Sicer je vmes že enih 10 novih strani, ampak očitno ima Mazda kar drago olje na uradnih servisih (kar sem gledal račun od Alex-a 21,90€), meni so danes na uradnem H servisu olje prodali po 12,50€/liter (shell 5w.30)....
kater 5w30? pro AF sem januarja kupil za 37 eur na amazonu, 5 litrov, sedaj vidm da je še evro cenejši
Plastika (predvsem) nova ima očitno nek zanimiv vonj za pse, tako da je dobro, da ti jih ni pogrizel/obgrizel :)....sem imel doma precej bizarno izkušnjo
Jaz sem pa samo zamenjal zimske gojzerje za letne superge. Na dveh Mazdah in še obe oreng spucal, presesal. Pa je šel dan naokrog. Čedalje bolj počasen sem 🤥
@50keda poročaj kako se obnesejo, da vidim a še pred poletjem sam zamenjam orig. Bridgestonke. Pismo, morebiti pa tale Mostnikamen ima nek globlji pomen - recimo trde gume kot kamen, zdržijo pa zato kot kamnit most.
Mam še jst 2 spravljeni če rabiš ti pripeljem, 2017 letnik mmmm
Prvih 3K km do 2500 obratov, potem pa pohodite stopalko do konca, ali kako drugače?
Oz. se ne ozirate na to in "full gas" od začetka. 😀
čim prej full gass, da če kej raznese, naj raznese takoj da menjaš v garanciji...za ta motor dvomim, da bo kej narobe no, ne glede na to, kako ga boš upeljeval
pred 1 uro je godlike napisal:
Vedno se držim napotkov iz knjigice.
i20n je zahteval 1.500 km med 2000-4000 obrati. Če je avtocestna vožnja menjavaj med 5 in 6, da ni konstantno na istih obratih.
Alfa je želela 2000 km zmerne vožnje.
Focus 2000km ne preko 4000 obratov.
Če je testni, za 1h, pa bombe hladnega, kaj pa ga ne dajo za vikend.... 🤭
pred 39 minutami je Boss napisal:
Ja prvih 1500 bolj polahko ampak skos menjavanje obratov. Nikoli na ac pa v šesto in tempomat na 130km/h. Obrati se morajo menjat čim več. Ma sej na začetku to sploh ni težko, ker bi se kar vozil in vozil.
To velja samo za turbo motorje, atmosfercu je čist vseeno
Meni dobro zgleda, ne bit favš, če naredijo lep avto, ki nima slovesa kot Mazda. Za večino voznikov bo uporaben. Sploh, ko bo omejitev na AC 110....
Favš za koga? Plastična gajbica za katero neveš kaj bo čez 15 let
pred 3 urami je GregorV napisal:
Sem bil 3x v salonu in čisto vsakič so potencialni kupci avte vozili na testne vožnje. Ne vem točno katere modele. Med drugim prodajajo tudi malega DongFeng Box.
Ne vem ali je res, ampak prodajalec je rekel, da se dobro prodajajo.
Verjamem da se dobro prodajo, važno da zgleda čim večja gajba in čim cenej….v realnosti pa notri manj placa kot v 15 let starem reno karavanu, ko so še delali uporabne avte
A bo treba en Mazda piknik na Vrhniki, al mi lahko nekdo pove kolk obratov ima kater motor pri 100km/h v šesti in kolk pri 60km/h, v četrti? Mene najbolj zanima tista razlika med 2700-3200 obratov, kjer na teh krivuljah prednjači x186. V kateri situaciji na cesti se ponavadi znajdeš v tistem rangu obratov? Vključevanje na AC? Pri speljevanju in normalni vožnji bi tam itak šaltal že v višjo brzino. Kolk obratov je, ko pičiš po tem famoznem vrhniškem klancu navzgor? A jih ima x186 takrat preko 3000 in je zato kokr bolj prožna kot G140? Pa ne mislim zdaj pri 160+ km/h, ker nekateri ga očitno mal manj kot preletijo, govorim brzine 100-130km/h.
Hja, si hotu rečt da v eni temi debata o tem, kako ima G140 premalo konjev, potem v drugi temi debata o tem, kako se gume slabo držijo ceste in gremo vsi pošrek po mokrem, v tretji temi pa debata o 5,5 litra porabe na 100,.....
Super, hvala. Specifično gledam te all-season Continentalke, v opisu nisem našel nič na kar bi moral biti posebej pozoren, tako da je verjetno vse legit, novo.
G140. Evo po narejenih 1000+ km, avto je top. Start, gumb za izklop zvočnih obozoril in gas. Ful se lepo pelje, na avtocesti in v "vrhniški klanec" brez problema 160 km/h.
Kar se tu piše da avto ne gre so bedarije.
Še nikoli pa ni bilo na parkirišču toliko prošenj od znancev, ali lahko pogledam avto... kaj pa notri... 😃
Super, da si sam prišel do tega spoznanja. Na tem forumu najdeš svašta
Sicer smo se o tem pogovarjali že pred časom, ampak je verjetno razlika tudi kateri letnik so in dimenzija same gume. Jaz mam letnik 2019 prva vgradnja na dimenziji 225/45 R19. Preko 50.000 prevoženih, pa še niti blizu ni profil proti koncu (zame je konc tam nekje proi okoli 3,5mm). Se pravi nobene ekscesne obrabe in to na navorniku. V suhem super, v mokem povprečna pa se mi še ni zgodilo, da bi ABS zapel. Drugače pa zdrsne tam, kjer zdrsnejo tudi vse ostale gume, ki sem jih imel.
Tako, da po moje je res odvisno bolj od serije oziroma kolk so šparal.
Na moji 2017 so bile leta 2021 samo za v kanto, isto se dovolj profila ampak drsalnica
Kake nedavne izkušnje z liderpnevmatik.si? Gume cenejše za 20€ na kos, a če je kako sranje oz. napaka in jih vračaš - je baje poštnina 30€ na gumo.
Komot naročiš, ker so borza imajo najcenej ponudnika za neke gume
je pa treba pazit, ker ene so demo model ali imajo star dot ali pa kaj drugega, pise poleg v opisu Lahko naredis zaslonsko sliko ce nisi ziher kar gledas
jaz sem recimo dobil en par kjer je bil teden na gumi drugacen kot na drugi, ma se nisem sekiral zaradi tega
Včeraj so mi na tistem servisu s čudnim WC-jem zamenjali komplet zavorne diske in ploščice, kar je prišlo iz Autodoc. Pa komplet zavorno.
Do doma in že nazaj v LJ sem se pripeljal bp, tako da so nekaj naredili prav. Z izjemo rahlo poškropljenega zavornega olja po nekaterih okoliških delih v motornem prostoru sem brez pripomb.
In predvsem speljevat zelo z občutkom in počasi. Tut mojo lahko vozim s povprečno porabo okol 7l, ampak enostavno mi je to muka. Jadrat, pa spuščat gas, pa ne do podna, pa ne prehitro... Vozim malo skrajšano relacijo kot @Janez007, s Škofljice, ampak z dinamiko @NevLado style. Večinoma ob končnicah, torej v gužvi in pridem zlo hitro na 9l porabe. Tolk sem mel tut s prejšno G120.
CX-3 sem imel G120. Petarda, ko si pohodil je res dobro skočila, pa marsikateremu premium avtu sem blendal na višjih hitrostih
To je res. Moje 19",ki so širše, 245/40 r 19 so pa še težje. Ampak za nas, ki smo fit je mala malica jih prenašati okoli. 😊
So pa 17" res občutno lažje, tako, da lahko nesem v vsaki roki eno feltno z gumo.
Ja, res je. To je vse moje osebno mnenje, ki si ga ustvarim sam, na osnovi izkušenj in ne, kdo je kaj rekel.
Recimo pri zimskih gumah je tak primer. Na 6-ki imam wredestein. Letos sem z grozo opazil, da so letnik 2018. 🤪
Ampak... Te gume imajo za sabo
prevoženoh okoli 35 Kkm. In letos so v snegu razturale. Prav tako na mokrem držijo nenormalno. In kar me je presenetilo najbolj, gume sploh niso trde, niti malo razpokane, profila pa je še več kot 5,5 mm. Skratka, najboljše zimske gume do sedaj. Pozimi gredo gor nove, ne glede na razno razne teste. Pri Adac itak vedno zmagajo Conti. Zanimivo, ne. 😇
Men so tut petarda, pa pazi midva mava se star model, zdj je se wintrac pro + !!! Midva mava navadno brez plus
In kakšna je razlika med (nisem še nikoli probal 😃😞
a) stisneš kickdown,
b) stisneš do podna?
a) kickdown je tist knof pod pedalom k naredi "klik" ko pohodiš in bo vedno vedno šaltal v najmanjšo možno prestavo - npr pri 80 kmh bo zagotovo šaltal v drugo, da zagotovi maksimalen power
b) če pa stisneš samo do "klik", bo pa pri 80 kmh šaltal v tretjo, ker za tistih par % razlike v performancu nebo silil motorja v skrajnost
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
kater 5w30? pro AF sem januarja kupil za 37 eur na amazonu, 5 litrov, sedaj vidm da je še evro cenejši
Povezava za deljenje
Deli na druge strani