Vsaki dan bolj ugotavljam, da niso samo na?i politiki krivi za tako stanje kot je v dr?avi, ampak celo mi sami.
Hehe, dobr si opazil - sam ?e nekaj ?asa to razlagam pa me imajo nekateri tudi na tem forumu za va?kega posebne?a, ki opozarja na napake vseh, namesto, da bi se raje pridru?il masi v majhnih ali ve?jih lumparijah.
Pri tanovi pa sem sele enkrat tankal odkar jo imam (dobil sem jo s skoraj polnim rezervoarjem) ... To, da ima avtomatik visjo porabo sem itak vzel v zakup... To, da je pa razlika pri 4 vratni ali karavanu zaradi aerodinamike pa pomoje ni ravno omembe vredno ... Mogoce je res... ampak je pomoje odstotek tako majhen, da je zanemarljiv ...
Govorim samo pri ve?jih hitrostih (pri nizkih ima zelo malo vpliva) - predvsem na AC in vi?ja kot je hitrost ve?ji je vpliv in koeficient pri limuzini je 0,26 pri karavanu pa 0,28.
V tem ?lanku, je opisano, kolk sprememba koeficienta vpliva na porabo v me?anem ciklu (mesto/relacija) in prera?unano je 0,02 razlike v koeficientu vpliva cca dober deci. ?e pa hitrost pove?uje? pa razlika samo ?e raste.
Sej vem, da so to malenkosti in da ti je vseeno za tistih nekaj deci - ho?em samo re?i, da vpliv je, sicer ne velik, ampak je in ?e je ve? malih vplivov se pa? na koncu pozna, kar je janik potarnal, da se mu zdi poraba visoka.
Tempomat gor ali dol, aktiven al pa neaktiven, na nogo imam porabo manj?o, na isti relaciji, za ve? kot pol litra.
?e pa se po lokalnih cestah pri omejitvi 90 ali manj, pa z tempomatom naredim ni?jo porabo, ne spra?ujte zakaj se po lokalnih vozim na tempomat, ker kdor se je v sakerju samo 1x peljal mu je lahko jasno, da smo pogled v ogledala da 20-30 km/h gor.
hehe, tako kot sem napisal - tempomat vi?a porabo v kolikor je hitrost enaka. ?e pa tempomat skrbi za to, da ne gre? hitreje pa definitivno zmanj?uje porabo.
Nekateri proizvajalci (bolj premium razred - Mecke, BMW,...) imajo tako, da uposteva tudi brisalce oz. senzor za dez... Tako da ko se recimo vklopijo brisalci na polno, se prizgejo tudi luci, tudi ce je ura 2 popoldne, ko naj bi bil svetel dan ... ... Ce ne drugega, bi vsaj se zadaj lahko nekam namontirali rdece LED trakove, ki bi bili vkljuceni stalno oz. takrat, kot prve LED luci ...
Mogo?e pa se da ob?utljivost senzorja za svetlobo spreminjat? Pri moji recimo se mi zdi pa da je celo preve? ob?utljiv in mi na no?ni na?in preklaplja ?e pri poznopopoldanskem soncu, v de?ju ali obla?nem vremenu, ko se rahlo stemni takoj preklopi, pozimi pa razen, ?e ni ravno son?en svetel dan skoraj ne gre iz no?nega na?ina.
Samo teli nemski so lahko zelo zavajujoci. En slovenc ma na mali poti lahko 15 semaforjev, nemc pa ga zge ali kruza po avtocestah.
Ne razumem te ?isto - napisal si glih tako kot, da se v Slo vsi vozniki vozijo le po mestu in da nimamo AC-jev. Nemci so pa sam na AC-jih, mest pa nimajo ?eprav so bistveno ve?ja kot je recimo pri nas Ljubljana. Za njih je Lj manj?e mesto.
Ne more? primerjati skrajnosti zato pa se jemljejo povpre?ja ve?ih uporabnikov.
Sicer bo pa itak Jest napisal, ko bo primerjal prej?njo s to, kolk je dejansko razlike. Ampak rezultat bo definitivno slab?i kot je bil pri prej?nji. Samo o porabi govorim - o ni?emer drugem.
Klasi?en automatic menjalnik dvigne porabo za vsaj pol litre oziroma raje za cel liter in to je dejstvo. Vo?nja s tempomatom (sploh aktivnim) tudi raje pove?a porabo kot pa da jo zmanj?uje.
?e pri klasi?nem tempomatu sem opazil, da v kolikor vozim na ob?utek in sam pritiskam z ob?utkom na stopalko za gas sem kar za nekaj decilitrov var?nej?i od samega tempomata. Namre? pri dr?anju gasa je konstantno enako doziranje plina, tempomat pa ves ?as rahlo dodaja in odvzema gas saj ?imbolj lovi to?no nastavljeno hitrost.
Pri AC hitrostih 130-140 se ?e pozna tudi slab?i aerodinami?ni keficient kot recimo pri limuzini. Tako, da je zaradi tega nekaj deci razlike. Referen?na poraba, ki je objavljena med tehni?nimi podatki se namre? izvaja v ?isto ne?ivljenskih razmerah, kjer avto le enkrat za borih 5 sekund dose?e maksimalno predpisano hitrost 120km/h. To skoraj ne vpliva na skupno povpre?no porabo zato v tehni?nih podatkih med limuzino in karavanom ni razlik v porabi - v praksi pa je druga zgodba.
Upam, da zdele spet ne bo kdo sko?u in imel ?iv?ni izliv, ker spet govorim o porabi in da kompliciram za nekaj deci. Ampka nekaj deci tukaj nekaj, deci tam, pa je hitro liter ali celo dva razlike.
Sej navzgor gre? lahko na?eloma brez te?av tako da bi moral biti 95 ?ist okej. Edino un aditiv za simulacijo osvin?enga bencina se not zlije - kako se mu ?e reće? Ventil plus al neki tazga... sej bodo na pumpi vedeli.
To?no takega sem imel ene 20 let nazaj. In ta s slike ima notri ?tiritakten 1.3 motor sposojen iz VW hleva. To je isti motor kot je bil v golfih II bencinarjih. Ker je avto izredno lahek (?e vedno je osnova ?asija na katero je poveznjena karoserija) saj tehta manj kot eno tono je poraba temu primerna in ?e res ne ti??i? skoz do konca se da ?ist lepo okoli 7 litrov vozit.
Narobe bere? - nisem napisal da obleka naredi ?loveka ampak je odraz ?loveka. Bistvena razlika in ne gre se na ceno obleke ampak na urejenost - urejen si lahko tudi zelo poceni, lahko pa si hovdre tudi z najdra?jimi oblekami, ?e so strgane ali pa umazane.
Tudi avtomobil je zrcalo osebe, ki je lastnik ... tudi stanovanje ipd. Pa ne gre nikomur za o?itke in ?ist razumem Amperja, da mu pa? na novem avtu ni za gledat praske ipd ter je popolnoma logi?no, da je postavil vpra?anje.
En ma pa? rad lep v nulo urejen vrti?ek, drugi ima rad lepo pospravljeno stanovanje, tretji se dobro po?uti v lepi obleki, ?etrti pa ima rad lep nepobu?kan in ?ist avto itd, da ne na?tevam. Vsi na?teti imajo prav, da imajo tak?en odnos in nismo mi tukaj, da bi ocenjevali a je to v redu ali ni. In ?e smo glih pri avtih je ?isto vseeno ali je avto vreden 30k? ali pa 300? - ?e je lepo urejen in nepobu?kan je lep tudi tisti za 300? in tukaj se ne gre o nobenem preseravanju.
Men je pa vseeno hecno tako razmi?ljanje... a doma k recimo ?ipo razbije? al pa kej odlomi? tud pusti?, da je tam polomljeno? Sej recimo ?teker, ?e je zlomljen ?e vedno deluje ipd.
Ne vem zakaj ne bi bil avto v lepem stanju in da je to ne vem skoraj greh, ker pa? imamo pri nas radi, da so avtomobili celi in neobtol?eni. Se strinjam, da se ne spla?a sekirat, ampak ?e ima? mo?nost zadevo zrihtat, zakaj jo ne bi - ne vem ampak kot je lahko obleka odraz ?loveka je lahko tudi urejen ?ist avto pa ?e bolj logi?no je saj je bistveno dra?ji od obleke.
Spa?ke in hro??e najbolj razumejo tisti, ki jim je bil v mladosti to prvi avto in so bili ravno mladi v teh letih, ko so bili ti avtomobili aktualni. Ostalim je to te?ko razlo?iti zakaj ampak verjetno vse skupaj najbolj naka?e francoska fraza "je ne sais quoi".
Se popolnoma strinjam - lahko naredi? tiso?e raznoraznih testov v tak?nih in druga?nih pogojih pa se napaka ne bo pojavila. Zato pa so konstantno raznorazni vpoklici, ker se napake pojavijo ?ele pri redni uporabi pri samih uporabnikih. In ko to ugotovijo ?ele spro?ijo vpoklic in dol?nost uporabnikov je da se na to odzovejo in pripeljejo vozilo na izredni servis, kjer odpravijo te?avo na stro?ke proizvajalca.
In to je ?e en negativen aspekt kupovanja rabljenih vozil saj nikoli ne ve? ali je prej?nji lastnik opravil tudi servise zaradi vpoklicov. Verjetno bi vsak moral preveriti vpoklice za na novo kupljeno rabljeno vozilo ter preverit v bazi podatkov ali je to res bilo opravljeno.
da se pa ?e enkrat vrnem na testiranja - ?e obstaja 1% mo?nost neke napake lahko teoreti?no in prakti?no testira? 99 vozil pa se ne pojavi napaka. Potem bi nekdo rekel pa naj jih testirajo 150 pa ?e vedno ni nujno, da naletijo na napako se pa lahko ta nato pojavi pri dveh vozilih v naslednjih 50 testiranih pa imamo na kancu spet samo 1%. Tako, da ne bo nekih zablod v razmi?ljanih, da se da vse napake predvidet in pred?asno polovit.
Zadnji tak primer je pri novi Mazdi 6 zaradi sistema i-Eloop.
Ja mogo?e sem pristranski ampak kadarkoli imam opravka s francoskimi avti je veselica pr bajt - zdele Citroen, pred tem R5 od moje biv?e, ?e prej Peugeot 305, katerega sem zamenjal za Wartburga !?!? in ?ele takrat ugotovu kak jajc je bil Pugi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
boh ne dej... da ti bo filter zabasalo, pol pa sploh ne bo? ve? rabu regeneracije, ker bo motor zadu?ilo
Povezava za deljenje
Deli na druge strani