Ja s ?em pa vi drgnete ?ajbe? S ?raufencigerji? :ne vem:
kaj pa ima kot materjal ve?jo trdoto, tvoj ?raufencigar ali mmineralni delci ki jih je najve? ob robovih vetrobrana. Ti se potem s strgalom s ?imbolj ostrim robom da je pritisk na povr?ino ?im ve?ji, utirajo v povr?ino stekla. Ima Alex ?ist prav o mikrorazah na vetrobranu.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
ni dobro tega gretja ?ipe uporabljat takoj, ker lahko po?i.
Pa saj ravno zato imajo npr letala elektri?no gretje prednje ?ipe da ne po?i, ker ostane bolj elasti?na ?e je topla, ker ?e v ohlajeno kaj prileti je katastrofa.
@Boss, poizkusi enkrat opazovati oba merilnika - za hladilno teko?ino in za olje isto?asno. ?e pri avtu brez webasta je fazni zamik ko je voda na 90? je olje ?ele na ?voh 50? C pri webastu je ta zamik ?e ve?ji. Ho?em samo re?i da topla voda ?e ne pomeni vro?e ma?ine.
Koliko da od sebe gretje na webasto pa vem, dokler ne "poprime" vro?ina od ma?ine je zrak samo topel in ne vro?. In je premalo da bi v primeru najbolj gnile megle s 120% vlago ko se kondenz neprestano tvori na zunanji strani vetrobrana, toliko ogrel ?ipo, da nebi rabil brisalcev. Bi pa jaz vsseno imel webasto, je pa mal draga re?.
Za znotraj odrosit je hitro dost, vendar pa s klimo ne vem ?e gre v vseh primerih - precej avtov kompresorja ne zalaufa ko temperatura pade pod dolo?eno (?e vedno pozitivno) vrednost. Kako je to pri mazdah ne vem.
Odstranjevanje ledu s pomo?jo drgnjenja pa tudi baje ne deluje zelo blagodejno na vetrobransko steklo na dolgi rok.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Bo treba zimake gor montirat... ?eprav ne bo lep avto. Kaj ?mo. Ne moremo imeti vsega hkrati-lepote in varnosti.
Alexs, izpadlo bo kot da lastnik jadnik nima za ornk zimske gume.
Ampak kaj zdaj turi? zimske gume (moj jih nou vidu ?e 1mesec vsaj), ko je govora o odtaljevanju vetrobranskega stekla in o tem da tebi in Bossu to najbolje gre pri poletnih temperaturah.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Meni pa ogrevanje ?ajbe ne pomeni kaj dosti saj samo priklopim pihanje na ?ipo in je v 30 sekundah Ok, pol pa ?tartamo.
Meni je pri mazdi navkljub webastu, kar trajalo. sedaj je bistveno hitreje ko je grelec kabine elektri?en, pa ?e tu traja nekaj minut da res vro?e piha. Kak?en sistem ima tvoj avto, da v 30sek dobi? vro? zrak?
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Hmm, ne vem ?e si ?isto dojel poanto HUD sistemov v avtih.
Vsak ima svoje prepri?anje in tudi jaz mislim da sem dojel.
HUD v letalih v megli je namenjen tisti manj ko sekundi ?asa med trenutkom, ko pilot zagleda lu?i steze in ko se s kolesi dotakne le te. Tam ni nobenih numeri?nih znakov, samo grafi?ni, ker numeri?ne ni ?asa sprocesirat. Ni? bat, ve?ja potni?ka letala imajo itak autoland in ne potrebujejo tega.
Merilnik hitrosti opazim samo na za?etku prve vasi, potem stisnem tempomat in ?e v naslednji vasi me prav malo briga kazalec hitrosti, ker je taprava itak shranjena v memoriji tempomata.
Obstaja znatna verjetnost, da je HUD v avtih bolj za novoletno jelko, le te pa se v avtomobilski industriji dobro prodajajo.
Boss ne vem ?e si dojel poanto, samo to sem rekel, da ?e bi bila izbira med el. ogrevanim vetrobranskim steklom in HUD, bi zanesljivo izbral prvo. El ogrevanje vetrobrana je primerljivo pomemben faktor varnosti kot npr zaviranje v sili.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Osnovni je definitivno ceneje, ko pa ga gre? opremljati z varnostnimi pripomo?ki, pa mu cena konkretno zraste in lahko prese?e mazdino z lahkoto.
Sem ?el mal konfigurirat nekaj za 25jurjev in avtomatskim menjalnikom pa primerljivih zmogljivosti. Primerjava ni enostavna, ampak ?kodilak je malenkost cenej?i. Res pa da nima HUD. Meni osebno slednji ne pomeni ni?, imam raje el gretje prednje ?ipe, ker menim da nismo piloti in da avte ?e vedno vozimo vizualno in ne in?trumentalno.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Boss, ti razmi?lja? z napa?nega konca, se pravi s strani uporabnika. Da je kupec kralj ki lahko izbira pomeni manj?i dobi?ek za kapitalista. Zakaj pa nebi bil raje kapitalist kralj, kupca pa ko j... Pa kaj nam je sedaj to tako te?ko padlo? Pa saj smo navajeni svin?enih ?asov ko ni bilo izbire.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?akaj, kamiq je 15cm kraj?i pa ima enako prostora? Ja logi?no da potem nekje drugje zmanjka?
Ne nima enako prostora. Kamiq ima pri isti medosni v kabini mnogo ve? postora. Razlika v dol?ini karoserije- Kamiq je za dobrih 15cm kraj?i, razlika v prtlja?niku je pa 430l mazda cx30 vs 400l Kamiq. Mazda je zadnje ?ase znana po tem, da dela na zunaj velike na znotraj pa majhne avte, ?eprav je bilo neko? ravno obratno.
Pa ?e razlika v pospe?kih od 0-100: cx30 - 11,2; Kamiq 8,3.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Zan? smo debatiral, da naj bi se v CX-30 sedelo zadaj bolje kot v Mazdi 3. In seveda sem ?el to ?e enkrat sprobat. Sem nastavil enako prednja sede?a za mojo vi?ino in zadaj je bilo natanko isto placa pri obeh - beri "kurckej". Se pravi je dejansko CX-30 samo povi?ana Mazda 3 z nekoliko ve? placa v prtlja?niku. Kdor seveda zadaj preva?a le ali ve?inoma otroke je to OK, za ve?je ljudi pa to ni glih.
?e bi v segmentu gajbic (malih SUV) v kabini rad imel dovolj prostora, potem je Kamiq s cca 15 cm kraj?o karoserijo pa pribli?no isto medosno pravi odgovor. Pa ?e cenej je. A so zavesce serijsko ne vem, ni glih lepotec tako kot tudi cx30 s temi ogromnimi blatniki ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
In ja, ?asi preglednih avtov, velikih stranskih stekel so ?e zdavnaj mimo. Bolje, da te ob trku varuje kos oja?anega pleha, kakor pa velika steklena povr?ina.
Bu?ke trgovcev nepodkrepljene z analizo crash testov.
Bo?no je najvarnej?i O?KO?.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
?ivimo v obdobju, ko so bencinarji redkost zaradi forsiranja dizlov v zadnjih dveh desetletjih. Bomo videli kaj bo ?e prinesel ?as, zdaj, ko so na voljo ?e elektri?ni.
?as bo prinesel to, da bodo zaradi forsiranja bencinarjev dizli redkost. Ampak ne dizli ne bencinarji se niso forsirali tako na silo, kot se sedaj forsirajo elektri?ni.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Jaz bi raje imel Mazdo, ne vem ?koda mi je ?e vedno tak ?e?ka , pa vsak drugi jo vozi. Pa ene par dni nazaj se je ravno pred menoj ena parkirala (SCALA) in mi zvoki, ki jih je spu??ala niso bili preve? v?e? . Ko je zapeljal naprej in zabremzal ter nazaj in zabremzal je grdo za?kripalo, kot ena stara ?e?ka kripa ...pa niso bile zavore, ne vem mogo?e je ?e avto bil preve? nov pa se ni ?e vse ule?alo kot se mora, za novi avto vsekakor nespreemljivo, vsaj zame. Pa tudi raje imam ta atmosferski motor v Mazdi kot pa TSIja v ?kodi, mislim da na dolgi rok ni primerjave , pa kaj potem ?e malo slab?e pospe?uje, pa? ne pospe?uje? iz nizkih obratov mampak iz 3.500+ ali pa ga ?ipira? pa je bomba.
Tudi meni je mazda spu??ala zvoke ki mi niso bili v?e?, ?e mnogo manj pa mojim sosedom - se ne zafrkavam -pol vasi sem sred no?i zbujal tako zelo je glasno je ru?ilo in ?kripalo vsaki? ko sem na rikverc zapeljal nazaj na dvori??e. Vsaj ene 6 ali 7krat sem bil na mazdinem servisu pa mi niso znali porihtat. Mogo?e ima ?e?ka gre?ka enake probleme.
Druga?e pa na osnovi videnega v salonu mi ne mazda3 ne ?e?ka skala nista avto, ki bi ga imel.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
model za volanom je pa tudi kul, kajti ljub temu, da je starej?i ob?an ?e veselo ska?e po odrih, za razliko od nekaterih drugih, ki grejejo kav? doma pod dekico.
Alex, zakaj si se pa ti oglasil? Saj s tistim starej?im gospodom za volanom nisem mislil tebe ampak tako na splo?no.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Saj barva ni napa?na,ampak pa?e pa zgolj na ?portne modele...
Ja pa saj jaz bi imel RS-a.
Ma? ?ist res, ne priti?e vsaka barva vsakemu avtu. Tudi znamenita Mazda soul red bi bistveno lep?e izgledala na kak?nem ?portnem avtu, ne pa na kravetini od karavana v kateri not sedi starej?i gospod.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Pri 10 letih in 200Kkm je renold pri na?i bajti dale? najbolj zanesljiv in najmanj pokvarljiv avto. Pa so rekli najve?ji mazdini strokovnjaki katerih servisov redni in izredno pogost gost sem bi z mazdurino (tisto ki je nisem znal vozit zaradi ?esar je rjavela in pa crkvala), da mi bo pri renoldu pri 100Kkm zaribala ma?ina, no pa ?e ni ribnla pri 200. Lahko mi pa jutri. Kdo bi vedel.
Je pa renold zagotovo dobra firma, ?e so ti Slivka zastonj krili tvoje neznanje uporabe. Moram re?i da pri mazdi ni bilo vse moje neznanje krito. Verjetno iz razloga ker sem res zelo bukov ?ofer.
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pa je zgleda da kon?ana saga z naslovom Boss kupuje nov avto.
In vsi s foruma smo veseli tega 
Tistih stre?nih nosilcev pa nikar ne ?agaj stran, so fajn ro?aji za pomo? pri vstopanju v primeru te?av z ravnote?jem.
(Boss, saj sem vedel da ne bo? imel jajc iti na kak?no drugo firmo
)
The only aproved cure for too much fun is three much fun!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani