Tudi meni so produkti od chemical guys vsec razen leather conditioner kot ta na sliki en post visji me je razocaral. Je res, da mazda nima pravo usnje, ampak vseeno. Potem sem kupil conditioner od gliptona in je super zadeva. Kar se pa tice notranjosti imam pa za usnje Gyeon cleaner in glipton conditioner. Za vse plastike pa uporabljam Angelwax AnGEL. Tudi jaz za izpuh in vse ostale kovinske, kromaste dele uporabljam autosol metal polish in mislim, da tezko dobis boljsi produkt. Cenovno je pa itq djabe . Voske pa malo menjam in sicer tiste bolj "debele" in imajo malo manj leska (obstojnost cca. 3 mesece) namazem za cez zimo, poleti pa drugacen vosek z vec sijaja (soft 99 the king of gloss dark). Kar se pa tice platisc pa iron x in pa vosek poorboys wheel sealant . Imam tudi srednje grobo polirno pasto Menzerna medium cut za rahle praske. Je pa vedro z dvojnim dnom OBVEZNO ce mislite prati z gobo. Sicer imajo pa se do danes na operi-avto black friday popuste tako da se splaca kaj kupiti
Tocno tako, kot je aless napisal. In tocno tako so tudi delali v rocni avtopralnici. Edina razlika je, da ga niso voskali ampak so imeli tisti sampon in vosek v enem. Sedaj ko ga sam perem ga tocno tako perem s tem, da z iron x se naspricam feltne za leteco rjo.
Na sliki sicer nov izdelek od K2, ampak je isto ucinkovit, kot iron x.
Sem slisal ja, je bilo baje notri cisto zarjaveto. Sicer mi je cudno da notri zarjavi, ker notri ne sme priti vlaga... Jest sem v torek narocen pa bomo videli... Edin ce je hotel rect, da je tako zastekal, da ga sploh ni mogel ven spraviti.
Se strinjam, da je za vozit in da nisi njegov suzenj samo ni razlike ali ga zapeljes v rocno ali v avtomaticno avtopralnico. V vsakem primeru ti ga bo nekdo drug opral medtem, ko bos ti pil kavico. Za avto oz. lak pa to veliko pomeni...sploh temnejse barve so bolj na udaru. Ko je pa govora o mazdi in o njenem obcutljivem "eko" laku je pa sploh pizdarija
To je recimo ena stvar, katere nebi delal sam. En kup jebarije pa pesto lahko zelo hitro poskodujes ko tolces. Pri mehaniku je drugac k spresa ven lezaj. Pac placas tistih 30e pa je. Je pa res da je lepo, ko nekaj sam naredis tako da
2.0 in pa 2.5 vrh glave za normalno ali pa malenkost dinamicno voznjo. Nevem kaj rabite 300 hp. Pije pa cca. 2l vec. Vem da sem gorenc ampak se pozvizgam na to razliko. Poleg tega imajo nove mazde se addblue in nakoncu ce sestejes vse skupaj ni neki velike razlike, ce sploh je.
Mislim kaksne bedarije in bucke. Kupis 3-4 leta star avto in sedaj se je pa z njemu vozilo kot ken block. Ja res folk kupi nov avto in ga boli kurac in ga tri leta tera v bozjo mater pol ga pa proda. In to mazdo nek 50 let star fotr... Cmooon get real. Osebno sem tudi za da se kupi 3-4 leta star (NOV) avto, kateri je bistveno cenejsi on novega iz salona in imas prakticno (NOV) avto, kateri ti bo brez problema zdrzal 300k km...sploh teli novejsi avti. Jest sem kupil 10 let staro setko pa sem v dveh letih zamenjal en lezaj. Avto jei mel 175k km sedaj pa 220km. Fotr isto kupil 6 let staro sestko pa nekih izrednih stroskov v 120 k km NI! Razen to da se je prejsno leto zabil. Smo ga popravili za 3.000? in normalno vozi dalje. Mogoce taka fobija ker kupujete dizla. To je razumljivo . Potem vam tudi 9 let garancije ne pomaga :DD. Kar se pa izrednih stroskov tice je pa itek loterija, ampak pri mazdi opazam , da jih imajo vec novi avti kot rabljeni
Meni se tudi zdi, da ce je kateri motor petarda da je to 2.5. Govorim na pamet, ker ga se nisem imel moznost voziti, ampak ne dolgo nazaj je nekdo napisal, da se kao teh konjem ne cuti in da je motor podhranjen. Nevem, no ampak telih 190hp bi se mogl cutit. Sam imam 2.5 (170hp), druga generacija pa sem zelo zadovoljen . Je pa vrjetno res, da ce je nekdo prej vedno vozil dizel, da te tam bolj butne nazaj zaradi turbine in mogoce zaradi tega tako razocaranje :ne vem:
Fak, kot da ni ze dovolj da se mors za vsak servis sekirat, koliko te bojo opalili, kaj ti bojo zamenjali in kaj vse ti bojo pokvarili. Zadeva je sla celo na next level in se sedaj ze sekiras ali bos sploh dobil avto za katerega si placal.
Moj brat ima bmw 528 1999 letnik 480k km pa je prva ketna. Kar se pa tice novejsih bmwjev je pa ketna itq iz papirja. Tako pri bencinarjih, kot pri dizlih. Pa to ne zaradi tega, ker jo nebi znal narediti, ampak money, money. Pa ta "problem" nima samo bmw.. Me zanima kako bo pri tretji gen. Mazde.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Uporabljam ze vrsto let in sluzi tocno svojemu namenu. Top zadeva
Povezava za deljenje
Deli na druge strani