Jap. Pa tudi sama menjava kar dost stane+ cena motorja. Potem pa moli boga da je to to. Jest bi na tvojemu mestu dal obnoviti motor, ce bi obdrzal avto. Sem na svoji bivsi sestki pri 190k km naredil generalko motorja pri pelkotu, ker je avto pil olje. Avto ima sedaj 340k km in popije vse skupaj nic olja (cca. 4dl na 20k km)
Nevem ce je ljubiteljsko vozena, ker jo velikokrat vidim parkirano pred obcino ( predvidevam, da dela tam) doma je pa 2 km stran . Sem pa do sedaj vedno videl zensko voznico tako da predvidevam, da ga ne goni ravno, kar pa ne pomeni, da sklopka ne trpi (zenske pa avto ) . Mal sale.
To bi bilo bolj logicno ja, ceprav mi potem ni jasno zakaj bi zelel vezati na rikverc luc. Bi bilo pa logicno zakaj bi cudno delovalo, ker bi dashcam dobil strom samo k je v rikverc
Kako to mislis cudno? Ce vezes na stropno luc bos imel konstantno strom v kamerci, ko bos prizgal avto. Ce pa vezes na rikverc pa samo takrat, ko prestavis v vzvratno. Jest imam to vezano na rikverc zico (12v) pa normalno deluje. Predvidevam, ker gre za aftermarket kamerco gre RCA (rumen) male konektor v radio za video ?
Nevem kaj si ti slivka kupil ampak osram je top. V primerjavo s phillips sploh. Nikoli nobenih problemov. Pa se zamenjajo ti brez pripomb ce kaj crken. Je pa res, da so drage, ampak vsaj ves zakaj. Doma imam vse osram led pa niti ena ni se do sedaj crknila. V prejsnemi avtu sem tudi imel vse osram led pa pravtako se vse brezhibno deluje in ni nobenega utripanja. Lahko da imas podnozje zjebano in zarnica/ledica vibrira in crkne cez cas.
Alex zracno rjo ima vsak. Med zaviranjem se zavorni prah prime feltne, vrat in ostalih delov karoserije. Priporocljivo jo je redno odstranjevati. To se sploh vidi na belem avtu. Avto lahko spoliras pa bo ze naslednji dan cistilo reagiralo (vijolicno), kar pomeni prisotnost zracne rje. Iron x pa ni niti malo skodljiv in ga lahko uporabljas kjer koli na avtu in nebo nic poskodoval ali "stopil" razen zracne rje
Tudi meni so produkti od chemical guys vsec razen leather conditioner kot ta na sliki en post visji me je razocaral. Je res, da mazda nima pravo usnje, ampak vseeno. Potem sem kupil conditioner od gliptona in je super zadeva. Kar se pa tice notranjosti imam pa za usnje Gyeon cleaner in glipton conditioner. Za vse plastike pa uporabljam Angelwax AnGEL. Tudi jaz za izpuh in vse ostale kovinske, kromaste dele uporabljam autosol metal polish in mislim, da tezko dobis boljsi produkt. Cenovno je pa itq djabe . Voske pa malo menjam in sicer tiste bolj "debele" in imajo malo manj leska (obstojnost cca. 3 mesece) namazem za cez zimo, poleti pa drugacen vosek z vec sijaja (soft 99 the king of gloss dark). Kar se pa tice platisc pa iron x in pa vosek poorboys wheel sealant . Imam tudi srednje grobo polirno pasto Menzerna medium cut za rahle praske. Je pa vedro z dvojnim dnom OBVEZNO ce mislite prati z gobo. Sicer imajo pa se do danes na operi-avto black friday popuste tako da se splaca kaj kupiti
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap. Pa tudi sama menjava kar dost stane+ cena motorja. Potem pa moli boga da je to to. Jest bi na tvojemu mestu dal obnoviti motor, ce bi obdrzal avto. Sem na svoji bivsi sestki pri 190k km naredil generalko motorja pri pelkotu, ker je avto pil olje. Avto ima sedaj 340k km in popije vse skupaj nic olja (cca. 4dl na 20k km)
Povezava za deljenje
Deli na druge strani