Skoči na vsebino
Gume
Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

160€/kos.

36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.

 

Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Elektromobilnost
Napisano
dne 3. 3. 2024 ob 22:59 je Boss napisal:

 

Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞

Tu se pa z Bossom popolnoma strinjam. Imam identičen avto (motor, oprema in letnik), mogoče malo več AC pa kak deci manjšo porabo po cca 140000 km.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Plastika na Mazdi CX 30
Napisano
pred 14 urami je DragoK napisal:

Tvoje mišljenje sprejmem ko bom Avto samo vozil nič čistil ali poliral veš za 32.000€ je treba nekaj dobit zato mora biti tudi kvaliteta in v vsakem Salonu za ta problem vejo a nič.

Pripelji mi eno  CX30 ki tega nima samo ne jo posebej naročit 😜

 

 

 

Mene pa zanima, zakaj si potem sploh kupil CX-30??

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 14 urami je Boss napisal:

Pri kateri hitrosti je tolk razlike? A imaš sploh prave dimenzije gum gor. Ker tolk razlike je čist preveč.

Pri M6 imajo 17-ke za cca 2% manjši obseg kot 19-ke, kar je na AC cca 3 km/h 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 15 urami je Sunking napisal:

Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.

 

Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?

Tudi sam bi obvezno izbral adaptivne žaromete, ker so zakon. Jih imam na M6 in CX30 in jih ne bi zamenjal.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Ja cena svečk in posledično servisa, ki jih je potrebno menjati na 60kkm so bile glavni razlog, da sem namesto X186 vzel G150 mašino.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.  

image.png

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano
pred 55 minutami je MazdaBoy napisal:

Daj prosim ja, nisem še probal oz. vozil nobenega od teh dveh. Za lažjo odločitev, če bo naslednji avto zopet mazda.

O, to pa je odvisno od tega, kaj potrebuješ in pričakuješ od avta.

1. Za relacijsko vožnjo po AC tam nekje >200 km je 6-tka sigurno boljša, nižji in daljši avto s precej več navora (in tudi km pri vrtljajih pri dovoljenih AC hitrostih v 6. prestavi)

2. Za "lokalno" vožnjo (magistralke, regionalke ... ter tudi zasnežene ceste) je boljša CX-30 (je AWD)

Avta sta opremljena podobno (posebej LED Adaptivni žarometi so mi bili pomembni), tako da tu ni neke velike razlike, je pa res, da me pri 30-tki jezi, ker info sistem pri klicih ne prepozna predpone +386 ..

Poraba pretežno AC 130-150 km/h +1,5l/100 CX 30, mašina G150

 

Meni osebno je boljša (bolj primerna) 6-tka, če pa vprašaš ženo, pa 30-tka nima konkurence, tako da je jasno, kdo je zmagovalec 🙂

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Zanimivi oglasi!
Napisano

Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam. 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 20 urami je Slivka napisal:

 

Popolnoma nov.

 

Za rabljenega dvomim, da bi zdržal dolgo pri nas. Še če vzamem popolnoma novega, je po desetih, dvanajstih letih zrel za odpis...

Dejansko me zanima, kaj si našel s temi specifikacijami. Sodelavec ima podobne robne pogoje (4 otroke ...) in išče (sicer ne še tako intenzivno) tak avto, pa se je nekako že sprijaznil z avtomatikom; z ročnim je našel edino Forda Tourneo, ki pa mu ni najbolj OK. Sedaj pa je posvetil žarek upanja, tako, da če ni to državna skrivnost javi, kaj si našel...

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Ravno prišel z offroad potovanja na bližnjem vzhodu. Avti vsi +3500 ccm (naš je bil 3800 pa je imel majhno mašino), bencin 60 centov, povprečna poraba na potovanju 18 l/100 km. Tako da mi je zdaj vseeno, ali je poraba 7,1 ali 7,3 l/100 km

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Še moja opažanja:

CX-30 150G AWD MT (2022, prevoženih 25000 km) -- na dan slabih 200 km, 60% AC (130-150 km/h), 20% magistralka, 20% mesto poraba poleti 7,1 l/100 km, pozimi 7,3 l/100 km

M6 CD 150 MT (2019, prevoženih 100000 km) na isti relaciji in podoben režim vožnje poleti 5,7 l/100 km, pozimi cca 6,0 l/100 km 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.