli?no pove?a porabo tekom regeneracije za cca 2 litra. Bo? videl na koncu tanka kak?en bo rezultat.
uff hja bral sem po tujih forumih da majo probleme s tem prestavljanjem sam takrat so mel ?e melo kilometrino. Jz v?asih nisem mogo prestavt v drugo al pa v tretjo sem bolj ne?no pretikal pa je ?lo. ?e pa ?e ne pol pa v ler pa spustit sklopko pa ponovi vajo:)
A te smem vpra?ati zakaj ima? garancijo? Pojdi na servis in prijavi te?avo, da ti na?telajo menjalnik. Normalno ogret menjalnik se mora ?altat ko po putr?ku pa ne glede al ima 10kkm al pa 200kkm.
Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Sej niso uspeli.... sem to predal odvetnikom Triglava pa so oni uredili, ker se jim je tudi ?lo, da ne pla?ajo popravila iz mojega kaska ampak, da to pla?a ZM.
No ja pa tudi v poslovalnici ZM v Novem Mestu so se me dobro zapomnili in verjetno ne ?elijo, da pridem ?e kdaj tja.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani