Skrbi me, ker sem se za preizkus peljal na relaciji Slovenska Bistrica - Maribor - Slovenske Konjice - Slovenska Bistrica po regionalki brez postanka in je temperatura olja nihala za 10 do 15 stopinj. Bolj kot samo ogrevanje me skrbi to neprestano nihanje gor in dol.
Lej, vse je ok s tvojim motorjem - moj dino rabi včasih tudi 30 km da se segreje pozimi na regionalki pri 60,65kmh zjutraj v gužvi sploh ker gretje porabi veliko toplote - najboljš bo, da ti prilepim še odgovor umetne inteligence, če ti mi ne moremo pomirit
sem zeki nov uporabnik tega foruma, ter ponosen lastnik CX-30 baby dinota prime line v navadni beli barvi. Novo mazdo si lastim od 17.6.2025, ki je nadomestila mojega dragega 2013 Cliota IV 1.2 16v, ki mi je dobro služil. Vem je kr preskok😁.
Ta forum sem sem brez računa prebiral skoraj od začetka, saj mi je CX-30 nekje leta 2020 padla v oči. Prva zbira je sicer bila 3jka, vendar sem si premislil zaradi okolja kjer se gibljem (predvsem Pohorje), ter zaradi smotanega žlahtnika, ki je preveč žleht, da bi si na dovozno cesto dal kanaleto, ker ima sosed vikendaš 10m služnosti. Zato moramo ostali obiskovalci plaziti preko globoke drage narejene z motiko. Žal tega žlahtnika pogosto obiščemo.
Konec dolgovesenja, imam konkretno vprašanje za poznavalce.
Ali je Mazda rešila težave s termostati? Moje vozilo ima cca. 2000km in opažam, da se zelo nerado ogreje oz. temperatura olja začne padati ko ni močne obremenitve. Kazalec le stežka prileze do sredine. Na 90 ponavadi prileze pri daljši vožnji v hribovitem svetu. Na ravnini pa se večkrat zgodi, da je tudi po 15-20km dolgi poti olje nekje med 75-85 stopinjami. Na avtocesti še nisem bil, ker še nisem kupil vinjete zaradi del. Najbolj očiten padec temperature je pri zaviranju z motorjem pri daljši vožnji navzdol ko ni izgorevanja. Je mogoče, da je mazda tako konceptirala te motorje? Namreč ta pojav sem opazil tudi pri nekaterih recenzijah na YT. Moja edina skrb je, da bi na 1. tehničnem čez 4 leta padel na izpustih ker bi se mi olje ohladilo iz 90 na 75 stopinj.
Za vaše odgovore se vam vnaprej zahvaljujem.
Lp
A si ziher, da gledaš temperaturo olja? Temperaturo olja lahko najdeš v meniju tam pri maintenance, to kar imaš pa na armaturki je pa temperatura vode. Olje bo vedno bolj vroče kot voda !!! Če ima voda 90, ima olje verjetno 105 Vse ok
Vprašal bi, če je kdo morda imel podoben problem, ali ve kaj bi to lahko bilo...
CX-30 G150 avtomatik med pospeševanjem pri prestavljanju iz 3. v 4. prestavo odda kratek zvok. Opišem ga lahko kot "hik".
Jutri itak kličem servis, samo me že sedaj zanima, če je to kakšna resna napaka, da se pripravim😁.
Menjaj olje, potem pa še olje+filter
pred 10 urami je 50keda napisal:
@Lentus js slišim takšen zvok kontra, ko iz višje prestavi v nižjo na G194 šestki, nisem pa raziskoval, samo olje sem menjal od takrat, ko sem prvič slišal ta zvok in je zdaj podobno, vendar manj frekventno.
Zimske Nexen win. sem jaz sprobal na Passatu in mi je pobralo robe že pred 20kkm,če se prav spomnem, sem nekje objavil pod temo gume! Drugače pa grejo dobro v snegu. Mislim, da sta še dva ali trije pisala tukaj o pobiranju robov!
Letne Nexenke so glede robov bp. 😉
So za en d.. k, zato verjetno niso več.... 😁🫣😉
Men jih je pobralo, ker sem jih imel na 2.5 bar potem proti koncu
Zato sem tudi reskiral cenovno razliko v GY6, če bodo boljše zdržale
Jaz sem imel prejšnjo nedeljo prvič odkar imam izpit (20 let) defekt in ker sem planiral spomladi zamenjati letne gume, sem uredil kar zdaj, ker je bila defektna guma takoj fuč od kratke vožnje po avtocesti do izvoza. Nisem pa mogel veliko mučkati, ker na hitro tole narediti je malo problem, z dimenzijo 225/45/R19 pa še malo težje, ker ni nič takoj na voljo. No, v glavnem vzel sem Goodyear. Ima kdo kaj izkušenj, kako se tole z leti obnaša? Preden sem šel v ponedeljek zjutraj k vulkanizerju, sem na hitro preletel splet in je kar hvaljena guma.
Will the Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 suit your car? Find the best tyre for your car read 146 reviews for Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 and compare to other Ultra High Performance tyres
Jaz sem jih kupil po priporočilih tukaj na forumu, sedaj sem prevozil 5kkm z njimi - pustil sem jih na koncu na 2,7 bar ker se mi zdi optimalno - filing v vožnji je identičen Nexen SU4, samo malo manj tulijo v ovinkih, pa naj bi ble top 3 letne gume za to dimenzijo. Bomo videli, koliko več bodo zdržale kot Nexen.....
Ker se pridno vozim, sem že drugič letos moral naredit mali servis, sem že na 175kkm!
Poleg klasike shell+mann sem zadnjih nekaj tednov slišal par pokov, zvok je začel generirat zglob na desni roki spredaj - ker sem picajzl smo kr zamenjal, da mi ne zjebe slučajno novih gum. Febi, 160 eur. Prvo izvenredno popravilo odkar vozim Mazde (poleg zavor, ki jih lahko štejemo že kot redni potrošni material )
Zanimivo, da je samo 140KM verzija, da ni "stare" 194KM
Realno gledano neke razlike v nizkih obratih ne bo, ker je motor isti 2.5, baje ima še malo več navora v nizkih obratih - vsekakor ga moraš za tistih 194KM stisnit krepko do podna nad 5k obratov
Tole je uradni podatek, da nebo preveč ugibanja. Če ne verjamete vprašajte v lakirnico v Sl. Bistrico kjer ima Selmar lakirnico in zanesljive podatke o debelini....
Tako debel sloj ima verjetno tvoja.... 😉
tako je, zato sem pa gor kolegu tomziju napisal, da je kupil top barvo tudi sam sem gledal te razpredelnice in bral zapise tukaj na forumih - žal nekateri hitro pozabijo, kaj so napisali pred leti
Ko se vsedem v svojo 6 imam dejansko občutek, da je več prostora, ne vem pa točno zakaj, mogoce zato ker je pri CX30 armaturka postavljena višje, ampak nikakor nisem utesnjen in je prostora dovolj.
ŠIBEDAH JE RAZLIKA !!!!
Svetloba stari
pred 13 urami je tommzy napisal:
Da povem svojo odločitev. Očitno bom ostal na Mazda forumu. Danes rezervirana CX30 Centre Line G140 (auto) z Design paketom. Machine Grey. 😀Je le po vseh letanjih po salonih Mazda najbolj prepričala s ceno in paketom opreme. Pa jasno z vožnjo tudi. No z videzom pa itak.
Pokažem ko dobim. Zdaj pa čakat. 😁
Top shit barva (najbolj ziher z debelino laka), top shit zanesljiv motor in boš užival z njim bp
Jaz bi rad očeta spravil iz 6ke 2016 letnik na CX-30.
Je probaval zdej vsesorte avte že na testih, pa ga noben ni navdušil. Ne bo več delal dolgih službenih voženj in bi rad kak cm višji avto zaradi hrbta.
CX-30 je vozil enkrat kot nadomestnega, ko je bil na servisu. Takrat ko so prve ven prišle.
Njegov največji pomislek je, da bo ustesnjen, da je premajhen avto. Vem da je blo karnekaj takih premikov, dosti vas ima tudi oba. Kako se s tem spoprijemat? Kolk je to sploh utemljeno?
Razlika bo v tem, koliko imaš lahko roke na široko okoli sebe med vožnjo, ostalo bo pa isto. Kaj 6ko ima dizel al benz? Če je benz, za kok eur bi prodal?
PS: če ima 6ka šibedah, ti bo vsak avto v katerega se vsedeš izgledal utesnjen
Vozim Opel Astro K dizla. Avto je drugače na čase udoben. Zna biti pa na razpokani cesti dokaj "trd" in pretrese celo kabino.
Saj pri CX30 sem tudi začutil kakšno luknjo, tračnice. Ampak je pa res, da sem imel premalo časa da bi probal po točno isti cesti kot vozim oziroma, da bi zavil na kakšno slabo cesto. Tisto kar je zatreslo pa ni bilo spet toliko neudobno. Črvsto ja ampak ni me pa pretreslo. Ali pa sem šel prepočasi po slabem.
Takšne mehkobe kot je v Renoju ne rabim. Rabim neko odlično razmerje med trdoto in udobjem.
Na tem forumu so vsaj 4je ljudje doživeli, da je imel nov CX-30 napumpane gume na kar 3.5 bar !! Če greš na testno vožnjo, najprej preveri, da so gume na 2.7 bar, potem pa dalje
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Moj nasvet? Ne kupuj mazde dizla z več kot 200kkm, razen če ni 1 lastnik. Za CX-3 je 2.0 G120 vrh glave, vrhunski motor brez težav in lepo poskočen.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani