36000 km. Imajo še enih 4 mm profila a to je zame premalo. Ko je dež, se že kar pozna. Pa tudi te nove assimetric 6 naj bi bile znatno tišje kot assimetric 5.
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Pa to si zdaj mene direktno proglasil za lažnivca, ker imam porabo 5,8 od začetka, ko je bil avto še nov do danes in to točno 60% AC in 35% mestne ter skoraj nimam regionalk, ki so najbolj varčne. To ni lepo, res ne. 😞
Tu se pa z Bossom popolnoma strinjam. Imam identičen avto (motor, oprema in letnik), mogoče malo več AC pa kak deci manjšo porabo po cca 140000 km.
Tvoje mišljenje sprejmem ko bom Avto samo vozil nič čistil ali poliral veš za 32.000€ je treba nekaj dobit zato mora biti tudi kvaliteta in v vsakem Salonu za ta problem vejo a nič.
Pripelji mi eno CX30 ki tega nima samo ne jo posebej naročit 😜
Mene pa zanima, zakaj si potem sploh kupil CX-30??
Bini, a to s servisi res drži? Bom poklical in vprašal, samo toliko, da si ne delam kake sramote.
Oziroma, kaj se je realno možno izpogajat s trgovci? Do kam lahko grem? Vis ima na prvo žogo, ampak s finaciranjem, res ugodne zadeve. Jaz bom avto odpeljal na gotovino. Kaj lahko, po vašem mnenju, izpogajam. Če res par servisov, pa še kaj? V konfigurator vnešen x186 z avtomatskim menjalnikom in rdeča barva pride 32.500. Malo pogrešam adaptivne žaromete. Ne vem, to je pomojem kar okej. So pa samo v design paketu. Kakorkoli, kaj na 32500 je lahko stvar pogovora?
Tudi sam bi obvezno izbral adaptivne žaromete, ker so zakon. Jih imam na M6 in CX30 in jih ne bi zamenjal.
nullSam imam dobro leto G-150 AWD MT , vozil sem pa tudi X-186 MT. Oba motorja sta dobra če se zavedaš, da je potrebno za bolj dinamično vožnjo motor malo bolj zavrteti. Pri cca 3200 rpm, kar je AC hitrost neke bistvene razlike v navoru in moči ter odzivnosti ni(sem) opazil.
Daj prosim ja, nisem še probal oz. vozil nobenega od teh dveh. Za lažjo odločitev, če bo naslednji avto zopet mazda.
O, to pa je odvisno od tega, kaj potrebuješ in pričakuješ od avta.
1. Za relacijsko vožnjo po AC tam nekje >200 km je 6-tka sigurno boljša, nižji in daljši avto s precej več navora (in tudi km pri vrtljajih pri dovoljenih AC hitrostih v 6. prestavi)
2. Za "lokalno" vožnjo (magistralke, regionalke ... ter tudi zasnežene ceste) je boljša CX-30 (je AWD)
Avta sta opremljena podobno (posebej LED Adaptivni žarometi so mi bili pomembni), tako da tu ni neke velike razlike, je pa res, da me pri 30-tki jezi, ker info sistem pri klicih ne prepozna predpone +386 ..
Poraba pretežno AC 130-150 km/h +1,5l/100 CX 30, mašina G150
Meni osebno je boljša (bolj primerna) 6-tka, če pa vprašaš ženo, pa 30-tka nima konkurence, tako da je jasno, kdo je zmagovalec 🙂
Pred Mazdo sem imel Citroena C-5 2.0 HDi, zadnji model in z njim v osmih letih prevozil slabih 350000 km. Ko sem ga hotel zamenjati za podoben avto, sem ugotovil, da so mi "ukinili" vse avte, ki bi jih imel. Zato sem presedlal na Mazdo 6 CD 150 in v slabih treh letih naredil cca 120000 km. Ko sem videl, da se tudi pri Mazdi dogaja podobno (ni več karavanov in dizlov) me je prijela rahla panika, pa sem kupil avto, ki je še nekako ustrezal mojim predstavam CX-30 (ljudje smo pač prilagodljivi). Tako, da se sedaj vozim s CX-30 (v enem letu ima dobrih 30000 km), 6-tka pa čaka v garaži, da jo občasno (kakšnih 10000 km/leto) odpeljem na sprehod in uživam.
Za rabljenega dvomim, da bi zdržal dolgo pri nas. Še če vzamem popolnoma novega, je po desetih, dvanajstih letih zrel za odpis...
Dejansko me zanima, kaj si našel s temi specifikacijami. Sodelavec ima podobne robne pogoje (4 otroke ...) in išče (sicer ne še tako intenzivno) tak avto, pa se je nekako že sprijaznil z avtomatikom; z ročnim je našel edino Forda Tourneo, ki pa mu ni najbolj OK. Sedaj pa je posvetil žarek upanja, tako, da če ni to državna skrivnost javi, kaj si našel...
Ravno prišel z offroad potovanja na bližnjem vzhodu. Avti vsi +3500 ccm (naš je bil 3800 pa je imel majhno mašino), bencin 60 centov, povprečna poraba na potovanju 18 l/100 km. Tako da mi je zdaj vseeno, ali je poraba 7,1 ali 7,3 l/100 km
CX-30 150G AWD MT (2022, prevoženih 25000 km) -- na dan slabih 200 km, 60% AC (130-150 km/h), 20% magistralka, 20% mesto poraba poleti 7,1 l/100 km, pozimi 7,3 l/100 km
M6 CD 150 MT (2019, prevoženih 100000 km) na isti relaciji in podoben režim vožnje poleti 5,7 l/100 km, pozimi cca 6,0 l/100 km
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Za M6 se ravno se odločam med Conti7 (jih imam sicer 6 na CX-30 in niso slabe) ter GY A6. Kaj priporočate? Bridgstonke pa so po 4-letih postale nevozne, čeprav imajo še dovolj profila.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani