To je recimo ena stvar, katere nebi delal sam. En kup jebarije pa pesto lahko zelo hitro poskodujes ko tolces. Pri mehaniku je drugac k spresa ven lezaj. Pac placas tistih 30e pa je. Je pa res da je lepo, ko nekaj sam naredis tako da
2.0 in pa 2.5 vrh glave za normalno ali pa malenkost dinamicno voznjo. Nevem kaj rabite 300 hp. Pije pa cca. 2l vec. Vem da sem gorenc ampak se pozvizgam na to razliko. Poleg tega imajo nove mazde se addblue in nakoncu ce sestejes vse skupaj ni neki velike razlike, ce sploh je.
Mislim kaksne bedarije in bucke. Kupis 3-4 leta star avto in sedaj se je pa z njemu vozilo kot ken block. Ja res folk kupi nov avto in ga boli kurac in ga tri leta tera v bozjo mater pol ga pa proda. In to mazdo nek 50 let star fotr... Cmooon get real. Osebno sem tudi za da se kupi 3-4 leta star (NOV) avto, kateri je bistveno cenejsi on novega iz salona in imas prakticno (NOV) avto, kateri ti bo brez problema zdrzal 300k km...sploh teli novejsi avti. Jest sem kupil 10 let staro setko pa sem v dveh letih zamenjal en lezaj. Avto jei mel 175k km sedaj pa 220km. Fotr isto kupil 6 let staro sestko pa nekih izrednih stroskov v 120 k km NI! Razen to da se je prejsno leto zabil. Smo ga popravili za 3.000? in normalno vozi dalje. Mogoce taka fobija ker kupujete dizla. To je razumljivo . Potem vam tudi 9 let garancije ne pomaga :DD. Kar se pa izrednih stroskov tice je pa itek loterija, ampak pri mazdi opazam , da jih imajo vec novi avti kot rabljeni
Meni se tudi zdi, da ce je kateri motor petarda da je to 2.5. Govorim na pamet, ker ga se nisem imel moznost voziti, ampak ne dolgo nazaj je nekdo napisal, da se kao teh konjem ne cuti in da je motor podhranjen. Nevem, no ampak telih 190hp bi se mogl cutit. Sam imam 2.5 (170hp), druga generacija pa sem zelo zadovoljen . Je pa vrjetno res, da ce je nekdo prej vedno vozil dizel, da te tam bolj butne nazaj zaradi turbine in mogoce zaradi tega tako razocaranje :ne vem:
Fak, kot da ni ze dovolj da se mors za vsak servis sekirat, koliko te bojo opalili, kaj ti bojo zamenjali in kaj vse ti bojo pokvarili. Zadeva je sla celo na next level in se sedaj ze sekiras ali bos sploh dobil avto za katerega si placal.
Moj brat ima bmw 528 1999 letnik 480k km pa je prva ketna. Kar se pa tice novejsih bmwjev je pa ketna itq iz papirja. Tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Pa to ne zaradi tega, ker jo nebi znal narediti, ampak money, money. Pa ta "problem" nima samo bmw.. Me zanima kako bo pri tretji gen. Mazde.
Haha ne,ne ne povelicujem mazde v nebesa ampak menjalnik in sklopko imajo dobro napram ostalim znamkam. Drgac se pa strinjam s tabo in sklopka bolj trpi pri mestni voznji, kot recimo pri relacijski, ampak kljub temu to ne pomeno da bo zdrzala 400k km.
Nisem rekel, da ni bil taxi. Samo pravim, da tudi ce je bil vozen relacijsko nebi bilo nic cudnega, ce bi pri 260k km sla sklopka (sploh citroen). Ce vprasas zurnal pravi da zdrzi 150k km. Sklopka je potrosni material in ene grejo prej druge kasnej. Mal poglej po bmw ali renailt forumih. Folk menja sklopko pri 120-150 k km. Saj ne recem imas izjeme katerim res zdrzi sklopka, ampak overall se mi zdi da je nekako realno povprecje 250-300k km. Moja bivsa sestka ima recimo se vse original lezaje in amortizerje pa ima 350k km. Eni so recimo to vse menjali ze pri 150 k km. Vse je odvisno od voznika in kvalitete materiala.
Cist normalna kilometrina za menjavo sklopke, tudi ce je delal dolge relacije. Je pa treba vedet, da nimajo vsi enako kvalitetno sklopko in enim prej shodi. Seveda je odvisen tudi nacin voznje...
Drzi in se tudi strinjam. Zato pa imajo tester, da preverijo v kaksnem stanju je tekocina in se na podlagi tega le ta zamenja. Na zalost pa vsi vemo kako delajo uradni servisi. Po knjigi in zamenjajo vse kar je predpisano za to kilometrino. Kao zaradi garancije.. 8 let se mi pa vseeno zdi malo prehuda za zavorno tekocino. Jest osebno jo menjam na vsaki 2-3 leta ali pa takrat, ko menjam (diske, ploscice) pa lepo prezracim se zavore. Mislim, za tistih 10e se res ne mislim zajebavat
3%. Zavorna tekocina ful vlece vlago nase, zato se jo pa menja na 2 leti oz. 40 k km. Treba je tudi preveriti, da ni pokrovcek od rezervoarja poskodovan in da se lepo zapre (zatakne).
Ne merijo vrelisce, ampak vsebnost vlage v zavorni tekocini.In ja je tester. Ga imam doma. Je pa res, da na podlagi procenta vlage znajo odcitat najnizjo tocko vrelisca zavorne tekocine.
Jest imam zimske continental dot konec 2012 s ?e veliko profila. Avto se pelje cist normalno in resno razmisljam, da bi jih imel se to sezono pa sem iz gorenjskega konca...
Nisem rekel, da skodi. Hocem povedati da zaradi tega imas tpms kjer ti racunalnik javi kdaj nekaj ne stima. Pa ok tudi stekam da se nemoremo vedno zanesti na to elektroniko pa recmo da preveris sem ter tja, ampak enkrat na teden se mi zdi zelo huda. Fotr je povozil zebelj in je guma pocasi spuscala. Spustila je tocno 0.3 bar pa se je lucka ze prizgala. Ko sem imel se prvo generacijo sem preveril tlak pred menjavo (letne, zimske) pa enkrat vmes pa nisem rabil nic napolniti.
Jest pnevmatike preverim oz. napolnim samo takrat, ko jih zamenjam (zimske-letne). Pa do sedaj nisem imel nikoli nobenih problemov in nisem rabil nic dofilati. Drgac imam pa itq TPMS ventilcke, k po hitrem postopku sprozi lucko. Ce bi se pa ze tako bal pa preprosto ze na uc vidis, ce je kaksna guma pretirano izpraznjena. Lahko tudi z nogo malo prtisnes na vsako gumo. Da bi pa vsak teden preverjal tlak...sto posto
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jap pri meni je celo axso dal dol.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani