To?no tako... ?e je kupec pripravljen dat zanj 11 jurjev je tolk vreden. Seveda pa lahko vsak kupec da svojo zadnjo ponudbo in ?e je prodajalec pripravljen sprejeti 9 jurjev je pa? vreden le toliko.
Za BMW-ja ne vem, pri mazdi pa lahko potrdim, da so tovarni?ki podatki kar to?ni. Sam sem ?e ve?krat spravil povpra?no porabo do 5l (tudi pod) in to brez Hypermilinga. Porabo 7,5l imam pa le pri 100% mestni vo?nji, ob konicah, s hitrimi pospe?evanji in zaviranji v zadnjem hipu.
Mi je pa prav sme?no, ko pogledam prikazovalnik za gorivo in je po prevo?enih 500 km ?e vedno nad polovico (pri stari ?estici je bil takrat kazal?ek ?e kar blizu 0). Da mi niso slu?ajno podtaknili dizla?!?
Klele je Mazda res naredila velik napredek in so pri bencinarju v povpre?ju spustili porabo kar za liter in pol. pri dizlu je te?je narediti tak preskok ampak ?e zmeraj jim je ratalo za skoraj liter zni?ati povpre?je. In dejansko pri Mazdi je razlika med bencincem in dizlom res precej manj?a kot pri ostalih proizvajalcih ampak ?e vedno obstaja tako, da tisti, ki delajo veliko km pa? morajo oreng razmislit - seveda le v primeru, ?e jim je stro?ek goriva sploh pomemben.
Izredno slab in ?isto pristranski ?lanek, ki dejansko nima neke uporabne vrednosti ampak le "tola?enje" tistih, ki so kupili bencinarja, da so pa? naredili prav tudi na stro?kovni ravni.
Klele se ne mislim vtikat glede zvoka motorja in drugih nepomembnih zadev iz ?lanka, ker ve?ini vseeno najbolj prija to, da je motor ?im manj sli?en in to so dosegli tako pri bencinski kot pri dizelski razli?ici.
Glede porabe je pa tako, da tovarni?ki podatki so en velik bul?it saj se lotevajo dejansko vseh mogo?ih trikov, da na testu spravijo porabo ?im ni?je. V resnici pa je najbolj?i podatek ta, ki ga bele?ijo uporabniki na raznih portalih o porabi. In ?e vzamemo ta podatek recimo iz spritmonitorja, ki je bistveno bolj relevanten potem je pri BMW-ju razlika 2,2 litra pri Hyundaiu pa 1,7 litra.
Se pravi ?e to prera?unamo je izena?enje nakupne cene pri cca 50.000 km in to pri obeh avtomobilih iz ?lanka. V koliko letih pridemo do tega tudi ni pomembno saj je bolj pomemben podatek koliko kilometrov mislimo narest z avtom predno ga prodamo. Recimo, da je psiholo?ka meja 200.000km pomeni, pri BMW 5735? manj?i stro?ek za gorivo pri dizlu in pri Hyundaiu 4932?. Zanemarljivo? Ne bi glih rekel saj pri Hyundaiu je to ?etrtina nabavne cene novega avtomobila.
?e bi recimo gledal BMW-ja in na moje razmere je pri meni to cca 83? na mesec manj z dizlom.
To?no tako, cilju sem na X6, ne na unega drugega, ki je ulala previsoka cena.
ufff sem se ustra?il, da si mislil na tega za 5 jurjev z okvaro menjalnika... sem bil ?e prepri?an, da se ti je zme?alo
Moj je star 17 pa ga ne dam pod 3 jurje
haha humorist - sej verjamem, da je teb vreden verjetno ?e ve?, ampak na koncu je kupec s ?u?ki tisti, ki bo dolo?il ceno za katero je pripravljen kupiti. Ti pa lahko samo re?e? OK al pa pa? avto obdr?i? in mu ga ne proda? - kot prodajalec ima? zgolj in samo tolk mo?i in ni? ve?, ker cene ne dolo?a prodajalec ampak trg.
Tole bo Slivka kupil in Mazdo prodal, ker pravi, da je Niva pa? bolj?a. Ampak vseeno tistih nekaj jurjev ?ez 10 jurjev bo verjetno odbijalo morebitne kupce. ?e bi pa spravili ceno na 9990? pa verjamem, da bi se jih na?lo kar nekja, ki bi zadevo celo kupilo.
Pri drugi generaciji so odpravili probleme z rjo saj je bila ta v prvi generaciji kar velik problem. ?e vedno pa poglej robove vrat, havbe in prtlja?nika.
Jaz imam 160kkm pa problemov z DPF nisem imel. ?e dobro, da se na za?etku ob kontaktu pojavi lu?ka DPF, ?e ne bi lahko pomislil, da mi je ?e crknila.
Fantje so o?itno spregledali, da spra?uje? za porabo pri 130km/h in ne na splo?no. To je dejansko te?ko to?no dolo?it samo glede na lastne izku?nje je tam nekje okoli 6 litrov/100km. To velja tudi ob regeneraciji DPF, kr bi druga?e bilo ?e pol litra manj.
motorji so Mazdini... edini motor, ki ni Mazdin je za ameri?ko tr?i??e prilagojeni 3,7l V6, ki pa je dejansko sposjen iz Forda. Gleda PSA pa le toliko, da je Mazda uporabljala 1.6 dizel motor, ki pa je bil namenjen le za prvi generacijo trojke.
Glede kvarljivosti je ta minimalna oziroma so se pokvarile le manj pomembne zadeve in to je dejansko klju? (zamenjan daljinec), gumb na prtlja?nih vratih in po?asi se seznam kon?a.
Ma ne vem... ona ima tako dvoumne izjave. Enkrat je samo omenjanje imena nekoga problemati?no, ker ni v konteksu splo?ne zainteresiranosti javnosti naslednji? bi pa javno objavljala dolo?ene zaupne pogodbe, brez da bi to recimo sodi??e odobrilo. ?e?, da so pa? javnega zna?aja, ker se je gospa odlo?ila, da tudi njo firbec matra kaj je notri.
Sicer nisem pravnik, vendar zadevo razumem tako, da na javnih mestih lahko zadeve snema?, ?e gre za tvojo lastno uporabo oz. varnost, ne sme? pa tega javno objavljati (morebiti storjen prometni prekr?ek tega v ni?emer ne spremeni). Glede uporabe na sodi??u pa tudi ne vem, vendar se mi zdi, da takih posnetkov tudi DARS ni smel uporabljati, dokler niso na cestninske postaje nalepili opozoril o snemanju.
Sej to je v redu... posneti material pa? ne sme biti uporabljen v kak?nem postopku, je pa pa? le opozorilo pred nekom, ki se ne obna?a skladno s splo?nimi normami in zmanj?uje varnost. To je le opozorilo drugim, da so pa? pozorni pa ne nujno na takega primerka ampak na to, kaj se lahko zgodi oziroma kaj naj pa? ne po?nejo kadar "delujejo" v javnost, kjer so prisotni tudi drugi in bi jim s takim po?etjem lahko kakorkoli posegali v pravico do varnosti.
u rit naj se zaleti - kdor dela pizdarije se samovoljno odreka zasebnosti, ker dokler s svojim obna?anjem ogro?a mene in s tem kr?i tako mojo zasebnost kot pravico do varnosti.
Z drugimi besedami torej bi po njeno, lahko en z brzostrelko laufal po ulici in grozil vsem ostalim, jaz ga posnamem in ga ne smem objavit, ker bo rev?ku kr?ena pravica do zasebnosti - kaj pa pravica ostalih do ?ivljenja in varnosti. Me zanima katera zmaga, ?e pride do sodnega postopka.
No je pa en V E L I K minus na ?kodi - bremze. Fak mi smo tu govorili da imate eni brake-lag za sekundo, v hladu in de?ju ?e niso segrete....tele na ?kodi te dni je treba vsako minuto tipat, ?e ho?e?
v ponedeljek sem zaplaval ?ez cestnino Vransko 80 na uro...pred postajo sem z ma?ino ni?al do 80 nato ?elel 60 z bremzo pa se ni ni? zgodilo ene 4 sekunde laga pol pa ja...
Vsaki? ko se potem vsedem v mazdo limam ?elno na volan .Res da imam jaz sedaj neke nem?ke plo??ice od 60k naprej)
Hmmm na VW-jih to nisem porajtal da bi bil lag... se mi pa pri Mazdi to dogja samo na 16" feltnah tako, da sumim, da vpliva oblika felten ampak dejansko ni tolk hud lag - recimo cca slabo sekundo. ?e vedno pa to ni glih dobro, ker ko pride do situacije pa bremza ne prime takoj.... policija bo pa napisala "neprilagojena hitrost".
Ampak priznaj, da Exeo je bil ziher avion proti ?kodi s tem motorjem. Poskusi ?kodo ?e mal nalo?it s potniki in prtljago pa bo motor?ek bolj tenko cvilil
Hehe, ja vem kako je... vozim ob?asno enga Golfa s tem 1.6 mlin?kom pa je za prehitevat kr nevaren, ker ne sko?i, tako da se tega manevra malo izogibam. Recimo Audi A4 (2005 letnik) z 1.9 TDI-jem je proti temu raketa pa ima na papirju samo 25KM ve?. Tudi enak Golf z 2.0TDI in 110KM je bistveno bolj?i od 1.6TDI (razen pri porabi).
Zelo lepo pa se pelje prej?nji Passat s 140KM in je po ob?utku le rahlo slab?i od moje ?estke sam res nima PB. Me pa razo?ara ta nov Passat z 170KM, kjer pri?akuje?, da bo to dalo kaj od sebe pa je tam tam z mojo ?estko s PB-jem. Je pa res, da motor je pa uglajen tako nekako kot pri M6 skyactive sam poraba ga pa rahlo jebe - ne vem a zato ker je karavan, al te?a al pa 170KM bolj pupca. Na spritmonitorju je povpre?je skoraj liter ve? kot pri 140KM motorju.
Recimo kot zanimivost je Mazda 6 skyactive D s 150KM v povpre?ju za dobre pol litra z manj?o porabo kot Passat tako, da so in?enirji pri Mazdi res naredili dobro delo tudi pri dizlu.
Sej pri Mazdi I gen. je tudi tako; do polovice naredi? 500 km in potem ?e kak?nih 250 km do rezerve.
Sicer pri moji biv?i ?estki prve generacije je kazalo kar v redu tako, da sem na vsaki veliki ?rtici (?etrtine tanka) naredil od 200-250km. Kot ka?e pa niso bili vsi ?tevci enaki in je ta tvoj bolj VAG-ovske sorte.
Tako Epilog, vozilo bilo danes na meritvi in je bilo izmerjeno na brisalcu 130,35. Izdano je bilo potrdilo, da spada vozilo v 2A razred in lahko uporablja cenej?o vinjeto.
Petek mb. Danes mb. Dinamicna voznja, skodilac 1.6tdi 77kw ma se dobro polovico tanka....pa pada cist linearno.
Sej ne vem, ?e je pri ?kodi isto sam pri Golfih in Passatih pomeni ?rtica na polovici tanka, da ima? dejansko sam ?e tretjino goriva notri. Se pravi na za?etku je full dolg ?asa kazalec na polno potem po?asi pada na koncu gre pa veselo navzdol sploh pri rezervi, k misli? kolk ?e ma?, ker je skala precej velika. Pol pa ugotovi?, da je to jedva za 50km zna biti pa v?asih panika.
Poleg tega je Insignija ena te?ka krava - ?etrt tone te?ja od primerljivih avtomobilov kot je recimo Mazda6. To je tolk razlike kot, ?e se vozi? sam v avtu al pa so s tabo ?e trije normalno te?ki osebki.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
WV Polo al pa recimo Seat Cordoba oziroma Ibiza...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani