Nop.Na za?etku mora bit bombon?ek,da zadovoljijo svoje ov?ke.Sledilo bo itak vse po starem...ali pa ?e mnogo slab?e, kar se prakar dogaja.
A si ti link, ki sem ga prilimal, sploh odprl? Tam ima? gibanje cen goriva in igranje s tro?arinami.
Se pravi, po tvoje, ?e pade cena nafte na mediteranski borzi in se to pozna na kon?ni ceni bencina je bombon?ek vlade, ?e pa cena zraste so pa svinje rde?karske, al kako naj to razumem? :ne vem:
Na, pa je ?el bombon?ek nove vlade rakom ?vi?gat in se bo gorivo kot ponavadi spet podra?ilo.
Sorry, ampak kaj je pa zdej vlada kriva, ker niso spreminjali tro?arin ne na gor ne na dol. Sprememba cene je zgolj zaradi mednarodnih borznih sprememb na naftnem trgu.
Mi je pa ?udno, da za?asa Majerja se pa nikoli nisi oglasil, k so nam nabili tro?arine na najvi?jo raven
Aja pa tudi pred 14 dnevi vlada ni bila zaslu?na za pocenitev saj niso ni? naredili na podro?ju ni?anja tro?arin in je bilo vse samo borznih nihanj na naftnem trgu. Tko, da ni nikjer nobenih bombon?kov in podobnih neumnosti - problem je samo v tem, da manjka objektivnosti/vedenja glede omenjen situacije.
Smo pa lahko sre?ni, da imamo vsaj regulirane cene, ker bi druga?e bilo verjetno gorivo pri nas na nivoju italijanskih cen.
Pri normalni voznji je velika razlika skorajda liter + isti filing ceprav manj konj ker je navor isti + razred zavarovanja pod 100kw
Je med prvo generacijo ?estke in drugo res lahko nekaj razlike. V drugi generaciji pa med motorjema 2.0 140KM in 2.2 129KM ni take razlike - a si pozabil kak?ni so bili rezultati na?ega testnega "poraba" izleta v Bovec? Midva sva imela skoraj enako porabo.
Zlo velik pri motorjih ne bo? mogel izbirat (vsaj pri nas), ker je ve?inoma 2.0 140KM in nekaj malega 2.2 129KM. Ostalih so o?itno tako malo prodali, da se skoraj ne pojavljajo v oglasih.
Glede napak v tej verziji motorja ni kej dosti sli?at - mogo?e edino to, da rabi ve?krat "u?enje" injektorjev, ker se kot ka?e raz?telajo pol pa lahko ob?asno kej rahlo pocuka - ni? tragi?nega zna bit pa za ta razred vozil to malo neprijetno saj se pri?akuje svilnato miren tek motorja.
Jep veliki servis za dizle je 1200 ?....benz ga ne rabi. Ocitno pa nisi informiran o mazdinih problemih na diskih.....nekateri smo pri 40k imeli ze 3x nove
Veliki servis je okoli 750?, da ne bomo pretiravali. Tudi problemi z diski so odvisni od modela avtomobila. ?e glih ne zavira? na polno pri 200km/h oziroma, ?e z razgretimi bremzami ne zapelje? v lu?o ima? na?eloma mir.
Druga?e pa ob neupo?tevanju tega diske zvije tako pri Golfu ali Passatu kot pri Mazdi, Fordu, Oplu ali Hondi oziroma, da malo starej?ih Kijinih vozil sploh ne omenjam, pa verjetno ?e pri kom. Tako, da to ?e zdale? ni samo Mazdin problem.
Prepri?an 100%. Bom pa prilepil tudi par ra?unov. Cena ni bila NI KOLI pod 350Eur
Ajoj... ista fora k na fotrovi bencinarci M6 1.8, k je bil servis tud zdele ?ez 350?. Od kod torej ideja, da je servis za bencinarje cnej kot za dizle?
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Ena zanimiva primerjava. Pripeljal kamp prikolico iz D, daljava 1345 km (en dalj?i postanek -nekaj ur spanja), te?a cca.1300, ?elna neto povr?ina cca 225x225cm, dol?ina brez priklopa 560 cm. Povpre?na hitrost 85 km/h, poraba 8,4 l/100 km. "?leper" C 160 HDI. V obratni smeri je bila poraba prve polovice ceste 6,5, druge pa 6,9 l/100. Neto vo?nje 10.50 h (en postanek 20 min - drugi ?ofer).
Rolo je isto kot polica, spodnji del prtljaznika v limo in karavanu isti pa ni sans da das 4 17ke brez roloja
A jebemti?a zdele si me najdu, k so vsa kolesa na avtu. Do jeseni jih je ne dajem dol pol me pa spomni, da jih nalo?im v prtlja?nik in poslikam skupaj z spu??eno polico.
ocitno nimamo istega prtljaznika, v mojo 5 vratno gume s feltnami (4x) 215/50 17 ne grejo vse brez da bi odstranil polico
v prejsnjo 6ko pa komaj sem stlacil vse 205/55 16
Na feltnah 18" ne gredo (zmanjka en cm ) vse ?tiri ampak samo tri - gredo pa vse ?tiri, ?e so samo gume brez feltn pa brez nekega tla?enja. Zimske 16" pa gredo tudi, ?e so na feltnah. O?itno glih tisti cm skupno na koncu odtehta.
Ma sej bo najdu eno celo konzolo s kakega razbitega pa bo lahko spravil v prvotno stanje pred prodajo. Zdele ga pa pa? tako stanje ne moti in naj u?iva v zvoku.
?e gre za neoriginalna plati??a in je luknja ve?ja je lahko problem, da niso pravilno centrirane na os oziroma bi bilo treba uporabit centrirne obro?ke ustrezne debeline.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ja ?e bi ga imela pol bi bil ta problem
Povezava za deljenje
Deli na druge strani