Imajo oni svojo ekonomsko ra?unico, ?e tako pravijo da poobla??enci ?ivijo od servisov in ne prodaje vozil...se pravi proda ti nekaj s popusti ipd, potem pa notri dobivajo denar s servisi, pogoji garancije ipd....lep primer je KIA...ima? 7 let garancijo ?e ga 7 let pri njih servisira? in ?e se ne motim je ?e servisni interval kraj?i?? (to sem prebral nekje, tako da 100% ne morem trditi)
Pa sej to se mi zdi ?e vedno najbolj sprejemljiv na?in, kjer se ne po?uti? nategnjenega. Osebno raje dam od tistih 200-300? kolikor stane en servis na Ceedu vsakih 15.000km pa vem, da me ni? drugega ne more presenetit in da je tako dolga garancija pogojena s tem, da vedo, da so naredili zanesljiv material.
Dejansko raje to kot pa servisni interval na 30.000km in dve leti garancije pol pa samo upa?, da nista tisti dve leti dejansko dve leti, ko je material tempiran, da se za?ne kvarit in da so stro?ki ?e za prvim vogalom.
Aja pa ?e kot zanimivost - pred davnimi leti (vsaj 10 - 15 let ali ve? nazaj) sem enkrat bral o neki aferi glede servisnih manipulacij pa se ne spomnim kje je to bilo. namre? servisi so delali tako, da so zadnji servis pred koncem garancije, zamenjali celo vrsto delujo?ih zadev z izdelki (ponaredki), ki so bili dejansko "tempirani", da se bodo v roku dveh let pokvarili. Stranka seveda ni ni? vedela je pa dobrohotno dobila na servisu posebno kartico z ugodnostmi in velikimi popusti, ?e?, da to dobijo samo njihove redne stranke, ki so v ?asu garancije pri njih servisirale avtomobile.
Tako so seveda stranke veselo prihajale nazaj, ker je bilo res poceni in notri so jim spet menjavali nazaj tiste dele, ki so jih neko? delujo?e ven pobrali. In normalno so delale tudi redne servise, da so ja obdr?ale "ugodne" cene.
Da ta zgodba ni ravno iz trte zvita sem se prepri?al tudi sam, ko so mi na nekem servisu v Novem Mestu iz Clarusa pobrali aftermarket diske bolj?e kakovosti in jih zamenjali s slabimi rabljenimi originalnimi. Seveda to nisem pogruntal skoraj 10kkm, ko so se diski ?ude?no spet zvili in ko smo jih dali dol - glej ga hudi?a ... original KIA diski. In komu se gre? po tolkem ?asu lahko sploh prito?evat oziroma jih terjat? Nikomur, ker svoje zgodbe pa? ne more? dokazat brez kakr?nihkoli dvomov.
Oh Boss ne me?aj sedaj dreka. Vsak prodajalec je odgovoren tudi za garancijo. In vsak kupec lahko pripelje izdelek nazaj PRODAJALCU, tudi ?e ni poobla??en serviser, so odgovorni da organizirajo servis, pa ?eprav zunanji.
V primeru garancije za brezhibno delovanje je podana tako odgovornost prodajalca kot tudi proizvajalca. Eden ali drug morata v primernem roku stvar popraviti, ?e tega ne storita pa morata kupcu izro?iti stvar, ki brezhibno deluje. Odgovornost obstaja tudi ?e prodajalec ni izro?il garancijskega list ( tako zakon o varstvu potro?nikov). Kupec lahko torej izbira proti komu bo uveljavlja zahtevek na podlagi odgovornosti za brezhibno delovanje stvari. Zahtevo mora kupec podati v garancijskem roku. Kupec ne more izbirati ali bo zahteval popravilo oz. odpravo napake ali pa zamenjavo stvari. Najprej mora primernem roku prodajalec stvar popraviti, samo ?e tega ne stori lahko kupec zahteva zamenjavo stvari za stvar, ki deluje brezhibno. Zakon o varstvu potro?nikov dolo?a v 20. ?lenu, da je primeren rok, v katerem mora prodajalec popraviti stvar 45 dni, ?teto od dneva, ko je poobla??eni serviser prejel pokvarjeno stvar oz zahtevo za odpravo okvare.Kupec lahko terja od prodajalca oz proizvajalca tudi povrnitev ?kode zaradi nezmo?nosti uporabe stvari, za ?as ko stvari ne more uporabljati in mu prodajalec oz. proizvajalec ni zagotovil nadomestnega aparat. ?e pa prodajalec oz. proizvajalec v primernem roku ne popravi ali zamenja stvari pa lahko kupec odstopi od pogodbe ali zni?a kupnino in zahteva od?kodnino.To seveda samo ob pogoju, da ni stvar ne zamenjana ne popravljena.
Jaz sem kupil od Petrola, Petrol je dobil mar?o, in terjam njega!
ok ok v redu, ne rabi? iz ko?e skakat... ima? prav in jaz sem imel narobe ali pa tudi ne, ker se pa? stvari lotim bolj prakti?no in se zato vedno dogovarjam s servisom, ker tako la?je sledim kako napreduje popravilo in tudi la?je se je pogovarjat s serviserjem kot s prodajalcem, ki se ne razume v popravila in vzroke za napako. ?e da? v ?tacuno, kli?e? ?tacuno, ker ?e je servis dobil stvar za popravilo iz trgovine, mislim, da ti ne sme dajati podatkov (varovanje podatkov), ?e jih pol direktno kontaktira? in spra?uje? glede tvoje zadeve. Ponavadi pa tudi servis ne ve, da je to tvoja roba saj jim navadno pi?e le ime stranke Petrol, ?e bi jo dobili na servis s strani prodajalca.
Kar se pa ti?e termina prodajalec je pa to lahko precej nedolo?eno saj na?eloma pomeni tistega, ki je zadevo prodal to pa je Petrol Celov?ka in verjetno je treba dati nazaj tja kjer si kupil, ?e ?eli?, da ti prodajalec uredi zadevo. Druga?e bi teoreti?no lahko odnesel na Petrol Hrva?ka in tam zahteval servis ker po tej logiki bi verjetno lahko Fructalov sok iz Leclercka Rudnik reklamiral direktno v trgovini Leclerck v Franciji. Pozor govorim za prodajalce ne pa za servis, kjer pa velja, da ?e ima izdelek recimo evropsko garancijo, da ga lahko pa? nese? h kateremukoli poobla??enemu serviserju po Evropi.
Aja zanimivo je pa tole dolo?ilo iz zakona, ki ?e dodatno govori v prid temu, da je najbolje se obrniti direktno na servis
Zakon o varstvu potro?nikov dolo?a v 20. ?lenu, da je primeren rok, v katerem mora prodajalec popraviti stvar 45 dni, ?teto od dneva, ko je poobla??eni serviser prejel pokvarjeno stvar oz zahtevo za odpravo okvare.
Razlaga tega dolo?ila je namre? taka, da lahko prodajalec recimo pol meseca dr?i zadevo pri sebi in jo ?ele potem da na poobla??eni servis in ?ele takrat za?ne te?i zakonski 45 dnevni rok.
To pomoje ne drzi... Garancijo lahko uveljavlja pri prodajalcu (ki potem izdelek poslje na pooblascen servis) ali direktno pri pooblascenem servisu... Ce gre pa za stvarno napako, pa jo mora uveljavljati izkljucno pri prodajalcu...
Zakaj je pa pol zraven sploh garancijski list in poobla??eni serviser? Se pravi, ?e ti crkne pralni stroj ali pa hladilnik, ga odpelje? k prodajalcu al pokli?e? servis? A avto k se pokvari zapelje? tudi v salon al morebiti raje na servis?
Jures narobe si se lotil - pogleda? na garancijski list in ga odpelja? al pa po?lje? na servis, ki je gor napisan? ?tacuna z garancijskimi popravili nima ni?, edino, ?e ti gredo na roko, da oni po?ljejo sam to samo podalj?a postopke niso pa po zakonu to dol?ni narest ampak je le dobra volja... :ne vem:
Hja, experti na tem podro?ju so nekako namignili, da te bolj poceni aparate nima smisla, kej dosti kontrolirat in je najbolje po 5 letih pa? samo zamenjat. Stro?ek na to obdobje pa res ni tak, da bi zdej ?paral.
Ma ne vem ?e je ?ipa vzrok sploh pa ne bi govoril o kvaliteti, ker dejansko bi lahko kvaliteto ?ip zmeril samo v primeru, da bi pod istimi pogoji v razli?ne vetrobrane metal popolnoma okrogle kamen?ke enake velikosti z enako hitrostjo in enakim kotom udarca.
men se ne zdi veliko, ?e sem pri prej?nji mazdi enkrat dal zaliti malo odkru?eno steklo, pri tej pa mi je, ko je bila stara manj kot pol leta priletel kamen?ek in je ?ipa po?ila.
Dejansko je pa v bistvu 5 let in 150kkm mir, pa konstantno dobivam kak?ne kamen?ke v ?ipo.
Po moje je stvar samo v "sre?i" al ?ipo prebije ali ne in enmu se lahko zgodi to ve?krat nekomu pa nikoli.
hmmmm, pa ti ?e vedno ni pozvonil zvon?ek zakaj no?e, da celega odpelje??
a mal pomagam?
avto je ukraden (verjetno ne v Slo) in zdaj bo prodal le tiste dele na katerih ni serijskih ?tevilk odtisnjenih, da so neizsledljivi. Zato pa samo dele al pa ni?... tole bi bilo za prijavit na policijo, ?e se mene vpra?a.
a ko zahodi? gas se ti zelo ?rno zakadi? Ker ?edalje bolj sumim na senzor pretoka zraka, da daje napa?no informacijo in ima? prebogato me?anico. Lahko pa da ti tud kak?en senzor temperature, ki ne ka?e pravilnega stanja. Tole bo naloga za kak?nega serviserja, da ti preveri vse senzorje, vklju?no s kak?nim EGR-jem.
Seveda je, ampak k po? to sploh ni ve? va?en, ker je sranje ?e narejeno. Pravno formalno in s stali??a zavarovalnic dejansko ni kriv ampak sranje s popravili, boh ne dej po?kodbami potnikov je pa ?e vedno.
Evo uspelo je ... Mazda 3 je v finalu, zdej je pa samo odvisno od uredni?tev kako se bodo odlo?ali.
Sem pa kr dobro ocenil kdo je konkurenca in razen Toyote sem prakti?no napovedal vse konkurente, ki bodo v Finalu
Druga? so pa ?anse ogromne - namre? Golfa ni niti ni nobenga VW-ja, Audija, BMW-ja. Sami nepopularni avtomobili, mogo?o so edina konkurenca CLA, Picasso, Octavia, pogojno pa ?e Kuga, P308.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz bi pa uno "akcijsko" pod ?t. 16
Povezava za deljenje
Deli na druge strani