Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.
Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.
Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐
Glede lepote se tako ve, glede zanesljivosti in kvalitrte tudi, glede cene prav tako, če pa hočeš dodati vsake toliko časa še kaj v proračun je pa izbira Ford.... 👍😉
Ford ni SUV/CUV.
Osebno je imel Ford do 50k km majn težav kot M2.
Pri M2 so se reže za ventilacijo same zapirale med vožnjo, ko je bilo mrzlo. Za to ne vem zakaj bi bila Mazdaj boljše kvalitete.
Mojstri ... samo nekaj ... teh 4k km in povprečje 48 km/h vključuje ooogrrooomnooo mestne vožnje.
Sploh pa - resetirajte vaše števce in se naslednjih 4k km vozite tako, kot se pač vozite (niti vam ne bom govoril o mestni ali zimski vožnji). Potem pa prilepite svoje screenshote in bomo predebatirali. Bomo videli, koliko vas bo dosegalo 48 km/h. Nihče z mestno vožnjo ... #pacienti
Saj vem, ko zmanjka tehtnih argumentov, se opirate na vsako bilko ...
i20n avtoceste ne vidi.
Večinoma rush hour služba in nazaj:
Malo bi družinskih izletov naredla, namesto Focusa in bi bila preko 48km/h.
Glede na to, da stojim in da je v mestu 50km/h omejitev. In da imam do službe celo vrsto ležečih, sem ok.
Ja, to je prihodnost. V resnici se osebno veselim električne mobilnosti in posledično bistvenega izboljšanja zraka v mestih (in vse dobre posledice ki pridejo s tem).
Upam da je to sarkazem.
Ker ves drek od izdelave baterij, bo zaokrožil po zemlji.
Če ne verjameš. Sevanje od jederskih poskusov je tudi.
By the early 1960s, there was no place on Earth where the signature of atmospheric nuclear testing could not be found in soil, water and even polar ice.
Ne bo po se ponovilo, so se banke izučile in imajo inflacijo vključeno 😉
dne 4. 5. 2024 ob 20:23 je DINAMIK napisal:
Ali vaše plastike na CX30 mažete ,da ne zbledijo? Ta teden kupim CX30 ,ali Forda ...,jah ja vem,da sploh nevem kaj bi,sedaj imam že predračun za fokusa ST 😅🙈
Je že padla odločitev?
Kolko js tak ST, nazadnje je bil pred enim letom z mojo opremo 41-42k€
2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok.
Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.
Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.
Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.
Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
Tudi če mi Grk tanka, rečem kartica in basta. Pa si ne more nič zaokrožit 😉
Samo to bom rekel, ker ne mislim politike mlet.
Kdo le je zdravnikom dvojne plače izplačeval. V Nemčiji in Avstriji so imeli kakih 500€ na leto korona dodatka. Zdaj pa štrajkajo, ker ni korona dodatka.
V koroni smo se zapufali tak, da glava peče. In žal nisem bil v pravem poklicu, da bi mi kaj kapnilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Težko, ker si omenjenih zadev nisem lastil.
Lahko pa povem, da je M2 (DE) imela isto podvozje kot Fiesta in da je na vseh delih (razen mašine) pisalo FoMoCo. Edino 1.5 mašina je bila Mazdina, manj močne so bile Fordove. To je vse kar lahko primerjam.
Tudi M3 si ne lastim, žal samo Focusa.
Glede na forum debate, pa lahko objektino rečem, da Mazdini dizli niso nič bolj kvalitetni kot Fordovi bencinci. 🤐
Povezava za deljenje
Deli na druge strani