Ta je pomojem prišla po podobni poti kot m3 2.5 (dvorjan)v temi predstavitev...preko amerike in poljske v slo...(je pa ta 3.5 motor res malo na hard...to je poraba 12+....klasični ameriski avto).....boljsa je potem novejša opcija 2.0t....mislim da ima 250km...
Tukaj podajate cene za dimenzije, kjer so gume najcenejše. Recimo zimska michelin guma dimenzije 215/55r 18, kakršno ima cx30, pride okoli 200€/kos.Štiri gume =800€. Tako, da bi krepko premislili, katere zimske gume bi montirali. 😉
kakorkoli gledamo, in sem mnenja da je CX-30 res odličen avto, ampak dimnzija gume je pa pred-potopna....215/55 r18.....kot prvo 215 sploh ni standardna dimenzija, to je kar nekaj......in enako 55 ali imaš 50 ali pa 60.....torej so tukaj pa malo zgrešili....ali imate v homo.kartončku še kako drugo dimenzijo. JAP avti imajo ponavadi zelo bogo bero tega, medtem ko imajo razni VW cel rang teh....
Dejansko vsak sam odloča, katere gume bo kupil in kako bo šel z njimi skozi zimo. In predvsem, koliko denarja je pripravljen odšteti za njih. Zase vem, da izberem letne gume vedno najkvalitetnejše ne glede na ceno.
Zimske pa mi niso spet toliko pomembne saj vemo, da ni neke zime na obali. Bolj gledam na to, da so dobre na suhem in na mokrem.
obala je kar se tega tiče res izjema, verjetno veliko Primorcev vozi tudi z letnimi, sploh taki ki skoraj nimajo poti proti notrnjosti....(kolega, ki je živel v Ajdovščini sploh ni imel zimskih gum..., je pa res da nikoli ni imel poti proti LJ v zimskem času oz. je lahko šel ko je bila suha cesta).
pred 25 minutami je TBA napisal:
tale tvoj izračun bi bil bolj pravilen če bi upošteval koliko se porabi ali privarčuje samo ko so gume v uporabi.
primer na moji uporabi glede na dosedanje izkušnje, menjam zimske na 2 let.
Če dam 440€ za zimske gume, me pride strošek (do naslednje menjave) 55€ na mesec (uporaba 8 msecev)
ok, sem računal za celo leto, v tvojem primeru, če daš za Conti ali Michelin 600€ te pa pride 75€ na mesec....torej 2x6pack piva
To je normalna cena za tako dimenzijo, torej vrhunska guma 600eur, drugi rang (ki so se vedno verjetno dobre) so pa mogoce 100eur ceneje, torej....če jih imaš 4.leta 25eur/leto oz.2eur/mesec....ne razumem kaj je toliko težko dati recimo 100eur več in je to to...avti pa za 30k eur🤔😉😄👍😁
Če koga zanimajo razlike med CX30 X186 vs. CX30 X180. 👍
Z ročnim menjalnikom so podatki-časi še za cca 0.5 sek.boljši.....
To da x186 ne gre vsaj 100 v drugi prestavi z AT je res bogo, da ne rečem žalostno....z ročnim verjetno gre, če je 0.5sek hitrejsi, kar je še 1 plus več za ročni menjalnik v tem avtu s tem motorjem....
Za vozit Smrduha, mi je ultra nizka poraba edina svetla točka. Najprej 105kmh in 6. prestava od Vodic do Vrhnike in proti Ljubljani, kasneje nekaj del na cesti in mestne vožnje ter povratek preko Lukovice in Zlatega polja domov (konkretno v breg, zato je naraslo na 4,1L povprečno za teh 97km). Kakorkoli, za recimo Dizelsko porabo 6L na 100km bi potem raje aktiviral domačega Geckota, ki fura na Benz in je zelo varčna ter zanesljiva mašinca.
Prvi Mazdin priključni hibrid sliši na ime CX-60, gre pa za petega športnega terenca v ponudbi v Sloveniji. Krasijo ga zmogljvosti, udobje in tehnološka naprednost, zanj je potrebno odšteti najmanj 52.290...
Res je le "študija". 😊 Je pa požela kar nekaj zanimanja na drugi strani Atlantika. V njem bi bil itak "njihov" benzinski turbo motor. Kot je napisal Bini, bi bila to erjetno res bolj surferska zadeva.
saj obstaja BT-50 model year 2022, ampak seveda kot za večino JAP modelov/znamk vsepovsod samo v EU ne....kjer nam prodajajo samo peščico, kar velike "ne EU" firme ponujajo....žal;
Jaz sem še nekaj opazil in sicer vsaj tretjina tujih voznikov z malo starejšimi avti brez avtomatike luči podnevi vozijo po lokalnih cestah z ugasnjenimi lučmi. A je to kak varčevalen ukrep v tujini čez poletje, ker tole je kar neverjetno kako so disciplinirani pri neprižiganju luči.
kar mene še bolj preseneča pa so razni frajerji in lepotke, ki se vozijo z raznimi (novimi) oh in sploh super audiji, bmw-ji, mercedezi ali drugimi znamkami, potem jih pa vidiš ko držijo mobitel v roki in pred usti ter strastno govorijo v telefon.....WTF, a si ne znajo urediti povezave gsm in sistema v avtu za klice :):), to mi je res skrajno nerazumljivo.....(moj oče ki ima 10.let starega megana ima vzpostavljeno bluetooth povezavo za gsm v avtu), ahh....
Saj je izpisek iz servisa priložen in imaš menjava motorja pri 72124 km gor označeno iz pooblaščenca izpis.
Avto ima pa vse skup 89 tisoč.
Temu print-outu jaz ne bi ravno verjel, tudi eservisna knjiga verjetno ni več secured, tako da....podobno kot potrdila (original in fake) za covid cepljenje, in druge zadeve...
tole za moje pojme ni ravno best buy, sploh pa ne za tako ceno....nasvet = obvoz , zagotovo kaki švero, jul.21 je bil menjan motor pri 72k km, sedaj ima pa nov motor 89k km.....kaj so jih prišteli k tistim 72k km in z novim naredili 17k km, ali so jih z novim v enem letu 89k km.....5.let star avto pa zamenjano polovico
Tudi v resnici ni. Imam v službi parkirano cx30 zraven prav takšnega.
In izgleda cx30 za razred višji rang avta. In predvsem izgleda dosti glomaznejši in širši. Da ne govorim o porabi. Sodelavec se hvali z porabo 8l/100 pri daljših avtocestnih vožnjah. Po mestu z lahkoto doseže 9l/100.
Tsko,da ni primerjave med tema dvema avtoma. Sodelavec že gleda za zamenjavo, a ima avto šele dve leti in prevoženih 9000 kilometrov. 😉
Podobno izkušnjo je imel kolega, ko je izbiral med škodo scalo in kio ceed....po testni vožnji, kjer ni sparal ne ene ne druge, je imel razliko skoraj 2l višjo porabo pri kii🤔, zato se je odločil pol za škodo....
Evo da še jaz eno objavim o porabi moje CX 30 e-g122, od Celja do Lošinja polno naložen (kot po navadi veliko preveč stvari-krivim bolšjo polovico)+nosilec koles z dvema gorskima kolesoma na zadnji kljuki in tempomatom na cca 110-130, nekaj kolone na meji in pred/na krkskem mostu.. 6,6L ☺️
Priznam pa da mi manjka nekaj konjev😕, saj sem moral nekaj klancev odvoziti v 2., čeprav bi motorju morda pasala kakšna prestava višje..
Ne vzami preveč osebno...ampak, da z novim avtom moraš voziti v 2.prestavi je pa za moje pojme👎, no go....to je dokaz, ko se na veliko razpreda..za cx30 je kot kaže edino x186 pravi motor (verjetno bi bil se boljši kak dizel cd175, ampak tega ni...), pa se opravičujem za moj post...
Dober avto za penzionista😉😄, manjka mu 60konjev pa bi bila super....za nekoga ki se vozi malo pa verjetno super wagen...dealer jo bo prodajal za kake 3k eur več😁
pri rabljenem dizlu z okrog 200k km se mora kupec zavedati, da so potencialni stroški za najbolj rizične sklope (sklopka, vztrajnik, turbina, injektorji) lahko višji kot pa je kupec plačal za rabljen avto....če se s tem sprijazniš jaz ne vidim težave v nakupu starega dizla, zdaj ali imaš srečo in si kupil/dobil takega da ti bo bp oddelal še naslednjih 100k km pa mislim da ti nihče ne more garantirati, pa naj bo še boljši mehanik, in tudi če so vsi servisni intervali bp....(moje osebno mnenje, če bi imel v lasti dizla in bi mi delal bp, in četudi bi imel 200+k km ga niti ne bi prodajal :))....tako da dobiti dobro ohranjenega dizla je pomojem danes mala loterija, sploh če gledaš za avti z veliko km....(in enako seveda potem velja tudi za bencinarja:))
Čeprav je mazdin forum, ima kdo mogoče še kakšnem predlog pri nakupu avta zgolj za službo - upoštavi je potrebno približno 120km/dan v obe smeri, 85% poti po AC.
Hvala za čas in za nasvet!
Kolega je imal Toyoto Auris 2.0 dizel, ki jo je kupil z podobnim razlogom kot ti, kupil jo je mislim da pri cca.180k km, staro mislim da 7.let, potem je v 4.letih naredil 140k km in jo potem prodal z 320k km.....v tem času ni imel nobenih težav, razen rednih servisov, tako da če nisi 100% vezan na Mazdo predlagam, da gledaš tudi za tem modelom (mislim da ima 2.0. dizel 126km).
Če kdo pozna koga da mi cipira avto... Prosim na dan z besedo....
Navadnega atmosferca nimaš kaj čipirat, ker ni kaj za narediti...vse kar ti lahko naredijo, da ti update-ajo cpu, torej malenkost večja odzivnost in večji max.navor pri nižjih obratih, to je pa to...daš mislim da okrog 200-300eur , ampak ne pričakuj revolucije😉😄😁
Gpf filter ni problem,ker se ne zabije in vse zgori,drugače kot pri dpf filtrih. Mene bolj skrbi vsa elektroniko in vse kar spada zraven....🤔
Pri elektroniki pa mislim da je malo tudi loterija/sreča, ker dvomim, da vso elektroniko delajo proizvajalci (Mazda sama) in so tukaj potem v igri verjetno razne kitajske/korejske firme....bolj je v tem primeru pomemben nadzor (oz. t.i. quality assurance), da so tam kjer to delajo/sestavljajo nadzorniki Japonci....
Jah lej osebno mnenje. Mazde itak nimam več namena kupit(taki in drugi razlogi)
ne zdaj odbijati potencialno novih kupcev mazde :), heh.....realno je pa danes, razen če je € budget neomejen (ok potem itak nimaš med potencialnimi znamkami mazde :)), kar težko najti "dober" avto za normalen denar....(karkoli si že vsak zase definira "dober").
Še naj jaz zapišem rezultat vožnje na morje in nazaj. Se pravi MS-Poreč-MS.
V smeri na morje (350 km) je bila poraba 6,9l. Vozil sem večinoma s tempomatom nastavljenim 5 km/h več od omejitev. Povprečna hitrost je bila bogsigavedi koliko, ker to čudo, za razliko od VW, povprečne hitrosti ne meri. Nazaj grede je bila poraba 7,5l, ampak so bili zastoji in dokaj močan čelni veter.
Vleka v hrib na primorski AC, čez Črni kal in Kozino v 6. in 5. prestavi je bila porazna. Sem moral prestaviti v 4. prestavo in gas do konca, da sem komaj uspel biti v koraku s prometom, obrati pa na 4,5k. Potem se mi je tip s Passatom, prilepil dobesedno na zadnji odbijač in ni popustil. Ker se ne dam tako zlahka, sem prestavil v 3. prestavo in naenkrat sem bil najhitrejši na avtocesti , obrati na 5,5k, hitrost okrog 145km/h v hrib. Poraba pa v višave. Sem ostali del poti do doma, zato vozil zelo varčno in celo pod omejitvami, da je povprečna poraba na koncu z 7,4l izpadla dokaj ugodno.
O plusih in minusih pa kdaj drugič. Je tega kar dosti.
to je za moje pojme za tak motor čisto ok poraba, ker verjetno je X186 kljub vsemu boljši pri navoru in moči kot pa G150.....smile-i na tvoj post pa ker je to realno prebrati oz. realna situacija, sem sam pisal ravno to par post-ov nazaj, da če hočeš biti z navadnim atmosfercem hiter v hrib se boš vozil v 4.prestavi.....no jaz pri sebi v 3 pa res nisem nikoli rabil dajati , z dizlom se pa pelješ ali normalno ali pa hitro v klanec z 6.prestavo, ne spomnim se da bi kdaj z dizlom 2.2. moral v bilo kateri klanec prestavljati v 5.prestavo.....
ampak to je že off-topic, tudi mene bolj zanimajo + in - za samo CX-30 (pustimo motor).
Ni štos v novem proti starem. Ker jaz imam raje stare analogne stvari.
Če sem pošten, razni line asisti in podobne igračke me nervirajo.
Enostavno je cx 30 bolj tih, uglajen in na splošno bolj všečen avto. Vožnja je enostavno bolj uživancija.
Imam pa namen še vedno kupiti, ko grem v penzijo seveda, mx5. To je nama z ženo še vedno želja. 😊
Kolega gre proti 50 in si je nabavil mx5 predzadnja gen...vijolične barve, pa ima cca190cm in 100kg...ko sem ga videl s tem avtom sem se mu smejal, kako sploh zleze in sploh gre ven iz avta ....pravi da nekako že , ampak da je užitek nepojemljiv👍😉
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Fajn, grozn je edin videti vse te rdeče klicaje in opozorila....daj slikaj brez teh klicajev😄🤔🤭😉😁👍
Povezava za deljenje
Deli na druge strani